Keresés

Részletes keresés

Törölt nick Creative Commons License 2006.03.26 0 0 55

"Miért akarna vki leégetni egy 150 ezer forintos kártyát? Hogy kicserélje egy 155 ezer forintosra???"

 

Istenem!..emberekből süt a naivitás..vagy csak megjáccák?

Veszek egy 140ezres csúcskarit..2évet adnak rá garban,rajta van a dobozon,mindehol.

Telik az idő..a karim már csak 80ezer..nyár közepén az ubiszezonban megint van egy "letörés"..aztán ősszel is egy (új hardverek már karácsonyra) aztán karácsony előtt még egy a nagy rohamra,hogy zabálja a nép a gagyit.Vagyis végül amit vettem a fa alá,következő karácsony előtt egy héttel kint van a kirakatban nem 140ért,de 48ért.

Dehát akkor mennyit is buktam egy szűk év alatt,hogy a legújabb csúcskártyám volt akkor,és a legújabb járékokkal villanthattam a haverok előtt? Pontosan 92ezer magyar forintot,közel a minimálbér kétszeresét,csak a videokártyán!

Nade nemoda buda,van ám nekem izmos haverom,nagypofájú csajom,meg 9voltos elemem a régi sétálómagnómba..hoppá,kezeljük csak meg kicsit a karit..

Jé 11hónap és 2nap múlva,hát nem nyom nélkül eromlott a galád? Még képet sem ad.

Irány csapatosan a szervíz..és óriási balhé,hogy meghalt a kártya,meg így ki is ábrándultam a termékből,kérem az EREDETI árát.Merthát ráadásul 2év lenne,de még egyet sem ment...

Ha nem,akkor...

Nos,ízlés szerint,fogyasztóvédelem,stb,stb...

Ha véletlenül van nekik raktáron másik,akkor ciki,mert kicserélik,alhajtanak a pichába..és hiába pampogok..(francba..mire hazaérek,nem "elromik" az is? dehogyneeem....)

Tehát végül csak kibalhézom,hogyha nem is az eredeti árat,de egy 80-90 körüli kártyát kapok érte.

Már adom is el még garosan,a havernak,aki kevésbé zsetonos,és viszi vissza majd 11,4 hónap múlva..én pedig,a lóvét kicsit megtoldva,máshol(!) ismét megveszem magamnak 11hónapra a csúcskarit.Nagyon nem mindegy,hogy évente 90ropit vagy 20-30 at költök arra,hogy mindíg a legújabb gépem-kártyám  legyen.

 

A történet kitalált? Hmm..tudnátok a nagykerben hány darab,vagy inkább kg a 11,5.hónapban "véletlenül" elromlott termék volt a kezem alatt! Persze mit lehet tenni? A garancia garancia..a bolt visszavette,nekem vissza kell,ha egyszer rossz..

majd kapok érte 10% (újárhoz képest) goodshiftet(ha kapok),a másik oldalon meg adhatok egy újat,vagy az új árat..mekkora üzlet.Persze mindez be van kakulálva (normális esetben be lenne!),az ilyen kis csaló szemétládák ezrei miatt veszi a becsületes user is 30-40%kal drágábban a hardvert.Csakhát ez oylan össznépi játék nálunk(közvetett és közvetlen tapasztalataim alapján) mint a filmletöltés pl..ahol ugye azért 8ezer egy film a boltban,dobozban (vagy egy bármilyen soft) mert az árába valamelyest "benne van" a 800e kalóz példány kiesett haszna is.Tehát a jogos vásárló fizet rá ismét..ahogy minden esetben a kvázi "becsületesek" (birkák?) buknak a szemétládák okosságain.

 

 

A M. pedig nem attól a 2milkótól,de még csak nem is 20tól vagy 200tól fogja a "rolót lehúzni"...hanem majd,ha olyanok kerülnek olyan helyre,hogy elkezdik vizsgálni mit is vesz,ad,hogyan adózik,stb..

A computer jelenleg nagyobb üzlet mint a kábszer vagy a lányok,fegyver,akármi...

meg is van a lefedett piac,legyetek nyugodtak,nálunk minden így megy.

Eleget dolgoztam benne,minden szinten,tudom ki kivel van.

Az pedig,hogy X user X bolttal elégedett-e vagy sem,ott felül ahol eldőlnek a lényegi dolgok senkit sem érdekel.

