Bocs, gondolom hasonló problémája lehet, mint nekem.... Android auto alkalmazást nem lehet áttükrözni a telefonról. (Az enyém is 2016-s modell. Állítólag az előző évekbelieknél ezt meg lehet oldani.)
Ma ügyesen a gyújtáskapcsolóban maradt kulccsal a riasztó bezárta az ajtókat. Valaki nyitott már ki ajtót kívülről, esetleg dróttal? Vagy egyéb praktikával...
2003-as HR-V automata CVT váltója induláskor picit ránt. Tudtok valakit ajánlani aki hajlandó javítani? Vagy mit lehet ilyenkor tenni? kb 200e km van benne, végig nálam volt, váltó olajcsere volt kb 60e-ként.
Szia, hallottam már ilyen esetről, de nem találkoztam vele gyakorlatilag.
Amit elsőnek kizárnék az a WIFI / Bluetooth együttes használata, tehát ha idáig esetleg be volt kapcsolva a WIFI, akkor azt érdemes kikapcsolni.
Másodikként, öndiagnózis módban megnézném, hogy van e hiba.
AUDIO SYSTEM DIAGNOSTIC MODE elérése a Fényerő - Power - Menü gombok egyszerre nyomásával lehetséges, majd választani a Self-Diagnosis Mode-ot. Néhány másodperc alatt lefut a teszt. Valószínűleg minden zöld lesz, de ha nem, akkor a hibakód szerint lehet tovább vizsgálódni.
Harmadik lépésben állítanék a mikrofon érzékenységén. Ez azért lényeges, mert a rendszer szabályozza a mikrofon érzékenységét, kvázi kikapcsolja a mikrofont, mielőtt a hangszóróval összegerjed. Ez a funkció akadályozhatja, hogy egyszerre beszéljenek a hívó felek.
A HFT vagy a MIC gomb választásával nyílik meg egy ehhez hasonló párbeszéd ablak.
Sziasztok! Tavaly vettem újonnan egy Honda HR-V-t, benzines, executive. Valami gond van a bluetooth kihangosítóval: ha én hívok valakit, rengetegszer szaggat. Én jól hallom aki hívok, a hívott félnél viszont úgy szaggat a hangom, hogy minden második, harmadik szó hallatszódik csak, közben teljes némaság. Hangfelvétel is készült, szerviznek többször megmutattam, garanciális, már elvileg mindent cseréltek rajta, de továbbra is rossz. Mindent próbáltam, másik telefont is stb. Azt mondják, típushiba, többen panaszkodnak, ez ilyen. De így használhatatlan. Blueotooth zenelejátszásnál tökéletesen megy a zene, az nem szaggat, csak híváskor az én hangom.
Azt mondták, tudnának bele rakni másik bluetooth kihangosítót, de akkor zenét hallgatni nem tudok bluetoothon keresztül, ami megint csak szívás lenne. Találkozott valaki ilyennel? Tényleg nem lehet utólag olyan bluetooth egységet szerelni a kocsiba, ami képes a hívásra és zenehallgatásra is?
Üdv. Érdeklődnék, hogy ven-e itt olyan kolléga, akinek új, vagy legalább is nem régi HR-V-je van? Mik a tapasztalatok? Van-e valami, olyan probléma vele, ami gondot okozhat? (Az ára és hogy nem "versenyautó" kivételével.) Az egyik jelölt lenne ez a típus, azért kérdezem... (Kiütést kapok a kicsiturbó, részecskeszűrő, kettőstömegű dolgoktól... :-) )
Az autó két éve van nálam. Eddig ezt a villogást nem csinálta. Amikor bezártam, párszor villogott, és utána ameddig nem oldottam fel a zárat semmi villogás nem látszott a műszerfalon. Felhívtam a szervizet ott azt mondták, hogy valószínűleg hosszabban nyomhattam meg a távirányítót. És szerintük ez a villogás azért van mert riasztó így jelez vissza, hogy be van kapcsolva. Egyébként teljesen jól működik az autó, semmi hibakódot nem küld, hogy bármi baja lenne. Csak nekem érthetetlen, hogy üzembe helyezés után két évre gondolt egyet az autó és elkezdett villogni.
Van egy 2016-os évjáratú Honda HrV-ém. Ami most makacskodik. Amikor a távirányító záró gombjával lezárom az autót, az elakadásjelző a műszerfalon 3 szor bevillan, ami ezután kialszik. De a biztonsági rendszerhez tartozó visszajelző, piros fénnyel állandóan villog. Minden ajtó, ablak teljesen be van csukva. Vajon mi lehet a baj?
Én egy benzines HR-V-t használok és van egy 1,6 dízel CR-V családi autónak.
A dízel a nagyobb kasztni ellenére egy literrel kevesebbet fogyaszt és jelentősen nyomatékosabb.
A fogyasztáskülönbség miatt ne válasszad a dízelt, de ha nyomaték kell, akkor igen.
Nekem a benzinessel ez az egy bajom van, és még pörgetve sem érzem benne azt a 130 lovat amit ígér a katalógus.
Az automata váltó talán a dízel "hegyes" nyomatékgörbéjét is tudja kezelni (1600 alatt semmi, aztán nagyot tol 2500-ig, majd lecseng a nyomaték).
Elsőre nagyon furcsa mindig a dízelbe átülni, de meg lehet szokni, hogy gyorsítás közben vissza kell engedni a gázt különben még magasabb fokozatban is képes meglepni a hirtelen nyomaték.
A CR-V 5 éves, 75 e km-el, de semmi baja se volt eddig. Sok a város, az akksit javasolták időnként töltőre tenni, de ez más start-stoppos autókkal is így van.
A HR-V csak 5 hónapos 8 ekm-el, de annak sincs semmi baja (bár ha tudom, hogy belerakják a benzines 1,5 turbót akkor megvártam volna).
A fogyasztása ennek se rossz, de a katalógusadatot ne hidd el, nyugodtan adj hozzá 1-1,5 litert.
Menj egy próbát mindkettővel, és ha teheted, akkor próbálj előzni is 70-80-ról gyorsítva.
Honda H-rv vásárlásán töröm a fejemet. 2016-tól felfelé, 30000 km-ig. Van pár jelöltem, csak azt nem tudom eldönteni, hogy benzines legyen, vagy diesel.
Havi kb 1500-2000 km-t utazok, hosszabb autópályás utak is vannak benne. Ezek alapján akár diesel is lehetne. A kérdés csak az, hogy a dieseles motor karbantartásától, meghibásodásától kell-e félnem. Az egyik jelöltem például egy 26000 km-es, automata 1,6 i-DTEC. (2016.03.) (Németországi honda-kereskedésben találtam.)
Vagy ajánlott inkább az 1,5-ös VTEC motorral keresgélnem, sima váltóval? (Örökélet+1 nap?)