Keresés

Részletes keresés

Verax Creative Commons License 2002.09.12 0 0 17
Amúgy nem láttam az ominózus reklámot, de azt hiszem, kivételesen nem a kreatívitás hiányát hánytorgatták fel most.

A reklámban elrejlő üzenet, az implicit állítás, a mellékszál, amire valójában a reklám épít. Úgy hívják ezt, sunyiság.
És igenis a hülyeségre appellál, ha már így hívjuk a tudatlanságot.

Előzmény: paulinamartinez (13)
Verax Creative Commons License 2002.09.12 0 0 16
A cinizmus ezt a szintjét?!
Előzmény: morticia addams (15)
morticia addams Creative Commons License 2002.09.12 0 0 15
Na? Mi Bangkok fôvárosa?
paulinamartinez Creative Commons License 2002.09.10 0 0 14
akárki akármit van = akárki akármit mond

korán van, bocsi :)

Előzmény: paulinamartinez (13)
paulinamartinez Creative Commons License 2002.09.10 0 0 13
azért ez szerintem így erős túlzás, hogy a reklámokat a hülyéknek csinálják. akárki akármit van, mindenkire hatnak a reklámok. nem csak a hülyékre.
amúgy meg általában a hülye reklámok nem a reklámkészítők hibája. a megrendelők vannak "másik mosópor" szinten. sokan közülük foggal körömmel ragaszkodnak a jól bevált sémákhoz, hiába talál ki a valóban kreatív kreatív valami klassz új ötletet :(

amúgy melyik az a reklám, ami azt akarja elhitetni, hogy a műzlitől lesz okosabb a gyerek, ill. hiányától hülye marad? én még nem láttam, vagy nem figyeltem oda. (merthogy utálom a műzlit :))

p.

Előzmény: Mogorva (0)
morticia addams Creative Commons License 2002.09.10 0 0 12
énis. így lesznek rosszak a semlegesekbôl, például.
Előzmény: Zog (10)
morticia addams Creative Commons License 2002.09.10 0 0 11
ész miköszben müszlin nevelte ôket, tudatoszította isz bennük az übermencs- mifoltot?
ójessz.
Előzmény: delib (9)
morticia addams Creative Commons License 2002.09.10 0 0 8
erre a nevetve tanulásra már én is gondoltam,különféle képzeletbeli, kész projectjeim vannak erre nézve.
de mi van akkor, ha a gyereket kicsúfolják az iskolában?

már olyan rémképeim is támadnak, miszerint a tanítónéni veti rá magát a gyengén teljesítô kisdiákokra, brutális módon, csak azért, mert fél a megyei tanfelügyelôségtôl.

Előzmény: digitális pillangó (7)
digitális pillangó Creative Commons License 2002.09.10 0 0 7
Ha nem adsz müzlit a gyerekednek, akkor is jobbak az esélyei, mint egymillió másik magyar kisdednek, Afrikáról nem is szólva.

Viszont érdemes megmondani a kölyöknek, hogy azokat a termékeket szokás reklámozni, amiket egyébként senki nem venne. Lehet viccet csinálni a reklámokból, és így a gyerek nevetve tanul.

Előzmény: morticia addams (6)
morticia addams Creative Commons License 2002.09.10 0 0 6
én is gondoltam ilyesmirere, na hát ezt volt az a pont, ahol elkezdtem aggódni...

már csak azért sem megy , amit mondsz, mert nem szeretnék tokéletesen hülye anyuka lenni úgy, hogy még ha meg is venném a kérdéses terméket, ahhoz asszisztáljak, hogy pár kérdéses kiskölök sorsa alma, idiótáknak számítanak, nincs helyük a nap alatt, stb.

te jól éreznéd magad úgy, hogy miközben a saját gyereked eteted, aközben a füledbe' cseng, h más gyerekének defaultból szarabbak az esélyei?

tudod, aki hülye, haljon meg

Előzmény: Zog (3)
morticia addams Creative Commons License 2002.09.10 0 0 5
mennyire szokat kell? merha natyon szokat, kedvesz delib, akkor aszt nem birjuk, befizetünk inkább másra.
amúgy tartasz gyereket?
Előzmény: delib (2)
morticia addams Creative Commons License 2002.09.10 0 0 4
ezt elcseszted:-)))
Előzmény: Mogorva (1)
Mogorva Creative Commons License 2002.09.10 0 0 1
Jééé, életem első nullázása és elfelejtettem nullázni. Na, cserébe enyém lesz a tízezres. :)
Előzmény: Mogorva (0)
Mogorva Creative Commons License 2002.09.10 0 0 0
A reklámokat a HÜLYÉKNEK csinálják (lásd intelligens mosópor vs. "másik" mosópor, mert őn megérdemli...), csak sajnos a nem hülyéknek is meg kell nézni, mégha rosszul is vannak attól, hogy HÜLYÉNEK nézik őket.

Előzmény: morticia addams (-)
morticia addams Creative Commons License 2002.09.10 0 0 topiknyitó
nekem még nincs gyerekem, de már napok óta figyelem, és napok alatt sem csökkent a gyanakvásom és az elsô rekcióm intenzitása a dolog iránt: miért van az, hogy ezt a bizonyos, "okostjoás-generáló" gabonapelyhes reklámot szinte fasisztoidnak érzem?

miért van az, hogy úgy érzem, a reklám üzenete minimum az, hogy ha nincs elég pénzed, hülye marad a gyereked?

miért van az, hogy az egész reklámot -és ettôl kezdve persze, természetesen a terméket is bojkottálva-, baromira etikátlannak érzem??

jópár napja zavar, azt hittem, meg fogom érteni, de nem sikerült, tehát most megkérdem: mikor mindannyian tudjuk, hogy egy doboz müzli, vagy gabonapehely megvétele még mindig nem általános jelenség, akkor miért hangozhat el burkoltan olyan üzenet, amely szerint ha a szülô nem vesz meg x y zterméket,akkor a gyereke minimum hülye marad?????

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!