Az Extensions.cfg-ben levő kocsikat megduplázod, de ne felejtsd a kocsik számozását folytatni, például a [Car3] után [Car4] következzen és így tovább. Ezután a train.dat-ban is átírod a kocsik számát (külön kell a vontatásra képeseket és a "mellékkocsikat").
Az újabb open bve-k felismerik a raildrivert. A beállítások fülön van a kalibráció (set calibration) a Launch-ra kell kattintani (ezt nem magyarosították, hiába magyar a program felülete) és ott végigvezet, nagyon egyszerű és működik. Aztán a kezelőszerveknél testreszabhatod. Ha van kérdésed írj!
Mostanában nem igazán adtam hírt magamról írásos formában, nem is igazán láttam értelmét, de azért van haladás igaz teljesen más formában mint az elmúlt években. Az utóbbi néhány hónapban neki álltam a pályáim visszafordításának. Az esetleges segédprogram vagy más lehetőségekbe fektetett idő helyett inkább saját kezembe vettem a dolgokat...
a földalattit a BVE Metró oldalán keresd, a Vizipók és a Tátra letölthető a BVE Klubról (SD EJC menü). az új 3-as metrót Bzmot 332 oldaláról töltheted le. a többiben nem tudok segíteni.
Köszönjük szépen a biztató szavakat, igyekszünk. Úgy gondoltam, hogy egy villamospályánál fontos a valós útburkolat használata a közelség miatt. Sajnos ennek is megvan a maga hátránya. Fájóan nagyok az eltérések a különböző rétegek találkozásánál, aminek javítására nem nagyon van energiánk időnk. Így is sok apró részletben elvesztünk már.
Itt láthatóak ezek az illesztési hibák. Úgy gondolom, most jelenleg nem éri meg az időt ezeknek a kijavítása, fontosabb az épületek építése.
Sokat dobna az oszlopon szerintem, ha a kereszttartó (aka. fogalmam sincs hogy hívják) textúrázott lenne, vagy ha mást nem komorabb, sötétebb színű. De egyébként már sokkal hangulatosabb az oszlop, mint a sima egyen zöld paintes verziók. Az út is sokkal jobb, mint a sima egyen szürke. Jó látni, hogy valami valóságra kicsit is hajazó pálya kezd kialakulni :)
moren az elmúlt néhány napbana Kajár utca környékén építkezett, én meg nem csináltam semmit az ilyen-olyan házsorok mellett megpróbáltam enyhíteni régi szívfájdalmamon, a szép felsővezetéktartó oszlopok hiányán. Így sikerült:
Rendben, köszönöm. Azóta Gábor mutatott a csoportban egy kidolgozottabb objektumot, lehet, hogy a végső verzióban azt fogjuk használni, de ez úgyis részletkérdés a pálya egészéhez mérve. Majd ha minden kész, akkor visszatérünk ide (és ez nem most lesz). Szintúgy a fedezőjelzőt is, nekem tökéletesen megfelel ebben az állapotában.
A nyári verziót én is figyelgettem, a növényzet és a bokrok cserélése nem lenne sok idő. Nagyobb feladat az, hogy a fehér havas mezőket kell kicserélni (amit én végül Railként adtam meg, mert a Groundot még mindig nem tudtam megoldani) illetve azon terepobjektumokat, amiket mi direkt fehérre festettünk már. Ez a képen is látszik, hogy bőven javításra szorulnak, de nem terveztünk nyári verziót, a 14-eshez akarunk igazodni mindenben.
Amúgy a 14-est szeretnéd fejleszteni tovább? Csak a Structure-ban az indexszámok miatt kérdezem. Mi az 1000-es tartománytól folytattuk, Greczula meg a 10000-től. Pár railt is lefoglaltam már (56-69) de azokat hamar lehet változtatni.
Nos a Tátra a régi alapjaiból készült, igaz mindent bele szellemben. Részemről nincs semmilyen ellenvetés, ez vonatkozik az egész projektre :) . Van fedezőjelzőnk természetesen,viszont az folyamatosan sárgán világít a tiltás előtt. Ha kell megcsinálhatom villogónak.
Ha már unjátok a telet akkor van egy jó hírem. A nyári verzióhoz meg van minden, az összes növénynek van téli és nyári verziója, csak az elérési útban kell mappa nevet váltani. Eredetileg akartam külön nyári és téli verziót, de mivel nem volt végleges nem akartam nagyon szét bontani a structure -t.
Azóta én a kocsiszínt építgettem, persze nem könnyű úgy, hogy semmi textúrát nem lehet hozzá nyerni. A képeken annyira nem látszik majd, mert nem lehet ide normális méretben feltölteni, de csináltam aknákat is, illetve üres forgóvázak (vagyis sima kerekek) és egy muki színesíti a pályát erre. Viszont amiért konkrétan neked írok, az a villamos objektumok felhasználása. Nem tudom, hogy te készítetted-e a pályában lévő Tátra objektumokat, ha igen, akkor engedélyt szeretnék kérni, hogy használhassuk a kocsiszínnél egy minimálisan átszerkesztve őket. Ez az átszerkesztés csak annyi, hogy üres kijelzővel állnak bent. Egy külön txt-ben jelöltem a módosítást a mappában. Másik dolog, ami még a jövő zenéje lesz, hogy természetesen a 14-es pályára épül az egész, így ha elkészülünk, akkor te benne lennél-e, hogy a sima 14-es mellett kapjon helyet a mi 12-esünk? Egyelőre 3 új csv lenne, 3120, 3124 és 3128, de erről holnap írok egy teljes bejegyzést a blogon, bár így is ki lehet következtetni, hogy mi mit fed.
Más téma: van nektek véletlenül fedezőjelzőtök? Mivel nem foglalkoztam még az animálással, én nem tudnék csinálni, de valami hasonló módon meg lehetne írni, mint a vasúti átjárónál. Egy megadott távolságon tiltaná le a közúti forgalmat, addig sárgán villogna. Kossuth utcai indulás után pont jól mutatna, ahol a Fő utcát kell keresztezni, mert az még a vezetőfülkéből is látszik.
Annyira nem fontos, Rail-el is lehet helyettesíteni, csak ívekben meg kell benderezni. (nekem is megvan a jelszavas füzet, de szerintem maradok az új felhasználónál)
Nem akarok már sokat ezzel foglalkozni, igazából vihar ez az egész a biliben, miután maximum húsz ember csinál még valamit ehhez a játékhoz itthon, meg még egyszer ennyi kibicel a pálya széléről. Jó, néhányan már akkor is ezt csinálták, amikor én még a csattogós lepkével játszottam. Szerintem mindenkinek van végiggondolnivalója az ügyben, ha gondoljátok, üljünk le valamikor, aztán beszéljük meg.