Ez nem szabad verseny,nem valódi kapitaliszmus,világos? Úgy van "megépítve",hogy kivülről annak nézzen ki....hát kb ennyi!:)

 

 

 

Előzmény: verz (53)
Misteri Creative Commons License 2006.03.23 0 0 54

Igazad van. Én is lebeszélem minden ismerösömet a Mistrál-ról.

Amióta egy 6-ezer forintos dvd rom-mal szivatnak Julius óta.

Az Lg 1-rétegü irom 1-éves korában tönkrement, a metróban 1-hét után

szó nélkül cserélték 2-rétegü Samsungra.Igaz hogy 2-hét mulva megint csere

volt.

Előzmény: verz (53)
verz Creative Commons License 2006.03.23 0 0 53
Miért akarna vki leégetni egy 150 ezer forintos kártyát? Hogy kicserélje egy 155 ezer forintosra???

Nem minden szándékos rongálást lehet kiszűrni, de egy részét - néha szemmel, általában mérésekkel - igen. Persze ehhez érteni kellene az elektronikai mérőműszerekhez, meg lenni is kéne ilyeneknek a szervízekben... De egyszerűbb a "jó" szervizes szokás, h azért mert 100-ból vagy 1000-ből egy ember ilyet csinál, azért mindenki csak őket, a szegény számtech boltokat akarja szívatni.

A Pinnacle kártyával meg - bár tényleg jobb lenne, ha a kábelszolgáltatók szabványos jeleket sugároznának -, de nincs (teljesen) igazad! Egy szervizesnek, sőt az eladónak is tudni kell(ene), hogyan lehet nálunk működésre bírni ezeket a kártyákat (mert kivétel nélkül mindegyiket lehet használni - volt már szerencsém néhány típushoz), és akár rögtön az eladáskor fölhívni a "hülye" vevő figyelmét, h ha Mo-ra állítja a kártyát (vagy magától arra áll), akkor csak sistergést hall majd hang helyett...

Egyébként a Mistral szűklátókörű "üzletstratégiája" miatt csak rajtam bukott tavaly vagy 2 millió forintot, mert min. 10 ismerősömet beszéltem le, hogy bármilyen nagyobb beruházást eszközöljön náluk! Ha csak pár százan összejövünk, a M. lehúzhatja a rolót!
Előzmény: Törölt nick (52)
Törölt nick Creative Commons License 2006.03.22 0 0 52

Vajon hogyan kell észrevenni,ha valamin a chipset magától halt meg,vagy a 3V-os,már nem is "5v tolerant" tokokat józsika otthon "megkezelte" 9V-os elemmel a sarki trafikból? Ha ezt csak a "béndzsa szervizesek" nem tudják,hogy egy 150e huf értékű csúcs VGA-n hogyan kell ezt észrevenni,igazán megoszthatnád velünk a titkot,nagyra értékelném!:))))

Ahogy azzal sincs mit kezdeni,hogy szerinted a Micro$oft a hülye,(az,de nem ezért) a Pinnacle a hülye,a tajvani mérnök a hülye,a kereskedő a hülye(mert nem viszi haza és nem próbálja ki az összes szutykot egyenként?) ,de véletlenül sem az XX kábeltévé aki 2féle hangnormát és szabványtól eltérő csatornarasztert alkalmaz vegyesen,összevissza és ész nélkül a hálózaton...áá.

Erre mind fel kellene készülni,hogy egy kis tuxaros ország tyúxaros fővárosának "elit" kerületében,kommunista rendszerben Tsz melléküzemágak által "gyártott" csodatechnikán üzemel 2006ban(!) még a kábeltévé..tényleg..miért is nem vette ezt a pinnacle figyelembe,sem senki..érthetetlen és felháborító....biztos igazad van:)

Előzmény: verz (49)
Törölt nick Creative Commons License 2006.03.22 0 0 51

Nem kell a lavórt telesírni,sem meghatódni.A napi valóságról és kényszerekről beszélgetünk.Természetesen a vállakozók,cégek,boltok is megérik néhol a pénzüket..sajnos ez egy rossz magyar tempó,hogy a vevő mindíg az olcsót keresi,és azthiszi okos,amikor pont magát szivatja.

