Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Lohless Creative Commons License 2020.07.14 0 0 17015

Írtam. Nezd meg a spam listádat, mert biztosan fennakadtam.

Előzmény: bajusz77 (17014)
bajusz77 Creative Commons License 2020.07.14 0 0 17014

igomanfred@gmail.com

Előzmény: Lohless (17013)
Lohless Creative Commons License 2020.07.13 0 0 17013

Csinalhatjuk fordítva? ;-)

Előzmény: bajusz77 (17012)
bajusz77 Creative Commons License 2020.07.13 0 0 17012

Barátkozzunk :) adsz egy mailcímet ? :)

Előzmény: Lohless (17010)
Lohless Creative Commons License 2020.07.13 0 1 17011

Néhány gondolat...

 

A gyártó azzal indokolja ezt a limitet, hogy ennyi uzemido utan ki kell tisztítani az egesteret az esetleges lerakodásoktól, stb. Van benne ráció.

 

Azok, akik autioszerelesbol élnek es becsületesek, egy egy ilyen atvizsgalas es tisztítás utan kinullazzak az uzemido szamlalot az elektroniakban.

 

Azok, akik autoszerelesbol élnek jól, barmi okból kerül hozzájuk az allofutes, olyan értéket állítanak be az uzemido szamlaloban, ami műszakilag nem volna indokolt, viszont gyakrabban ter majd vissza az ügyfél.

 

Szóval konyhakéssel is lehet kenyeret is szeletelni az éhezők asztalára és gyilkolni is. A lényeg, hogy kinek a kezében van a konyhakés.

 

Szóval nem kell minden autoszerelot rosszindulatunak beállítani, viszont nem art megválogatni, kihez fordul az ember.

Előzmény: bajusz77 (17009)
Lohless Creative Commons License 2020.07.13 0 2 17010

Ha valóban 800 óránál egyes vezérlõegységnek oly módon tiltják le a müködést, hogy azt csak szakszervízben kellene, hogy lehetséges legyen feloldani.

 

Mivel én nem ebből élek, nekem nincs értelme titkolni, hogy mit és hogyan kell. 

 

Viszont, nem lenne fair azokkal a kollégákkal szemben, akik ebből éldegélnek (tisztelet minden becsületes szakmabelinek, aki munkából él, és nem az ügyfelek lehúzásából).

 

 

Szóval csak barátoknak és ismerősöknek mondom el a dolgokat. Jo hír azonban, hogy szívesen ismerkedek es barátkozok.

Előzmény: bajusz77 (17009)
bajusz77 Creative Commons License 2020.07.12 0 0 17009

Hú igazából ez engem is érdekel. A mentett üzemidőmet szeretném mondjuk lecsökkenteni,zavar hogy vagy 8000 óra van ott,miközben teljesen új a belseje.Elárulod a tutit,vagy szakmai titok ? :)

Előzmény: Lohless (17008)
Lohless Creative Commons License 2020.07.12 0 0 17008

EPROM. Tehát belső. A Webasto gyári diagnosztikai programjának kibővített verziójával írom/olvasom.

Előzmény: bajusz77 (17007)
bajusz77 Creative Commons License 2020.07.12 0 0 17007

Hát hogy milyen eszközzel olvasod/irod. Epromról van szó egyáltalán ?

Előzmény: Lohless (17006)
Lohless Creative Commons License 2020.07.12 0 0 17006

Bocsi, ritkán nézek be ide, ezért csak most láttam, hogy írtál.

Konkrétan mi érdekelne?

Előzmény: bajusz77 (17005)
bajusz77 Creative Commons License 2020.07.06 0 0 17005

Kiváncsi lennék erre az olvasás írás procedúrára. árulsz el részleteket ha nem titok ?

Köszönöm.

Előzmény: Lohless (16986)
Lohless Creative Commons License 2020.06.18 0 0 17004

Nagyon sajnálom, hogy komolyabb baja van. Nincs mit, nagyon szívesen! :-)

Előzmény: reveszgabor88 (17003)
reveszgabor88 Creative Commons License 2020.06.18 0 0 17003

Ránéztem szkóppal, nem indul semmilyen kommunikáció, stabilan 1,5 volton van. Szóval halott...

Időközben találtam valakit, aki esetleg életét tud lehelni valamelyik vezérlőbe.

Nagyon köszönöm az eddigi segítségedet! ;)

Előzmény: Lohless (17002)
Lohless Creative Commons License 2020.06.16 0 0 17002

Ha nincs szkop, akkor megteszi az is, ha multimeterrel ellenorzod a K-Line-on a feszultseget. Ha nem +12V kozeleben van, akkor napok ota halottat csokolgatunk.

Előzmény: reveszgabor88 (17000)
Lohless Creative Commons License 2020.06.15 0 0 17001

Ha inicializalasnal akad, jo volna megnezni szkoppal a K-Line-t. Lehetoleg triggerrel, hogy elkapd a kommunikacio indulasat.

