Keresés

Részletes keresés

Triumphator Creative Commons License 2005.10.25 0 0 79

az igazságosság diadalaként fizetős lesz néhány eddig nem fizetős szakasz is. a tehergépjárművek matricáinak ára kb. 40%-kal emekedik.

 

fakalap99 Creative Commons License 2005.04.28 0 0 78

Ausztriàban a 10 napos 1800.-FT. Szàmoljunk csak! Ez 2.5xido.

Gondolom az Osztràk Alpokban kicsit dràgàbb az èpitkezès!

Előzmény: ex_lx (77)
ex_lx Creative Commons License 2005.04.28 0 0 77
1120 -> 1460 = +30.35%

Oszt lehet röhögni, amikor infláció feletti áremelésről beszél valaki...
nyman Creative Commons License 2004.03.06 0 0 76
jap
Brumm Nárcisz 42 Creative Commons License 2002.11.29 0 0 75
Szerintem nyílvánítsuk Magyarország összes útját fizetős autópályává és az egyenlő teherviselés elvét követve vezessünk be még egy új adófajtát, amelyet nevezzünk Hopp MSZPSZDSZ 45 -nek; minden magyar állapolgár köteles 2000 Ft-ot fizetni, az EU-ból érkezők pedig kapnak egy ingyenes tankolási csekket "Welcome to NEW-EU" felirattal.
bendeguzvere Creative Commons License 2002.11.28 0 0 74
nem ertem mit csodalkoztok rajta. Egy csomo penzt osztott szet az MSZP. A majd 9%-os költsegvetesi hianyt, valamiböl fedezni kell. En azt mondom ez meg mindig a jobbik ut mint, hogy eladosodjon az orszag, azt viszont korant sem tetszik, hogy eladjak az alsogatyankat is a nyugatnak. Földönfutok leszünk, de legalabb "europaibbak"....
Törölt nick Creative Commons License 2002.11.28 0 0 73
Egy jo tiz evvel ezelott erd es bp kozotti szakaszon kint volt egy bazi nagy tabla azzal a szoveggel hogy 'Onoknek epitjuk az Onok adojabol stb.'. Apammal jot rohogtunk rajta mert azt a huplihegyet nem kellett epiteni. Befizettunk tomenytelen adot (benzinbe epitve) es megkaptunk europa legdragabb fizetos autopalyajat. Most meg benyomjak hogy 20% meg meheteunk mindharmon. Hat en nem vagyok anyagbeszerzo orulok ha egy honapban eccer megyek valamelyiken nemhogy mindharmon. Ezek teljesen hulyenek neznek mindenkit, legalabb valahogy tobb fele matrica lenne, de hat ez igy az igazi biznisz, es a vegen meg mi koszonjuk meg hogy mehetunk rajta.
guszthy13 Creative Commons License 2002.11.28 0 0 72
Én hajlandó lennék fizetni, csak már az autópályán hajthatnék Szegedtől Debrecenig, vagy Szegedtől Pécsig...

meret99 Creative Commons License 2002.11.28 0 0 71
Valszeg a 70-es úton fogok járni és trabi illatommal fogom köszönteni Agárd, stb. Székesfehérvár, stb. városok lakosságát. Aztán beérve Siófokra még egy jó órát pöfékelek Máriáig!
Végül is a nyugdíjasnak is jár egy kis Balcsi!
Ha meg kb. 10 év múlva meglesz végig az autópálya, akkor a fiam fog elvinni Máriára, nála meg a zsozsó nem számít!
Csak azt nem értem, hogy a benzinben évtizedekig leszedett út adó, a súly adó, a köbci adó hová a fenébe tűnik!
Még jó, hogy most üvegzseb lesz! Ajvé, állítólag csak tejüveg áll rendelkezésre!
Törölt nick Creative Commons License 2002.11.28 0 0 70
éppen ideje
Hy Creative Commons License 2002.11.28 0 0 69
Na und?
Ha úgy, akkor tegyék!
Előzmény: BoGar (66)
Androidus Creative Commons License 2002.11.28 0 0 68
Amin most közlekedünk az M0-n oda-vissza, az csak a leendő kiépítés egyik útpályája. Nézd meg a felüljárókat: mind kétlukú, és az egyik fele alatt elfér a mostani egész.
Előzmény: BoGar (66)
BoGar Creative Commons License 2002.11.27 0 0 67
Na azért ez nem teljesen így van, mert akkor nem is lenne haszonjármű egyik sem. Azokét nem lehet visszaigényelni, amikben két, vagy több sor ülés van.
Előzmény: Androidus (53)
BoGar Creative Commons License 2002.11.27 0 0 66
Az M0-t teljesen átt kellene építeni ahhoz, hogy autópálya legyen. Nincs elválasztósáv sem, pl.
Előzmény: Törölt nick (36)
esoxluciuslinne Creative Commons License 2002.11.27 0 0 65
"A legvisszafogottabb javaslat is több mint 20 százalékos áremeléssel számol január elsejétől. "

