Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Panzerbear Creative Commons License 45 perce -1 0 127487

Színvak...de legalább nem komplett világtalan...

Előzmény: toromon36 (127486)
toromon36 Creative Commons License 1,5 órája -1 0 127486

Azért mert te színvak vagy, még ne legyen a világ mindenkinek fekete-fehér. 

Előzmény: Panzerbear (127484)
Panzerbear Creative Commons License 1,5 órája -1 0 127485

Ja tudom, vannak akiknek a kecskékkel hálni is jó....

Előzmény: toromon36 (127483)
Panzerbear Creative Commons License 1,5 órája 0 0 127484

Jajj...

A plug-in hibrid addig lehetett vállalható alternatíva amíg nem tudott az ipar tényleg univerzális tisztán elektromost kitermelni. Azóta igazából a két szék közé esett. Egy modern belsőégésű motoros autó, különösen a sima hibridek, már tiszták és takarékosak. A villanyautók pedig egyre kevesebb kompromisszummal járnak. 

Hogy mivel fognak szállítani? Tudtommal a teherautókat nem érinti még tervben sem a belsőégésű motorok tiltása...

Amúgy meg ha kicsik a távolságok, simán szállíthat elektromos is...

Előzmény: toromon36 (127482)
toromon36 Creative Commons License 2 órája -1 0 127483

Neki jó, másnak is jó, csak te akarsz hittéríteni. 

Előzmény: Panzerbear (127481)
toromon36 Creative Commons License 2 órája -1 0 127482

Mindenki azt vesz, amit akar, nem kapja, veszi. Tény, hogy minden ami egy csepp benzint is fogyaszt, az zsákutca, mert be lesz tiltva, de nem azért mert nem jó megoldás. Kíváncsi leszek mivel fognak csomagot szállítani dízel nélkül Európában. 

Előzmény: Panzerbear (127480)
Panzerbear Creative Commons License 2 órája 0 0 127481

De mivel neki ilyen van, az a szent Gral, érted?

Előzmény: finixtt (127477)
Panzerbear Creative Commons License 2 órája 0 0 127480

Ezt kapják, ha akarják, ha nem. Ötvözete két külön-külön teljesen rendbenlévö technológiának...

Azt vitte magasra a rotor, aki szerint ez nem zsákutca, csak mert volt olyan hülye hogy ilyet vett....

Előzmény: toromon36 (127476)
Panzerbear Creative Commons License 2 órája 0 0 127479

Bullshit. A plug-in autók nagy része pont kombi az európai piacon. 

Kia Ceed, Renault Megane Grandtour, Astra, Leon, Octavia, Golf, Peugeot 308 SW, Passat, stb....

És én nem ismerem a piacot...

 

Előzmény: Hooshee (127474)
Panzerbear Creative Commons License 2 órája 0 0 127478

Szóval eldöntötted.

Fullba nyomod a kretént...

 

Előzmény: Hooshee (127473)
finixtt Creative Commons License 2 órája 0 3 127477

Baromság.... a plugin hibrid nem a jövó, hanem egy rövid zsákutca csak.


Ami,
- továbbra sok-sok forgó-mozgó-kopó alkatrészt kíván a működéséhez
és
- eléget valamit a fedélezeten, az energianyeréshez

Az már halott irányzat, csak még rángatózik egy kicsit.


A két gyenge cucc  eredője továbbra is gyenge cucc marad.

Elektromosnak kevés.
ICE vacaknak drága.

A nagy marketing porfelhő és köd valójában egy nem jó megoldást takar.

Sajnos 1+1<1 az egyenlet valós megoldása :-(

Előzmény: Hooshee (127461)
toromon36 Creative Commons License 2 órája -1 0 127476

Nyilván azért veszik, hogy legyen mibe olajat cserélni, meg túl kényelmes a tankolás, kelljen tölteni is. Érzed hogy a rotorod milyen magasra vitt a többiek fölé? 

Előzmény: Panzerbear (127462)
Hooshee Creative Commons License 2 órája -1 0 127475

Például kis hazánkban, de nyugodtan lapozd végig, itt az európai lista

 

https://www.acea.auto/files/Electric_vehicles-Tax_benefits_purchase_incentives_European_Union_2021.pdf

 

Ahol van egyáltalán PHEVre, ott is jóval kevesebb mint BEVre.

Előzmény: Panzerbear (127471)
Hooshee Creative Commons License 2 órája -1 0 127474

Megint egy sarkos kijelentés, aminek semmi alapja nincs: a kombi a sedannál talán népszerűbb, de kihalóban lévő állatfaj az is. Minden kategóriát felzabálnak a SUVok és a Crossoverek. Azért nincs elektromos kombi, mert nincs valódi igény rá: akinek kombi kell, az ma inkább vesz egy SUVot.

Előzmény: Panzerbear (127472)
Hooshee Creative Commons License 2 órája -1 0 127473

Vagy mondjuk akinek számít hogy a városban ne járjon a motorja, kint viszont ne legyenek kompromisszumai. Valamint aki tényleg nem akarja egy dieselmotor mindenféle kockázatát vállalni, a műszakiaktól kezdve a kitiltjuk a városbólig.

 

Fogalmad sincs arról, milyen egy plugin, fogalmad sincs arról, miért vesznek az emberek plugint, nem ismered a piacon lévő plugineket, de akkora arccal osztod róluk a nem létező eszed, hogy az egészen elképesztő.

