Keresés

Részletes keresés

Pottyantóska Creative Commons License 2014.09.17 0 0 57

A leköszönő Mr. Wolf, az OTP ipari kéme? Mr. Laszlo Wolf, a magyar OTP Bank vezérigazgató-helyettese. Mr. Wolf az egykori szovjet és bolgár titkosszolgálat érdekében tevékenykedett hosszú évekig, amíg volt Szovjetunió, majd az után is. 1983-1991 között a Magyar Nemzeti Banknál teljesített szolgálatot. Közismert, hogy a kommunista államok nemzeti bankjaiban minden tisztségviselője tagja volt az ügynökhálózatnak. 1991-1993 között a Dresdner Bank magyarországi kirendeltségén dolgozik. A Dresdner Bank orosz kirendeltségét Matthias Warnig Stasi ügynök vezeti Arthur fedőnéven. Matthias Warnig jelenleg meglehetősen közel áll Vlagyimir Putyin elnökhöz. Az Északi Áramlat Társaság egyik vezetője. (A Déli Áramlat megépítésére most adott zöld utat Magyarország.) A cocom listás informatikai termékekért a Szovjetunio olajjal és gázzal fizet a KGST tagállamoknak. A jövedelmező ipari kémkedésbe a bolgár és a magyar titkosszolgálat együttesen fog bele. 1993. Decemberében Mr. Wolf hirtelen állást vált, és az OTP Tresury igazgatója lesz. A finanszírozást Mr. Wolf biztosítja a bolgár-magyar kémkedési tervhez 1994 Áprilisában létrejön Franciaországban a Gigastorage Internatinal SA, mely merevlemezgyártással foglalkozik Belfortban, vezetője Bisszer Dimitrov, a bolgár titkoszolgálat tagja, pénzügyi támogatója Mr.Wolf. 1994-től Mr Wolf ismét állást változtat és az OTP a Kereskedelmi Banki Divízió vezérigazgató-helyettese lesz. Sztojko Dimitrov a bolgár titkosszolgálat tábornoka, fia Bisser Dimitrov. Bisser 1986-tól az Organizacionna Technika vállalat vezérigazgatója, mely az IBM vállalat pénzügyi informatikát is ellátó termékeinek hamisítására szakosodott, ezért beférközött az IBM-partnerek közé. Elítélték Bulgáriában a CIA nyomására 1989-ben. Azonban Andrej Lukanov kommunista miniszterelnök közbenjárására szabadult ki, ezt követően lépett Franciaország területére, hogy ipari kémkedést támogasson. A francia informatikai ipari kémkedés pénzügyi támogatása, a pénzszervezés Mr. Wolf feladata volt a háttérben. A Gigastorage Internatinal SA vállalat célja informatikai ipari kémkedés a francia titkosszolgálat szerint. Mr Wolf az OTP Bank kereskedelmi-banki diviziója vezetőjeként a Hungarian Finance and Trade Corporation nevű new yorkban bejegyzett fedőcéggel lép be. Mr. Wolf 6 Millio frankot utal át a nemzetközi pénzügyi tranzakciós rendszeren. Mr. Wolf ezt is megoldotta, bár a HTF sokáig ellenállt. Az OTP informatikai vezetője Braun Péter, mindvégig részt vett támogatóként az ügyben. Braun Péter ezidőtájt Mr.Wolf beosztottja a bolgár titkosszolgálat állomány szerint, az egykori szovjet állományok szerint fordítva, Braun a felettese Wolfnak.Az adatok hiányosak ezen a ponton. 1996. Február 11-én Vasárnap délelőtt a francia titkosszolgálat leleplezi az ipari kémkedést és letartóztatja Bisszer Dimitrovot. Az amerikai és a francia titkosszolgálat kihallgatja. 1996. Március 14-ig fogvatartják, ám Mr.Wolf a HFT Ltd.-n keresztül 600.000 Frank óvadékot tesz le, így Bisser Dimitrov el tud menekülni a DIA és a franciák nagy bánatára. Mr.Wolf ezt is megoldotta. Mr. Wolf ipari kémkedésben vett részt, ám módszerei közé tartoztak a hamis átutalások is, melyeknek Braun Péter volt a szakértője. Az informatikai ipari kémkedési tervet Mr. Wolf támogatta pénzügyileg. 1996. október 6-án két lövéssel agyonlőtték Andrej Lukanov volt bolgár miniszterelnököt szófiai lakóháza előtt. Valójában nem Jurij Lenev követte el a gyilkosságot, hanem mások, ezt azonban Mr. Wolf is bizonyára tudhatja. Sajtóban is megjelent a francia ipari kémkedés ügye (Gigastorage International Case). Wolf a kitört botrányt ráfogja Patkó Andrásra, a HFT vezetőjére, aki évekig védekezik a vádak alól. Amikor Wolf volt valójában Patkó felettese, mivel Mr. Wolf ült az OTP-ben, melynek csak egy kis piszkos leányvállalata volt a HFT. Mr. Wolf ezt követően eltünteti a nyomokat.1997-ben az OTP Bank „eladja” a HFT-t. A bűnös mégis Patkó András lesz, akit 24 h alatt távolíttat el Mr. Wolf a cégtől és tesz nincstelenné. Nem áll érdekünkben ezt az ügyet összefüggésbe hozni az OTP Bankkal, mivel ez beláthatatlan következményekkel járna. Mi csupán azt állítjuk, hogy Wolf Lászlónak sok köze van a francia Gigastorage SA vállalat körüli informatikai ipari kémkedési ügyhöz. Ugyanakkor nem szeretnénk, hogy az amerikai befektetők minderről ne nyerjenek tájékoztatást, hiszen ez számukra befektetői kockázat, hogy egy ilyen gazdasági bűnöző az OTP vezérigazgató helyettese lehet jelenleg is és egyik részvényese. Mindezek az információk természetesen alapos ellenőrzést kívánnak, ám ahogy a mondás tartja nem minden részvényes jó üzlettárs,. Nincs már hidegháború, de Mr. Wolf a mai napig részt vesz informatikai ipari kémkedésben, tagja a helyi kommunista pártnak, magáncége a Best Machinery Company (Tritonic) . Máig teszi a dolgát. Mr. Wolf leváltása 2012. Decemberében merült fel először más amerikai befektetőkben, mivel összesen 644.640 darab OTP részvény tulajdonosa.

