Keresés

Részletes keresés

Wallia Creative Commons License 2012.08.09 0 0 1530

Szia,

 

Nekem nem működik a kérdőív... nincsenek választási lehetőségek, semmi. Az első kérdéseknél csak beírni lehetne a választ. Meg tudnád nézni, hogy biztosan így kellene-e kinéznie.

Wallia

Előzmény: Izzó (1529)
Izzó Creative Commons License 2012.08.09 0 0 1529

Kedves Anyukák!

 

Harmadéves pszichológushallgató vagyok és a szakdolgozatomhoz szeretném kérni a segítségeteket!

Olyan anyukákat keresek, akiknek 6 hó és 4 év közötti a gyermekük és szívesen kitöltenének egy kérdőívet a várandósságukkal és babájukkal kapcsolatosan.

A kérdőív a következő linken érhető el:

http://www.kerdoivem.hu/kerdoiv/568238434/

 

Kérlek, ha ismertek még anyukákat, akiknek hasonló korú gyermeke van, továbbítsátok neki is a linket!

Nagyon köszönöm a segítségeteket!

Kata

Babola_ Creative Commons License 2011.07.30 0 0 1528

Nem tudom, nekem erről a nagylányom (6.5) ugrik be. Ő este, amikor fáradt, kb. mindenen és mindennek az ellenkezőjén képes sírni. Mint az álmos kisbabák, csak ő még meg is ideologizálja. Néha olyan dolog, ami érthető, hogy rossz neki, néha viszont csak mondvacsinált probléma. De már van, hogy felfogja, hogy most azért rossz neki, mert túl késő van, és ilyenkor még ő fogadkozik, hogy másnap már korábban megy aludni!

 

A te fiad máskülönben is ilyen érzékeny? Én lánykám nagyon. És iskolában, oviban, nem volt gondja az elválással? Furcsa, ha csak az alvással kapcsolatban van ez...

Előzmény: Törölt nick (1527)
Törölt nick Creative Commons License 2011.07.30 0 0 1527

Sziasztok,

 

a fiam 8 éves, rettenetes rossz alvó volt, kézben aludt csak, aztán egy ágyban velünk, végül külön ágyban, de elalvásig fogni kellett a kezét, meg simogatni (minden este 2 óra).

Kb. 5 és fél éves kora óta alszik el egyedül. Egy éve már lámpa sem kell az alváshoz (ő döntése volt)

Tavaly óta alszik rokonoknál, barátoknál néha - tavaly ez nem volt nagy gond, este még beszéltünk, rákészültünk.