Keresés

Részletes keresés

Veszpremi Creative Commons License 12 órája 0 0 602

A hétvégén mentem bő 400 k-t alsóbbrendű (2-számjegyű) utakon esőben Baranya irányban, ez valami borzasztó, végig állt a víz a nyomvályúban, a szélén, vízátfolyások... életveszélyes közlekedni, egyesek mégis úgy hajtanak, mint én szárazban autópályán. Volt is baleset sajnos több is (épp arra), még ismerős is részese volt, baleset miatt vészvillogóval állt és hátulról egy barom bmw-s belerongyolt, totálkár és kórház!

A parasztjait meg kell említeni, mert bűncselekmény, amit csinálnak. A földekről olyan mennyiségű sarat hordanak fel, hogy 20-30-al lehet közlekedni, és ahelyett, hogy letisztítanák a kerekeiket, kirakják a 60-as korlátozó táblát. A forgalom km hosszan elhordja a sarat. Nem tudok erre már mit mondani. Ja és több olyan korlátozás útépítés táblákkal, ahol nyoma sincs útépítésnek...

Előzmény: Veszpremi (601)
Veszpremi Creative Commons License 3 napja 0 0 601

Én márnem is tudom hogy fogalmazzzak, próbálom magamat lenyugtatni, de ami ebben az országban folyik, az példátlan. És akkor még az utászok vannak felháborodva, hogy "nem szeretik őket", atrocitások érik őket, meg hogy hányan haltak meg közülük az utóbbi években. Csak épp arról nem szól a fáma, hogy útbuherálás és elviselhetetlenül rossz terelések terén mi folyik országszerte. Talán ha rendben raknák, más lenne a visszhangja is. Reménytelen, mert a helyzet romló tendenciát mutat.

Előzmény: t.lantos (600)
t.lantos Creative Commons License 3 napja 0 0 600

Szopogasson lonemiszervet az osszes illetekes.

Nekem nagyjabol 1km helyi utak, 62km autout, es 1km helyi utak a reggeli menet.

Ma kifejezetten laza volt a forgalom az M0-n, az atlagostol 3km-el, a durvatol 7km-el tobbet tudtam menni, az elso 52 km-en 100 kicsit folotti atlaggal. Aztan a kovetkezo 10km-en 15km/h volt az atlag.

Erdemi munka a legtobb reszen nem zajlik. Nem lett volna szabad ilyen hosszu szakaszt egyszerre lezarni, csak rovidebb szakaszokat, es teljes erovel arra koncentralni.

Es ahol lehet, megoldani a 3. savot.

Előzmény: t.lantos (599)
t.lantos Creative Commons License 2019.10.29 0 0 599

Azt isten barmai megint alkottak.

Atadtak az M0 bal palyajat a 6-os uttol. A belso sav zarva maradt, mert ugye nincs kesz. De eddig sem ezen a szakaszon volt a gond.

Eddig a hidon 3 sav volt. 2 erkezett a sziget felol, a 3. a felhajto Halasztelek felol, ami aztan a regi 6-osra ment le, de vegigment ahidon, volt ido ki/besorolni.

Na, most ebbol csinaltak egy rovid gyorsitosavot, es onnantol a hidon mar csak 2 sav van.

 

Teljesen hazavagtak az egesz forgalmat, a BILK-tol 45 perc kellett arra a kb 10km-re. Pedig eddig ott, ha nem volt esemeny, 10-15 perc alatt azert at lehetett vergodni.

t.lantos Creative Commons License 2019.10.18 0 0 598

Nem hinnem, mert csak egymagaban all, idonkent ismetelve.

Szoval komolynak tunik.

Előzmény: Veszpremi (597)
Veszpremi Creative Commons License 2019.10.18 0 0 597

Ja, hogy kintfelejtették szokásosan! Már megijedtem, hogy ez lesz a végleges.

Előzmény: t.lantos (596)
t.lantos Creative Commons License 2019.10.18 0 0 596

A tabla :)

Ott mar nem zajlik semmifele munkalat, atadtak.

Előzmény: Veszpremi (595)
Veszpremi Creative Commons License 2019.10.18 0 0 595

Ajha! Agyrém. A 80-at most mi a franc indokolja?