verz Creative Commons License 2006.03.26 0 0 56
Az általad leírtakat - részben - cáfolja az általam ismert "statisztika", valamint az egyik legnagyobb hálózat tulajdonosa, aki történetesen elég jó ismerősöm, valamint az a tény, hogy sok - akár jelentéktelenebb - boltban gond nélkül megy a garanciális ügyintézés, a problémák zöme a Mistrálnál meg a "Kékhalnál" merül föl.

Eddig ahányszor a M-lal nekem vagy ismerőseimnek garanciális problémát kellett intézni, mindig volt valami szőr a levesben, pedig jogos kérések voltak (most már, hál' Isten nincs gondom velük, mert okosabb enged alapon leszoktam róluk :) És kivétel nélkül minden ott lévő vevővel ugyanígy bántak: szemtelen, kioktató hangnem, lassú ügyintézés, pöjhendi szervízvezető - gondolom, ezek alapelvárások náluk a szervízmunkatársakkal szemben.

QK, tudjuk, h a számítógépbiznisz (is) egy maffia Mo-n, de - ahogy írod - nem a userek elpártolása tesz tönkre egy boltot (bár ezt sem teljesen igaz, mert láttam én már éjjeliőrt nappal meghalni, és számtech boltot becsukni, mert elpártoltak a vevők), akkor ugyanígy az sem fogja tönkretenni, ha néhányan (mert azért ne mondd, h ez a réteg évente egy-kétszáz vásárlónál többet tesz ki) buherált alkatrészt cseréltetnek ki náluk. Ráadásul a nagy értékű alkatrészeknél mindig jóval nagyobb a bukta veszélye, így nem ez a jellemző, inkább a pár tízezres nagyságrendű, túlhajtott procik, rosszul tesztelt és szerelt alaplapok, ill gagyi mp3 meg optikai tárolók leégése teszi ki a reklamációk jó részét.
Előzmény: Törölt nick (55)
Törölt nick Creative Commons License 2006.03.26 0 0 55

"Miért akarna vki leégetni egy 150 ezer forintos kártyát? Hogy kicserélje egy 155 ezer forintosra???"

