Keresés

Részletes keresés

Törölt nick Creative Commons License 2019.04.20 0 0 49968

Valaki tud bármilyen elfogadható indokot mondani a www.bveklub.hu illetve www.bvemetro.hu oldalak megszűntetéséről?
Teljesen megérthető, ha valakinek nincs ideje vagy költsége egy weboldalt üzemeltetni, esetleg fejleszteni, pályákat, vonatokat, objektumokat épiteni.
Viszont szerintem egy archivumot illett volna megtartani, akár az utókor, vagy a leendő fejlesztők számára (itt a sok letölthető objektumra, vezethető vonatokra utalok... nem a jogtalan módositásokra).

Szerettem volna letölteni hirtelen ezt-azt, de szerintem soha nem lesz már erre lehetőségem.
Félreértés ne essék, nem beszólni, nem kötekedni szeretnék az eddigi üzemeltetőkkel, fejlesztőkkel szemben.

Köszönöm, hogy elolvastátok ezt a pár sort! :)

gcs7e7 Creative Commons License 2019.04.17 0 0 49967

A BveWorks nem áll, de ha folyamatosan ezt kapjuk, tehetünk így is. :)

Előzmény: Törölt nick (49965)
moren Creative Commons License 2019.04.16 0 0 49966

Nekem valahogy sosem volt türelmem nagyvasutat építeni, a 120A-n is csak a belterületekig jutottunk. Leginkább a vonalak 90+%-át kitevő külterületek nem hoztak lázba, unalmas és nehéz szép tájat építeni. Pedig elengedhetetlen főleg a bve-ben, hogy egy pálya igenis igényes legyen. Na te ezt túllépted bőven, nemhogy igényes, hanem izgalmas, már-már művészi ahogy megkreálod ezeket a részeket. Ilyet eddig csak phontanka kiadatlan pályáiban láttam. Már az eredeti és elveszett Ligetesben is szemet szúrt,  hogy milyen jó érzékkel oldod meg ezeket a feladatokat, de itt még inkább látszik, hogy nagy figyelmet fordítasz erre. Ez tényleg egy igazi pálya lesz és ha egyszer elkészül, akkor megéri az msts-es cuccokkal futni rajta. Kemény munka tudom, de kitartást kívánok hozzá!

Előzmény: greczula (49960)
Törölt nick Creative Commons License 2019.04.16 0 0 49965

a bveworks is áll  olyan mint ha kép oldal lenne

Törölt nick Creative Commons License 2019.04.16 0 0 49964

úgy látom vége a bve-nek meg az openbve-nek sok oldal offline a magyarok közül nálam 3 villamos pálya a tw6000hun-t hiányolja ebböl 2 az 57-es 58-as vonal

Törölt nick Creative Commons License 2019.04.13 0 0 49963

annak aki kérdezte hogy az openbve müködik -e xp-n annak mondhatom hogy igen müködik de a bvemetro simulator sokkal jobban fut xp-n mint windows 7-esen mert nálam windows 7-esen betöltés közbe ablak modba a fejlécen megjelenik a nem válaszol felirat azoknak akik írták hogy felborult szerelvények vannak a pályán üzenem a beállításokba a felborult vonatok mellöl vegyék ki a pipát mert nálam a 4-es villamos pályán volt ilyen olyankor amikor a kcsv7-est használtam és már nálam ilyen nincs

Törölt nick Creative Commons License 2019.04.13 0 0 49962

kérdés 81-717M oldalai mért nem látszodhatnak ?

Törölt nick Creative Commons License 2019.04.13 0 0 49961

szomoru lettem mert elkezdtem használ az openbve-t és nem elérhetö hozzá minden

greczula Creative Commons License 2019.04.10 0 3 49960

Két kép a készülő fantáziapályámról

 

Törölt nick Creative Commons License 2019.04.03 0 0 49959

sziasztok a bve bklub oldal idö tullépés miatt nem elérhetö és a bvemetró oldal sem köszönet bzmotnak és a többieknek is a modellekért és a pályákért is nem tudom mi lett az oldalakkal

gcs7e7 Creative Commons License 2019.01.07 0 0 49958
bvemetro Creative Commons License 2019.01.02 0 1 49957

A programmal kapcsolatban valóban így van, egyrészt régi a program, másrészt a technikai fejlődést nem követi le, persze nyilván nem is nagyon lehet manapság, annyiféle jármű készül ma a világban, hogy nem sok esély lenne mindegyik műszaki elemre opciót gyártani.