 

Apropo, milyen protokollt valasztasz kapcsolodas elott a listabol?

Előzmény: reveszgabor88 (17000)
reveszgabor88 Creative Commons License 2020.06.15 0 0 17000

Ezzel a kábellel a v3 nem működik, viszont a v2 ugyanúgy megakadt az inicializálásnál.

A driverek fent vannak, a vag-commal működik a kábel

Előzmény: Lohless (16999)
Lohless Creative Commons License 2020.06.15 0 0 16999

A program ugyan azt a hibauzenetet dobja?

 

Driverek fent vannak?

Előzmény: reveszgabor88 (16998)
reveszgabor88 Creative Commons License 2020.06.15 0 0 16998

Persze nem működik a kkl kábellel sem

A másik vezérlő be van építve, annak a cikkszáma 9019431c

 

 

Előzmény: Lohless (16996)
reveszgabor88 Creative Commons License 2020.06.13 0 0 16997

Bent van a munkahelyemen, hétfőn lefotózom

Előzmény: Lohless (16996)
Lohless Creative Commons License 2020.06.13 0 0 16996

Megtenned, hogy lefotozod a típusát tartalmazó matricát es magát az elektronikat?

Előzmény: reveszgabor88 (16995)
reveszgabor88 Creative Commons License 2020.06.13 0 0 16995

Köszönöm, hétfőn megpróbálom.

Igazából csak tesztelni szeretném, hogy működőképes-e, mert míg nem biztos, nem állnék neki, hogy beépítsem az autómba

Előzmény: Lohless (16994)
Lohless Creative Commons License 2020.06.13 0 0 16994

Ha a csatlakozó tuskiet nezed, szembol, ugy, hogy a műanyag vezeto keret szelesebb része felül van, akkor a felső sorban balról a második a Kline-tehat ez megy a Webasto 2-es PIN-jere.

 

Felső sorban a 4-es es az 5-os a GND.

 

Also sorban, balrol az első a +12V.

 

Miután csatlakoztal, mi a célod a kályhával?

Előzmény: reveszgabor88 (16993)
reveszgabor88 Creative Commons License 2020.06.13 0 0 16993

Még a lábkiosztáshoz tudnál nekem infót adni?

Előzmény: Lohless (16990)
Lohless Creative Commons License 2020.06.13 0 0 16992

Igen. Mivel van nekem is, kipróbáltam a kedvedért. Működik.

Előzmény: reveszgabor88 (16991)
reveszgabor88 Creative Commons License 2020.06.13 0 0 16991

Egy ilyet tudnék hétfőre szerezni. Szerinted ez jó lenne?

Előzmény: Lohless (16990)
Lohless Creative Commons License 2020.06.12 0 1 16990

Túlzásnak érzem.

 

Megfelel ez is: https://www.ebay.de/itm/Auto-K-DCAN-OBD2-Diagnose-USB-Diagnosekabel-Werkzeuge-INPA-Ediabas-NCS-fur-BMW/363006078634?hash=item5484d92eaa:g:600AAOSwT59dwQup

 

Sima KLine. Azt használja a Webasto is kommunikációra. Csak ugye megy a kodosites, hogy elvegyek a kezdok kedvet azok, akik ebből élnek. 

 

Nem kell más program. A WTT tökéletes.

Előzmény: reveszgabor88 (16989)
reveszgabor88 Creative Commons License 2020.06.12 0 0 16989

Nincs sajnos.

Gondolod az segítene?

Tudsz ahhoz valami más programot?

 

https://www.ebay.de/itm/324025967735

 

Ilyesmire gondolsz?

Előzmény: Lohless (16988)
Lohless Creative Commons License 2020.06.12 0 0 16988

Ok.

 

Egy sima KLine adapter nincs keznel?

Előzmény: reveszgabor88 (16987)
reveszgabor88 Creative Commons License 2020.06.12 0 0 16987

 

Az adapteren krokodilcsipeazek vannak a táp át plusz egy szál a wbusnak. Nem nagyon lehet összekavarni semmit.

A csatlakozó házába be van öntve a számozás, az alapján csináltam, de egyébként már az összes többi lábon is próbáltam, hátha az a gond

Előzmény: Lohless (16985)
Lohless Creative Commons License 2020.06.12 0 1 16986

Jo hír!

 

Sikerült megoldanom. Azért szállt ki a progi, iras közben, mert a dump csak a 255-os memoria cimig tartalmazott érdemleges kódot. 256-tol 1680-ig csak nullakat. Es van olyan intelligens a progi, hogy feleslegesen nem turaztatja magát. :-)

 

Megnyitottam a dumpot a szerkesztoben es akkor vettem eszre, hogy mi okozta a felreertest. Egyszerűen erre a cuccra iras elott nem 1680-at, hanem 256-ot kell választani végző címnek.

 

Meg egyszer koszi a biztatást! Jo munkát es további szép napot!

Előzmény: gibbonpitti (16976)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!