 

Istenem!..emberekből süt a naivitás..vagy csak megjáccák?

Veszek egy 140ezres csúcskarit..2évet adnak rá garban,rajta van a dobozon,mindehol.

Telik az idő..a karim már csak 80ezer..nyár közepén az ubiszezonban megint van egy "letörés"..aztán ősszel is egy (új hardverek már karácsonyra) aztán karácsony előtt még egy a nagy rohamra,hogy zabálja a nép a gagyit.Vagyis végül amit vettem a fa alá,következő karácsony előtt egy héttel kint van a kirakatban nem 140ért,de 48ért.

Dehát akkor mennyit is buktam egy szűk év alatt,hogy a legújabb csúcskártyám volt akkor,és a legújabb járékokkal villanthattam a haverok előtt? Pontosan 92ezer magyar forintot,közel a minimálbér kétszeresét,csak a videokártyán!

Nade nemoda buda,van ám nekem izmos haverom,nagypofájú csajom,meg 9voltos elemem a régi sétálómagnómba..hoppá,kezeljük csak meg kicsit a karit..

Jé 11hónap és 2nap múlva,hát nem nyom nélkül eromlott a galád? Még képet sem ad.

Irány csapatosan a szervíz..és óriási balhé,hogy meghalt a kártya,meg így ki is ábrándultam a termékből,kérem az EREDETI árát.Merthát ráadásul 2év lenne,de még egyet sem ment...

Ha nem,akkor...

Nos,ízlés szerint,fogyasztóvédelem,stb,stb...

Ha véletlenül van nekik raktáron másik,akkor ciki,mert kicserélik,alhajtanak a pichába..és hiába pampogok..(francba..mire hazaérek,nem "elromik" az is? dehogyneeem....)

Tehát végül csak kibalhézom,hogyha nem is az eredeti árat,de egy 80-90 körüli kártyát kapok érte.

Már adom is el még garosan,a havernak,aki kevésbé zsetonos,és viszi vissza majd 11,4 hónap múlva..én pedig,a lóvét kicsit megtoldva,máshol(!) ismét megveszem magamnak 11hónapra a csúcskarit.Nagyon nem mindegy,hogy évente 90ropit vagy 20-30 at költök arra,hogy mindíg a legújabb gépem-kártyám  legyen.

 

A történet kitalált? Hmm..tudnátok a nagykerben hány darab,vagy inkább kg a 11,5.hónapban "véletlenül" elromlott termék volt a kezem alatt! Persze mit lehet tenni? A garancia garancia..a bolt visszavette,nekem vissza kell,ha egyszer rossz..

majd kapok érte 10% (újárhoz képest) goodshiftet(ha kapok),a másik oldalon meg adhatok egy újat,vagy az új árat..mekkora üzlet.Persze mindez be van kakulálva (normális esetben be lenne!),az ilyen kis csaló szemétládák ezrei miatt veszi a becsületes user is 30-40%kal drágábban a hardvert.Csakhát ez oylan össznépi játék nálunk(közvetett és közvetlen tapasztalataim alapján) mint a filmletöltés pl..ahol ugye azért 8ezer egy film a boltban,dobozban (vagy egy bármilyen soft) mert az árába valamelyest "benne van" a 800e kalóz példány kiesett haszna is.Tehát a jogos vásárló fizet rá ismét..ahogy minden esetben a kvázi "becsületesek" (birkák?) buknak a szemétládák okosságain.

 

 

A M. pedig nem attól a 2milkótól,de még csak nem is 20tól vagy 200tól fogja a "rolót lehúzni"...hanem majd,ha olyanok kerülnek olyan helyre,hogy elkezdik vizsgálni mit is vesz,ad,hogyan adózik,stb..

A computer jelenleg nagyobb üzlet mint a kábszer vagy a lányok,fegyver,akármi...

meg is van a lefedett piac,legyetek nyugodtak,nálunk minden így megy.

Eleget dolgoztam benne,minden szinten,tudom ki kivel van.

Az pedig,hogy X user X bolttal elégedett-e vagy sem,ott felül ahol eldőlnek a lényegi dolgok senkit sem érdekel.

