Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Man Tec Creative Commons License 1 napja 0 0 10422
Laci Bodnár Creative Commons License 4 napja 0 0 10421

Egy olyan kérdésem lenne, hogy ma menet közben leállt a sebességmérőm, csak nullán áll. Menet közben, néha felugrik. A többi minden jó. Mi lehet a baj, hol keressem a hibát 2005 trafic 1'9.

Rigotech Chiptuning (X) 2021.02.21 0 0 10420

A kép kimaradt:

Előzmény: Rigotech Chiptuning (10419)
Rigotech Chiptuning (X) 2021.02.21 -1 0 10419

Sziasztok!

 

 

 

Új cikkünk: Opel Insignia 2.0 CDTI chiptuning – mitől jó, és hogyan lehet elszúrni?

 

 

Nagyon kevés tuningcég veszi a fáradságot, hogy szakcikkekkel , esettanulmányokkal, mérésekkel, technikai infókkal segítsen, stabil adatokat adjon. Mi a Rigotech chiptuningnál írásainkkal, videóinkkal, teljesítményméréseinkkel segítünk tisztán látni ebben a marketing zajban! 

 


Ha az autód 'felhúzásán' gondolkozol, 2021-ben több mint 200 helyről kapsz itthon tuning ajánlatot. Ahhoz nem kell diploma, hogy valaki tudja, hogy a 70 ezer kevesebb mint a 90. 
Az, hogy az adott ár milyen technológiát, minőséget tartalmaz, többnyire csak utólag derül ki, ha esetleg valami probléma lesz az autóval, vagy jobb esetben realizálódik, hogy bizony a tuningnak nincs semmi eredménye, kidobott pénz volt. 

 


Részlet az új Rigotech cikkből:

"Tisztelt Uram kedves Richárd !

Le a kalappal a szaktudásod előtt (külön dicséret a marketingért)
Végig olvastam az összes küldött anyagot,meggyőző és hiteles számomra.
Köszönöm.Van pár kérdésem:

Opel Insignia korábbi modellről azt írja az összes elérhető forrás,hogy a motorok lóerőtől függetlenül teljesen megegyeznek szerkezeti kialakítást tekintve. Autósboltos ismerős szerint az erőátviteli részekben sincs különbség, beleértve a fékeket is. Az én fehér bálnám 110 lóerős ha a vezérlés kivételével minden egyezik miért nem ajánlott belőle 160LE plusz 20 %-os autót faragni?? (chiptuning árajánlatukban ennél kisebb értékek szerepelnek) - Kérésre mi is meg tudjuk ezt csinálni, ugyanakkor ez szerintem nem indokolt és amennyiben fontos az élettartam nem javasolt. Vannak ennek a motornak típushibái, ide értve a kenési rendszerét (főtengely csapágy hiba) és porlasztóit."

 FOLYTATÁS ITT. 

 

Szívesen válaszolok kérdéseidre. Legjobb, ha ajánlatot kérsz az autódra, így látom a rendszerben és telefonon is tudunk egyeztetni. Kérdezhetsz a rigotech.hu oldalunkon a cikkeink alatt a 'Hozzászólások' részben is, gyorsan fogok válaszolni. Itt a fórumon is igyekszem, de nem garantálom, mert itt ritkán nézem. 

 

  

 

 

AJÁNLATOT A SAJÁTODRA, IDE KATTINTVA tudsz kérni, chiptuningra, motoroptimalizálásra, teljesítménymérésre, hibás tuning javítására, bevizsgálására, gyári visszaállításra. Nézd meg korábbi motoroptimalizálással kapcsolatos írásainkat is.

 

Előre is köszönöm, ha hozzáadsz a Facebookon, ott napi szinten mennek az új mérések, tesztek, érdekességek. 

 

 

   Üdvözlettel: 

 

 

   Tóth Richárd
   Rigotech Chiptuning

   tulajdonos ügyvezető

 

  ÁRAJÁNLAT és INFÓCSOMAG az autódra ITT! 
  Csatlakozz! - mérések, sztorik, akciók: Facebook
  Iratkozz fel! 600+ chiptuning videó: YouTube

  Teljesítménymérés

  Rigotech Chiptuning szakcikkek

  Chiptuning árak

  Tuningbox árak

 

 

#ppro #rigotech #chiptuning #motoroptimalizálás #teljesítménymérés #dyno #autochip #tuning #performance #tuningcars #premiumcartuning #performancechip #engineperformance #remap #eco #power #cartuning #powertuning #chip #ecuremap #optimalizalas #budapest #dynoproject #fékpad #crtdi #dsg #tdci #tdi #rigotech-chip #opel #insignia #cdti

