Keresés

Részletes keresés

henteskeee Creative Commons License 2019.06.24 -1 0 108878

Az ingyenes ?

gambl-R Creative Commons License 2019.06.24 -1 0 108875

A masodik ingyenesen felviheto kezipoggyaszrol.

Előzmény: gambl-R (108874)
gambl-R Creative Commons License 2019.06.24 -2 0 108874

Mutatnal errol egy linket?

Előzmény: Hajra magyarok1 (108871)
Jahno Creative Commons License 2019.06.24 -1 0 108873

Kinek mi a kicsi. Vagy a személyes. Mert övtáska az jobb kifejezés :-D

Előzmény: Hajra magyarok1 (108871)
'szti Creative Commons License 2019.06.24 -1 0 108870

plusz 1 személyes kis valami

Előzmény: gambl-R (108869)
gambl-R Creative Commons License 2019.06.24 -3 0 108869

1 db kézipoggyász van ingyen.

Előzmény: Hajra magyarok1 (108868)
gambl-R Creative Commons License 2019.06.24 -1 1 108867

A feladott poggyász már náluk is szinte mindenhol fizetős.

Előzmény: jazzcool1,2 (108865)
jazzcool1,2 Creative Commons License 2019.06.24 -1 1 108865

így van, főleg csomaggal utazóknak érdemes megnézni a legacykat is. 

Előzmény: gerard (108864)
gerard Creative Commons License 2019.06.24 -3 1 108864

Nem kell félteni a ryan-wizz párost. A ryan évente 800-900 millió eur-s eredménye lehet hogy lecsökken 500-600-ra, de az még mindig bőven nagyon sok. A wizz meg szerintem tartja ezt a 250 m Eur körüli eredményét. Az hogy a 4. negyedév 2018-ban veszteséges volt a ryannek nem jelent semmit. Eleve az éves eredményének a 10 %.át adta ez az időszak, a wizznek is, akinek meg 0 lett a 4. negyedév.... Az viszont tényleg igaz, hogy akinek van egy kis esze, az ma már nézi a normál légitársaságokat is. A lányom végül KLM-el ment amsterdamba 30 e ft-ért, a 20-ezres fapados jegy helyett... Közelítenek egymáshoz....

Előzmény: Hajra magyarok1 (108847)
Matuska1985 Creative Commons License 2019.06.23 -2 3 108863

en a Frei kavezot sajnalom nagyon. Nem vagyok nagy kaves, de tudnek inni minden indulas elott egyet...

Kenny___ Creative Commons License 2019.06.23 -1 0 108862

En mar a megnyitaskor (elso LOT jaratra varakozas kozben) azon gondolkoztam, minert nem lehet az utlevelvizsgalatot attenni a B-C hatarra (gyakorlatilag a molo elejere), es a B kapukat "Schengenizalni".. Nyilvan ehhez az kellene, hogy a D kapukon is legyen hid, az meg penzbe kerulne.

Előzmény: PSB fan (108855)
jazzcool1,2 Creative Commons License 2019.06.22 -1 1 108861

hm, az anakinját :-) 

Előzmény: Grizenstein (108860)
Grizenstein Creative Commons License 2019.06.22 -2 3 108860

Most mindenki gondolkodjon el, hogy ki volt az egy évvel ezelőtt, aki folyamatosan temette a fapadosokat itt, aztán kivágták innen. Aztán olvassa el a mostani vészmadár hozzászólásait különös tekintettel a "Megkérdeztük a polmodit" topicba beírt hozzászólását és aztán egyértelmú lesz, hogy kár vele vitatkozni.

jazzcool1,2 Creative Commons License 2019.06.22 -1 1 108859

azért nem a nyuggerek a fő tulajdonosok...  a 2A terminál bővítése, pontosabban az új 3-as terminál sajnos még tervezési fázisban van, miközben a forgalom évről évre gyorsan növekszik. a terminál előtti parkoló pedig úgy tűnik, hogy még évekig használhatatlan lesz. azaz belátható időn belül marad a mosdók csinosítása... meg egyéb látszattevékenység.

Előzmény: PSB fan (108856)
jazzcool1,2 Creative Commons License 2019.06.22 -2 2 108858

egészen pontosan 60% a fapadosok aránya, és a teljes BUD-forgalmon belül a wizz és a ryan együtt kb 50%.

Előzmény: PSB fan (108855)
giornalista Creative Commons License 2019.06.22 -2 1 108857

köszi a tippeket. az Italót nem ismertem, pedig azt hittem, rutinos utazó vagyok :) igaz, vonatozni nem sokat szoktam. jó tipp! 

 

a vonatjegyek árait figyeltük, és előre valóban olcsóbb lett volna, de egyrészt csak az utolsó napokban konkretizálódtak a tervek (szállást is csak akkor foglaltunk), ezért nem tudtuk, mikor hová megyünk. másodsorban a legolcsóbb jegyek általában nem flexik, ezért egy késés esetén elvesztettük volna őket, ezt sem akartuk megkockáztatni. 

Előzmény: mestska (108820)
PSB fan Creative Commons License 2019.06.22 -1 2 108856

Az 50%-os haszonkulccsal dolgozó reptérnek talán beleférhetne egy kicsit "gazdaságtalan" működés is, bár szegény kanadai nyugdíjasoknak akkor meg kellene elégedniük 45%-kal.