Itt bekapcsolódva a személyi részbe, sokaknak nincs fogalmuk arról, hogy a program mire képes, azaz mit lehet és mit nem. Viszont nekem az a tapasztalatom, hogy mivel a nagytöbbség nyilván utasként van jelen a járműveken, így nekik elsődlegesen az a fontos, amit az utastérben látnak/hallanak, pl. utastájékoztatás, a csengő hogy szól, ajtó hogy nyílik, vagy hogy néz ki a játékban az utastér, hogy nyílik az ajtó, stb. Az kevésbé lényeges, hogy a műszaki kidolgozottság milyen. Csak éppenséggel az is lényeg, ha már csinálunk valamit. Az eddigiek se voltak pontosan valóságosak (a metrók), pont azért amiket írtál, de ezt gyakorlatilag senki nem vette észre / vagy senkit nem érdekelt, nem is tették szóvá.

Például most van olyan verzió (youtube keresőbe "openbve köki lehel tér"), amiben kicserélték a hangokat, az aktuális Lehel tér a vége, igaz a végén a jelzőkhöz (hogy vörös legyen, vagy valami) már nem nyúltak hozzá. De a lényeg, hogy utasként ezt tapasztalja és jó ez így, naprakész a játék. A vonat működése természetesen fals, meg más kérdés. A 2K-ra is vonatkozik, hogy olyan technikai elemek vannak benne, amit az openBVE-ben nem lehet legyártani.

 

Egy példa még: pár éve volt, hogy mobilra is megjelent a BVE (hmmsim). Ehhez a pályát valahogy át kellett írni/módosítani (nem tudom mit, mert sose néztem utána) és úgy lehetett a mobilon játszani. Ezt valakik persze megtették, aztán az volt a kék színű közösségi oldalon, hogy de hát nincs rá engedély, stb. Nyilván aki akart, az hozzá tudott férni valahol. De egyetlen egy se írt azzal, hogy itt van megcsináltam hmmsim-hez, tedd már fel az oldaladra (ne is küldje el senki). Természetesen ez nem elvárás akart lenni, csak talán egy magyarázattal szolgál a közösség állapotára, hogy tőlünk mindent kérnek A-Z-ig, de amikor valaki pár perc alatt csinál valamit az eredetiből, ebben az esetben egy másik platformra, még az se jut eszébe, hogy az eredeti készítőnél ossza meg (vagy ott is megossza). Mert hát ő csinálta és így mindenkinél ő a sztár, nehogy már másnál legyen "kiadva". Tőlünk mindennek a készítése és kiadása az elvárás, néha még határidőre is (mikor lesz kiadva?). Én meg erre mondom azt, hogy akkor minek foglalkozzak a pálya/akármi építéssel.

Előzmény: Bzmot332 (49956)
Bzmot332 Creative Commons License 2019.01.01 0 0 49956

(Tudom hogy egy hónapos a kérdés, de azért diliből válaszolok rá én is :D )

 

Fontos azt azért figyelembe venni, hogy az openBVE felett csúnyán eljárt az idő és ezt a kérdést nem hagyhatjuk figyelmen kívül.

Hiszen mit is látunk az openBVE személyében? Hát egy programot, aminek a grafikája finoman szólva is elég kezdetleges, időjárás, fények, árnyékok sehol, és nem is lehet csinálni (a kamu eső modellek meg esőcseppek a szélvédőn elég messze állnak a jó megoldástól). Elég nagy meló egy látványos pályát csinálni, és nem akarom megsérteni senkit se ezzel, de ahogy nézem ezzel még 2018-ban se foglalkozott túl sok ember. Pedig rendes fotótextúrákkal ellátni a tereptárgyakat és nem paintes aszfaltot meg a BVE2-es fákat, utakat, kocka járműveket használni annyira nem nehéz, mégis ezek szerepelnek az összes "új" pályában is. Bakker, még a sínek is darabosak és megtörtek a pályákon, pedig erre már vagy 9 vagy 10 éve létezik megoldás az ObjectBender képében. Tisztelet a kevés kivételnek természetesen.