A másik rossz tempó meg a múlt rendszerből visszamaradt "vállalat fíling",hogy nálunk nem mosolygós és udvarias kereskedő,pénztáros,szakképzett eladó akivel találkozik az ember (nem csak számtech piacon,hanem bárhol,a maszek zöldségest leszámítva!),hanem "flegmapicha juliska",aki szájhúzgálva és lelke mélyén a vevőt hibáztatva,mélységesen megsértve és valami konstans világfájdalommal munka és életundorral áll a pult mögött vagy ül a kasszában,vevőszolgálaton.

Nemrég visszavittünk 3 napon belül az egyik nagy gagyiterítő áruházba egy TV-t,hogy nem jó..nem vitattak semmit,nem akadékoskodtak semmit..mégis 3óra hosszat tartott "az akció".

Az a baj,hogy ez a hozáállás az általános,kis házi bürokrácia,szívjon a vásárló..mert ebben az országban mindeki szivat mindekit,a hatóság nem vizsgál,nem segít,hanem büntet és szivat.A hivatal,ha valamit intézni kell,ugyanez.

Akkor már szívjon a kisember is a mezei vásárló,amikor épp én vagyok valahol a potentát,ott másokat szivatok,cserébe azért amit én is kapok naponta.

Tudnám mire jó ez...

 

 

 

Előzmény: verz (49)
Törölt nick Creative Commons License 2006.03.22 0 0 50

Megjavítják..és ha kb megy,eladják másnak,túlfesztől inkább a táp reppen el rajta,mint a chipset:)

Alaplapnál egyébként is borzalmas a "kihozatal",+1 db gar. már szinte semmit nem számít.(10-ből,jó eset,ha csak 3 nem éli túl az első hetet:ezeket ma már nem "égetik".Végigmegy a soron,a robot rátesztel,QC ok,és már pakolja is a rabszolga a dobozba,teszik a hajóra)

Meg aztán,nem mind1,hogy 3napon belül külsérelmi nyom nélkül "elromlott"..azt a nagyker is azonnalra intézi a boltnak(jóváírja már az aktuális számlákon),teljesen más story mint a 16hónap múlva visszavitt esetleg "agyonhajtott" író,órajelvitás vga,stb,stb.

 

 

Előzmény: sssssss (47)
verz Creative Commons License 2006.03.19 0 0 49
Telesírtam itthon a lavórt szegény számítástechnikai cégek helyzetén, meg a gaz vásárlovak ügyködésein!

Etért fejlődött föl pl. a Mistral egy szar pincéből országos hálózattá, mert szinte beszerzési áron adta az ügyfeleknek a szajrét. :(

Garancia. "Sajnos" a magyar tv-ek (de külföldön sem más a helyzet, csak ott nem szivatják a vevőket...) még a számtech boltoknak is be kell(ene) tartaniuk. A mai számtech alkatrészek - a"márkásak" is - a minőségellenőrzés hiányából fakadóan legalább 20-30%-ban hibásak (mert ócsóbb kicserélni, mint meóztatni). Ha olyan béndzsa szervízeseket alkalmaznak, akik nem veszik észre egy (értékesebb) alkatrész szándékos tönkretételét, akkor úgy kell nekik. Ha meg "ügyes" a vevő, akkor szívtak, de azért néhány ügyeskedő miatt ne a becsületes többség bűnhődjön. Ja és vegye olyan helyen a cuccot (a bolt), ahol visszaveszik, ha hibás...

A Pinnacle-kártya esete is nagyon megható, de ha még a szervízben is olyanok dolgoznak, akik nem tudják, Mo-n a tv-kártyákat Dániára, Hong-Kongra vagy Németországra kell állítani, akkor menjenek a sunyiba. Persze a kábelszolgáltatókat is lehet hibáztatni (de nem túl produktív műfaj)!
Előzmény: Törölt nick (46)
kacagógerle Creative Commons License 2006.03.19 0 0 48
Van másik bolt,de drágábbak.
Viszont ennyi rémtörténet után inkább megveszem a drágábbat,nem ér annyit egy ezres hogy cirkuszoljak ezekkel ha tönkremegy.
Előzmény: locsemege (43)
sssssss Creative Commons License 2006.03.19 0 0 47
Mistral történet

5-6 éve vettem egy k7s5a pro alaplapot mistráléknál. Ráraktam egy rossz tápot, s az alaplap azonnal kipurcant. Visszavittem a mistrálba a bátyámmal, hogy gari. Szó nélkül már vették is volna be, fizették is volna ki, de a bátyám az utolsó pillanatban inkább úgy döntött, hogy ezt azért ne. De nem mondta el, hogy mi tettük tönkre. A mistrálos ezért csak nézett.
Törölt nick Creative Commons License 2006.03.18 0 0 46

Igazatok van alapkérdésekben,de azért..hmm..Ha kicsit a másik oldalt nézem is kinyílik a bicska a zsebemben.Képzeld magad egy számítástechnikai cég helyébe,aki filléres haszonnal 12közvetítőn át behozza a tajvani gagyit,csakhogy minden kisgyereknek a legújabb DVD író és 128bites 250Mhz-es VGA lehessen a gépében.Próbál a nagyokkal versenyezni,szeletet kihasítani a piacból.