Előzmény: t.lantos (594)
t.lantos Creative Commons License 2019.10.18 0 0 594

Atadtak, felavattak, volt minden. Apro szepseghiba, hogy a legelso lehajto (Dunakeszi-Fot) kapasbol lezarva maradt, mert csak akkor kezdtek epiteni a korforgalmat. Mar hosszu ideje le volt zarva, de akkor meg persze eszukbe se jutott epiteni barmit is.

 

Regen volt (eddig a a lehajtoig/-tol):

2x2sav, mindket oldalrol szimpla szalagkorlattal elvalasztva, a szelen kavicsos padka, szalagkorlat csak ott, ahol valami objektum volt a szelen. Maximalis megengedett sebesseg 110km/h.

 

Most lett

2x2sav, mindket oldalrol betonelemekkel elvalasztva, a szelen aszfaltozott leallosav, szalagkorlat vegig. Maximalis megengedett sebesseg 80km/h.

 

Mellesleg szep zold kornyezetben haladt az ut

https://www.google.hu/maps/@47.5997543,19.1487414,3a,75y,238.78h,102.31t/data=!3m6!1e1!3m4!1sPEiSlM8QkBrKtD_5jBXz9Q!2e0!7i13312!8i6656

 

Tobb savnyi szelessegben letaroltak mindent, ami elo. Most csak homokos gazos pusztasag van. Illetve az ut zaja most mar sokkal messzebbre hallatszik, mert nincs, ami elfogna.

 

Csak gratulalni tudok.

Előzmény: t.lantos (586)
t.lantos Creative Commons License 2019.10.01 0 0 586

"Az M2-es autóúton Déltől néhány órára teljes pályazárat vezetnek be az M0-s autóút és Vác-dél csomópontja között, mert több kilométernyi sárga burkolati jelet és több száz közúti jelzőtáblát kell eltávolítani, áthelyezni. Az átadást követően, - várhatóan 3 óra után  - már Vácig 2x2 sávon, fizikai elválasztás mellett haladhat majd a forgalom.  A pályazár ideje alatt a 2-es főúton és a külső Fóti úton jelentős torlódásra kell számítani!"

Nem, ezt veletlenul sem lehet ejszaka csinalni. Ezt nappal kell csinalni. Es "termeszetesen" nincs kesz, tovabbra is maradnak lezart csomopontok, mert a szelen levo arkot kellett b.szkuralni. A foti lehajtoban a korforgalmat nemreg kezdtek el epiteni, esely sincs, hogy emberi idoben kesz legyen, pedig mar nagyon regota le van zarva a lehajto, de csak az arkot piszkaltak.

Persze a geotextilt hirbol sem ismerik, a novenytelepitest meg megoldja a termeszet gazzal.

Veszpremi Creative Commons License 2019.09.13 0 0 592

Kicsit más, de marhára meglepődtem, pár hete a 8-ason szalagkorlátot javítottak, a korlátozás meglepő volt, 110, 80, 60 és a vége 40, ráadásul ott állt egy háromlábú szinte a 40-es táblával egyvonalban magányosan. Remélhetőleg kifékeztem, de nagyon meglepő volt.

Előzmény: Vetesi75 (590)
t.lantos Creative Commons License 2019.09.13 0 0 591

En meg nem lattam oket egyszer sem 14 honap alatt.

 

Előzmény: Vetesi75 (590)
Vetesi75 Creative Commons License 2019.09.12 0 0 590

Ma láttam a terelés előtti dugóban rendőröket is a leállóban, ráadásul igen csak aktívnak tűntek.

Előzmény: t.lantos (589)
t.lantos Creative Commons License 2019.09.12 0 0 589

Ott se jobb, amikor az van kiirva a Savoya parknal, hogy a lagymanyosi hid tobb, mint 25 perc alatt erheto el (azt nem merik kiirni, hogy mennyivel tobb).

Minden nap, reggel-este sz.pon 14 honapja az m0-t. Es akkor jonnek a romanok, moldavok, suttyok a leallosavban. A balesetek mindennaposak.

Rendor persze sehol.

