Keresés

Részletes keresés

Törölt nick Creative Commons License 2006.02.13 0 0 2066

Szerintem nem kezd elszemtelenedni, egyszerűen ezt a feladatott kapta. és fegyelmezetten végre is hajtotta, felolvasta a más által megírt szöveget. A fidesznél egyébként ez szokás, hogy különböző, nem túl lényeges kérdésekben kevésbé ismert figurákat futtatnak.

 

Csak nem gondolod, hoyg abban a pártban bármit is fölolvashat a parlamentben önállóan?

Előzmény: Törölt nick (2065)
Luckuty Creative Commons License 2006.02.13 0 0 2064
A lejjebb idézett oldalon az alábbi - dátum nélküli -  cikket láttam. Nem tudtam rá közelebbi linket megadni, azért másoltam be az egészet. Ez ellentmondani látszik annak amiről Dunaimentők tud. Lehet, hogy ez az információ a szigetmonostoriaknak is új? (Nem volt kedvem regisztrálni a fórumokra, mert egyébként úgysem fogom látogatni, ha valóban új információ, akkor érdemes feltenni.)
Előzmény: Luckuty (2063)
Luckuty Creative Commons License 2006.02.13 0 0 2063

 

Szigetmonostori győzelem

</P>

Híd - Eldőlt, hol lesz a végleges lehajtója az új dunai átkelőnek

Három magyar és egy szlovák társaság tehet ajánlatot a budapesti M0-s körgyűrű 4 kilométeres, 2-szer 2 sávos autóúti szakasz kivitelezésére és az északi Duna-híd megépítésére. Jövőre elkészül a híd a szigetmonostori lehajtóig.

Nemzeti Autópálya (NA) Rt. szerint a közbeszerzési eljárás első szakasza lezárult. A bírálóbizottság a beruházás megvalósítására alkalmasnak ítélte a Hídépítő Rt.–Strabag Rt. által alkotott M0-s Duna-híd Konzorciumot, a Betonút Rt.-t, a Vegyépszer Rt.-t, valamint a szlovák Doprastav, a.s.-t.
Mihály Miklós, a Gazdasági és Közlekedési Minisztérium Közúti Közlekedési Főosztályának munkatársa elmondta: az M0-s északi Duna-híd építése már az idén megkezdődhet, ha Szigetmonostor önkormányzata megadja hozzájárulását. A hidat a kormányhatározat szerinti 2006. december 31-ig adhatják át.

Egy 1840 méter hosszú, 2×2 sávos, plusz leállósávot, gyalogos- és kerékpárutat is magában foglaló, összesen 26,5 méter szélességű hídról van szó, amelyet teljes egészében 2007-ben adnak át.
Szigetmonostor vezetői régóta azt szeretnék, hogy a Szentendrei-sziget déli részének legyen közúti kapcsolata. Azt is elfogadják, hogy az északi híd építésével egyidejűleg egy kis Duna-híd is épülne Szentendre és a sziget között a helyi közlekedés javítására. Ezt a törekvésüket a Fővárosi Vízművek Rt. ellenzi. A szolgáltatócég szakértői úgy vélekednek, hogy a munkálatok veszélyeztetnék a fővárost ellátó vízbázist, ezáltal Budapest biztonságos vízellátását.
Dr. Fáy András, a Szentendrei-szigeten élők egyik civil érdek-képviseleti szervezetének az elnöke elmondta: nélkülözhetetlen számukra a híd–sziget közúti kapcsolat. – Úgy tűnik, hogy a vízművek véleménye ellenére a szigetmonostoriak elképzelése szerint valósul meg az építkezés, mert a környezetvédelmi főhatóság nem emelt kifogást a kis híd megépítése ellen. Így jövőre megindul a forgalom. A szakértők szerint a beruházás 40-50 milliárd forintba kerülhet.

Kapcsolódó: Építik az M0-ás autóút új hídját
Egy évre lezárják a Szabadság hidat

Luckuty Creative Commons License 2006.02.13 0 0 2062

Sziasztok!