Ez nem szabad verseny,nem valódi kapitaliszmus,világos? Úgy van "megépítve",hogy kivülről annak nézzen ki....hát kb ennyi!:)

 

 

 

Előzmény: verz (53)
Misteri Creative Commons License 2006.03.23 0 0 54

Igazad van. Én is lebeszélem minden ismerösömet a Mistrál-ról.

Amióta egy 6-ezer forintos dvd rom-mal szivatnak Julius óta.

Az Lg 1-rétegü irom 1-éves korában tönkrement, a metróban 1-hét után

szó nélkül cserélték 2-rétegü Samsungra.Igaz hogy 2-hét mulva megint csere

volt.

Előzmény: verz (53)
verz Creative Commons License 2006.03.23 0 0 53
Miért akarna vki leégetni egy 150 ezer forintos kártyát? Hogy kicserélje egy 155 ezer forintosra???

Nem minden szándékos rongálást lehet kiszűrni, de egy részét - néha szemmel, általában mérésekkel - igen. Persze ehhez érteni kellene az elektronikai mérőműszerekhez, meg lenni is kéne ilyeneknek a szervízekben... De egyszerűbb a "jó" szervizes szokás, h azért mert 100-ból vagy 1000-ből egy ember ilyet csinál, azért mindenki csak őket, a szegény számtech boltokat akarja szívatni.

A Pinnacle kártyával meg - bár tényleg jobb lenne, ha a kábelszolgáltatók szabványos jeleket sugároznának -, de nincs (teljesen) igazad! Egy szervizesnek, sőt az eladónak is tudni kell(ene), hogyan lehet nálunk működésre bírni ezeket a kártyákat (mert kivétel nélkül mindegyiket lehet használni - volt már szerencsém néhány típushoz), és akár rögtön az eladáskor fölhívni a "hülye" vevő figyelmét, h ha Mo-ra állítja a kártyát (vagy magától arra áll), akkor csak sistergést hall majd hang helyett...

Egyébként a Mistral szűklátókörű "üzletstratégiája" miatt csak rajtam bukott tavaly vagy 2 millió forintot, mert min. 10 ismerősömet beszéltem le, hogy bármilyen nagyobb beruházást eszközöljön náluk! Ha csak pár százan összejövünk, a M. lehúzhatja a rolót!
Előzmény: Törölt nick (52)
Törölt nick Creative Commons License 2006.03.22 0 0 52

Vajon hogyan kell észrevenni,ha valamin a chipset magától halt meg,vagy a 3V-os,már nem is "5v tolerant" tokokat józsika otthon "megkezelte" 9V-os elemmel a sarki trafikból? Ha ezt csak a "béndzsa szervizesek" nem tudják,hogy egy 150e huf értékű csúcs VGA-n hogyan kell ezt észrevenni,igazán megoszthatnád velünk a titkot,nagyra értékelném!:))))

Ahogy azzal sincs mit kezdeni,hogy szerinted a Micro$oft a hülye,(az,de nem ezért) a Pinnacle a hülye,a tajvani mérnök a hülye,a kereskedő a hülye(mert nem viszi haza és nem próbálja ki az összes szutykot egyenként?) ,de véletlenül sem az XX kábeltévé aki 2féle hangnormát és szabványtól eltérő csatornarasztert alkalmaz vegyesen,összevissza és ész nélkül a hálózaton...áá.

Erre mind fel kellene készülni,hogy egy kis tuxaros ország tyúxaros fővárosának "elit" kerületében,kommunista rendszerben Tsz melléküzemágak által "gyártott" csodatechnikán üzemel 2006ban(!) még a kábeltévé..tényleg..miért is nem vette ezt a pinnacle figyelembe,sem senki..érthetetlen és felháborító....biztos igazad van:)

Előzmény: verz (49)
Törölt nick Creative Commons License 2006.03.22 0 0 51

Nem kell a lavórt telesírni,sem meghatódni.A napi valóságról és kényszerekről beszélgetünk.Természetesen a vállakozók,cégek,boltok is megérik néhol a pénzüket..sajnos ez egy rossz magyar tempó,hogy a vevő mindíg az olcsót keresi,és azthiszi okos,amikor pont magát szivatja.