Előzmény: jazzcool1,2 (108854)
PSB fan Creative Commons License 2019.06.22 -1 1 108855

Ferihegy forgalmának a felét a fapadosok adják. Fele forgalmat nem bírna el az 1-es terminál. Amúgy meg balfasz módon újították fel annak idején, aki emlékszik rá hogy néz ki, az tudja, hogy a 10 kapu mission impossible, hogy egyszerre működjön, kb. 4 kapu a realitás, de már akkor is tömve van a terminál.

Kiegészítésként persze működhetne mondjuk ryanair terminálként, azt a forgalmat még talán elbírná, viszont akkor joggal háboroghatna a többi légitársaság, hogy nekik miért kell a drágább terminált használni.

Az átmeneti megoldás az lehetne, hogy a C-t megnyitnák non-schengenként is, mert jelenleg eléggé kong az ürességtől. Az meg, hogy az MGH-nak nincs elég busza nem kifogás, vegyenek. 

Viszont nem lesz semmi, hacsak a kormány valóban nem keményít be, mert a reptérnek egy a fontos, minél több pénzt kilapátolni belőle. 

Előzmény: Hajra magyarok1 (108852)
jazzcool1,2 Creative Commons License 2019.06.22 -1 1 108854

nagyon kicsi a kapacitása, technikailag elavult, gazdaságtalan lenne a működtetése. 

Előzmény: Hajra magyarok1 (108852)
jazzcool1,2 Creative Commons License 2019.06.22 -1 2 108851

csak a magyar utasokat tsztelik meg ezzel😂

 

ez így lenne helyes: csak a Budapestről induló utasokat tisztelik meg ezzel.

(lévén az utasoknak (sacc) legalább a fele külföldi)

Előzmény: Hajra magyarok1 (108849)
jazzcool1,2 Creative Commons License 2019.06.22 -1 2 108850

rendeletről nem tudok, csak szóbeszédről... ha idelinkelnéd... de ha lenne, az is módosítható egy perc alatt...

 

anno valóban azért épült a bádogváró,  hogy a fapadosok ne kapjanak terminálos kiszolgálást, de azóta akkorát nőtt a forgalom, hogy a jelenlegi A terminál aligha tudná kiszolgálni a fapadosokat. 

Előzmény: Hajra magyarok1 (108849)
jazzcool1,2 Creative Commons License 2019.06.22 -1 2 108848

Nyugi :-) A fapados modellé a jovo, nem veletlenul alkalmazkodnak a legacyk is ehhez. A ryan kb egymilliard euros profitja sem fog elolvadni. Vagy ha ilyen jol tudod, akkor shortold a reszvenyeit, es multimilliardos leszel :-) 

 

A budapesti badogvaros - szerintem - egyelore maradni fog, mert mostanra mar akkora a forgalom, hogy azt az A terminal nem birja kezelni. Utashíd nem lesz, illetve most is idonkent van reggelenkent a B-n, amikor az MGH mar nem tud elegendo buszt/lepcsot kiadni. 

Előzmény: Hajra magyarok1 (108846)
jazzcool1,2 Creative Commons License 2019.06.22 -1 2 108845

a wizz 12 havi nyeresége kb 300 millió EUR, a ryanairé pedig kb 900-1000 millió EUR. 

Előzmény: Hajra magyarok1 (108844)
jazzcool1,2 Creative Commons License 2019.06.21 -2 8 108843

A ryan es a wizz is rendesen nyereseges, tozsden levo, transzparens ceg, a Lufi csak irigykedik.

Előzmény: Hajra magyarok1 (108835)
jazzcool1,2 Creative Commons License 2019.06.21 -1 1 108842

Oke, becsulom, hogy utana neztel. 

Előzmény: neomedia (108834)
Matuska1985 Creative Commons License 2019.06.21 -2 2 108841

Ilyen ez a csaladi nyaralas kisgyerekkel. Kuzdottem, hogy autoval menjunk, de 2 - 1 aranyban alulmardtam :(

Előzmény: jazzcool1,2 (108828)
Kenny___ Creative Commons License 2019.06.20 -1 5 108838

"Tavaly a ryanair hatalmas veszteseget termelt hosszu evek utan eloszor. "

 

Ilyen meretu butasagot...

 

https://investor.ryanair.com/wp-content/uploads/2019/05/Ryanair-Results-FY2019.pdf

 

1020 millio font profit = "hatalmas veszteseg"... Azbeszt...

Előzmény: Hajra magyarok1 (108835)
Jahno Creative Commons License 2019.06.20 -1 0 108836

Azért a Wizz már 20 éves vagy mi, ennyi ideig nem lehet csak veszteségesen működni.

Előzmény: Hajra magyarok1 (108835)
neomedia Creative Commons License 2019.06.20 -1 2 108834

itt egy regi, jogeros

a tobbit majd megkeresi mas

kulonosebben nem erdekel, de a "soha" eros tulzas

 

http://www.gvh.hu/dontesek/birosagi_dontesek_vj_szam_alapjan/birosagi_dontesek_2007/7756_hu_vj-178200723.html

Előzmény: jazzcool1,2 (108833)
jazzcool1,2 Creative Commons License 2019.06.20 -1 0 108833

a 15 millát nem fizették meg, lévén nem jogerős.

 

(egyéni kártérítéseket persze, hogy fizettek, de a cikk nem erről szól)

Előzmény: Hajra magyarok1 (108829)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!