Épp most feszegettem gondolataim és az jutott eszembe, hogy egy ekkor motor köré jobban festene 3 kerék :-)) Így a motort is kissebb mértékben kellene átalakítani.
Nem tudod véletlenül, hogy mekkor súj felett sorolják a B kategóriába?
soft rocker: Én hívom így mert a hard-tól qrva messze volt (de már elmúlt)
Bepuhányodtam az elmúlt időszakban, ebből a témából kocsiban már csak tanksapkát, metallicát meg paradise lost-ot hallgatok.
off
banyek, mire vetemedtem, 10 napja életem első sorpni éjszakáján ladánybene koncertbe keverdetem...:o)))
on
A Srác neve Somogyi, a Kispityer vendéglőben van a törzshelye és a helyi mocisklub alapítója....
Azért kéne szvsz először infó hogy hogy kell a gépet összerakni hogy műszakilag megfleljen, mire kell fogyelni stb, utána jöhet az hogy hova hegesszem a motortartó bakot... De te tudod...
Van itt Szombathelyen egy srác aki mozgássérült és ilyen géppel mozog, meg tudnám szerezni a kontaktját, Tőle tudnál legautentikusabb infóid összeszedni. Ha voltál már mocit talin lehet hogy láttad is......
Anno "soft rocker" korszakom álma volt egy ilyen moci de nem jött ösze, elég sokat tervezgettük mi is, természetesen boxerból....
Volt vmi tervrajzunk is, lényeg volt hogy 450 kilónál nehezebre sikerüljön alapon, de vmi 470 kg-mal számoltunk feltöltve teljesen mindennel....
Először a forgalomba helyezést csapázd le úgy hogy bemész Sopronban (a nickől gondolom csak) a kff-hez hogy mi is kell hozzá, utána jöhetnek a technikai dolgok.
'94-95-körül én is akartam másodmagammal egy 1302-es Bogárból építeni csak a pénzhiány volt a hátránya, bár nem tűnt lehetetlennek akkor sem.
Akkori árakon számítva asszem 450 rongyból megállt volna forgalmival
Van nekem '79 -es WV kisbuszom. Ennek a kasznija már nagyon oda van, de a motorja tökéletes. Nem akarom kidobni és arra gondoltam építtetek ebből egy chopper -t. Tudnátok segíteni, hogy merre induljak, hol érdeklődjek, egyáltalán érdemes-e belevágni?