Szerintem nyílvánítsuk Magyarország összes útját fizetős autópályává és az egyenlő teherviselés elvét követve vezessünk be még egy új adófajtát, amelyet nevezzünk Hopp MSZPSZDSZ 45 -nek; minden magyar állapolgár köteles 2000 Ft-ot fizetni, az EU-ból érkezők pedig kapnak egy ingyenes tankolási csekket "Welcome to NEW-EU" felirattal.
nem ertem mit csodalkoztok rajta. Egy csomo penzt osztott szet az MSZP. A majd 9%-os költsegvetesi hianyt, valamiböl fedezni kell. En azt mondom ez meg mindig a jobbik ut mint, hogy eladosodjon az orszag, azt viszont korant sem tetszik, hogy eladjak az alsogatyankat is a nyugatnak. Földönfutok leszünk, de legalabb "europaibbak"....
Egy jo tiz evvel ezelott erd es bp kozotti szakaszon kint volt egy bazi nagy tabla azzal a szoveggel hogy 'Onoknek epitjuk az Onok adojabol stb.'. Apammal jot rohogtunk rajta mert azt a huplihegyet nem kellett epiteni. Befizettunk tomenytelen adot (benzinbe epitve) es megkaptunk europa legdragabb fizetos autopalyajat. Most meg benyomjak hogy 20% meg meheteunk mindharmon. Hat en nem vagyok anyagbeszerzo orulok ha egy honapban eccer megyek valamelyiken nemhogy mindharmon. Ezek teljesen hulyenek neznek mindenkit, legalabb valahogy tobb fele matrica lenne, de hat ez igy az igazi biznisz, es a vegen meg mi koszonjuk meg hogy mehetunk rajta.
Valszeg a 70-es úton fogok járni és trabi illatommal fogom köszönteni Agárd, stb. Székesfehérvár, stb. városok lakosságát. Aztán beérve Siófokra még egy jó órát pöfékelek Máriáig!
Végül is a nyugdíjasnak is jár egy kis Balcsi!
Ha meg kb. 10 év múlva meglesz végig az autópálya, akkor a fiam fog elvinni Máriára, nála meg a zsozsó nem számít!
Csak azt nem értem, hogy a benzinben évtizedekig leszedett út adó, a súly adó, a köbci adó hová a fenébe tűnik!
Még jó, hogy most üvegzseb lesz! Ajvé, állítólag csak tejüveg áll rendelkezésre!
Amin most közlekedünk az M0-n oda-vissza, az csak a leendő kiépítés egyik útpályája. Nézd meg a felüljárókat: mind kétlukú, és az egyik fele alatt elfér a mostani egész.
Na azért ez nem teljesen így van, mert akkor nem is lenne haszonjármű egyik sem. Azokét nem lehet visszaigényelni, amikben két, vagy több sor ülés van.
Koncesszióban épülhet tovább az M5-ös – Ma átadják, 2003-tól fizetős lesz az M7-es
NSZ • 2002. november 27. • Szerző: Római Róbert
Koncesszióban épülhet tovább az M5-ös (kép: Népszabadság – Szabó Barnabás)
Az ígéret ellenére egyelőre nem kerül be a matricás díjfizetési rendszerbe az M5-ös autópálya, az M7-esért viszont jövőre már fizetni kell. A legvisszafogottabb javaslat is több mint 20 százalékos áremeléssel számol január elsejétől.
Ma beszeltem ocsemmel es o is mondta hogy jovore megvaltozik a dolog es csak arra lehet visszaigenyelni amiben csak egy sor ules van. A toyotanal veszik a mint a cukrot a kisbuszokat mert meg iden elszamolhatoak (pontosan nem ertek hozza de valami ilyesmi volt a lenyege annak amit mondott). Idenre mar nem is lehetett rendelni ilyen jarganyt.
A vonohoroggal es a dszipokkal is lesz valami keveres. Ez is szigorodik, egyes jarganyokon le kell majd szerelni mert mar nem lehet ujravizsgaztatni (ezt sem tom pontosan ocsem a szaki ilyenekben, csak mondta hogy lesznek nagy szivatasok jovore).
Miért fáj az neked? Ha van egy törvény, azon meg egy kiskapu, azt mindenki egyformán kihasználhatja szvsz. Ha más ügyes, azt nem kell azért utálni, legyél te is az!
Ez ugyanoff, de szerintem nem attól haszonjármű, hogy a sofőrön kívül más is belefér... (A minap dolgoztak nálunk szakemberek. Egy olyan kisteherautóval jöttek, amiben elöl két sor ülés van, hogy ők is, meg a sok szerszám/anyag elférjen. Aki azt az autót egy kategóriába sorolja a jaguarokkal, az eszement barom. (Jobb lett volna, ha beáll az utcába öt Zetor, pótkocsival?)
Valami olyasmi van, hogy azok a járművek, amikbe a sofőrön kívül más is befér, már nem esnek a haszonjármű kategóriába, tehát ki kell pengetni az áfájukat.
Igazuk van, legyen autópálya az M0 is. Akkor lehet majd autópályadíjat szedni. Nem baj, hogy köszönőviszonyban nincs az autópályákkal (80 km/h sebesség, nincs leállósáv, elválasztó terület, stb.)!
Legyen autópálya a szentendrei út is, az is 2x2 sávos, a sok újgazdag, ha megy hazafelé, lazán kifizeti azt a pár száz forintot. Javaslom továbbá, hogy a Kis- és Nagykörút is legyen autópálya!
Mindenütt Európában, ahol fizetős (kapus v. matricás) autópálya van, a nagyvárosok körüli gyűrűk használata ingyenes.
Sok hülyeséget lehet feltételezni a politikusokról, de a 220-at* még ők se vezetik be a saját fürdőkádjukba...