HFTA_felvarró Creative Commons License 2021.02.20 0 0 10418

Sziasztok! Kicsivel több mint egy hete lettem trafic tulaj. Az alany egy 2004 es 1.9 dci motoros 264000 km el. Az autó 3.tulaja vagyok. Vezetett szervízkönyves. Két napja jelentkezett egy hibs 2000-2300 fordulatnál jellemzően 4-5-6 sebességben megtorpan de ha további gázt adok húz és ugyan ez ha felengedem és lenyomom a gázt. De pl tegnap nem jelentkezett ma megtettem 2x140 km-t oda úton nem jelentkezett vissza úton kb 50 km után 3x utánna semmi hiba. Mi okozhatja ezt a hibát? Jöv hét pénteken tudnak szervízbe fogadni élő adat olvasásra. 

 

A porlasztók és a turbó 30 e km el ezelőtt lettek felújítva. Olaj és szűrők 4000 km el ezelőtt.

Segítségeteket köszönöm!

Az autó napi használatos füstmentes.

QQ Creative Commons License 2021.02.17 0 0 10417

Azóta visszajött par es  keresek 2015/10 1.6 dtci motoros Vivaroba hátsó utastér fűtő motort. Ami zárlatos, leveri a biztosítékot. Szerviz szerint csak csere. Vajon javítani lehet? Állítólag a hűtővíz is hátra megy , tehát nem elektromos a fűtés. A motor pörög es hideget fuj, nem értem mi zárlatos akkor. 

4432043 / HÁZ,SZERELT,VENTILÁTOR MOTORRAL

Keresek még, ha ilyesmit érdemes bontóból:

4407979 / LEVEGÖ HÖMÉRSÉKLET ÉRZÉKELÖ

4407820 / MOTOR HÜTÓFOLYADÉK FÜTÓ

Demcar Creative Commons License 2021.02.17 0 1 10416

Szétszedtem a váltót, és nem találtam benne semmi hibát. Kerestem tovább és rájöttem, hogy a kuplungtárcsa besejében a sokszög ami ül fel a váltü behajtótengelyére az vot keverve. Pedig a kuplungon ma 10ezer-km van.

Csak annyi volt a bibi hogy valami teljes ismeretlen márkátlan olcsó kuplung készlet volt beszerelve. Kicseréltem az egész kuplungrendszert Valeo-ra most már nem kopog. :) Ugyhogy egy jótanács ne spóroljatok az ilyen dolgokkal megvenni a drágább minőséget. 

Előzmény: korimv6 (10405)
thomas76 Creative Commons License 2021.02.16 0 0 10415

Köszi!

 

Nem hangzik valami jól. :)

 

Simán lehet, hogy 3 ért veszek egyet és felet rá kell költeni. :(

 

Azt hittem ezek jobban össze vannak rakva és többet bírnak, mint a hasonló korú személyautók.

 

Mire kellene a legjobban figyelni a vásárlásnál, van valami ami nagyobb odafigyelést igényel?

 

Kösz

Előzmény: korimv6 (10411)
vargamunka Creative Commons License 2021.02.16 0 0 10414

Ha nem a féltengely , sanszos a teljes kuplung ,,,

 

Előzmény: gyorfi27 (10413)
gyorfi27 Creative Commons License 2021.02.15 0 0 10413

Sziasztok, tudna e valaki segiteni, hogy mi lehet a gond! Renault trafic, 2006 os évjárat, 1.9 dci, 352000 km van benne, kuplung felengedésekor, elinduláskor, a motor nagyon mozog, dübög, kicseréltük az alsó gumibak tartót ami öszeköti a, váltót és a motort, de így is csinálja, kuplung szerkezet baj lenne? Elöre is köszönöm. 

korimv6 Creative Commons License 2021.02.12 0 0 10412

Töröljétek ki őket, és ha nem jön vissza, akkor nem érdemes foglalkozni velük. Amúgy az utolsó kettő a tempomathoz kapcsolódik.

Előzmény: QQ (10410)
korimv6 Creative Commons License 2021.02.12 0 0 10411

Szia.