A másik rossz tempó meg a múlt rendszerből visszamaradt "vállalat fíling",hogy nálunk nem mosolygós és udvarias kereskedő,pénztáros,szakképzett eladó akivel találkozik az ember (nem csak számtech piacon,hanem bárhol,a maszek zöldségest leszámítva!),hanem "flegmapicha juliska",aki szájhúzgálva és lelke mélyén a vevőt hibáztatva,mélységesen megsértve és valami konstans világfájdalommal munka és életundorral áll a pult mögött vagy ül a kasszában,vevőszolgálaton.

Nemrég visszavittünk 3 napon belül az egyik nagy gagyiterítő áruházba egy TV-t,hogy nem jó..nem vitattak semmit,nem akadékoskodtak semmit..mégis 3óra hosszat tartott "az akció".

Az a baj,hogy ez a hozáállás az általános,kis házi bürokrácia,szívjon a vásárló..mert ebben az országban mindeki szivat mindekit,a hatóság nem vizsgál,nem segít,hanem büntet és szivat.A hivatal,ha valamit intézni kell,ugyanez.

Akkor már szívjon a kisember is a mezei vásárló,amikor épp én vagyok valahol a potentát,ott másokat szivatok,cserébe azért amit én is kapok naponta.

Tudnám mire jó ez...

 

 

 

Előzmény: verz (49)
Törölt nick Creative Commons License 2006.03.22 0 0 50

Megjavítják..és ha kb megy,eladják másnak,túlfesztől inkább a táp reppen el rajta,mint a chipset:)

Alaplapnál egyébként is borzalmas a "kihozatal",+1 db gar. már szinte semmit nem számít.(10-ből,jó eset,ha csak 3 nem éli túl az első hetet:ezeket ma már nem "égetik".Végigmegy a soron,a robot rátesztel,QC ok,és már pakolja is a rabszolga a dobozba,teszik a hajóra)

Meg aztán,nem mind1,hogy 3napon belül külsérelmi nyom nélkül "elromlott"..azt a nagyker is azonnalra intézi a boltnak(jóváírja már az aktuális számlákon),teljesen más story mint a 16hónap múlva visszavitt esetleg "agyonhajtott" író,órajelvitás vga,stb,stb.

 

 

Előzmény: sssssss (47)
verz Creative Commons License 2006.03.19 0 0 49
Telesírtam itthon a lavórt szegény számítástechnikai cégek helyzetén, meg a gaz vásárlovak ügyködésein!

Etért fejlődött föl pl. a Mistral egy szar pincéből országos hálózattá, mert szinte beszerzési áron adta az ügyfeleknek a szajrét. :(

Garancia. "Sajnos" a magyar tv-ek (de külföldön sem más a helyzet, csak ott nem szivatják a vevőket...) még a számtech boltoknak is be kell(ene) tartaniuk. A mai számtech alkatrészek - a"márkásak" is - a minőségellenőrzés hiányából fakadóan legalább 20-30%-ban hibásak (mert ócsóbb kicserélni, mint meóztatni). Ha olyan béndzsa szervízeseket alkalmaznak, akik nem veszik észre egy (értékesebb) alkatrész szándékos tönkretételét, akkor úgy kell nekik. Ha meg "ügyes" a vevő, akkor szívtak, de azért néhány ügyeskedő miatt ne a becsületes többség bűnhődjön. Ja és vegye olyan helyen a cuccot (a bolt), ahol visszaveszik, ha hibás...

A Pinnacle-kártya esete is nagyon megható, de ha még a szervízben is olyanok dolgoznak, akik nem tudják, Mo-n a tv-kártyákat Dániára, Hong-Kongra vagy Németországra kell állítani, akkor menjenek a sunyiba. Persze a kábelszolgáltatókat is lehet hibáztatni (de nem túl produktív műfaj)!
Előzmény: Törölt nick (46)
kacagógerle Creative Commons License 2006.03.19 0 0 48
Van másik bolt,de drágábbak.
Viszont ennyi rémtörténet után inkább megveszem a drágábbat,nem ér annyit egy ezres hogy cirkuszoljak ezekkel ha tönkremegy.
Előzmény: locsemege (43)
sssssss Creative Commons License 2006.03.19 0 0 47
Mistral történet