A kib@szott rohadt qrva anyjukba k@nolnák a rozsdás pöcsüket az áremelés helyett

bocs, most egy kicsit ideges vagyok

Előzmény: Törölt nick (62)
Törölt nick Creative Commons License 2002.11.27 0 0 64
Nincs matrica= Nincs emelés???
:-)
Előzmény: BaSand (63)
BaSand Creative Commons License 2002.11.27 0 0 63
Erről is Orbán tehet!
Fujjjjjj!!!!
Előzmény: Törölt nick (62)
Törölt nick Creative Commons License 2002.11.27 0 0 62
Húsz százalékkal drágul a matrica

Koncesszióban épülhet tovább az M5-ös – Ma átadják, 2003-tól fizetős lesz az M7-es
NSZ • 2002. november 27. • Szerző: Római Róbert


Koncesszióban épülhet tovább az M5-ös (kép: Népszabadság – Szabó Barnabás)
Az ígéret ellenére egyelőre nem kerül be a matricás díjfizetési rendszerbe az M5-ös autópálya, az M7-esért viszont jövőre már fizetni kell. A legvisszafogottabb javaslat is több mint 20 százalékos áremeléssel számol január elsejétől.

Tomthumb Creative Commons License 2002.11.19 0 0 61
Ja, OK, támogatom 8-)
Előzmény: Androidus (59)
Törölt nick Creative Commons License 2002.11.19 0 0 60
Ma beszeltem ocsemmel es o is mondta hogy jovore megvaltozik a dolog es csak arra lehet visszaigenyelni amiben csak egy sor ules van. A toyotanal veszik a mint a cukrot a kisbuszokat mert meg iden elszamolhatoak (pontosan nem ertek hozza de valami ilyesmi volt a lenyege annak amit mondott). Idenre mar nem is lehetett rendelni ilyen jarganyt.
A vonohoroggal es a dszipokkal is lesz valami keveres. Ez is szigorodik, egyes jarganyokon le kell majd szerelni mert mar nem lehet ujravizsgaztatni (ezt sem tom pontosan ocsem a szaki ilyenekben, csak mondta hogy lesznek nagy szivatasok jovore).
Előzmény: echelon (56)
Androidus Creative Commons License 2002.11.19 0 0 59
Civilizációs ártalom, tudod :)
Előzmény: Tomthumb (58)
Tomthumb Creative Commons License 2002.11.19 0 0 58
Miért fáj az neked? Ha van egy törvény, azon meg egy kiskapu, azt mindenki egyformán kihasználhatja szvsz. Ha más ügyes, azt nem kell azért utálni, legyél te is az!
Előzmény: Androidus (57)
Androidus Creative Commons License 2002.11.19 0 0 57
Viszont legalább ezentúl azok a combosított miniplatós amcsi dögök se minősülnek haszonjárműnek.
Előzmény: echelon (56)
echelon Creative Commons License 2002.11.19 0 0 56
Ez ugyanoff, de szerintem nem attól haszonjármű, hogy a sofőrön kívül más is belefér... (A minap dolgoztak nálunk szakemberek. Egy olyan kisteherautóval jöttek, amiben elöl két sor ülés van, hogy ők is, meg a sok szerszám/anyag elférjen. Aki azt az autót egy kategóriába sorolja a jaguarokkal, az eszement barom. (Jobb lett volna, ha beáll az utcába öt Zetor, pótkocsival?)

e

Előzmény: Androidus (53)
Póli Creative Commons License 2002.11.19 0 0 55
Akkor vmi valóban kisfogyasztású traktor piacradobásával (nőknek metál meggypiros színben!) tarolni lehetne a magyar autópiacon ?

:)

Előzmény: Androidus (53)
Póli Creative Commons License 2002.11.19 0 0 54
"miniszterelnökünk egy piti kis ügynök volt"

Előző miniszterelnökünk pedig egy piti kis futballista volt. :)

Mit tegyünk, ez egy ilyen ország. Viszont az IGEN vagy NEM kérdése EURÓPÁRA nem piti, hanem JELLEMZŐ gesztus lesz mindenkire...

Előzmény: Törölt nick (51)
Androidus Creative Commons License 2002.11.19 0 0 53
Valami olyasmi van, hogy azok a járművek, amikbe a sofőrön kívül más is befér, már nem esnek a haszonjármű kategóriába, tehát ki kell pengetni az áfájukat.
Előzmény: Tomthumb (48)
Androidus Creative Commons License 2002.11.19 0 0 52
Megyó sose mondta, hogy nem volt ügynök.
Előzmény: Törölt nick (51)
nagypapi Creative Commons License 2002.11.19 0 0 50
Igazuk van, legyen autópálya az M0 is. Akkor lehet majd autópályadíjat szedni. Nem baj, hogy köszönőviszonyban nincs az autópályákkal (80 km/h sebesség, nincs leállósáv, elválasztó terület, stb.)!
Legyen autópálya a szentendrei út is, az is 2x2 sávos, a sok újgazdag, ha megy hazafelé, lazán kifizeti azt a pár száz forintot. Javaslom továbbá, hogy a Kis- és Nagykörút is legyen autópálya!
Póli Creative Commons License 2002.11.19 0 0 49
Mindenütt Európában, ahol fizetős (kapus v. matricás) autópálya van, a nagyvárosok körüli gyűrűk használata ingyenes.
Sok hülyeséget lehet feltételezni a politikusokról, de a 220-at* még ők se vezetik be a saját fürdőkádjukba...

*ma már 230V

Előzmény: Androidus (47)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!