A típusszáma alapján ez kiegészítőfűtés. Nem lehet bekapcsolni, távirányítója sem volt sosem. Automatikusan működik, +8°C külsőhőmérséklet alatt. A vízvályúban az ablaktörlőmechanikára van pattintva a termokapcsolója, ezt rövidrezárva kiiktatható a 8°C-os korlát. Ilyenkor járó motornál működnie kell. Gyanítom, hogy nem véletlenül húzták szét. Milyen hibakódokat írt?
Jó napot. Vettem egy 2009-es vw sharan 2.0 pdtdi business felszereltség ű autót. Ebbe van eber D5z-F álló fűtés. Sokat nem tudok ezekről a kazánokról. Alánéztem szét van húzva. A tulajtól annyit tudok, hogy a távirányító nincs meg. Na most én öszzedugtam alul a csatit. Meg van regi vag-com kábelem és ott töröltem a hibakódot meg vmi tesztet lehetett elindítani. Vmi air + pump. Az lefutott. Hogy lehetne ezt beindítani. Vag Programból esetleg? Mindenesetre azért széthúztam. Köszönök minden okos gondolatot.
Úgy tudom pont az nem állítható rajta, legalább is én nem találtam erre vonatkozóan semmit.
Ezért is tudott csak úgy működni a fűtés hogy amire beállítottam +20 perc múlva már az autónál kellett lennem hogy induljak. Ha ez nem volt kivitelezhető akkor csak fűtöttem a semmit.
A megoldás a GSM modul volt, na azzal szabadon lehetett garázdálkodni, ki be kapcsolgatni, üzemidőt beállítani stb...
Pont ilyen órám van, de már nem emlékszem hova pakoltam a papírját.
Megnézem hátha, de mit szeretnél róla tudni?
Nem egy bonyolult szerkezet, 3 indulási időt tud, ha jól emlékszem 99 percig tudja üzemeltetni a kályhát ami talán módosítható, de ebben nem vagyok biztos. Azt hiszem ez a gyenge pontja.
fog működni, hacsak nincs hardveres vagy szoftveres hibája....a tc3 ugyan nem mai darab, de az alap dolgokat ma is tudja még teljesíteni...manulja a weben megtalálható.
Olyan gondom van hogy , vettem Dániából egy autót amibe 2013-banbeleszereltek egy webasto állófűtést ami el van látva TC3 thermocall vezérlővel is és Dán SIM kártya van benne .Semmi adatot nem kaptam róla.
Az a kérdésem hogy tudnám ezt használni itthon.Márka szervíznél ezt a választ kaptam:
"A TC3 telefonos egység eléggé régi. 50% az esélye , hogy életre lehet kelteni. Minden esetre kell egy magyar sim kártya és annak a telefonszámára kell parancssort kiküldeni sms-ben. Ha szerencséje van akkor kommunikálni fog a rendszerrel."
A gyártó azzal indokolja ezt a limitet, hogy ennyi uzemido utan ki kell tisztítani az egesteret az esetleges lerakodásoktól, stb. Van benne ráció.
Azok, akik autioszerelesbol élnek es becsületesek, egy egy ilyen atvizsgalas es tisztítás utan kinullazzak az uzemido szamlalot az elektroniakban.
Azok, akik autoszerelesbol élnek jól, barmi okból kerül hozzájuk az allofutes, olyan értéket állítanak be az uzemido szamlaloban, ami műszakilag nem volna indokolt, viszont gyakrabban ter majd vissza az ügyfél.
Szóval konyhakéssel is lehet kenyeret is szeletelni az éhezők asztalára és gyilkolni is. A lényeg, hogy kinek a kezében van a konyhakés.
Szóval nem kell minden autoszerelot rosszindulatunak beállítani, viszont nem art megválogatni, kihez fordul az ember.
Ha valóban 800 óránál egyes vezérlõegységnek oly módon tiltják le a müködést, hogy azt csak szakszervízben kellene, hogy lehetséges legyen feloldani.
Mivel én nem ebből élek, nekem nincs értelme titkolni, hogy mit és hogyan kell.
Viszont, nem lenne fair azokkal a kollégákkal szemben, akik ebből éldegélnek (tisztelet minden becsületes szakmabelinek, aki munkából él, és nem az ügyfelek lehúzásából).
Szóval csak barátoknak és ismerősöknek mondom el a dolgokat. Jo hír azonban, hogy szívesen ismerkedek es barátkozok.
Hú igazából ez engem is érdekel. A mentett üzemidőmet szeretném mondjuk lecsökkenteni,zavar hogy vagy 8000 óra van ott,miközben teljesen új a belseje.Elárulod a tutit,vagy szakmai titok ? :)
Ha nincs szkop, akkor megteszi az is, ha multimeterrel ellenorzod a K-Line-on a feszultseget. Ha nem +12V kozeleben van, akkor napok ota halottat csokolgatunk.