5-6 éve vettem egy k7s5a pro alaplapot mistráléknál. Ráraktam egy rossz tápot, s az alaplap azonnal kipurcant. Visszavittem a mistrálba a bátyámmal, hogy gari. Szó nélkül már vették is volna be, fizették is volna ki, de a bátyám az utolsó pillanatban inkább úgy döntött, hogy ezt azért ne. De nem mondta el, hogy mi tettük tönkre. A mistrálos ezért csak nézett.
Törölt nick Creative Commons License 2006.03.18 0 0 46

Igazatok van alapkérdésekben,de azért..hmm..Ha kicsit a másik oldalt nézem is kinyílik a bicska a zsebemben.Képzeld magad egy számítástechnikai cég helyébe,aki filléres haszonnal 12közvetítőn át behozza a tajvani gagyit,csakhogy minden kisgyereknek a legújabb DVD író és 128bites 250Mhz-es VGA lehessen a gépében.Próbál a nagyokkal versenyezni,szeletet kihasítani a piacból.

És akkor jön Józsika,aki hogy-hogynem,a két éves gar lejárata előtt 5nappal visszahozza a DVDt és az eredeti ár megtérítését vagy a legújabb készüléket(ami persze hasonló árú mint a kezében tartott volt újonan) követeli,egy 2éves,jó állapotban és működőképesen is filléreket érő "retro" szutyokért.

(ja és a 2 év is induljon újra ám,olyan nincs,hogy ő egyszer kifizet egy terméket,és nincs mindíg a legújabb garanciális terméke,akár 10év múlva is.....?!?vagy hogyan is van ez?:))

Nos elárulom ezreknek,ha nem tízezreknek _így_ van egyfolytában "új gépük" mifelénk..

A magyar ugye ahol tud ügyes..ld "felfeslő varrású" adidas cipő és társai..

Namost innen nem nehéz megérteni a cégek arroganciáját.

Amíg szervizesként dolgoztam,ne tudjátok meg hányszor "sugtam",segítettem,próbáltam a cég hatáskörén túl 4szemközt segíteni a user-t(már ha láttam,hogy olyan,és akaratán kívül került garanciális "csapdába"),végül ki is rúgtak.(nem,nem mistralos voltam!)

Másfelől ez sokszor egy meddő vita,aminek nincs gazdája.

Másik példa:

Gondold el,te mint bolt megveszel tőlem a nagykertől pl 400db PCTV stereo kártyát bízva benne,hogy gyorsan eladod "jó" haszonnal és valmit keresel rajta,mert ha már kicsit ülsz rajta,tuti,hogy buksz.A nagykeráron nem megy el,ott porosodik meg a kirakatban-raktárban.

Tehát bevállalod:igenám,de kiderül,hogy a kártya nem tudja a magyar TV szabványt,vagyis dehogynem,csak épp a magyar kábeltv hálózatok 99%-a szabálytalan,és olyan "elven" szervezi a csatornákat ahogy nemhogy nem kívánatos de TILOS.(ez is hungarikum,mienk a drót,nézi a hülye user amit adunk,a tvjén bejön,más meg kit érdekel)

Most akkor hozzák vissza a kártyákat neked,hogy nem állítható be a kép vagy a hang...csupa felbontott,szétkalamolt cucc.Mit kezdessz vele?Újnak már nem ildomos eladni,meg nem is lehet,a megkarcolt driverCDvel,mancsolt távirányítóval,feltépett dobozzal,zacskókkal.Vissza nekem,a nagykernek?

Én ugyan vissza nem veszem,csak ha hibás a termék.Bevizsgálás után a Pinnacle speckót tudja,van kép,van hang,hogy a magyar TVvel mi van,engem nem érdekel,nem vagyok én mindenható..árulok egy terméket,ha valaki megveszi és nem azt tudja amit akart,így járt.Birkózhat a TVvel vagy a Pinnacle-vel.

Namost jön az a helyzet,hogy a fogyasztóvédelem kit véd?  A fogyasztót.Kinek a javára dönt (teljes árat vissza,még ha a user 9v-os elemmel megkezelte is a kártyát,hogy legyen rossz,és jobban balhézhasson a cseréjért?!)

persze,hogy user javára.A Pinnacle sosem veszi vissza a jó kártyát,de a rosszat is legfeljebb kicseréli.Na,nem egy kis nagyar cégnek vagy lebuj nagykernek,hanem a kinti nagyonnagy nagykernek,már ha nem garanciaszázalékban vannak.

