Üdv! Van, aki játszik még vele? Most jött ki a 3.4 béta patch sok újdonsággal... Ha lenne szíves valaki elküldeni vagy feltenni netre, annak nagyon örülnék. Vagy legalább a grafikai modot.
Amit írsz az a scenario tervezésének a problémája. A szerző elérhetőségét, ha tudod, akkor küldj neki emailt a problémákról, általában nem lesz belőle harag :))
A páncélosok védekezésben való túlerőssége valóban gond. Jó pár turnig kell bekerítve tartani őket, majd páncélosokkal együtt egy mindenoldalról való támadással lehet elpusztítani őket. Mondani persze könnyű, nem mindig egyszerű megcsinálni... most nincs időm a tesztelő csapatban lenni, így nem tudom mikor nyúlnak a kiértékelő modellhez, akkor remélem hozzányúlnak ehhez, mert erről mindenki tud.
AI gyakorlásra jó, az ember az igazi ellenfél, mert ő tud pszichológiai hadviselést is folytatni... ...velem bármikor próbálkozhatsz :)))
Még egy példa a gyalogság gyengeségére: két hadseregemmel támadok egy német nehéz vasúti üteget, ami kb. 20-30 800 millis ágyúból áll. Csapataim kb. felükre olvadnak, mire egy hónapos harc során sikerül megsemmisítenem.
Kellene egy kis segítség. TOAW III, Fire in the East scenario. (A teljes keleti hadjáratot feldolgozza, szóval szuper, de azért elég sok bugot vettem benne észre.) Vannak olyan "supply" egységek mindkét oldalon, amelyek párszáz teherautóból állnak, néha pár tucat légvédelmi ágyúból is. Az ikonjuk teherautó. Viszont nincs semmilyen HQ vagy supply képességük, ki is próbáltam, nem töltik gyorsabban az egységeket. Kérdés, hogy akkor mire jók?? A Briefing erről semmit nem ír.
Más. Nem irreális, ha egy szovjet hadsereg avagy német hadtest méretű egységben csak pár száz szakasz van? Ez sztem pár ezer embert jelenthet, ami elég kevés. Tudom, hogy így valamelyest egyszerűsítik a játékot, de akkor elvész a felszerelés vs gyalogság arány, azaz pl. a tankok, ágyúk tízszer erősebbek lesznek a kelleténél. Szívok is rendesen, mert hiába kerítek be egy német páncéloshadtestet (1% supply, 33% readiness, azaz hóttvörös, de többszáz hk. van benne) egy teljes frontommal "légmentesen", mert ha nincs elég tankom, az életbe sem adják meg magukat. Mondjuk félmillió szovjet katonának és kb. száz tanknak illene legyőznie egy-két héten belül egy teljesen bekerített, harmicezres, totál kimerült, háromszáz harckocsis német alakulatot, még ha elit is.
Mellesleg most, '42. márciusában Varsó, Königsberg és Budapest határában vagyok, Bukarestet és Várnát már elfoglaltam, a német erők durván háromnegyedét meg bekerítettem. Idióta AI :)))
Viszont ez nem csak 2vh játék. Van benne scenario készítő (és nem is nehéz), és ez alapján több száz scenario készült (és szabadon elérhető). Ezek az amerikai polgárháborútól, az iraki háborúig terjednek. Egy magyar srác csinált is például egy arab-izraeli háborús scenario-t (valamelyiket, most nem jut eszembe melyiket). Nézd meg a www.tdg.nu (nu!!), ott található.
Az eredeti CD-n is van modern háború csak most nincs kedvem a listát megnézni.
Köszönöm, de a TOAW: Modern Battles-t nem találtam ott. De észrevettem, hogy a CoW a megfelelő game. Valahogy nem akaródzik II.vh-s terepen harcolni. Azt inkább FPS-ben... De egy zaftos arab-izraeli csatatér...vagy netán a Falkland-háború... no, én ezekkel játszanék szívesen. Emlékszem, utóljára ilyen körökre osztott stratégia, amivel játszottam, a régi ZX Spektrumra volt írva Arnhem címmel...
Még soha nem játszottam ezzel a játékkal, de a héten kezembe került az általam oly nagyon kedvelt régi 576Kbyte magazin, s abban a The Operational Art Of War:Modern Battles-ba beleolvasgattam. Megtetszett. Kapható még ez a game? S futna XP alatt is? Demo-ja? Segítsetek, hogy én is megszerethessem ezt a fajta stratégiát...
Tök jó, higy megtaláltam ezt a topicot, én most pillantottam bele a játékba és már most lenyűgöz:)
Biztos lesznek kérdéseim is a profikhoz, az első, hogy van-e magyarul help vagy manual valahol?Eléggé nemnagyon van kedvem lefordtígatni a cimbimnek, ezért kérdezem.. Ha meg nincs, kénytelen leszek nekiállni, amit nagyonszeretnék elkerülni, főleg ilyen időben:) Ja, nekünk a TOAW 3 van meg...
Nem, de megvan: csak 1024x768 feletti felbontásban látható, a jobb alsó sarok környékén. Mivel nagyon mütyürök lesznek a számok nagy felbontásban, én mindig 1024x768-ban játszok, nem kellemes, hogy nincs ez a lehetőség... De nem vészes, több is veszett már Mohácsnál :))
Az új grafika pedig sokkal átláthatóbb lett, mint a COW-os!