 

Dunaimentők áttanácsolt a híd- ügyben a szigetmonostoriak  fórumára: http://www.szentendrei-sziget.hu/forum/index.php?topic=26.0

, itt találtam az alábbi linket, hátha érdekel valakit:

http://dbridges.fw.hu/hidak/M0.html

Bócman Creative Commons License 2006.02.13 0 0 2061

Na ezek végre jó kérdések, amire lehet tisztességes választ adni!!! :-))))

 

 

1.:

 

Ami a mentést illeti, ennél flottabbul akkor mehetett volna, ha:

a.: véletlenül épp mozog a "Sopron", azaz rajta a személyzet,

b.: a fagy nem fogja le a kormányt.

 

 

 

2.:

 

Az Önkormányzat, de a komp vezetője, illetőleg a dunai hajóforgalmat felügyelő Navinfó mind ismeri a Rendőrség és a Tűzoltóság elérhetőségét.

Velük meg a Vízimentő Egyesülettel szerződésünk van.

Itt pár perc előnyt jelentett, hogy a riasztás direkt jött.

Még javában hívogattam a személyzet tagjait, amikor befutott a közvetlen hívás a Vízirendészettől, és gyakorlatilag csak a "rend kedvéért" rögzítettük, hogy a mentés folyamtaban van, meg hogy a mentésre induló hajó érvényes üzemképességivel és megfelelő személyzettel rendelkezik, azaz nem szükséges a Vízirendészetnek engedélyeznie a mentésre az Üzemképességi engedély nélküli, vagy a csökkentett személyzettel történő hajómozgást.

 

Mert, hogy az egyébként rendkívül - és egyébként nagyon helyesen - szigorú hatóság ilyen esetben a személyzet belátására bízza, hogy a menésre alkalmas-e a hajó, és ha ők azt mondják, hogy igen, akkor engedélyezi a hajózást.

 

 

3:

 

Ilyen eset valóban ritkán, de nem egy és nem is két ember köszönheti az életét a horányi strand környékén járőröző, készenlétben álló mentőhajóknak. (Ezek mentésre kialakított motorcsónakok.)

 

 

4.:

 

A mentés ilyenkor egyértelmű: élet - vagyon - eszköz a sorrend.

Jelen esetben azzal, hogy a "Sopron" elindításának lehetősége a risztást követően 2 órán belül lehetséges volt, igazán közvetlen veszélyben nem forgott egyik sem.

Maga a mentés mind a hajónak, mind a személyzetnek általános iskola első osztály volt.

 

A telefon éjjel-nappal feltöltve, bekapcsolva - már hivatalból is, meg mentésileg is.

 

A legénység mindig ráér. :-))

 

Ami az ivást illeti: ide valahogy nem igazán kerülnek olyanok, akiknél esti sport a sör.

Nem akarok én ezzel senkit sem megbántani, sem lenézni, csak hát ez van.

(No nem arról van szó, hogy ez itt az irgalmasrendi nővérek absztinens imaklubja, megisszák itt kérem még az árvák könnyét is, évente többször is csapunk egy jó nagy bulit. Jóidőben, horgonyzás után, amikor a komp már aluszik.)

 

Ami a kocsit illeti, az egyesület 2 mentőautója közül az egyik már csak gurul...

 

Ja, a gépüzemvezető úr a születésnapi vacsora mellől állt fel, és a manőver végéig csak epekedve nézett a szalonban álldogáló hatputtonyosra...

 

 

5.:

 

A mentés mindaddig kötelesség, amig katasztrófa veszélye áll fenn, egy "lerobbant" hajó mentése éppen úgy "üzlet", mint ahogy mondjuk az autópályán a tűzoltók eloltják a kigyulladt kocsit, de a fuvart már a tulaj fizeti.

 

Természetesen egy ekkora hajónak a mozgása nem 2 forint. Természetesen a tulajdonosok egyeztettek.

