Ha jól látom, egyúttal a BVE Klub fóruma is eltűnt a helyéről, vagy tévedek? Nem tudom mi volt az URL-je, de nem találok hozzá linket. Saját mentésetek van róla? Nem mintha azt, vagy ezt, és egyáltalán a BVE-t nagyon használnám az utóbbi években, de azért kíváncsi vagyok. Fejben nem, de lélekben itt vagyok.
A szolgáltató szórakozik velem már harmadszor. Az antivírus programjuk már harmadszor töröl a szerverről egy csomó .7z és .zip fájlt. Elmondtam nekik, hogy ezt ne csinálják, de ez már a harmadik alkalom mégis.
Felmondom a szolgáltatást, más megoldást választok az oldal működtetésére.
Kedvem támadt egy kicsit BVE-zni, jó látni, hogy egészen fennmaradt a topik, készültek új pályák, gépek, objektumok, és a régiek közül is van pár, amit méltónak láttatok arra, hogy modernizáljátok :)
Nagyon örülök a bve.hu oldalnak is, igazán szép és informatív lett. Arra gondoltam, hogy letöltöm pár pályámat és végigmegyek rajtuk, de sajnos egyik letöltés sem működik :(
Van valami tippetek esetleg, hogy mit csinálhatok rosszul?
az jol hangzik! azt beszeltuk Bogdannal, hogy kiadjuk majd mostanaban azokat az objektumokat, amik megvannak a 120a-bol, hatha valakinek hasznodak lesznek, ugyhogy a Kolozsvari utcaba lehet azok kozul szemezgetni 😀
Ja vágesz. Amúgy is hozzá kell nyúlni mert az új kapu még nincs lemodellezve akkor beejtem ezt is. A bendernél attól függ, hogy hány objektumból fűzöd össze az ívet. Mostanában nekem se volt vele bajom nagyon, szóval egy próbát megér egykét helyen mégegyszer hátha sikerül. A transparent-el nekem nem volt eddig problémám, a textúrák felbontásán csúszohat el esetleg a dolog, de gondolom, hogy olyan szarvas hibát nem követsz el. A templomon még gondolkozok, most a budai pályákat picit hátrébb teszem a Balkán expressz javára.
az elso kepen az epulet torz texturait fel perc lenne javitani, ujabb 2 perccel a belogo madzagokat is el lehetne tuntetni. az "fps-barat" templom texturait megerne normalisra csinalni, esetleg ujracsinalni az egesz epuletet kezzel, ha ez sketchupos modelleknel nehezseget okoz.
egyebkent nem hiszem, hogy a benderrel keszitett objektumok annyira megviselnek a programot, nekem legalabbis nincs vele rossz tapasztalatom. a sok transparent-et tartalmazo objektumok annal inkabb sajnos.
Hölgyeim és uraim, többhetes munkát követően örömmel jelentem be, hogy újra működik a BVE Klub weboldala. Az oldalt nem a régi helyen kell keresni, új webcímet kapott:
Ennek megfelelően a logó is változott némileg, immár az új címet tükrözve BVE.hu felirat található rajta, a magyar háttérre pedig itt is sikerült utalnunk, ha nem is a korábbi nemzeti színű sávval.
A tartalom a régi, és azért, hogy ez összeállt köszönet illeti KFMboy-t is. Egy elem nem került át a régi oldalról, ez pedig a BVE Klub Wiki, ezt nyugdíjazzuk, mivel minimális tartalom volt rajta, de nagyon megnövelte az adatbázis méretét. A fórum, az objektumtár a letöltések és az útmutatók mind-mind elérhetőek.
Az oldal a Cweb.hu-tól bérelt tárhelyen egy VPS-en fut.
A bveklub.hu domain név létezik továbbra is, ezt át fogjuk irányítani az új oldalra.
Egykét gondolatot hozzá fűznék, ha már mostanában nem erőltettem a közösséget. :D
A gondok forrása tényleg a programból adódik persze ez tényleg nem adhat okot, hogy igénytelen legyen valami. Ha magamból indulok ki kezdetben örültem, ha valami teljesen egyszerű dolog is sikerült, az nem volt szempont, hogy ronda. Az évek múlásval és a rutin (?) kialakulásával ez változott, de még mindig vannak bőven kompromisszumok. Példának okán az ívek. Benderben tény, hogy tökéletesen meglehet csinálni az íveket az út kanyarodását, viszont ennek az a nagyhátránya, hogy eszméletlenül haza vágja a programot. Szóval vagy maradnak a szögletes sínek (persze ott is lehet játszáni, nem kell végletekbe esni) vagy normális íveket csinálok, de cserébe diavetítés lesz a vezetésből. A konvertált modellekre ugyenez igaz, ha picit is jobban meg van csinálva már is szaggat. Szóval marad a hagyományos jegyzettömbös módszer. Ott is lehet szépet alkotni (lásd moren), nekem valahogy ott már erősen fogy a türelem. Az állandó 0-ás vágányhoz kötődés és egyéb huncutságok után már elmegy a maradék életkedvem is... A BVE2-es objektumok pedig némi textúra után egyész jók, de itt nem kell nagy dolgokra gondolni. Egy két járada, padka stb, aztán annyi. Kellene egy új objektumtár, ahol ezek az alap objektumok (út, peronok, oszlopok, táblák, autók, buszok, stb) meglennének, akkor talán kevesebb gányolás lenne.
Ezek ellenére így 4 év elteltével mióta jobban belemerültem a BVE-be azért azt mondom, hogy meg van a maga bája, nekem egyszerűbb mint amit pl OMSI-ban vagy a LOTUS-ban látok.
Na és akkor végére pár kép:
Magdolna utca, itt van pl már textúra cserén átesett padka, és "párfelületes" épület. Háttérben befigyel a textúra cserén még át nem esett fal... Enyhén szögletes ívek, ez nem szívja annyira az FPS-t és talán nem is olyan undorító.
Vasút utca. Itt annyival egyszerűbb a helyzet, hogy már 2 méteres blokkhosszal dolgoztam így a bender kihegyható. Ez sem tökéletes, a 2 méteres blokk alapból haza vágja a programot és a kisebb ív sugarak esetén szét eshet az ív. Viszont az út már benderrel készült egész tűrhető. A templom Sketchup-os nem valami kidolgozzott, de egész FPS barát.
ennyire ne legyél már sötét, vagy ha igen, ne itt spammeld a fórumot. Azokat járműveket lehet letölteni, amik sárga háttérrel vannak jelölve, segítek: K Tátra és KCSV7
most látam vk-n egy orosz csoportba a magyar modelleket a bvmetros mm3 81-717 2k meg a többit is pedig az van mindegyikhez írva hogy írásos beleegyezés nélkül nem szabad kitenni sehova
Már elnézést hogy beleszólok, de egy független domain regisztrációhoz abszolút nem köthető a Google adatvédelmi szerződése. A szerzői jog is teljesen más fogalom jelen esetben. Szerintem a Bveklub semmilyen szerzői jogsértést NEM követett el.
Egy HSZ előtt nem ártana utánanézni bizonyos fogalmaknak ;)