És akkor jön Józsika,aki hogy-hogynem,a két éves gar lejárata előtt 5nappal visszahozza a DVDt és az eredeti ár megtérítését vagy a legújabb készüléket(ami persze hasonló árú mint a kezében tartott volt újonan) követeli,egy 2éves,jó állapotban és működőképesen is filléreket érő "retro" szutyokért.

(ja és a 2 év is induljon újra ám,olyan nincs,hogy ő egyszer kifizet egy terméket,és nincs mindíg a legújabb garanciális terméke,akár 10év múlva is.....?!?vagy hogyan is van ez?:))

Nos elárulom ezreknek,ha nem tízezreknek _így_ van egyfolytában "új gépük" mifelénk..

A magyar ugye ahol tud ügyes..ld "felfeslő varrású" adidas cipő és társai..

Namost innen nem nehéz megérteni a cégek arroganciáját.

Amíg szervizesként dolgoztam,ne tudjátok meg hányszor "sugtam",segítettem,próbáltam a cég hatáskörén túl 4szemközt segíteni a user-t(már ha láttam,hogy olyan,és akaratán kívül került garanciális "csapdába"),végül ki is rúgtak.(nem,nem mistralos voltam!)

Másfelől ez sokszor egy meddő vita,aminek nincs gazdája.

Másik példa:

Gondold el,te mint bolt megveszel tőlem a nagykertől pl 400db PCTV stereo kártyát bízva benne,hogy gyorsan eladod "jó" haszonnal és valmit keresel rajta,mert ha már kicsit ülsz rajta,tuti,hogy buksz.A nagykeráron nem megy el,ott porosodik meg a kirakatban-raktárban.

Tehát bevállalod:igenám,de kiderül,hogy a kártya nem tudja a magyar TV szabványt,vagyis dehogynem,csak épp a magyar kábeltv hálózatok 99%-a szabálytalan,és olyan "elven" szervezi a csatornákat ahogy nemhogy nem kívánatos de TILOS.(ez is hungarikum,mienk a drót,nézi a hülye user amit adunk,a tvjén bejön,más meg kit érdekel)

Most akkor hozzák vissza a kártyákat neked,hogy nem állítható be a kép vagy a hang...csupa felbontott,szétkalamolt cucc.Mit kezdessz vele?Újnak már nem ildomos eladni,meg nem is lehet,a megkarcolt driverCDvel,mancsolt távirányítóval,feltépett dobozzal,zacskókkal.Vissza nekem,a nagykernek?

Én ugyan vissza nem veszem,csak ha hibás a termék.Bevizsgálás után a Pinnacle speckót tudja,van kép,van hang,hogy a magyar TVvel mi van,engem nem érdekel,nem vagyok én mindenható..árulok egy terméket,ha valaki megveszi és nem azt tudja amit akart,így járt.Birkózhat a TVvel vagy a Pinnacle-vel.

Namost jön az a helyzet,hogy a fogyasztóvédelem kit véd?  A fogyasztót.Kinek a javára dönt (teljes árat vissza,még ha a user 9v-os elemmel megkezelte is a kártyát,hogy legyen rossz,és jobban balhézhasson a cseréjért?!)

persze,hogy user javára.A Pinnacle sosem veszi vissza a jó kártyát,de a rosszat is legfeljebb kicseréli.Na,nem egy kis nagyar cégnek vagy lebuj nagykernek,hanem a kinti nagyonnagy nagykernek,már ha nem garanciaszázalékban vannak.

Az tudjátok mi? A gyár semmiért nem ad egy perc garanciát sem(!),de minden 20darabra ad egy pluszt.Szerinte ennyi megy tönkre.Ha több? Mit érdekli,az eredeti vásárlási szerződés így szólt,akkor a nagyon-nagyker bukik minden tönkrement darabon.Jó hogy mindent kitalál,főleg egy balkáni kis tyúkól ország lebuj kereskedőjével szemben,miért nem cseréli a garanciális terméket.

