A cikk szerint 2014-ben volt terv az aszfaltozásra, ami azóta nem valósult meg. 2006-2019 között narancsos volt az önkormányzat Óbudán, nem kellene Mr. Christmas-ékra mutogatni...
Mondjuk a lakok is megerdemlik. Oda epitkeztek sok 10 millios hazakat, ahol nem volt kiepitve az uttest (mert regen a kutya se akart odakoltozni), aztan meg reklamalnak.
Ne is mondjad, mit állunk ki a több éve folyó buhera miatt, ráadásul ugye Almádi és Füred felé ment volna az ember leginkább, és most a felénél tartanak, de rendesen le sem vonultak róla a kész szakaszokon sem. Nincsenek szavak.
És hogy még boldogabbak legyünk, az összes fő utca a városban egyidejűleg került fölbontásra! Az európa kult. fővárosa címén is sok tízmilliárdot nyúlnak le, miközben a kórházba úgy mennek az emberek, hogy a halottas kocsi hpzza őket ki :( A kultúrát aszfaltba öntötték.
Te ismered a kornyeket. Ezek a barom allatok tenyleg ugy gondoljak, hogy a vszpremi elkerulo felenek elkeszitesevel ok mar f.szagyerekek? Es ez is mennyi ideig tarott...
Ott maradt meg egy lampas keresztezodes, allunk a prerin a pirosnal, mikozben sehol senki. Az ut minosege meg valahol a moslek es a tragya kozott.
Esetleg alternativ javaslat: aki a varosban lakik, es az utcan parkol, fizessen havonta 30-50000 forintot a kozteruleti parkolasert. Rogton lenne hely kozlekedni.
Mert jelenleg a varos az ott lakok ingyen parkoloja.
Nem tetszik, mokuska? Minek koltoztel oda? Tudok mondani olyan agglomeracios telepulest, ahol egy sima csaladi hazhoz kotelezo garast epiteni. Nem kocsibeallot, garazst!!!!
Na amennyibe az kerul, abbol 10 evig fizetheted a parkolasodat a kutyaszaros belvarosban.
"Az M0-s autóút déli szakaszán, az M3-as autópálya felé, Gyál térségében több jármű karambolozott. A 34-es km-nél csak a leállósáv autózható, 40-45 perc a plusz menetidő."
MINDEN nap dugo van, legalabb hetente baleset.
De jo ez igy, nem kell vele foglalkozni.
M6-ot epitunk, nem ide meg egy savot (aminek megvan a helye is), hogy ne legyen ez.
"Az időjárás okozta károkat állítják helyre az M0-s autóút és a 6-os főút csomópontjában, a 14-es km-nél. Az M1-es autópálya felé vezető oldalon lezárták a 6-os főút felé vezető lehajtó ágat. A lezárás ideje alatt a személygépkocsival közlekedők a következő, M6-os autópálya csomópontjánál tudnak visszafordulni,"
Allitolag az esozes tehet rola. Mikor volt itt utoljara esozes? Vagy fel evig le volt zarva mellesleg, mikozben a nullast 2 evig b.sztattak.
Ettol fuggetlenul a dunahid tovabbra sem hasznalhato, mert meg mindig b.sszak a sarukat.
Idezet a lakossagi napelemes palyazati anyagbol (ugye ehhez kepest apropenzrol beszelunk).
"Általánosságban elmondható, hogy olyan költség elszámolása maradéktalanul nem lehetséges, amelyről bizonyítható, hogy az a piaci árak jellemző szintjét meghaladta."
"Az M0-s autóút keleti szektorán, az M1-es autópálya felé, Pécel térségében a burkolat repedéseit öntik ki. Az 53-as és az 50-es km között elkerítették a középső és belső sávot. A munkaterület mellett egy sáv járható. Több km-es torlódás alakult ki, ami az M31-es autópályán is fennakadást okoz. Csaknem egy óra a plusz menetidő."
Ilyeneket nyilvan nappal kell csinalni. Burkolat repedesei....hogy is lett az?
Ma reggel 7, M0 10km-es dugo az M1 fele. Nem volt baleset. csak tovabbra is zarva a hidon a fel/lehajto sav. Ennyit tesz. De tovabbi ket honapra igy marad.
