Keresés

Részletes keresés

csepp26 Creative Commons License 2008.01.02 0 0 5

Sziasztok!lenne egy kérdés hátha valaki tudja.Édesanyám 2005. október 14-én ment, előnyugdíjba, 57- évesen, vonatkozik -e rá, ez az új nyugdíjtörvény, hogy a minimálbér felett nem kereshet?Kérem segitsen valaki.Köszönöm

Tiigra Creative Commons License 2007.11.14 0 0 4
Lenne egy kérdésem: ez év májusában lettem nyugdíjas tudja valaki, hogy jár-e a nyugdíjemelés ill. a 13 havi nyugdíj?
ttaarrllee Creative Commons License 2007.11.12 0 0 3
Büszkén írják a baloldali lapok, hogy egy 70-ezres nyugdíjas novemberben 100ezer forintot kap. Nagyon vártam ezt a százezret, de egy petákkal sem kaptam többet, mint a havi kötelező.
Kösz gyurcsi! Majd én is így szavazok rád.
Érzékeny Creative Commons License 2002.10.22 0 0 2
Jelentem: elolvastam ))))
Előzmény: Androidus (1)
Androidus Creative Commons License 2002.10.22 0 0 1
Büszkeséggel tölt el a tudat, hogy nem mindenkinek sikerül ám ilyen közérdeklődésre számot tartó témát fölvetnie :)
sneci Creative Commons License 2002.10.17 0 0 0
Majd ha 0 ügyfél lesz.
Előzmény: Androidus (-)
Androidus Creative Commons License 2002.10.17 0 0 topiknyitó
A napokban volt szerencsém (???) a Nyugdíjfolyósítónál némi ügyintézni. Elképedve láttam, hogy mintha időutazáson vettem volna részt, és az átkosban lennék. Miért is?

- Beesek a toronyház földszintjére mert azt mondják, ott az ügyfélszolgálat. Szemben szép nagy üvegajtók, de az van kiírva, hogy belépés csak kártyával. Hmmm... rossz helyen járnék? Ja nem, ott balra van valami ajtó. Benézek, temérdek ember zsúfolódik össze bent. Biztos ez lesz az. Tábla sehol.

- Belépek. Nézelődök lázasan, mert sorszámos cetliket látok emberek kezében. Sorszámosztó gép persze sehol, felirat sehol, csak annyi, hogy sorszám kötelező. Végül megkérdezek valakit, aki mondja, hogy ott bent, a pultnál, ahol azért állnak sorban. Várakozás közben láttam, hogy mindenki így kezd: nézelődik, majd megkérdezi. Azt is észrevettem utólag, hogy a pult fölött ki van írva, hogy sorszám itt. Logikus, nem? Oda van kiírva, hogy hol lehet megtalálni, ahol meg lehet találni.

- Az ügyfélhívást egy mennyzetre szerelt kijelző mutatja. Előtte keresztben van egy szép szál gerenda, amitől álló ember nem látja kijelzőt, csak ha bemegy a helyiség belsejébe. Hogy még nehezebb legyen, a gerendán van egy népi hímzéses dekoráció (mint odaillő elem), ami lelóg arról. Emiatt a helyiséget nem lehet elhagyni, nem lehet esetleg a folyosóról nézni, mert az túl egyszerű lenne.

- Az ügyfélhívó kétszer bimbammol minden ügyfélhez: egyszer, amikor hívja, és egyszer akkor, amikor az odaért. Ez ugye azért, hogy kétszer annyiszor kelljen feleslegesen hajladozni az embereknek, hogy egy pillantást vethessenek a kijelzőre.

- Természetesen csak annyi ablak van nyitva, hogy a helyiséget kellemesen megtöltsék a várakozók. Ez úgy látszik, bizonyos típusú hivatali ügyintézők közérzetét kellemesen befolyásolja. Egy órát kellett várni.

- Az ügyfélszolgálati ablakok kialakítása tragikus, az egész terem zsúfolt lesz tőle. (Kis kabinok vannak kialaktva, mögötte a függönnyel mintha valami rossz peep-show lenne.)

Egyébként amikor sorra kerültem, az ügyintézés gyors volt és precíz. Szerintem abból a sokszáz milliárdból, amit kifizet és amiből üzemel a hivatal, igazán futhatná arra a pár milliócskára, hogy egyszer az életben épkézláp ügyfélszolgálati rendszert vezessenek be 2002-ben.

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!