 

Igazából a járművek fizikájának sincs köze a valósághoz, nem is lehet módosítani se azt. Sebességgel és motorárammal arányos villamosféket nem nagyon lehet csinálni. Olyan léptetős vezérlést, mint ami a metrókban van/volt meg a HÉV-ekben, szintén nem. Több fékrendszer se lehet, csak egy, ennyi. Igazából a járművek jönnek, mennek, megállnak, ennyi. Minden ami ezen felül van (fények, áramszedő, beüzemelés), az mind extra külső programrészekkel, plugin-okkal érhető csak el. Hangokat se lehet se kényelmesen, se valóságosra megcsinálni (úgy értem mi, kétféle motorhang lehet összesen, ebből kihozni egy modern szaggatós hangzást lehetetlen).

 

Ezzel szemben itt van pl. a LOTUS. Saját magad írhatod meg a jármű működését, az utolsó elfekvő kezelőszervig. Kell hozzá tudni programozni és ennyi. Nem túl nagy erőfeszítések árán le tudtam szimulálni az ezresben a nagyjából valósághű villamosfékezést (ha nem pontos, az már csak az én ismereteim hiányából fakadhat, nem a program hibájából, igaz próbáltam a Danka-féle villamosos könyvből a legtöbbet kihozni). Van külön légfék, kerekes kézifék, sínfék. Elektromos rendszer, csatláson keresztül átmenő és ki-be kapcsolható feszültség. Ha akartam volna még a motorselejtezést is lescriptelhettem volna egy tucatnyi programkódból. Vagy az olvadóbiztosítékokat. Ilyet az openBVE-ben szinte sehogy, vagy csak nagyon nehezen tudnál csinálni (külön plugin). Itt meg tudni kell hozzá nagyon minimálisan programozni pascal-ban és ennyi (igazából csak C-ben tudok én is, de ezen a szinten annyira nincsen különbség).

 

OMSI dettó (igaz az nem kötöttpálya), az openrails az MSTS nyomdokain szintén zenész (bár ott se valami jó a fizika, sebességérzet nulla, és köze 20 év után is ott tartunk, hogy csak nem rég óta lehet 3D fülkét csinálni, olyan járműből meg van 2 magyar jármű, az MDmot meg a 424 és ennyi). A Zusi más tészta, az se szép (bár nagyon sokat javult), de legalább hihetetlenül részletes. És akkor még a TANE-ről nem is beszéltünk.

 

 

Szóval ott tartunk, hogy van egy program, ami ronda, egyáltalán nem fut jól (egy komolyabb MSTS-es modelltől elég könnyen letérdel az egész, az MSTS meg egy 18 éves program...), nehézkes hozzá bármit is szépre csinálni. A konverter programok aranyat érnek, de szerintem túl későn érkeztek meg - ha még akkor lett volna lehetőség már SKetchUp-os dolgokat berakni az openBVE-be, amikor még ment a szekér (7-8 éve), most lehet egészen máshol tartanánk. Tudom hogy az openBVE ingyenes program, a többi meg nem (bár az MSTS talán ha ezer forintba kerül manapság), de egy ilyen mértékű elavulásra és nem fejlődésre ez sem magyarázat már.

 

 

 

 

 

És akkor jön az amit Bvemetró(ék) írt(ak), hogy ezek után nagy nehezen összehozol valamit, amibe szíved-lelked beletetted, aztán jönnek a vérpistikék, lehányják egy paintben rajzolt csiriviri festéssel, és orrba-szájba küldözgetik egymásnak a művüket. Az hogy te mint készítő mit gondolsz, másodlagos szempont, mert hiába írod le, hogy te a gányolásra nem bólintasz rá, akkor elkönyvelnek befásult kakaskának, meg hogy milyen gonosz vagy. Hát köszönöm én is (tudnék nem keveset idézni a FB vagy a YT kommentekből, én se értem hogy van ennyi türelmem hozzájuk).

