Ja, csökkent a bevétel 9 %-al, a profit 18%-al, a kiadás nőtt 37%-al, de még így is nyereséges. De már nem olyan kimagaslóan, inkább az ágazati átlagnak megfelelő az Operating margin, az 5,5%-al, (11,4 volt tavaly) . Ez még azért nagyon messze van a csődtől, amit újfent belengettek a számokat nehezen értelmezők...
A szükséges lépéseket meg azonnal véghez is vitték, mint árcsökkenés, létszám leépítés...ha más nem is változik, csak ettől javulni fog a következő negyedév.
De, de ezt nem kell alkudni, ezt a konfigurál is ilyen áron dobja, még ha átmenetileg is. De a kérdésre a válasz, hogy igen, megveszik, ha 5000 Euró különbség is lehet.
De odaírtam. És bármilyen más paraméterek menték sem nagyon tudom mi lenne ebben az árban ami konkurenciája. Mint töltési sebesség, hatótáv, menetteljesítmény, vezetéstámogató rendszerek, extrák...hoztam is példát, ami szerintem legalább ilyen jó, de közel dupla áron...