 

A "Sopron" ráadásul nem is egy jólmenő cég egyik hajója, hanem egy hajózási múzeum része, maga is múzeumi darab. Az üzemképesség fenntartása több millió forintos éves kiadás.

(Habár szerencsére a múzeum mögött áll egy ilyen cégcsoport...)

 

A segítségnyújtásért fillérre pontosan ugyanazt az óradíjat kértük, mint amit a Múzeum látogatóinak számítunk fel, ha el karaják vinni a Tigrincset sétáltatni, vagy amit akkor kérünk, ha valaki valami ráérős munkával akarja megbízni a hajót.

 

 

 

A forró tea dobja magát, a hajót meg büszkén mutatjuk meg bárkinek. Ez a 46 éves matróna, akit pár éve még a kohóba akartak szalajtani, lám, még erre is képes.

 

 

 

Na egy kis "reklám":

 

 

A "Sopron" a Múzeumok Éjszakáján, azaz július közepén-végén, Budapesten egész éjjel várja majd a látogatókat, a "Kossuth" Múzeumhajó mellé kötve, a Lánchíd pesti hídfőjénél.

 

Részletes programot majd teszünk be ide is.

 

 

Az elismerést ezúton is köszönjük!!

Előzmény: Luckuty (2048)
Bócman Creative Commons License 2006.02.13 0 0 2060

Csak röviden, mert pár napra elutazom:

 

1.: Volt, volt, és olyan nincs, illetve a parti szemle alakalmával szemlézik azt is.

 

2.: Feljelenteni, mit azt én is, meg dunaimentő kollega is írta, nem is kell, mert ilyenkor hivatalból van vizsgálat.

 

 

Előzmény: Törölt nick (2044)
Törölt nick Creative Commons License 2006.02.12 0 0 2058

Na de mit mondana? Azt, hogy nem igaz, és minden nagyon szép és minden rendben van? Közben meg több mint egymiliárd forint adóssága van a városnak?

 

Én azt gondolom, hogy a város most elérkezett egy olyan ponthoz, ahol már a hazudozás nem segít.

 

Előzmény: pária (2056)
dunaimentők Creative Commons License 2006.02.12 0 0 2057
Szerintem is támogatHATNA! Biztosító, vagy bárki.

A Szigetről indultam, pontosan Horányból. Pont az ilyen esetekre van a kék lámpa a kocsin...
A Tahi-híd ilyenkor a szigetiek egyetlen lehetősége, illetve a Váci komp, de az megfizethetetlen.
A hídrol nem lesz lehajtó a jelenlegi állás szerint, de ez egy hosszú történet, részleteket, meg a kompos eset részleteit is megtalálod a www.szentendrei-sziget.hu -n.
A fórumok között a szigetmonostori topicban sok szó esik a hídról.
Előzmény: Luckuty (2053)
pária Creative Commons License 2006.02.12 0 0 2056

Igen, hozzá is szólhatna! Mindazok,akiket kritizálunk,és mindazon jelenségek,melyek

városunkban bírálatot kiváltanak - miért nem próbálják megvédeni őket,magukat? Itt

úgyis csak becenéven szereplünk, nem lehet tudni - az egyedüli Asztalos Armandon kívül -,hogy ki kicsoda?Legalábbis,én nem tudom.Az meg csak jó,ha többen olvassák.

  

Előzmény: Törölt nick (2055)
Törölt nick Creative Commons License 2006.02.12 0 0 2055

És most óvatossabb lesz és nem szónokol a kamerák előtt a kamerádoknak?

A bátor parlamenter mért olvassa? Nem azért kérdezem, mert ne lenne joga hozzá, hanem csak úgy érdekel. Hozzá is szólhatna.

Előzmény: ALBI (2054)
ALBI Creative Commons License 2006.02.12 0 0 2054

Szerintem olvassa, vagy valakit megbízott a topikok figyelésével!

Ugyanugy mint Erdész úr is!

Csak hallgatnak, mint s..r a gazban !