 

Én az openBVE-s időkben nem is igazán tapasztaltam meg azt, ami már akkor sújtotta Bvemetróékat, de amióta OMSI-zok/tam, azóta engem is utolért ez a fajta sz.rtenger (sajnálom, nem tudom máshogy megfogalmazni), amit a kis taknyosok ránk szabadítanak. Nem értik a NEM szó jelentését, akkor is kiadják a gányolásukat, ha nem adsz ki valamit az a baj, ha kiadod de nincs kész az a baj. Leírod tisztán és világosan hogyan működik, de ők képtelenek lenyomni két gombot a jó sorrendben, akkor te vagy a szemét, ha nem válaszolsz mindenkinek egyesével hogy miért nem működik nála. Rágják a füledet folyton, hogy de ezt meg azt csináld meg (valamikor jött valaki azzal hogy csináljam már meg az egész 923-ast az OMSI-ban, hisz megvan már 2km nagykörút, én meg így néztem magam elé, hogy persze, a város leghosszabb buszjáratát a 60 megállójával majd a te kedvedért megcsinálom). Ha meg nem adsz engedélyt a fentebb említett okok miatt arra, hogy más nyúljon bele a pályádba/járművedbe, megint te vagy a szemét, és ugyanúgy csinálják tovább.

 

Ez egyszerűen szörnyű. Én elég sokáig válaszolgattam a legdebilebb kérdésekre normálisan, szájbarágósan. Most már ott tartok, teljesen hidegen hagy, ki mit gondol, csinálom magamnak a cuccokat, annak a pár tucat embernek a véleményére adok akik szerintem jó minőségben dolgoznak vagy legalább nem teljesen retardáltak, nekik elküldöm. Ha kedvem tartja kiadom a cuccokat egy vaskos leírással együtt, aki nem tudja működésre bírni, így járt, ha nyafog, törlöm a kommentjét.

 

 

 

 

És ez csak a személyi vonatkozása ennek (gondolom nem vagyok egyedül). Aztán ott vannak a triviálisabb okok is, mint hogy valaki anno iskolás volt, most meg egyetemista, családja van, dolgozik, a sok teendője mellett haverokkal összefutni sincs ideje, nem hogy valami programhoz tákolni dolgokat, órák hosszat a gép előtt ülni azért, hogy utána lefikázzák amit csinálsz, semmibe vegyék a véleményedet, és szétgányolják a munkádat. De még ha van időd is rá, meg talán kedved, akkor is könnyen belefásul az ember és beleun.

 

Meg aztán, ami azt illeti nem is nehéz ráunni a BVE-re (játékra és készítéshez egyaránt), hiszen ha végignézem mi van az openBVE-hez, azt kell hogy mondjam, elég karcsú a felhozatal. A legélvezhetőbb tartalmat még mindig Bvemetróék immáron több mint 10-15 éves metróvonalai jelentik, és nem csak azért, mert ennyi idő alatt egy szerencsétlen programhoz se készült el viszont. Ennyi idős a pályahálózat, mégse javult azóta sem a pályák általános minősége semmit se, sőt (ők legalább lefotózták az állomásokat és vették a fáradtságot, hogy akkurátusan lemérjék a tereptárgyakat, a vonalvezetést; egy 2008-as 256x256 méretű textúrára nehezen orrol meg az ember, de az már szánalmas, hogy 2018-ban is ekkora képeket használunk épületekre).

 

Villamospályák közül ott van a 2-es meg 14-es villamos, ami felett szintén eljárt az idő, és ennyi, ami a valós vonalakat illeti (fiktív vonalon ott van még Mamutse...akarom mondani Zaigron Szigetújfaluja mint tényleg pofás pálya, meg a szinte csak BVE2-es modellekből építkező Menvár hálózat). Jó tudom, ki lett adva most a 12-es egy még nem befejezett szakasza, meg gőzerővel készül egy jó pár valós vonal. Amik tök hangulatosak, és tényleg látszik rajtuk hogy próbálják jóra megcsinálni őket, de közben meg az utak iszonyatosan szögletesek (két méterre fut a síntől, de a kanyar 1 töréspontból áll), rakás helyen a régi BVE2-es modellek köszönnek vissza (nem csak a Leventéék pályájára gondolok, és ezt az egészet nem személyes sértésnek szánom). Semmibe se kerülne szépen lemodellezni SketchUp-ban egy kereszteződést, egy épületet, mégis a szögből fotózott textúrák és szögletes tereptárgyak adják az új pályák gerincét, és akkor még a jobbik lehetőséget mondtam, mert legalább nem 20 éves modellek köszönnek vissza.