 

A Trafic és a Vivaro teljesen ugyan az. Renault technika mindkettő. Ha hosszútávot járnak velük, akkor 4-5-600e km meg sem kottyan nekik. Azonban a rövid távok nem tesznek jót nekik. Ekkor 200-250e km-nél váltófwlújítás, 200e körül mindenképp lánccsere, injektorhiba előfordulhat. Igazából a konkurencia sem jobb. A Transporternek is szétesik a váltója, de nem csapágyas lesz, ami 180-200e forint körül javítható, hanem a szinkronok esnek szét, aminek darabja 200e körül van. Ráadásul a Trafic fényévekkel kényelmesebb, mint a VW. Ja, és persze részecskeszűrő is van.

 

Én mindenképp a 114 lovasat venném, a 90 gyenge lesz a legalább 2 tonnához.

Előzmény: thomas76 (10407)
QQ Creative Commons License 2021.02.09 0 0 10410

Megvan az auto

 

Ilyeneket olvastunk ki belole.Hozzaertok latnak benne valami aggodalomra okot ado hibakodot?

============1==============
P1642(64)
Raw code: 164264
ECU: Engine control unit
Status: Test failed, Confirmed, Test failed since last DTC clear, Test not completed during this operation cycle
OBDII: Fuel Pump Monitor Circuit High Input
Opel: FC Relay 2 And 3 Control Circuit; Vehicle Speed Output Circuit

============2==============
P0217(98)
Raw code: 021798
ECU: Engine control unit[Archive (inactive)]
Status: Confirmed, Test failed since last DTC clear
OBDII: Engine over temperature condition

============3==============
P0564(1C)
Raw code: 05641C
ECU: Engine control unit[Archive (inactive)]
Status: Confirmed, Test failed since last DTC clear
OBDII: Cruise control system, multi-function switch input A - circuit malfunction

============4==============
P0564(15)
Raw code: 056415
ECU: Engine control unit[Archive (inactive)]
Status: Confirmed, Test failed since last DTC clear
OBDII: Cruise control system, multi-function switch input A - circuit malfunction

 

Hattervilagitast szeretnem javitani a futes kapcsolok mogott, ezt a keretet hogy lehet eltavolitani?

Demcar Creative Commons License 2021.02.07 0 0 10409

Semmi gond, köszönöm a reagálást. Ma kezdtem hozzá szétszedni a váltót. Ha tudok valamit megirom.

Előzmény: korimv6 (10405)
Typomare Creative Commons License 2021.02.07 0 0 10408

Nagyon köszönöm!

Előzmény: korimv6 (10404)
thomas76 Creative Commons License 2021.02.06 0 0 10407

9 személyes kisbuszt szeretnék vásárolni, 2012-2014 évjáratból.

A keret max. 3,5 Milla

Trafic-ot vagy Vivaro-t még a púpos kabinost.

 

Amit eddig sikerült találnom……..

L1-L2, rövid vagy hosszú kivitel

H1-H2, alacsony vagy magas kivitel

P1-P2, talán ……. az ajtó nyitása, fel vagy oldalra, ha nem javítsatok ki.

 

Motorok

Trafic 2.0 dCi  -  66 kW, 90 LE

Trafic 2.0 dCi  - 84 kW, 114 LE

 

Vivaro 2.0 CDTI DC - 84 kW, 114 LE

 

 

A profi – Renault Trafic Passenger teszt

https://www.autonavigator.hu/cikkek/a-profi-renault-trafic-passenger-teszt/

 

Opel Vivaro Tour 2.0 CDTI ecoFLEX (2012) teszt - Célszerszám

https://autopult.hu/tesztek/celszerszam-opel-vivaro-tour-2-0-cdti-ecoflex-teszt.html

 

A népítéletekben ezekről még nincs infó.

https://nepitelet.hu/autok/renault/trafic_2001/#

 

 

Trafic vagy Vivaro vagy inkább valami jobb, de mi ???

 

Melyik lehet a jobb és miért?

 

Milyen költségekre és kb. mikor kell-lehet számítani?

 

Hiba lehetőségek, előfordulásuk, javításuk és annak költségei.

Motor, váltó, kettős tömegű van vagy még ezekben nincs, részecskeszűrő, stb….

 

Köszi

korimv6 Creative Commons License 2021.02.06 0 0 10406

Ha van hibalámpa, akkor kell lennie hibakódnak is. Utána mindenképp élő adatokat olvasnék, hogy mekkora a rail nyomás indításkor. Lehetne még injektoroknál veszteségmérést is végezni. Nálam alacsony fordulaton, kb háromnegyedes gázpedál-állásnál leállt az autó, utána rendben elindult. Az összes injektornak nagyjából egyforma volt a veszteségem de elég hamar megteltek a mérőedények. Előtte én is cseréltem a railcső nyomásszabályozó szenzort, mert azt írta tartomyányon kívüli működésnek. Persze nem oldotta meg a hibát. Utána kapott négy új porlasztót, és jó lett. Javaslom vidd olyan szerelőhöz, aki látott már ilyen motort, mert biztos hamar megtalálja a hibát.