Előzmény: Törölt nick (2051)
Luckuty Creative Commons License 2006.02.12 0 0 2053
Az jutott eszembe, hogy ha az autósok közül valakinek cascoja volt, és ti bénáztok, akkor a biztosító most fizethetne. De nem bénáztatok, tehát akár támogathatna benneteket valamivel az a biztosító.
Előzmény: dunaimentők (2050)
Luckuty Creative Commons License 2006.02.12 0 0 2052
Kösz a választ. Nem tudtam, hogy a szigetmonostori önkormányzat intézkedett, azt hittem, a dunakeszi. Lám, mégis volt haszna annak a horányi bemutatónak a Tatabányával! Gondolom, a tűzoltóság riasztása azért jónéhány perc késést jelentett volna.
Honnan indultál, Kesziről vagy a szigetről, a tahi hídon keresztül?
Tudja valaki itt a fórumon, hogyha a végre tényleg megépül az északi híd, akkor lesz annak lejárata a szigetre?
Egyáltalán, hol épül az a híd, és mikor?
Előzmény: dunaimentők (2050)
Törölt nick Creative Commons License 2006.02.12 0 0 2051

 

http://www.fn.hu/index.php?id=3&cid=117493

 

Vajon itt van-e neonáci alpolgármesterünk?

Kéretik figyelni a híradásokat, hátha megint szónokol valamit.

dunaimentők Creative Commons License 2006.02.12 0 0 2050
Szia!

Azzal kezdeném, hogy köszönöm az elismerő szavakat!
Megpróbálom egyenként megválaszolni a kérdéseidet!
2005 nyarán volt egy rendezvény Horányban, amire felvittük a "TATABÁNYA" vontatót és meghívtuk (írásban-levélben) Szigetmonostor polgármesterét és képviselőit.A levélben leírtuk, hogy szeretnénk bemutatni egyesületünket, egyeztetni terveinket, elképzeléseinket. Én a hajó fedélzetén egyedül Nádas Zsolt képviselővel találkoztam, vele meg is beszéltünk mindent.
Ez után ugye nem meglepő, ha pont Ő riasztott minket?!
Hivatalos úton is eljutott volna hozzánk a dolog, hiszen érvényes együttműködési megállapodásunk van a Dunai Vízirendészeti Rendőrkapitánysággal, valamint az Országos Katasztrófavédelmi Főigazgatóságon is ismernek minket.

A "SOPRON" m/s tulaja nem gondolkodott, azonnal odaadta a hajót. Ami azt illeti az életmentés minden hajós kötelessége, de a műszaki mentés már más tészta, az súlyos pénzbe kerül. Ezt majd a két tulaj rendezi egymással. A személyzet önkéntesekből állt, kivéve a Kapitány Urat. Szerencsére mindíg van pár ember akit lehet hívni.

Az egyesületünknek jelenleg nincs pénze arra, hogy állandó szolgálatot szervezzen. Ennek az az oka, hogy ma, Magyarországon nem lehet támogatókat szerezni olyan tevékenységre, amit nem mutogat a média naponta. Így a felszereléseket, a mentőhajókat, üzemanyagot saját pénzünkből finanszírozzuk. Én pl. eladtam az autómat és vettem egy Vivaro-t az egyesületnek, amivel tudjuk húzni a mentőhajót, szállítani az üzemanyagot, stb. Mivel mindenhova azzal járok nekem nincs lehetőségem borozgatni, hiszen bármikor csöröghet a telefon, hogy menni kell! Ez nekem nem nagy teher, egyébként sem nagyon iszom...

Két komoly hajó van, amikre iylen esetekben számítani lehet. Az egyik a "SOPRON" m/s, ami most segített, a másik a "TATABÁNYA" m/s. Ezek most a legnagyobb Magyar vontatók közé tartoznak, nincs olyan vontatási feladat, amit ne olsdanának meg.