 

Nagyvasúton aztán mi van? Vannak a régi BVE-s pályák, van a készülőfélben lévő 30/30a meg a foltozott Ftrain, és ennyi. Külföldi vonalon van pár nagyon kiemelkedő pálya (Genova, First Brno), de ezek is tíz évesek elmúltak, azóta talán ha 2 említésre méltó pálya jött ki.

 

A program se fejlődött sokat. Útvonalválasztás, rendes AI még mindig nincs, se szebb grafika. Vannak ötletes próbálkozások (szembevonat, de az is csak fix távolságra tőled), de nem látszik, hogy bármit érdemben változna a program.

 

 

 

 

 

Azt hiszem megírtam életem leghosszabb kommentjét evör, remélem nem sértettem meg senkit se vele (tényleg nem célom) meg nem léptem senkinek se a tyúkszemére.

Aki végigolvasta és ezt bánja, attól elnézést kérek, sajnálom :D

Előzmény: mcm2017 (49946)
greczula Creative Commons License 2018.12.31 0 4 49955
Peti817172M Creative Commons License 2018.12.09 0 0 49954

Igen.

 

Vagy megkeresed a b3d-ben a felsővezeték sorait, és kitörlöd. Ha switch-csel készült, akkor kommentelve van, hogy melyik rész mi.

Előzmény: SzőcsÁdám (49953)
SzőcsÁdám Creative Commons License 2018.12.08 0 0 49953

Ahha,

 

akkor olyan sineket kell "gyártanom a switch-el, amin nincs felsővezeték?

Előzmény: Peti817172M (49952)
Peti817172M Creative Commons License 2018.12.08 0 0 49952

Az a sínobjektumban van benne.

Előzmény: SzőcsÁdám (49951)
SzőcsÁdám Creative Commons License 2018.12.08 0 0 49951

Sziasztok

 

Feltúrtam az egész internetet, legalábbis a számomra elérhető részét, de nem találom, hogy hogyan lehet a felsővezetéket eltűntetni a pálya fölül.(diesel pálya).

 

Elkezdtem kísérletezgetni a pályaépítéssel, hátha összejön valami.

 

Üdv: Ádám

mcm2017 Creative Commons License 2018.12.07 0 0 49950

Köszönöm a válasz(oka)t! :-(

phontanka Creative Commons License 2018.12.06 0 0 49949

Részemről az idő hiánya, illetve az, hogy a való élet dolgai elsőbbséget élveznek. Én nyáron szoktam fejleszteni BVE-ben, de idén nyáron erre nem került sor.

 

Tényleg kezdünk felnőni?

 

Vagy csak az OMSI izgalmasabb?

 

Amúgy azért 2018-ban két színvonalas magyar pálya is megjelent (még ha egyik épülőfélben van is), annyira azért nem lehet panaszkodni, voltak ettől sokkal gyengébb évek is.

Előzmény: mcm2017 (49946)
bvemetro Creative Commons License 2018.12.06 0 1 49948

Már régebben is probléma volt, hogy nem éri meg utánajárni a dolgoknak, ha mások 5 perc alatt módosítanak ezt-azt és azt küldözgetik mondjuk zárt csoportokban. Azaz felesleges időtöltés lett abból, hogy az objektumokhoz (akár jármű vagy állomás) egyrészt utána kell járni, és textúrát is kellene csinálni. Textúra nélkül kiadva meg azért lenne szájhúzás.

Másrészt épp az is probléma, hogy a "metrós repertoár" megváltozott. Ez esetben már konkrétan probléma az újabb típusú metrók működésének utánajárni, illetve azt még meg is építeni. M2 estében a CBTC-t az Alstommal, vagy az M3 esetében az új 2K vonat működése egyszerűen nem kompatibilis a BVE-vel. (Amit láttam 2K-t, arról hadd ne írjak véleményt). Az M4 meg külön téma, az ottani állomásokkal (lásd első mondat). Mindehhez persze járművet is kellene építeni, és itt vissza is ugorhatunk az első problémára. Hadd ne töltsük azzal az időt hogy egy új vonatot körbefotózzuk, feldolgozzuk (ha egyáltalán lehet), aztán 5 perc alatt mindenki lecseréli a textúrákat (kb az objektum kell mindenkinek, mert textúrát a BVE közösség 99%-a tud csinálni).