Ki xopik végül?

Elárulom..a magyar számítástechnika,a magyar vállakozók,a magyar piac..ahol jelelnleg pont ezek miatt a fogyastóvédelem,apeh,vpop,stb tempók,jogszabályok és hozááláás miatt nem lehet legálisan kezdeni semmit,boltot nyitni,megélni.

Sőt,hovatovább már dolgozni is csak feketén lehet,vagy szürkén,ál 4órában,minimálbéren,stb.Vagyis ki koppan még? A valódi szakember,az igényes és vevőre odafigyelni,a problémáját megoldani képes munaerő,aki már utálja az egészet,és inkább elmegy falat vakolni,vagy hornyot vésni,csak ne lásson már vörös fejű üvöltő usereket,és ne legyen a szőnyeg szélére berendelve,ha segíteni próbál.

Ne csodálkozzatok,hogy ezek után a szervizekben láma gamer kiscsávókat,félállású egyetemistákat,egyszál "általános" gimnáziummal "guruskodó-okoskodó" gyerekeket találtok.

Tudjátok,voltam én olyan számtech. boltban,ahol 8óra hivatalos munkaidő,10et kell bent lenni (mert az eladók takarítanak,de közértbe is nekik kell menni a főnöknek,stb),és végig _állni kell_,legfeljebb támaszkodni lehet,a pultnak,polcnak,szék nincs is kint az eladótérben.

Nem viccelek,ez halálosan komoly.Miért van így? Csak.Állítólag nem veszi ki magát jól,ha a "vevő" belép az üzletbe és az alkalmazott olvasgatva ücsörög.(az egyébként töküres boltban ahova 3óránként téved be valami szerencsétlen).

Tehát maradnak akik megélnek a csempészek,pénzmosodák,és egyéb velejéig korrupt,összefonódott "érinthetetlen csodacégek".Akik persze xarnak az egészre,ha bedöglik a bolt,majd csinálnak mást.

 

Dömpike Creative Commons License 2006.02.17 0 0 45
Dömpike Creative Commons License 2006.02.17 0 0 44

Meg tört a jég

locsemege Creative Commons License 2006.01.24 0 0 43
Más bolt nincs a közeledben?
Előzmény: kacagógerle (42)
kacagógerle Creative Commons License 2006.01.23 0 0 42
Ezekután hogy induljak el wincsesztert venni a mistralba?:-))
netbug Creative Commons License 2005.10.20 0 0 41
"Ahogy a régi navaho mondás is tartja: csak a Mistral szervízeseivel ne kerüljön össze az ember! Olvasónk, János nem kerülhette el végzetét, minthogy az üzletben vásárolt:"

http://index.hu/homar/index.php?title=csere_utan_sztornozott_garancia&more=1&c=1&tb=1&pb=1
netbug Creative Commons License 2005.10.20 0 0 40
Éledj topic :)

<a href="http://index.hu/homar/index.php?title=csere_utan_sztornozott_garancia&more=1&c=1&tb=1&pb=1" target="_blank">Homár</a>
wormsign Creative Commons License 2003.10.26 0 0 39
Üdvözlök Mindenkit!

Fel szeretném hivni a forum ólvasóinak figyelmét, hogy a king85 felhasználónévvel írt hozzászólás nem a wormsign nevű cég hivatalos véleménye, ezért kérem, ne vegye figyelembe senki.
A www.wormsign.hu internetcímen, egyelőre nincs is semmi tartalom, ezt a hozzászólást nem mi írtuk!!!!
köszönöm

verz Creative Commons License 2003.10.25 0 0 38
Azóta én is megszívtam velük! :(

Kerülöm is őket, mint sokan, de hogy ez mér jó nekik???

Előzmény: verz (36)
king85 Creative Commons License 2003.10.24 0 0 37
sziasztok!!