Az tudjátok mi? A gyár semmiért nem ad egy perc garanciát sem(!),de minden 20darabra ad egy pluszt.Szerinte ennyi megy tönkre.Ha több? Mit érdekli,az eredeti vásárlási szerződés így szólt,akkor a nagyon-nagyker bukik minden tönkrement darabon.Jó hogy mindent kitalál,főleg egy balkáni kis tyúkól ország lebuj kereskedőjével szemben,miért nem cseréli a garanciális terméket.

Ki xopik végül?

Elárulom..a magyar számítástechnika,a magyar vállakozók,a magyar piac..ahol jelelnleg pont ezek miatt a fogyastóvédelem,apeh,vpop,stb tempók,jogszabályok és hozááláás miatt nem lehet legálisan kezdeni semmit,boltot nyitni,megélni.

Sőt,hovatovább már dolgozni is csak feketén lehet,vagy szürkén,ál 4órában,minimálbéren,stb.Vagyis ki koppan még? A valódi szakember,az igényes és vevőre odafigyelni,a problémáját megoldani képes munaerő,aki már utálja az egészet,és inkább elmegy falat vakolni,vagy hornyot vésni,csak ne lásson már vörös fejű üvöltő usereket,és ne legyen a szőnyeg szélére berendelve,ha segíteni próbál.

Ne csodálkozzatok,hogy ezek után a szervizekben láma gamer kiscsávókat,félállású egyetemistákat,egyszál "általános" gimnáziummal "guruskodó-okoskodó" gyerekeket találtok.

Tudjátok,voltam én olyan számtech. boltban,ahol 8óra hivatalos munkaidő,10et kell bent lenni (mert az eladók takarítanak,de közértbe is nekik kell menni a főnöknek,stb),és végig _állni kell_,legfeljebb támaszkodni lehet,a pultnak,polcnak,szék nincs is kint az eladótérben.

Nem viccelek,ez halálosan komoly.Miért van így? Csak.Állítólag nem veszi ki magát jól,ha a "vevő" belép az üzletbe és az alkalmazott olvasgatva ücsörög.(az egyébként töküres boltban ahova 3óránként téved be valami szerencsétlen).

Tehát maradnak akik megélnek a csempészek,pénzmosodák,és egyéb velejéig korrupt,összefonódott "érinthetetlen csodacégek".Akik persze xarnak az egészre,ha bedöglik a bolt,majd csinálnak mást.

 

Dömpike Creative Commons License 2006.02.17 0 0 45
Dömpike Creative Commons License 2006.02.17 0 0 44

Meg tört a jég

locsemege Creative Commons License 2006.01.24 0 0 43
Más bolt nincs a közeledben?
Előzmény: kacagógerle (42)
kacagógerle Creative Commons License 2006.01.23 0 0 42
Ezekután hogy induljak el wincsesztert venni a mistralba?:-))
netbug Creative Commons License 2005.10.20 0 0 41
"Ahogy a régi navaho mondás is tartja: csak a Mistral szervízeseivel ne kerüljön össze az ember! Olvasónk, János nem kerülhette el végzetét, minthogy az üzletben vásárolt:"

http://index.hu/homar/index.php?title=csere_utan_sztornozott_garancia&more=1&c=1&tb=1&pb=1
netbug Creative Commons License 2005.10.20 0 0 40
Éledj topic :)

<a href="http://index.hu/homar/index.php?title=csere_utan_sztornozott_garancia&more=1&c=1&tb=1&pb=1" target="_blank">Homár</a>
wormsign Creative Commons License 2003.10.26 0 0 39
Üdvözlök Mindenkit!

Fel szeretném hivni a forum ólvasóinak figyelmét, hogy a king85 felhasználónévvel írt hozzászólás nem a wormsign nevű cég hivatalos véleménye, ezért kérem, ne vegye figyelembe senki.
A www.wormsign.hu internetcímen, egyelőre nincs is semmi tartalom, ezt a hozzászólást nem mi írtuk!!!!
köszönöm

verz Creative Commons License 2003.10.25 0 0 38
Azóta én is megszívtam velük! :(

Kerülöm is őket, mint sokan, de hogy ez mér jó nekik???