Tudom, hogy ez OFF, de ehhez a felismeréshez mondjuk elég lenne benézni a hazai felsőoktatási intézményekbe, ott még döbbenetesebb lenne a kontraszt a szomszédos országokhoz képest, olyan mérvű a lepusztultság (mondjuk a kirakategyetemeket nem ide sorolva, pl. NKE). Ami az utakat illeti, Budapesten, az ország fővárosában gyakorlatilag már nincs egyetlen főút sem, amin végig lehet menni komoly úthibák nélkül (talán a Róbert Károly krt nemrég elmebeteg okokból, biciklisáv miatt háromsávosra szűkített része, btw. éppen mondjuk biciklisek nem járnak arra, de egyébként tök poén, hogy éjszaka is be tud állni emiatt). Valami egész döbbenetes szintre süllyed az ország infrastruktúrája, de "legalább nincs migráncs". Meg a felcsúti vagyonőr most építhet 7 km vasutat 300 milliárdért Budapest körül, illetve dehogy építhet, felújíthatja.
Egyetértek veled. Szerencsém volt, mert 2 hete pénteken mentem végig az M0-on és valami csoda folytán nem volt semmi lezárás, sőt a hírek szerint előttem folyó burkolatfestést is befejezték addigra, balesetet is felszámolták, meg visszafelé is zavartalan volt. Na de! Hogy jelenleg a mi útjaink minősége kb. az afganisztáni szintet éri el lassan, erre csak azt tudom mondani, hogy a környező országok (ukránok nem, szerbeket nem tudom) mind gatyába rázták az útjaikat, miözben nálunk rohamos a romlás, itt a Balaton környékén is áldatlan állapotok vannak többfelé. Kelet-szlovákiában Felvidéken jártam két hete, köztudottan azt a magyar részt a tótok mindig direkt büntették, elhanyagolták. De most! Átlépek S.újhelynél a határon, és megrökönyödve látom/érzem, olyan sima az út, mint ausztriában! Megyek rajta 20 km-t, dehol egy zökkenő, majd megyek még 10 km-t mindenféle alacsony osztályú utakon, ahol 2 éve még majd kiestem a kocsiból. MIND KIVÁLÓ MINŐSÉGBEN ASZFALTOZVA! Kinti barátaink mondják: "igen, itt megcsinálták az utakat, bezzeg nálatok mi van!!! mert nektek a diktatúra kell, ez tetszik a magyaroknak..."
Odáig jutottunk, hogy a lerablás immár tényleg az életszínvonalunk leromlásában is érezhető.
Most mar rohadjon meg az osszes utkaparo es kapcsolodo ceg.
M0 Nagy Duna hid. Lezarva evekig. Aztan atadtak, es le is zartak ra 2 hetre, mert kiderult, szar az egesz.
Egesz nyaron b.sztattak (vagy nem, mert meg egy toitoi se volt ott). Aztan beharangoztak, hogy ok a f.szagyerekek, megnyitottak, ujra olyan, mint volt. Mar eleve ezert kapjak be, mert ez azt jelentette, hogy egy sav tovabbra is zarva. A mult hetvegen csinaltak rajta valamit megint, akkor csak 15km-es dugo volt. Az igeret szerint tegnapra kesz. Persze nincs kesz. Most mar november veget irnak. Es minden reggel masszival all 3 savon a dugo, idoponntol es a forgalomtol fuggoen 3-7km-en keresztul.
Látja a táblát. Azért nem látja meg az autót, mert ugyan érzékeli, hogy elsőbbséget kell majd adnia, de nem veszi komolyan a STOP táblát, és nem áll meg, hanem gurulva próbálja lerendezni az elsőbbségadást. Ez viszont meghaladja a képességeit az adott kereszteződésben. A Tesco felöl jövő összes autót jobbról találják el. Az autók mozgásának ritmusát és a helyszínt nézve itt valószínűleg az történik, hogy megközelíti a kereszteződést, kb a Stop útfelfestésnél elnéz balra, de nem látja be még onnan, ezért elnéz jobbra, nem lát semmit, közben csorog, elnéz balra, onnan már belátja, de nem jön semmi, viszont a tényleges torkolatban nem áll meg és már nem néz el jobbra újra, és onnan meg közben megérkezik valaki.
A sárga hátterű tábla előnye egyrészt, hogy jobban látható, másrészt, és itt az a fontosabb, hogy az emberek jobban azonosítják a veszéllyel a rikító citromsárgát, és valamivel jobban figyelnek.
Ugyan bal oldalról kanyar után jönnek be a lakott területre, és 1-2 esetben úgy tűnik, volt gyorshajtás is, de egy kivételével egyértelműen az a gond, hogy nem állnak meg a stop táblánál. Az egy kivételnél se áll meg, de ott azt hiszi, hogy ő is átér, pedig takarásból jön autó, plusz utána meg megáll a kereszteződésben. Lehetne tenni egy sárga hátterű stop táblát a mostani helyére, de így szemre talán 1 kivétellel mindegyik érzékeli a stop táblát, csak nem áll meg.