Előzmény: Veszpremi (588)
Veszpremi Creative Commons License 2019.09.12 0 0 588

Ne is mond, menet ott mentem a nullán, szoptam, bár az semmi volt ahhoz képest, amit a szembe sávokban láttam, végeláthatatlan dugó. Visszafelé bementem a nagyfaluba a szopás helyett.

Előzmény: t.lantos (587)
t.lantos Creative Commons License 2019.09.12 0 0 587

M0-n adadtak kb 800 metert. Eredmegy: ugyanaz a dugo, csak annyival kesobb kezdodik.

14 honapja b.szakodnak vele, ennyit sikerult elkesziteni.

 

Lezengo, vagy sehol sem levo munkasok, felbehagyott munkafolyamatok (zajvedo fal oszlopai honapok ota meredeznek uresen).

Előzmény: Veszpremi (586)
Veszpremi Creative Commons License 2019.09.12 0 0 586

Úgyis hiába írjuk, de hát mégis ide kívánkozik. Hatvannál Szirák fele autózván én olyan kátyús szakaszt láttam minap sok km-en keresztül, amit ha nem látom, nem hiszem el. Mintha bombáztak volna, éles, nagy, mély kátyúj szerte-széjjel az úton. Talán Erdélyben voltak ilyen utak anno, de hogy ez nálunk EU országban a 21. században még előfordulhat, arra nincs magyarázat. Nagyon sajnálom az ott élő és közlekedő népeket, hisz nem ezt érdemlik, ők is teljesjogú magyar állampolgárok, adóznak ... Száraz időben világosban is nehéz elmanőverezni a kocsi sérülése nélkül, de mi lehet ott sötétben, esőben, hóban, ködben amikor ezek nem látszanak?!

Veszpremi Creative Commons License 2019.07.11 0 1 584

Ami évek óta a 4-es 6-os villamos felújításával történik, az simán kimeríti a hűtlen kezelés jogi fogalmát. Lassan már évente újra szétverik az egészet, borzalmas gyönge minőségben buherálják, nem mellékesen az egész város közlekedésének ellehetetlenítésével, plusz milliárdos károkat okoznak a gazdaságnak és polgároknak, naponta megbénul az egész város közlekedése. Ezt egy normális országban biztos nem lehetne megtenni. Itt szó nélkül folyik most is. Az ellenzéknek szavát sem hallom róla, pedig épp lenne relevanciája.

Veszpremi Creative Commons License 2019.07.07 0 0 583

Hát ez jó :) Melyik utca? Nem a világ legeldugodtabb helyének tűnik :)

Előzmény: Ec pec kimehecc a (582)
Ec pec kimehecc a Creative Commons License 2019.07.07 0 0 582

Bp.  V. ker

t.lantos Creative Commons License 2019.06.25 0 0 581

A faluban felujitottak egy utat. Rafert. Csinaltak vizelvezetest. Ket oldalt betonvalyukat astak le, beton fedlap kerult rajuk. Mellette megfeltoltottek porral, nagyon ertelmes.

Ma felfestettek a vonalakat is. Egyuttal egy szakaszon kiszedtek a valyut, es ujra visszaraktak, mert ott parkolo van, viszont sikerult emberes lepcsot epiteni bele.

Az eredmeny a kepeken lathato. Sikerult tonkreb.szni a vadonatuj utat.

Gratulalunk a minosegi munkahoz.

Akarmit csinalnak, ez mar tokeletes sosem lesz. Repedni, sullyedni fog. Decemberre szerintem mar szep katyu lesz.

 

t.lantos Creative Commons License 2019.06.25 0 0 580

Ld. kettovel lejebb.

Ott is ott hagytak az osszes korlatozo es egyeb tablat

Előzmény: Veszpremi (579)
Veszpremi Creative Commons License 2019.06.25 0 0 579

Mindennel egyetértek, amit írsz. Tök hasonló szituban vagyok, sok-sok éve szívok az utakon, sokan vagyunk ilyenek, én már az egész utász bandát legszívesebben elhajtanám a halálra, mert ezek csak a bajnak vannak, teljesen alkalmatlanok arra, amit kéne csinálniuk. Kontrol nincs fölöttük, ott és annyi időre zárnak le bármilyen utat, ahogy ők épp gondolják, mélységesen felháborító. a lezárásaik, tereléseik technikailag teljesen rosszak, emiatt is vannak a baromi torlódások, indokolatlan táblákat raknak ki, sokszor a tábla a sávszűkítést is fordítva mutatja, kintfelejtenek táblákat, nem raknak ki feloldó táblákat. A mozgó utászos kocsikon is kint vannak a korlátozó táblák pl. leálló sávban araszolva, ez szabálytalan, nyugaton pl. ezeket letakarják, amikor közlekednek velük.