A Tűzoltóság mentőhajója nem arra készült, hogy ilyen feladatokat ellásson. 70%-os jegesedésben kevés hajó alkalmas a hajózásra.
Abban egészen biztos lehetsz, hogy a Tűzoltóságon és a Vízirendészeten szakemberek dolgoznak. Sajnos a technikai háttér már más kérdés, de jelen esetben az is rendelkezésre állt.
Mi nagyon szeretnénk, ha a nap 24 órájában rendelkezésre állna egy hajó, személyzettel, de ez egyenlőre utópia. Talán pár év mulva, a Tűzoltósággal és a Vízirendészettel, meg talán az OKF-el közösen sikerül ezt elérni.
Addig azonban a napi gondokkal kűzd az egyesület....
Mégegyszer köszi az elismerő szavakat, jól esik....

Laczkó Sándor
elnök
Dunai Vízimentő és Vízisport Egyesület
Előzmény: Luckuty (2048)
Luckuty Creative Commons License 2006.02.12 0 0 2048
Kedves Folyami Medvék!
mielőtt ezt a komp-históriát végképp elfelejtenénk, lenne nekem is néhány kérdésem.
Elképzelem magam az elszabadult kompon: meg vagyok ijedve, és fázom. Nagyjából abban bízom, hogy előbb-utóbb kiszabadít minket valahogy a tűzoltóság, a kocsit meg majd visszakapom néhány nap múlva, iszappal telve. A kézitáskám az irataimmal mindenesetre magamhoz veszem, nehogy ronggyá ázzanak. Hogy kikötünk valaha, abban csak halványan reménykedem, hogy Dunakeszin, Horányban vagy Mohácson, az már tökmindegy.
Szóval, véletlenen múlott csak, hogy nem ez történt, vagy ilyen olajozottan működik minden?

Az Önkormányzatnál tudja mindenki, hogy nektek kell szólni, vagy csak XY tudta? Ki az az XY, aki nem a sóhivatalba küldte a telefonálót, hanem intézkedett? Egyáltalán, mindenképp nálatok köt ki ez a probléma, vagy inkább a tűzoltóságnál, és milyen átfutási idővel?
A nick-etek alapján ti vízimentéssel foglalkoztok, de gondolom, azért ilyen eset ritkán adódik. Tudtátok rutinszerűen, hogy mit kell csinálni (Sopron), hogy hírtelen kellett dönteni? És mindig készen álltok az ilyen telefonra, vagy szerencséje volt a telefonálónak? Hogy a kocsi nem volt szervízben, hogy nem egy borozgatás közben ért a hívás, ami után ugye kockázatos lenne kocsiba vágódni?

A Sopronnak feladata-e az ilyesmi, hogy a tulaj nem számolgatni kezdett, hogy mibe fog ez kerülni neki, meg miért pont a Sopron, miért nem a tűzoltóság? Vagy egyszerűen felfogta, hogy emberéletekről van szó, sietni kell. és a költségekkel majd ráér később törődni? Na és a legénység? Ők is mind ráértek? Semmi morgás, hogy a tévé, a barátnő, a gyerek... Hogy mindent szakszerűen csináltatok, azon nem csodálkozom - ez a dolgotok, értetek hozzá. (Bár szakszerűen csinálná mindenki a dolgát ebben az országban!) Azért a forró teáért, meg hogy megmutattátok a Sopront az utasoknak viszont minden elismerésem! Nem csak a megfázástól véditek őket, de a figyelmüket is igyekeztek elterelni a történtekről. És persze minden elismerésem az egész akcióért - ha a levelemből nem volt egyébkéntis világos.
Előzmény: dunaimentők (2043)
pária Creative Commons License 2006.02.11 0 0 2047

Hozzánk ma dobták be a választási iroda tájékoztatóját,de nem a fideszes jelölt

szórólapjával,hanem a Miép-jobbik jelöltével,egy meghívóval egyetemben Csurka

gyűlésére,na hol?A Radnóti Gimnáziumban.Valamint télikabát-akcióvásár papírt is.

 

Sztem a kihordó azt viszi ki,amire megbízást kap.De azt még pénzért sem szabad

terjeszteni,amely sajtótermék még nincs engedélyezve. E.Z. letépett plakátjait a

postánál újraragasztották,sőt új helyszíneket is találtak,pl.a nagyállomás előtt a

Dunakeszi várostérkép táblára is ragasztottak (a szélére),ez azért pofátlanság.