Előzmény: verz (36)
king85 Creative Commons License 2003.10.24 0 0 37
sziasztok!!

Ha valaki szeretne hardvert vásárolni, ajánlom nemsokára megnyíló üzletünket, amely a Bocskai úton nyílik. Üzletünk kitűzött célja, hogy a már nagyon ismertté vált lentebb említett céggel és cégekkel ellentétben jobb kiszolgálásban részesüljön a kedves vásárló, valamint a nem hozzásértő sem legyen becsapva.
Honlapunk megtekinthető a : www.wormsign.hu címen, hamarosan!!!
Várhatóan jövő héten nyit az üzletünk.
ha bármi kérdés lenne, írjatok az ata2@dpg.hu emailre.
(Én is sokmindent vásároltam a mistralnal régebben, és a legszemetebbek itt voltak az emberrel.)

verz Creative Commons License 2003.08.21 0 0 36
Elég sok helyen és soxor vásároltam már, szinte mindenütt akadt probléma! A Mistralnál sem volt semmivel sem több gondom, mint más cégnél, a reklamációimat mindig viszonylag gyorsan sikerült rendeznem. + mellettük szól a nagy választék, alacsony ár...
Előzmény: tschymo_dvd (35)
tschymo_dvd Creative Commons License 2003.08.20 0 0 35
Nem szabad a mistralnál vásárolni. semmit, még egy kibaszott egéralátétet sem! A Mistrálnál szemetebb számítástechnikai cég nincs Magyarországon + nagyon sok törvénytelenséget követ el, amivel természetesen semmilyen állami felügyeltet ,rendőrség nem foglalkozik, szerintetek miért, túl sok ész nem kell hogy rágyere!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
mr_ricsi Creative Commons License 2003.02.06 0 0 33
Ez a lehetőség már vagy 5 éve megszünt.

A 3 napnál jelenleg az van, hogy amennyiben a termék 3 napon belül meghibásodik (kivéve biztonsági elemek), akkor csak a kifejezett kívánságodra javíthatják, egyébként azonnal csere.

Előzmény: Antipasszát (28)
Törölt nick Creative Commons License 2003.02.06 0 0 32
:-)
Előzmény: Antipasszát (31)
Antipasszát Creative Commons License 2003.02.06 0 0 31
Na igen, de próbáld meg a dolgot a szubjektív idealizmus felől megközelíteni...
Egyébként, szerintem a vevők sem egyformák. Van, akinél az a szempont, hogy meg tudja nézni már a boltban, hogy mit vesz (ehhez persze ki kell bontni az árut), másnál pedig azon van a hangsúly, hogy csak otthon bontsa meg a gyári csomagolást. Sőt, a minőség iránti igény sem egyforma. Amit én visszaviszek, mondván, hogy hibás, másnak lehet a csúcs. És még az is lehet, hogy neki van igaza, és én vagyok túl igényes.
Előzmény: Törölt nick (30)
Törölt nick Creative Commons License 2003.02.06 0 0 30
Az meg, hogy a jó kereskedők gyakorlata...
Nem biztos. Gondolj bele: a bontott, tehát használt alkatrészt visszaviszed és levásárolod az árát. Eddig nem ért veszteség senkit, de... Mi lesz a visszavitt áruval?
Gondolod, leértékelik és féláron eladják?
Ha jól sejtem, odaadják a következő vevőnek mint újat, holott...
Előzmény: Antipasszát (28)
Törölt nick Creative Commons License 2003.02.06 0 0 29
Ez már nagyon régen nem igaz. Forrás: FVF. :-(
Előzmény: Antipasszát (28)
Antipasszát Creative Commons License 2003.02.06 0 0 28
Három napon belül minden indoklás nélkül elállhatsz a vásárlástól. A három nap három munkanapot jelent

Én is ezt hittem a saját ügyem előtt. Sajnos ezt jogszabályban rögzítve nem láttam sehol. Az a gyanúm, hogy ez csak a jó kereskedők gyakorlata. Tehát nem a Mistralé.

Előzmény: ZoliMS (3)
Törölt nick Creative Commons License 2002.11.02 0 0 27
Eltűntél... a lapoddal együtt... Már soha sem tudhatjuk meg, mi lett a vége?
Előzmény: Mistral vasarlo (-)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!