Előzmény: q75 (578)
q75 Creative Commons License 2019.06.25 0 1 578

Üdv!

 

Tudja valaki, hogy az M3-on miért van lezárva a bagi emelkedőn a külső sáv már hetek óta? Egy kis markolót és egy billencs tehergépkocsit látok reggelente a szalagkorláton kívül, de nem tudom megfejteni, hogy mi történik a lezárt sávban...hogy miért van egy ilyen forgalomlassító lezárásra ennyi ideig szükség? Egyre gyakrabban van már korán reggel is torlódás. A sávelzárást csak tetézi, hogy az autósok egy része képtelen kihúzódni a külső sávba. Nem csak ezen a szakaszon! Az M3-on szinte végig, legalább is Gyöngyösig. Autópályán nem ritkán 90 - 100 km/ó sebességgel megy a belső sávban kilométereken át a szerencsétlen és egyáltalán nem zavarja, hogy ezzel feltartja azokat akik  szeretnének a megengedett sebességgel haladni.

 

Nem szeretnék általánosítani, de az esetek többségében az építő munkásokat szállító gépkocsik vezetői csinálják ezt a reggeli órákban. A balesetek java részében is látni legalább egy ilyen járművet. Gyakran látni a vezetőülésben kialvatlannak, másnaposnak tűnő, bagózó, trécselő, lábát felrakó embereket. Vagy épp a társainak "menőző" okost, amelyik élvezi, hogy mögötte tiszta ideg már mindenki. Inkább nem is kommentálom tovább!

 

Az ilyen vezetők  miatt már nem tudom, hogy mikor kellene elindulnom hajnalban ahhoz, hogy zökkenőmentesen el tudjak jutni Budapestre... Arról nem is beszélve, hogy hazafelé ugyanez a helyzet. Siralmas a helyzet! Nem lehetne a jobbra tartási kötelezettséget be nem tartó vezetőket kiszűrni és büntetni? Sok, az úton látott autó esetében nem tudom elhinni, hogy műszaki vizsgán tisztán ment át. Roncs, egy füstölgő rozsdaboglya az egész. Persze a belső sávban :)

t.lantos Creative Commons License 2019.06.21 0 0 577

Azt is kiszogelnem, aki ezt igy megtervezte, engedelyezte,es vegul megcsinalta.

https://streamable.com/s/30scm/azyrmu

A pusztaban van, boven lett volna hely egy normalisra.

Ez jott ossze. Jo lesz majd a volanbuszoknak meg az utasaiknak is.

Homalyos, mert kisse ossze van tapogatva a lencse. De a lenyeg latszik.

t.lantos Creative Commons License 2019.06.21 0 0 576

Mert nincs tisztesseges alapja. A soder nem alap.

Előzmény: Veszpremi (575)
Veszpremi Creative Commons License 2019.06.21 0 0 575
Veszpremi Creative Commons License 2019.06.17 0 0 574

Hűtlen kezelés minősített esete. Merthogy tuti nem szavatosság gyanánt buherálnak évente.

Előzmény: t.lantos (573)
t.lantos Creative Commons License 2019.06.17 0 0 573

Nem is ertem. Nemreg volt egy irgalmatlan atfogo felujitas, es utana minden evben ugyanezt csinaljak.

 

Előzmény: Veszpremi (572)
Veszpremi Creative Commons License 2019.06.17 0 0 572

Szerintem ez páratlan a világon, amit a körúton év(tized)ek óta ezek művelnek: https://hvg.hu/cegauto/20190617_Fotok_Megint_eltunt_a_4es_6os_palyaja_a_Nagykoruton?s=hk

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!