Ha valaki szeretne hardvert vásárolni, ajánlom nemsokára megnyíló üzletünket, amely a Bocskai úton nyílik. Üzletünk kitűzött célja, hogy a már nagyon ismertté vált lentebb említett céggel és cégekkel ellentétben jobb kiszolgálásban részesüljön a kedves vásárló, valamint a nem hozzásértő sem legyen becsapva.
Honlapunk megtekinthető a : www.wormsign.hu címen, hamarosan!!!
Várhatóan jövő héten nyit az üzletünk.
ha bármi kérdés lenne, írjatok az ata2@dpg.hu emailre.
(Én is sokmindent vásároltam a mistralnal régebben, és a legszemetebbek itt voltak az emberrel.)

verz Creative Commons License 2003.08.21 0 0 36
Elég sok helyen és soxor vásároltam már, szinte mindenütt akadt probléma! A Mistralnál sem volt semmivel sem több gondom, mint más cégnél, a reklamációimat mindig viszonylag gyorsan sikerült rendeznem. + mellettük szól a nagy választék, alacsony ár...
Előzmény: tschymo_dvd (35)
tschymo_dvd Creative Commons License 2003.08.20 0 0 35
Nem szabad a mistralnál vásárolni. semmit, még egy kibaszott egéralátétet sem! A Mistrálnál szemetebb számítástechnikai cég nincs Magyarországon + nagyon sok törvénytelenséget követ el, amivel természetesen semmilyen állami felügyeltet ,rendőrség nem foglalkozik, szerintetek miért, túl sok ész nem kell hogy rágyere!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
mr_ricsi Creative Commons License 2003.02.06 0 0 33
Ez a lehetőség már vagy 5 éve megszünt.

A 3 napnál jelenleg az van, hogy amennyiben a termék 3 napon belül meghibásodik (kivéve biztonsági elemek), akkor csak a kifejezett kívánságodra javíthatják, egyébként azonnal csere.

Előzmény: Antipasszát (28)
Törölt nick Creative Commons License 2003.02.06 0 0 32
:-)
Előzmény: Antipasszát (31)
Antipasszát Creative Commons License 2003.02.06 0 0 31
Na igen, de próbáld meg a dolgot a szubjektív idealizmus felől megközelíteni...
Egyébként, szerintem a vevők sem egyformák. Van, akinél az a szempont, hogy meg tudja nézni már a boltban, hogy mit vesz (ehhez persze ki kell bontni az árut), másnál pedig azon van a hangsúly, hogy csak otthon bontsa meg a gyári csomagolást. Sőt, a minőség iránti igény sem egyforma. Amit én visszaviszek, mondván, hogy hibás, másnak lehet a csúcs. És még az is lehet, hogy neki van igaza, és én vagyok túl igényes.
Előzmény: Törölt nick (30)
Törölt nick Creative Commons License 2003.02.06 0 0 30
Az meg, hogy a jó kereskedők gyakorlata...
Nem biztos. Gondolj bele: a bontott, tehát használt alkatrészt visszaviszed és levásárolod az árát. Eddig nem ért veszteség senkit, de... Mi lesz a visszavitt áruval?
Gondolod, leértékelik és féláron eladják?
Ha jól sejtem, odaadják a következő vevőnek mint újat, holott...
Előzmény: Antipasszát (28)
Törölt nick Creative Commons License 2003.02.06 0 0 29
Ez már nagyon régen nem igaz. Forrás: FVF. :-(
Előzmény: Antipasszát (28)
Antipasszát Creative Commons License 2003.02.06 0 0 28
Három napon belül minden indoklás nélkül elállhatsz a vásárlástól. A három nap három munkanapot jelent

Én is ezt hittem a saját ügyem előtt. Sajnos ezt jogszabályban rögzítve nem láttam sehol. Az a gyanúm, hogy ez csak a jó kereskedők gyakorlata. Tehát nem a Mistralé.

Előzmény: ZoliMS (3)
Törölt nick Creative Commons License 2002.11.02 0 0 27
Eltűntél... a lapoddal együtt... Már soha sem tudhatjuk meg, mi lett a vége?
Előzmény: Mistral vasarlo (-)
indextc2 Creative Commons License 2002.10.08 0 0 26
Érdekes hogy velem sosem történik ilyesmi. :))

Lehet megnézem mit veszek meg ?

De fentiektől függetlenül én valószín addig ütögettem volna a boltvezető fejét a pulthoz, amíg ki nem köhögi a dollárkámat. Lehet hogy a kártyát ezek után is hazavittem volna. :)

Előzmény: a forest mighty black (25)
a forest mighty black Creative Commons License 2002.10.07 0 0 25
csodalom a turelmedet es az onuralmadat. engem ebben az ugyben mar valoszinuleg letartoztattak volna sulyos testi sertesert.
Előzmény: Mistral vasarlo (4)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!