Előzmény: mcm2017 (49946)
greczula Creative Commons License 2018.12.06 0 1 49947

Azért, mert a BVE már nem prioritás a csapat életében (ti. felnőtt emberek)

Előzmény: mcm2017 (49946)
mcm2017 Creative Commons License 2018.11.16 0 0 49946

Sziasztok! Lenne egy olyan kérdésem (főleg a "BVEMETRO Team"-hez szól, de a többi magyar fejlesztőtől is kérdezem), hogy miért álltatok le ennyire a fejlesztéssel és nem tölthető le már semmi új pálya/vonat/stb... évek óta? A bvemetro.hu 2015. január 4-én frissült utoljára, azóta SEMMI újat nem raktak fel, pedig a bp-i metrós repertoár azóta eléggé megváltozott (hogy finoman fogalmazzak)... A YouTube-on látok itt/ott új pályákat/vonatokat, de azok sem érhetőek el sehol... Miért van ez? :-S :-( Ha szabad érdeklődnöm... Ha már volt szó erről, akkor elnézést, de nincs kedvem/időm most több 1000 hsz-t átnézni...

greczula Creative Commons License 2018.10.29 0 4 49945

Sziasztok,

 

néhány hónap szünet után megint történt előrelépés a 12-es vonalát illetően. Az önálló szakasz gyakorlatilag 90%-ban elkészült, most a különböző hézagokat igyekszünk bepótolni.

A Fő utca - Kajár utca sarkon eltűntek a fehér foltok, a kocsma elé került járda, a pálya másik oldalára pedig parkoló. A Fő utca a valóságban tovább folytatódik, de ezt értelmetlen lenne kiépíteni, szóval a képen látható kényszermegoldáshoz folyamodtam, szerintem azért vállalható.

 

A Pozsony utca és a Károlyi utca sarkát is gatyába ráztam egy kicsit, új járdák kerültek mindkét oldalra, meg lemodelleztem azt a két épületet a jobb oldalon.

 

A 12-14 elosztó előtti szakasz van a legkevésbé készen, moren a hétvégén rendbe szedte ezt a "domboldalt", és elkészült ez a támfal is. A növényzet még hiányzik.

Az újpesti szakaszba eredetileg nem akartunk belenyúlni, aztán végülis sikerült... Itt végül lecseréltük a Könyves Kálmán Gimnázium modelljét egy kicsit szebbre, és megpróbáltuk valósághűbbé tenni a lakótelepet (például a valódiakhoz hasonló panelekkel). Ez sincs még kész, persze lehet, hogy nem is kapunk rá engedélyt, szóval erre majd visszatérünk. Ami a képen nem látszik, hogy egy-két helyen elkezdtük benderes objektumokra cserélni a képen is látható széttöredezett járdákat. Ez egy rendkívül szórakoztató folyamat, csodálom, hogy más miért nem kezdett bele.

 

Ugye a facebookon azt hazudtuk ígértük, hogy idén kiadjuk a pályát. Ez minden valószínűség szerint így is lesz, egyelőre az tűnik biztosnak, hogy a Rákospalota, Kossuth utca - Angyalföld kocsiszín szakasz lesz benne a kiadott csomagban, vagy, ha jó kedvünkben vagyunk (szóval valami csoda folytán elkészül az a rész), akkor lesz hozzá egy kocsiszíni beállás is. Moren elkezdte megfordítani a pályát, de ez a projekt még nagyon kezdetleges fázisban van, úgyhogy mostanában nem publikáljuk majd.

maztro Creative Commons License 2018.10.27 0 0 49944

Egyébként marhára távlati dolog, és inkább a múltban, mint a jövőben (ki tudja), de olyanokon is gondolkodtam régen, hogy a Kőbánya alsó vasútállomásnál a felüljáró alja alacsonyabban van, mint ahogy a felsővezeték húzódna tipikusan a sínkorona fölött 6 méterrel, így ott a villamos áramszedője mindig kicsit összébb csukódik áthaladáskor, majd visszaenged a magasba, de végig érinti a vezetéket. Szívem szerint én ezt is nagyon belemodellezném a játékba, amennyiben lehetséges. (Biztos megoldható, de még nem mélyültem el ebben eléggé, és az animálásban sem vagyok kulcsfigura, de ha belekezdek, igyekezni fogok jól dolgozni.) Nem fogom azért magasabban építeni a felüljárót, hogy a villamos látványban hiba nélkül átcsúszhasson alatta a játékban, ha egy mód van rá. Nem trükközős fiktív gombnyomásokkal, hanem automatikusan, azon a részen. Kivéve, ha én nem vagyok képben, és nem pont így és ez történik - hehehe.