Előzmény: Benő1994 (10401)
korimv6 Creative Commons License 2021.02.06 0 0 10405

Sajnos ebben nem tudok segíteni, nem találkoztam még ilyennel. 

Előzmény: Demcar (10400)
korimv6 Creative Commons License 2021.02.06 0 1 10404

A motorblokk ugyan az, mint a 2.2 dci, ami benne van a totalcar 20 motor amit ne vegyél meg-ben. Igazából a vezérlés része tartogathat költseges javításokat. Ha zajos a vezérlésnél a motor, inkább nem szabad megvenni. Sajnos nem tudom milyen hangot kell keresni, mert még nem találkoztam vele. A 2006 utáni motoron már nem az olcsóbb egr szelep van, ami 35e-ért kapható, hanem 100e felett van az ára. Ha jól tudom ebben már kettőstömegű van, és dpf szűrő. Amúgy nem hinném, hogy rendszeres szerviz mellett rosszabb lennem mint a 2.0 dci.

Előzmény: Typomare (10397)
QQ Creative Commons License 2021.02.04 0 0 10403

Azaz pontosabban ezeket csinaltak meg az utolso par szervizen

2020.01.06. 150,050 km.
- hosszbordásszíj és klt cseréje
2019.12.09. 145,218 km
- gázolaj, olaj, pollen, levegőszűrők cseréje + olajcsere
2019.08.28. 133,364 km,
- két első kerékagycsapágy cseréje
-ABS szenzor
2019.05.03. 121,014 km
- OLAJ SZŰRŐ + OLAJ
- E. LENGÉSCSILLAPÍTÓK
- KORMÁNYGÖMBFEJ
- HÁTSÓ TÁRCSA+BETÉT+JOBB MUNKAHENGER
- TORONYCSAPÁGY KLT ELSŐ

QQ Creative Commons License 2021.02.04 0 0 10402

Sziasztok. Opel vivaro 1.6 CDTI euro6 vasarlas kozepeben vagyok, azaz holnap hozom el. 2015/8 185ekm 9 szem, Wizzair hasznalta alkalmazottakat furikazott vele romaniaban Eden Group tulajdon. Beszeltem a flotta felugyelovel, aki szerint mindig minden idoben cserelve javitva volt. 160 korul kuplung is meg Egr 2x is. Nem sok infot talalok errol a motorrol. Opelben annyit mondtak 70-80 korul halgassam meg nem e kezd susogni a valto, mert akkor valtofelujitas 350e-ert. Mit javasoltok meg? Esetleg hasznalati utasitast lehet valahol letolteni? 

Benő1994 Creative Commons License 2021.02.04 0 0 10401

Tanácsot szeretnék kérni hátha találkoztatok már ilyennel.
Van egy 2007-es évjáratú Opel movano teharautom.
2.5 Renault motoros 120 lóerős
Olyan probléma lépett fel hogy elejeben nehezen indult majd menet közben gyorsulásnal kb 50- 60-as sebbesegnel leallt jellemzően 3-ik sebbessegfokozatban. Utánna indult újra menet közben és ugyanez a jelenség mindig.
Most már nagyon nehezen is indul de ahogy 3-ikban gyorsitanek vele azonnal letilt service visszanelzo kigyullad és a piros motor hiba kód.
Sajnos 3 szerelőnel voltam mindegyik talgatott
Alaphelszetben porgetve 3.000-es fordulatnal jobban nem pörög ki
Cserélve a nyomás szabályzó szelep amit a szerelő mondott (a nagynyomású szivattyún van rajta) ez nem oldotta meg a problémát
Utánna jött a közös nyomócso a rail cső ugye kompletten cserélve (rajta lévő két szenzorral együtt) és ez sem oldotta meg a dolgot.
Tegnapi nap leszedtem a tankot kivettem a szivattyút ami abban van dugulás ott nincs
Mit tanacsolnatok 

Demcar Creative Commons License 2021.02.03 0 0 10400

Megtörtént a váltó csapágyazása, (meg voltak barnulva a gyapágyak) nemszünt meg 100%-ra a zúgás de ezerszer jobb lett, Én mint szerelő még egy nagyon picit hallom :) de a kliens nem:) Eredeti renaultos csapágyak kerültek beszerelésre, de viszont olajat shell spirax-ot tettem :( De mint ahogy irtad hogy csak gyári olajat bele, le fogom cserélni ELF-re.