Előzmény: Panzerbear (127469)
Panzerbear Creative Commons License 2 órája 0 0 127472

Azt hozom ki belőle, amit eredetileg is állítottam, hogy zsákutca a plug-in...A 10 éve megjelenő tiszta EV-böl is már most több fogy, úgy hogy rengeteg népszerű kategóriában még nem is lehet kapni, mint pl kombit...

Előzmény: Hooshee (127470)
Panzerbear Creative Commons License 2 órája 0 0 127471

Hol nem kapnak támogatást a Plug-in hibridek?????

Előzmény: Hooshee (127468)
Hooshee Creative Commons License 2 órája -1 0 127470

Hát, azért van egy logikád bazmeg, hogy gyakorlatilag a 8,9 és a 9,1 közül klihozod azt, hogy előbbi csak kaumból van és nem veszi senki, bezzeg a villany a jövő, és amúgy csak drága (noha ezt a számot is úgy lehet hozni, hogy keményen dotálják az eladásaikat). Asszem tényleg felesleges veled vitatkozni, újra rá kell jönnöm.

Előzmény: Panzerbear (127466)
Panzerbear Creative Commons License 2 órája 0 0 127469

Mi más hasonlítana a legjobban? Mindkettöt (plug-in és diesel) azok veszik akiknek számít a fogyasztás és relatív erös (nyomatékos) autót szeretnének.

A hülyeségeket itt te nyomod, de fullba!

 

 

Előzmény: Hooshee (127465)
Hooshee Creative Commons License 2 órája -1 0 127468

Az elektromos eladások 40%áról van szó, úgy, hogy általában a pluginek nem kapnak semmiféle támogatást, a tisztán elektromosokkal ellentétben. Hogy mennyivel arról lehet vitatkozni, de hogy javulna még tovább is ez az arány ha mindkettőt piaci áron kéne megvenni, azt azért kijelenthetjük.

 

 

Előzmény: Panzerbear (127463)
Panzerbear Creative Commons License 2 órája 0 0 127467

2022 julius, német autópiac. 14% elektromos,  11,5 % Plug-in....

Előzmény: Panzerbear (127466)
Panzerbear Creative Commons License 2 órája 0 0 127466

2021-ben az európai piacon  40% volt a benzines autók aránya,  19,6% a HEV (hála a sok kamuhibridnek), 19,6% a dieselek aránya és 9,1%  BEV, 8,9% PHEV.  

vagyis még a villanyautóból is többet adnak el már, pedig azok drágák, nem gyártják öket még nagy volumenben és nagyjából 10 éve jelentek meg a piacon....

Előzmény: Panzerbear (127463)
Hooshee Creative Commons License 2 órája -1 0 127465

Szóval szerinted egy diesel hasonlít a legjobban egy pluginre, amelyekből elvétve van dízel (A franciák próbálkoztak vele, mérsékelt sikereket felmutatva), a 90%uk benzinmotoros. Nem inkább te izzadsz vért hogy valahogy be tudd bizonyítani azt, amiről amúgy semmiféle tapasztalatod nincs, csak ordenáré hülyeségeket beszélsz róla?

Előzmény: Panzerbear (127464)
Panzerbear Creative Commons License 2 órája 0 0 127464

Ja, nyilván, nem azt hasonlítjuk hozzá ami leginkább hozzá hasonlít, hanem keresgessünk addig amíg találunk valamit ami tényleg sokkal szarabb nála :-)

Előzmény: Hooshee (127460)
Panzerbear Creative Commons License 2 órája 0 0 127463

Veszik? Hol? 

Eladják a flottátlaghoz szükséges darabszámban, aztán ennyi...

Előzmény: Hooshee (127459)
Panzerbear Creative Commons License 2 órája 0 0 127462

És hogy alakul ki erre igény?

Egyik reggel úgy ébred az ember, hogy szeretne valami sárnehéz, drága dögöt ami ötvözi két kiforrott technika összes hátrányát?

Előzmény: toromon36 (127458)
Hooshee Creative Commons License 3 órája -1 0 127461

Ez se igaz, a plugin Toyotákból is egyre több van. Az más kérdés, hogy pl a Priusból nem volt értelme plugint csinálni, mert városban evett 4-4,5 körül, ott tényleg elég nehéz volt visszahozni az árkülönbséget.

De ma már az akku is olcsóbb, kisebb és könnyebb, el lehet rakni normálisan és a felára sem olyan borzasztó hogy ne lehessen akár gazdaságossági alapon is választani.

 

A plugin a jelen. Hogy a jövő mi, azt meg majd meglátjuk.

Előzmény: FRANKYE (127450)
Hooshee Creative Commons License 3 órája -1 0 127460

Ez egy dízel autó, ráadásul a kulturálatlanabbak közül. Esetleg keresd meg a benzines párját, aztán majd beszélgetünk.

 

Arra elegánsan nem reagáltál, hogy a plugin kb 100 kiló pluszt hordoz, ami nagyjából egy ember meg a cucca, miközben egy villanyos sokkal több felesleges súlyt cipel, ha épp a kapacitásának nem használod ki csak egy kis részét.

Előzmény: Panzerbear (127446)
Hooshee Creative Commons License 3 órája -1 0 127459

A piacnak arra nincs szüksége, amit nem vesz meg kellő darabszámban. Ehhez képest a plugineket veszik. Az alibi EVket, mint pl a Mazdáé, na az tényleg csak azért van, hogy legyen, nem is veszi senki.

Előzmény: Panzerbear (127457)
toromon36 Creative Commons License 3 órája 0 0 127458

Még nem szorítanak kést a torkához, hogy konnektoros autót vegyen, tehát erre van igénye. 

Előzmény: Panzerbear (127457)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!