 

Az aluljáróban minden plakátján kiszúrták a szemét Erdésznek,ez sem túl szép. 

 

Előzmény: magyar_ugar (2045)
Luckuty Creative Commons License 2006.02.11 0 0 2046
"Egyébként a pánik keltő utast áthúzzák ahajó alatt. Kis hiszti: kereszbe, nagy hiszti: hosszában, pont. "

Ez tetszik, Qti!
Előzmény: Qti (2041)
magyar_ugar Creative Commons License 2006.02.11 0 0 2045
Tegnap este a ház postaládáiba bedobták a Választási Iroda tájékoztatóját. ez idáig rendben is lenne. DE!

Úgy tűnik, még a látszatra sem ad az Önkormányzat, ugyanis nyíltan részt vesznek az alpolgármester kampányában.

Ugyanaz, aki az önkormányzat tájékozatóját hozta, elhelyezte a fideszes alpolgármester választási szórólapját és a Keszi Hírek című irományt is!

A Keszi hírek egyébként a helyi polgári kör lapja - név és elérhetőség nélkül, mindössze egy freemail-es mailcím. Ebben a számban aláíratlan irományok mocskolják Tóth Andrást és dicsőítik EZ-t. Ami jó Dunakeszin, az a Fidesz és EZ. dicsősége, ami rossz, az Tóth András "bűne".

Egyébként tudja valaki, lehet sajtóterméket nyilvántartásba vétel előtt terjeszteni? Ui. az impresszumban az áll: nyilvántartási szám: folyamatban...

dunaimentők Creative Commons License 2006.02.11 0 0 2043
Nem kell feljelentés, ilyen esetben a Rendőrség hivatalból meginditja az álamigazgatási eljárást.
Ami a biztonságot illeti...ha Bocmannak lesz rá árkezése talán majd elmondja a véleményét,én nem szeretném, érintett vagyok bizonyos szempontból...
Előzmény: Törölt nick (2042)
Qti Creative Commons License 2006.02.11 0 0 2041

 

Biztos vagyok benne, hogy öt perc után a zabszemet nagykalapáccsal sem lehetett volna felütni........

 

Egyébként a pánik keltő utast áthúzzák ahajó alatt. Kis hiszti: kereszbe, nagy hiszti: hosszában, pont. 

 

Bócman Creative Commons License 2006.02.11 0 0 2040

Kicsit túl sok amerikai filmet néztél, nem gondolod?

 

Annak mi értelme lett volna, azon kívül, hogy jól felidegesítesz mindenit, és esetleg kapsz valamelyik hajóstól egy - jól megérdemelt - taslit.

 

Az ötéves hülyegyerek módjára hisztizésnek nem igazán sok értelme van a Duna közepén, a jégtáblák között. Attól nem lesz igazad, hogy sikongatsz, csak jól lejáratod magad.

 

Értelmes ember munkanapon, délelőtt modja el összefogottan és szigorúan a tényekre támaszkodva az álláspontját a Dunakeszi Kapitányságon.

 

Aztán a hatóság majd kivizsgálja, hogy megvalósult-e a víziközlekedés veszélyeztetése tényállás.

 

(Csak zárójelben: természetesen a rendőrség hivatalból vizsgál. Meghallgatták, illetve meg fogják hallgatni az érintetteket, és eldöntik, hogy kell-e bármit is tenni.)

 

 

Előzmény: Törölt nick (2038)
Bócman Creative Commons License 2006.02.11 0 0 2039

Habár a Duna nemzetközi viziút, a magyarországi szakaszon magyar úszóművekkel történtek talán mégis beleférnek egy magyar újságba...

