"A Száz lépés promamot bemutató, 159 településre eljutó Kérdések és Válaszok politikai fórumsorozat nettó 150 millió forint kerül - tudta meg a Népszava László Boglár kormányszóvivőtől. Ez az összeg tartalmazza a fórumokat beharangozó - helyi és országos - médiareklámot, a terembérleti díjat, a Száz lépésről szóló tájékoztató füzet nyomtatási és a program megismertetésére létrehozott honlap fenntartási költségeit is. "
És mekkora siker...:))))))))))))))))))))))))
Nem kérnek a kampánykávéból
* Index
2005. június 16., csütörtök 7:53
Nem túl népszerű a kormányzati kávénak becézett Kérdések és Válaszok kampányprogram, mely a száz lépés programját ismerteti a vidéki városokban. A miniszterek és kormánytagok által vezetett, egy korábbi Blair-kampányból licenszelt fórumoknak csak átlag 50 látogatójuk van.
---------
Szar ügy, elvtársak... Ott állnak a derék miniszterek, oszt ekkor blamázs a százmilliókét szervezett kampány...
Marad ehelyett ( no és persze a kormányzás helyett) az Orbán-gyalázás...
2005 elsõ negyedévében a kereskedelmi szálláshelyekre 493 ezer külföldi vendég érkezett, akik 1,4 millió vendégéjszakát töltöttek el. A külföldi vendégek száma 18, az éjszakák száma pedig 14%-kal nõtt. Az Európai Unió országaiból érkezett a külföldi vendégek 70%-a, akik több mint egymillió éjszakát vettek igénybe a kereskedelmi szálláshelyeken. A legfontosabb küldõ országok – Németország, Nagy-Britannia, Ausztria, Olaszország, Amerikai Egyesült Államok - mindegyikébõl megélénkült a turistaforgalom. A külföldi vendégforgalom – az eltöltött vendégéjszakák száma alapján – jelentõsen bõvült a Közép-Dunántúl és a Közép-Magyarország tervezési-statisztikai régióban, míg a Nyugat-Dunántúl, az Észak-Alföld és az Észak-Magyarország régiókat csökkenés jellemezte. (http://www.budapesthotelreservation.hu/articles/negyedeves_szallodai_jelentes.HU.php)
Őszíntén, nem unod még a nemzethalál, dögvész projectet?
Az eszem megáll: A Népszava képes összevetni a 100 lépés ródsóinak 150 millióját a Széchenyi-terv kampányával. És az Európa-terv százmilliói? A 100 napok? Az NFH médiaköltései? Vááááá...
A Széchenyi-terv népszerűsítése egymilliárdba került a Fidesz-kormány idején
Miközben a Fidesz azt követeli, hogy a kormány állítsa le a Száz lépés program megismertetését szolgáló kampányt, mert az túl sokba kerül, az Orbán-kormány hatszor annyit költött 2001-2002-ben az által meghirdetett és jóval szerényebb kört érintő Széchenyi-terv kormányzati kommunikációjára.
A Száz lépés promamot bemutató, 159 településre eljutó Kérdések és Válaszok politikai fórumsorozat nettó 150 millió forint kerül - tudta meg a Népszava László Boglár kormányszóvivőtől. Ez az összeg tartalmazza a fórumokat beharangozó - helyi és országos - médiareklámot, a terembérleti díjat, a Száz lépésről szóló tájékoztató füzet nyomtatási és a program megismertetésére létrehozott honlap fenntartási költségeit is.
A fideszes Répássy Róbert és Dobó László vasárnap azt állította, hogy a rendezvénysorozat az MSZP választási érdekeit szolgálja, valójában pártkampány. Halász János képviselő pedig a hét elején szólította fel Gyurcsány Ferenc kormányfőt, hogy azonnal állítsa le "a közpénzből folytatott pártkampányt." Halász közölte, a "propagandahadjárat" rendezvényenként egymillió forintjába kerül az adófizetőknek.
Emlékezetes, a Kormányzati Ellenőrzési Hivatal még 2002-ben vizsgálta a Fidesz-kabinet idején működő Országimázs Központ működését. Amint arról lapunk korábban beszámolt, a vizsgálat során kiderült, hogy a szervezet - a gazdasági tárcától "átvett" pénzeszközökkel együtt - 2001-ben 699, 4 millió forintot, míg 2002-ben a kormányváltásig további 320,4 millió foritot költött a mindössze néhány ezer embert érintő támogatási program kormányzati kommunikációjára. Az 1,019 milliárd forintból nagyszabású televíziós reklámkampányt rendeltek meg, óriásplakátokat helyeztek ki és kiadtak egy a terv pályázati feltételeit ismertetőt is. A kampány fővállalkozója ezúttal is a sok ügyben elhíresült Happy End Kft. volt.
ráadásul ugye 1-1 ilyen reklám milliós nagyságrendű kiadás, még van 7 napunk.
Mi lesz ha elreklámolják az adókon a
közbeszerzésileg a pénzt :) Lehet nem lesz tüzijáték mert Toller letiltja mert elfogyott a pénz????
Éppen most láttam egy reklámot a közszolgálati TV-ben ahol a Kormánzyati Kommunikációs Központ reklámozta augusztus 20-át. A kiírás elég pici volt mármint a Kormánzyati Kommunikációs Központé.
Szóval hol itt a különbség?
Az országimázs központ létjogosultságát soha nem tagadtam. Látszik is- esik vissza az idegenforgalom keményen by új kormány.
Most jönnek a reklámok és ott virít Kormánzyati Kommunikációs Központ ...
A kampányt talán úgy kellett volna csinálni, hogy az országimázs központot átnevezzük és nem megszüntetjük.
Jogos, hogy kell egy ilyen de akkor ne legyünk már mszp-álszentek.