Szia! Utolérte jó esélyel a mostani üzemanyag átok! Gondolom nyáron nem használtad..... :) idénre már naponta jön ilyen kályha javításra 5-10 db! Sajnos ha nincs 1-2 hetente beindítva a kályha akkor így jár mind!
A probléma a következő. Van egy opel astra k 1.6 cdtdi webasto fűtéssel. Hol működik hol nem de leginkább nem. Tegnap még működött ma mikor indítom a fűtést hallom ahogy bekapcsol próbálkozik kb 1 percig utána leáll. Én arra gondolok hogy nem jó a gyújtás vagy nem kap üzemanyagot. Ha rosszul fejeztem ki magam ne egyetek meg laikus vagyok!😉
Előre is köszönöm ha válaszoltok és segítetek! Szép napot!
Darabokban volt a kalyha.Összes tömítese cserélve van.A vezerlő a kalyhán szép tiszta es fényes lakkozasú.Még melegedést se láttam rajta.A dobbetetek is a helyükön voltak,vannak.Meg összerakás után is ugyan azt produkálta,mint szétszedes előtt.Még megpróbálok keresni majd valakit,aki tudja olvasni a kályhát.Temuról majd rendelek egy távvezerlős kapcsolot és azt kötöm be az inditó 12v vezetékbe😄 és azzal el is engedem a projektet.Köszönöm a hozzászólásokat!
Megtaláltam anno annak a ttc-nek a hibáját, 2-3 helyen volt a panelen szakadás a korrózió miatt.
Megstoppoltam,sok esélyt nem adtam neki,de végül sokáig működött,úgy adtam el az autót.
Javítottam pár ilyen vezérlőt,jellemzően a magasabb kondenzátorokat rögzítő anyag alatt voltak a panelen szakadások, vagy szó szerint lerohadt SMD ellenállások. Talán onnan nehezebben szárad ki a nedvesség és csak dolgozik és dolgozik az évek alatt..
Tud ilyet főleg ha beázik, és ilyenkor még egy darabig füt is üzemszerüen.....az említett kályha állítólag teljesen szétszedett és összerakott darab....amíg nincs leszedve a kályháról annak ecu-ja mindaddig csak fingfűrészelés....onnan indulnék el elsőre! Már csak azért is, mert ha nem jól van visszarakva a doblemez betét abban az esetben az összes kerékjárati sós letyek a kályhát is megtalálja....a többi már irodalom!