 

 

Előzmény: Törölt nick (2034)
Törölt nick Creative Commons License 2006.02.10 0 0 2037
és itt akkor vissza is kanyarodhatnánk dunakeszi vizekre is (ha-ha). A péknétévé működésének sem a híradás a célja, hanem egy közpénzből finanszírozott fidesztévéként működik. A város lakosságának minden tagja 400 forintot (14 Mft/év)áldoz erre a "nemes célra" évente. Dunakeszin egyébként van piaci alapon működő kábeltévé, a politikai feladatokat félretéve nem tudom, miért kell egy ilyen helyi kampánymédia? A város egyébként évente kb 5Mft-ot költ közmunkára, miközben itt a fórumon megjelennek azok aképek, amik a szeméttengert mutatják, miért nem közterületfelügyelőket, vagy közmunkásokat alkalmaznak ebből a pénzből. Az is hozna valamit a fidesz politikai konyhájára, ha csökkenne a város szemétlerakó jellege. Igaz nem annyit, mint egy kampánytévé.
Előzmény: Törölt nick (2036)
Törölt nick Creative Commons License 2006.02.10 0 0 2036
A szaksajtót többé kevésbé leszámítva nincs esély arra, hogy a tömegmédiában megjelenő hírek válogatási szempontja a hír értéke és valóságtartalma lenne. Egy dolog számít, egy-egy szaftos hírtől, vagy ezek folyamatától nő, vagy csökken au olvasotság, nézettség. Ezért fut a ló a blikk-el, meg a többi bulvár szeméttel és ezért van olyan hályogkovács műsor is, mint a tv ügyvédje, meg aktív, stb
Előzmény: dunaimentők (2035)
dunaimentők Creative Commons License 2006.02.10 0 0 2035
A kérdés az, hogy tisztában voltak-e azzal, hogy mi vár rájuk, ha egy hídlábnak, vagy egy lekötött bárkának űtköznek???Mi nem világosítottuk fel őket. Amikor átjöttek a "SOPRON"-ra elfoglalták magukat azzal, hogy megnézték (megcsodálták???) a hajót.

Valami nagytudású azt nyilatkozta, hogy a komp radarját zavarja a magasfeszültség...azért nem megy. Ez egy vicc!
Előbb-utóbb talán eljut a sajtó oda, hogy olyanoktól kérdez, akik értenek hozzá...
Vagy ez utópia???
Előzmény: Törölt nick (2034)
dunaimentők Creative Commons License 2006.02.10 0 0 2033
további infók a kompról:

www.szentendrei-sziget.hu
Törölt nick Creative Commons License 2006.02.09 0 0 2032
Szia Luc,

valóban, az önkormi nehéz helyzetben van, s mint a levelekből is kitűnik, erősebb érdekek dolgozhatnak a háttérben. Egyébként sokat nem tudok az ügyről, csak amit láttam a saját szememmel.
halis
lemy

ez egy bullshit válasz volt :)
Előzmény: Luckuty (2023)
pária Creative Commons License 2006.02.09 0 0 2031
A kompbalesettel kapcs. már a Dunakeszi Titanicot vizionáltam,és fellélegeztem,mikor
írtátok,az utasok relatív milyen jól viselték az egészet.A tegnap reggel 10 órai MTI-hír
ezt még nem írta,csak hogy személyi s anyagi sérülés nem történt. (Az MTI-t talán én
riasztottam elsőnek még aznap éjjel 2-kor;Dobson Tibor,s a rendőrség is csak reggel.)

A MAI MAGYAR NEMZET KÉPES HÍRBEN SZÁMOL BE A DUNAKESZI KOMPBALESETRŐL !

Előzmény: Qti (2030)
Qti Creative Commons License 2006.02.09 0 0 2030

 

Korrekt levezetés!

 

Bárakármi is lehetett volna ha horgonyt dob....Nyilván csak lassítottam volna a teknőt, még ha a horgony egyszer csak le is szakadt volna.

Köszi a két hajó infóját, semmit nem tudtam róluk.A Mozart vicc volt, hiszen a Sopron is tizszer többet tud, mint ami ide kellett!

Üdvözlettel Qti

Előzmény: Bócman (2024)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!