 

Fényképeken látom, hogy ott 3.8m-es magasságkorlátozás van a gépjárműveknek. Egy kép 2014. március 14.-éről, ha igaz (közvetlenül ide nem sikerült feltölteni.. "hiba: HTTP" - ??).

maztro Creative Commons License 2018.10.27 0 0 49943

Húha, 3-as villamos! :D Sziasztok, 4014 és gcs7e7!

 

Én 2009 környékén kezdtem neki a 3-as villamosvonalnak, és 2011 óta nem nagyon csináltam, ez idő alatt pedig rengeteget sem haladtam, viszont a Gubacsi úttól a Bosnyák térig kiépítettem a felújítás előtti vonalvezetést kizárólag ebben az irányban, a talaj emelkedésekkel és lejtőkkel egyetemben. Néhány gondosan épített, valósághű környezeti objektumom van azokból az időkből, így pl. a Közterületfenntartó Zrt.-nél néhány épület, az ELTE Bárczi Gusztáv Gyógypedagógiai Kar épületei félig, a Szent Kereszt templom (Ecseri út), az ottani 4-emeletesekből néhány, a Nagykőrösi úti felüljáró (Gyáli út egy szakasza).

 

Ezenkívül belefogtam a sárga banán TW6000-es építésébe is, ami szintén haladó állapotban van a "félkész befejezettség" ellenére.

 

Már akkoriban is voltak kisebb felújítások a valódi vonalon, illetve a környezetében változások (pl. a Mártírok újtánál az a várakozó-tömb, az említett felüljáró is másabb volt, vagy hogy egyáltalán a Köteles utcánál is megállt valamikor, stb.), és eredeti szándékom szerint abból az időből is két verziót adtam volna ki, de ebből ma már csak egyet tudnék biztosabban nyomon követni és kiadni a mai új mellé, ami szintén jó lenne.

 

Nem zártam le magamban ezt a projektet, de már több méteres jégpáncél alatt jegelődik, annyi biztos.

 

Nem tudom hallottatok-e róla(m). Egy link: http://users.atw.hu/maztro/

 

"Szárnymunkák" még, hogy a síneket teljesen 3D-sre kezdtem építeni, az összes megállótáblát is az eredeti mására megcsináltam, sablonosság nélkül, és a kábeltartó-oszlopokat/lámpákat is figyelemmel kísérni igyekeztem, ahogy szorosan tartom magam az elvhez, hogy a közeli dolgok lehetőleg részletgazdagok legyenek, a nevezetes épületek pedig elég valósághűek (bár nem átallnék ismétlődés nélkül az összes épületet lemodellezni a közvetlen környezeten belül). Már csak fel kéne törni azt a vastag jeget, és újraélni a világ nyújtotta BVE nyújtotta világot. :)

Előzmény: 4014 (49903)
maztro Creative Commons License 2018.10.27 0 0 49942

Húha, zöld banán! :) Rég nem jártam erre. És nem is hoztam semmit (de a régi munkák természetesen még itt pihennek a fiókban).

Előzmény: gcs7e7 (49930)
phontanka Creative Commons License 2018.09.23 0 0 49941

Az Extensions.cfg-ben levő kocsikat megduplázod, de ne felejtsd a kocsik számozását folytatni, például a [Car3] után [Car4] következzen és így tovább. Ezután a train.dat-ban is átírod a kocsik számát (külön kell a vontatásra képeseket és a "mellékkocsikat").

Előzmény: 30q (49940)
30q Creative Commons License 2018.09.15 0 0 49940

Helló! Egy gyors kérdés. Hogy lehet két vonatot (Pl. 2 standler Flirt) vonatot egybe kapcsolni?

Bzmot332 Creative Commons License 2018.07.04 0 0 49939

Nem érhető el sehonnan, és tudtommal leállt a fejlesztése is.

Előzmény: Ken14 (49938)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!