Én nem is tudom, sírjak vagy nevessek.
Végre dolgozik valaki a katasztrofális utak kijavításán.
Persze balfékül, mint annyi minden ebben az országban.
Megjelenik 100 k példányban egy brossúra egy kétmilliós fővárosban, ahol több mint félmillió autó van, és mindenki hörög.
Összesen 3 misi volt a kiadvány, ennek felét az útjavító cégek állták (persze a jókora haszonból), felét a városháza.
Ez másfél misi.
Pont annyi, amennyiért a mi adónkból 3 hónapig lakott dajcs tompika. Pont annyi, amennyiért kisgizda elvtársak first class-on utazgattak Bangkokba rendszeresen. Ez senkinek nem fájt.
Tudtommal Demszky sehol és sohasem állította, hogy bármelyik tömbrehabilitációnál vagy útfelújításnál személyesen is részt vett volna a kivitelezési munkákben. Ugyanakkor a programok elindításában igencsak aktív szerepet játszott, mint főpolgármester, és ezzel dicsekszik, nem a vakolókanállal.
Csak tudod 12 éve nem csak piacgazdaság van, hanem jogállam is. És ha többen csinálnak, érnek el valamit, azt nem illik, de a jog nem is engedi kisajátítani. Pláne nem politikai, kampánycélokra.
Szerintem Te lemaradtál egy-két brossurával. Magyarországon immár 12 éve piacgazdaság van. Olyan, amilyen, de azért mégiscsak piacgazdaság. Ez többek között azt jelenti, hogy nem mindent állambácsi és önkormányzatnéni tesz, hat alkot és gyarapít. A tömbrehabilitációs program pl. ott műxik igazán jól (pl. IX. kerület), ahol a fővárosi és a kerületi önkormányzat pénzéhez hozzáadódik a magántőke. Minél nagyobb mértékben, annál joban megy a szekér, és annál több elismerés illeti a politikai döntéshozókat. Nekik ugyanis az a fő feladatuk, hogy vonzóvá tegyék a fejlesztendő területet. Ehhez szükség van közpénzekre is, de csak közpénzből sokáig tartana és nagyon drága lenne a városrehabilitáció. Most az a helyzet, hogy a főváros minden kerületi forinthoz ad még egy forintot, és a magántőke jó esetben még 2-3-mat.
Ráadások soxor olyannal kampányol (a konkrét háznál nem tudom), ahol a pénznek csak töredékét adta a Fővárosi Önkormányzat a mi adónkból (és nem demsky), a nagyobb részét a lakók és állami támogatás (Széchenyi terv), stb...
De ez a legkevesebb hazugság amit tőle tapasztalunk
Vagy olyan kocsi, aminek csak az elején van ajtó, a vége pedig belóg az alagútba.
Látom Te pedig nem jártál Párizsban, vagy Londonban.
Ezt sajnálhatod, de akkor legalább, ha nem ismersz valamit, akkor ne fikázd!
Szerintem Te itt tök ingyen reklámozod Demszkyt, és ippeg ez az olcsó, ám hatékony reklámkampányok titka. Egy idő után önjáróak lesznek az üzenezek :-)
[A hivatkozott kép már nem található meg a tar.hu-n]
Összefoglaló: kampányanyag, hogy ez a jófej Demszky mennyire sok házat újított fel. Kiállítás (szintén kampány közpénzből) megtekinthető a metróaluljárókban.
Most el lehet olvasni a válaszokban a "nagy ígéreteket"
Demszky a Törzsasztal vendége.
Azt írja sétáló utca lesz a XIII. ker Újpesti rakpart.
12 éve nem bírja ezt nyélbe ütni a kerületi önkormányzat.
90-óta még a szenes pincékkel is üzleteltek emiatt az itt lakók,megigérték még akkor hogy tovább jön majd a 2-es villamos.
Azóta semmi node majd most:-DDDDD
Ezt már nem bírom ki röhögés nélkűl:
Scmitt Pál aszondi: plusz 1 kocsit kell a metrószerelvényekhez fűzni, hogy csökkenjen a zsúfi.
Szegényke úgyláccik még nem volt 1 metróállomáson sem. Az első kocsi a peron legelején, az uccsó a legvégén. Még 1 kocsit hova a bánatba rak: csőalagútba?
Nna ezek a dugók!!!! Közpénzen.
wizes.
ehhez képest tele van az online média demszkyvel, plusz láttam már citylightot is. óriásplakáton egyelőre csak kistehenet meg Schmittet láttam, valószínűleg itt próbál takarékoskodni.
Ezt a pár sort most találtam egy sajtószemlék között.(VII.31)
"MAI NAP
Nem babonásak a jelöltek
Az SZDSZ nem kertel, a pénzt a párt biztosítja a kampányhoz. A párt jelöltje, Demszky Gábor minél kevesebb reklámmal szeretne kampányolni, ugyanis "nem ezen múlik a dolog."
szóval mégse demszky vagy, hanem a marketingcentrum? na akkor értem a lojalitást. ha tényleg ott dolgozol, akkor neked tényleg fontos, hogy a demszky nyerjen, különben nem hullik sok zseton... sok sikert.