Viszont még egy kérdésem lenne van, ugyan ennek a kliensnek van még ilyen kocsija :) és abban pedig az a probléma hogy egy idő után ha megmelegedik egy picit a váltó elkezd kattogni. Üresben ha áll a kocsi akkor csinálja ha dok rá egy kis gázt kb. olyan 2000 fordulatig hangosodik és utánna pedig teljesen elcsedesül. Ha leveszem a gázdt alapjáraton ujra elkezdi. Hidegen nem mindig de itt-ott csinálja, a sebességek gond nálkül mennek menet közbe semmi gond. Nem mer járni vele a kliens. 185ezer km-van benen. Kb 175-nél volt benen kuplung szett cserélve kinyomó csapággyal együtt + váltóolaj. Mi lehet a probléma?

Előre is köszi a segitséget.

Előzmény: korimv6 (10392)
Typomare Creative Commons License 2021.01.31 0 0 10399

Szinte semmit. Nincs fórum, népítélet, teszt semmi. Külföldi oldalakon sem találtam sajnos. Amit eddig nekem mondtak az csak annyi, hogy nem annyira jó. Kevés van.

 

Előzmény: DGyaTáncoslábú (10398)
DGyaTáncoslábú Creative Commons License 2021.01.31 0 0 10398

Szia!

 

Én is egy 2.5 l-es 2010-es Trafic vásárlásán gondolkodom.
Engem is érdekel, te tudsz valamit már esetleg ezekről a motorokról?

 

Nekem eddig akivel beszéltem dicsérte, de ha tud valaki segíteni, én is megköszönöm!

Előzmény: Typomare (10397)
Typomare Creative Commons License 2021.01.29 0 0 10397

Sziasztok - 2006 utáni 2.5l Renault motorról (G9U) nem sok infót találni. Jobb mint a 2 literes - mik a tapasztalataitok? Trafikot szeretnék, abból is a Generation verziót, viszont a legtöbb ezekbõl 2.5 literes. A segítséget és véleményeket elõre is köszönöm!

robert tanka Creative Commons License 2021.01.27 0 0 10396

Köszönöm szépen , a véleménymegosztást , 2 tonnás futott is szeretnék vontatni vele városi szintén, meggondolom melyik változatát válasszam, 

Előzmény: madotati (10395)
madotati Creative Commons License 2021.01.27 0 1 10395

Nekem a 2.0 dci-hez volt 3 autóban is szerencsém, arról tudok nyilatkozni:

 

láncos Nissan motor, tartós konstrukció, befecskendezők megadják magukat néha, de épeszű áron javíthatóak

viszi szépen a hosszú változatot is a 114 le-vel, hosszú utakat mentem velük külföldre, én szerettem őket.

érdekesség, nem tudom miből eredt, igaz mindben sok km volt már, de a 3 autó nem egyformán ment, a legjobban a legtöbbet futott autó ment, abban szerény 620.000 km volt évekkel ezelőtt. :)

 

 

 

 

és ez a fő baj, hogy ez kategória erősen km szennyezett, és ezekben a már nem annyira fiatal autókban jellemzően a világ km-e benne van, persze rendes karbantartás, meg hosszú utak jót tesznek, de igazából itt a konkrét autó állapota és valós km futása a lényeg, egy bizonyos km után rá lehet ülni arra a bizonyos rollerre mindegyikkel.

 

az 1.9-es meg még régebbi, úgyhogy biztos a végéből, 2013-14-ből néznék 2.0-ásat, mert annak sincs értelme h egy fél autó árát rálocsolod az idősebbre.

Előzmény: robert tanka (10394)
robert tanka Creative Commons License 2021.01.26 0 0 10394

Sziasztok.! Szeretnék vásárolni egy renault trafic gépkocsit, segítség kellene, melyik a bevált motoros inkább az 1.9 vagy 2.0 l motor, véleményeteket kérném, tipushiba  vagy bármilyen, elöny vagy hátrány, mindent szívesen, meghalgatok. Köszönöm!! 

Hacsaturján1 Creative Commons License 2021.01.25 0 0 10393

Én is 60 ezernél cseréltem. Váltójavító azt mondta, hogy a csapágyak szeretik a súrlódáscsökkentő adalékot ( Metabond Gt-t használtam minden autómban) Lehet, hogy itt is segíthet egy olajcsere-adalékkal. Első körben olcsóbb, mint egy felújítás 200 ezerért.

Előzmény: korimv6 (10392)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!