Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

pizo Creative Commons License 7 órája 0 0 126671

Látványos gondolatkísérlet. Véleményem szerint megvalósíthatatlan és értelmetlen is.

 

Zoli 

Előzmény: 8bitmax (126670)
8bitmax Creative Commons License 10 órája 0 0 126670
Panzerbear Creative Commons License 10 órája -1 0 126669

Dr. Miskolci szintü gazemberrel szemben egyetlen dolgot lehet csinálni. Ignorálni....

Előzmény: naiv_ (126651)
ghosty9 Creative Commons License 12 órája 0 0 126668

"A lépcsőzetesség igaz"

 

És még ez se nagyon, ha van sima B jogsid elég régóta és elég idős vagy, kapásból mehetsz nagy A-ra.

Előzmény: 8bitmax (126666)
8bitmax Creative Commons License 12 órája 0 0 126667

Azért az durva hogy álló helyzetben is a plafonon tudna maradni.

Előzmény: XANTIi (126665)
8bitmax Creative Commons License 13 órája 0 0 126666

A lépcsőzetesség igaz, de a magasabb kategória is igazából csak papírmunka és idő (esetlegesen életkor) kérdése, köze nincs az alkalmassághoz ilyen értelemben.

Előzmény: XANTIi (126664)
XANTIi Creative Commons License 13 órája 0 1 126665

Egy kis bepillantás a csoda-furcsaság titkaiba.

https://youtu.be/MyDORcYkX7g

XANTIi Creative Commons License 13 órája 0 0 126664

A motoroknál már van lépcsőzetesség. Az átlag normál póvert persze egyszerű vizsgával intézni. De a sport és versenyautókra spec jogsi kellene utcára is. Szerintem.

Előzmény: egylambos (126662)
8bitmax Creative Commons License 13 órája 0 1 126663
egylambos Creative Commons License 14 órája -1 1 126662

Így is borzalmasan túl van bonyolítva mo-n a jogsi megszerzése, kéne egy kreszvizsga, meg egy gyakorlati és ennyi, mint más normális országokban.

Előzmény: XANTIi (126661)
XANTIi Creative Commons License 15 órája 0 0 126661

Nem az utakon múlik. 100 lóerőnként kellene kategorizálni a jogsikat. Pszichológiai és tesztpálya alapján.

Előzmény: egylambos (126658)
Maketheworldabetterplace Creative Commons License 15 órája 0 0 126660

Keréken kijutni a pályára jó lehet. De ha a közúton felszedett bármi miatt elszáll a pályán a pilóta többe kerül, mint trélerezni a pályára.

Előzmény: egylambos (126657)
mica-r Creative Commons License 16 órája 0 1 126659

Annak a fele is bőven sok !

Előzmény: egylambos (126658)
egylambos Creative Commons License 16 órája 0 0 126658

Az utakra eleve nem engednék 600 lóerőnél erősebb autókat.

egylambos Creative Commons License 16 órája 0 1 126657

Ez már az hülyeség kategória, mint például a ferrari sf90 is. Meghalni például tök jól lehet vele közutakon.

Előzmény: XANTIi (126653)
Maketheworldabetterplace Creative Commons License 17 órája -1 0 126656

FOS :-D

Előzmény: JGab (126655)
JGab Creative Commons License 17 órája 0 1 126655

Ez elég ütős, főleg, ha megnézi az ember, hogy mennyivel verte meg a többieket.

https://www.youtube.com/watch?v=L6YJi9ul_pY

 

 

Előzmény: XANTIi (126653)
Maketheworldabetterplace Creative Commons License 18 órája 0 0 126654

Plusz energiaigény a szívóka, de jó tempóval kanyarodik. Először azt hittem gyorsított a video.:-)

Előzmény: XANTIi (126653)
XANTIi Creative Commons License 22 órája 0 3 126653
ghosty9 Creative Commons License 23 órája 0 1 126652

Ehhez képest a te "Dr. Zágoni" körül lejtett pávatáncod a tárgyi tudás és a konzisztencia csimborasszója. :-)

Előzmény: naiv_ (126651)
naiv_ Creative Commons License 28 órája -1 0 126651

Érdemi-szakmai érvet még nem láttunk tőled, csak súlytalan, tartalmatlan, lapos kijelentéseket.  

Olvasni, tanulni, gondolkodni, megérteni kellene, ahhoz, hogy egy Dr. Miskolczi szintű szakemberrrel szemben valami fajsúlyosat tudjál mondani klíma ügyvben.

Előzmény: Panzerbear (126611)
toromon36 Creative Commons License 1 napja 0 0 126650

Totalcar - Magazin - Stellantis: olcsó villanyautó kell, vagy összeomlás jön

 

"Számszerűen nem könnyű megbecsülni, hogy ez mit jelent, de elvileg az eladások 60-80%-os visszaesése sem elképzelhetetlen, ami a Stellantishoz, a Volkswagenhez vagy a Renault-hoz hasonló tömeggyártók számára tényleg az üzleti modell teljes összeomlását hozná."

toromon36 Creative Commons License 1 napja 0 0 126649

Totalcar - Magazin - Villany-pickup vs benzines: hatótáv-teszt 2,5 tonnás vontatmánnyal

 

"Az óriási lakókocsik és minijachtok vontatása nem kimondottan magyar-specifikus probléma"

Panzerbear Creative Commons License 1 napja 0 0 126648

Igen, pont arra gondoltam... Csak Kínában élnek annyian európai/ nyugati életszínvonalon, mint az USA-ban

Előzmény: 8bitmax (126631)
Panzerbear Creative Commons License 1 napja 0 0 126647

A trafó szinte veszteség nélkül üzemel. 

Előzmény: Pomber Béla (126633)
XANTIi Creative Commons License 1 napja 0 0 126646
Előzmény: Salamonakalou12 (126645)
Salamonakalou12 Creative Commons License 1 napja 0 0 126645

sziasztok,

 

Külföldön dolgozom (Budapesttől 1000 km)

szívem szerint elektromos kocsit vennék,de ez a távolság csak hibridnek megfelelő.

nézegetem a kisebb kocsikat (audi a3) 70 km-es hatotávval ami nekem bőven elég lenne a hétköznapokban.

ez a 70 km mennyire kamu mondjuk télen?

van valakinek pozitiv tapasztalata plugin hibridekkel (kisebb kombi kéne amit asszony is szivesen vezet)

 

köszi

 

finixtt Creative Commons License 1 napja 0 1 126644

OFF
Kijev kazár-varég-viking-vegyesszláv terület inkább mint konkrétan orosz(szláv)... 
Érdemes átfutni a történelmét a kiev>>orosz témában.

Előzmény: egylambos (126643)
egylambos Creative Commons License 1 napja -1 0 126643

Kijev az orosz történelem része. Nyilván nem fogják hagyni, hogy leváljon az oroszokról és a nyugathoz csatlakozzon.

Előzmény: pizo (126640)
finixtt Creative Commons License 1 napja 0 1 126642

Mindeközben a VALÓSÁGBAN az  MVM 10% körüli hálózati veszteséggel üzemel... 
Az áramlopással és a hálózati hibákkal együtt is!!!

Az erőmú>>fogyasztó között.

Nahát, nahát!

Előzmény: XANTIi (126616)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!