Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Razzini Creative Commons License 2007.04.22 0 0 1699

Boldog Szülinapot Greg!

jfly Creative Commons License 2006.08.14 0 0 1698
Molson addig nem jön vissza, amíg Legault-nak bármilyen köze is van a CC-hez, vagy a montréali versenyhez.

Tavaly is ezt kérdeztem mindenkitől, hogy miért? A válasz: nehéz gazdasági helyzet. Anyátok. Tudják hol van nehéz gazdasági helyzet? Nálunk, nem náluk...

A Tide csak a pénz töredékét adja Andrew-nak. Denverben most pld. az MSR Houston támogatta.

üdv: jfly
Előzmény: Razzini (1697)
Razzini Creative Commons License 2006.08.14 0 0 1697

Az a gond, gogy nincs egy komoly szervezet, aki összefogja a kanadai versenyzőket. Ilyen volt ugye anno a Player's is.

Sőt egy igazán komoly szponzor sincs mellette. de egyetlen kanadai versenyző mellett sincs. csak Andrew-nak a Tide, de látjuk mire elég, ugye "napról-napra él".

A Molson tovább vihetné a néhai Player's programot...

Előzmény: jfly (1696)
jfly Creative Commons License 2006.08.14 0 0 1696
az biztos hogy nem fogja... a traktorért külön lekeverek neki egyet:DDDD

Előzmény: Razzini (1695)
Razzini Creative Commons License 2006.08.14 0 0 1695
jaja, adj neki!

amúgy szerintem nem fogja még szögreakasztani a sisakját... Vagy úgy gondolja, elég volt, és a hátralévő éveiben "traktoros" lesz :DDD
Előzmény: jfly (1694)
jfly Creative Commons License 2006.08.13 0 0 1694
Hát akkor itt is Bon Anniversaire.....

Kimegyek és megpofozom, jó lesz?:DDDDD

Előzmény: Razzini (1693)
Razzini Creative Commons License 2006.08.13 0 0 1693
boldog szülinapot Pat, de jó lenne ha visszajönnél, megjöhetne már az eszed...
jfly Creative Commons License 2004.12.31 0 0 1692

NAGYON BOLDOG ÚJ ÉVET KÍVÁNOK MINDENKINEK!!!!!!!!!!! MÉG GERRY FORSYTHE-NAK IS...:DDD

1

üdv. jfly

jfly Creative Commons License 2004.12.24 0 0 1691

BÉKÉS, BOLDOG, ÁLDOTT KARÁCSONYT KÍVÁNOK MINDENKINEK!!

XMAS

üdv. jfly

jfly Creative Commons License 2004.11.10 0 0 1690

Pat itthagyott minket:(((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((( Édes picikém, nagyon fogsz hiányozni:(((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((

pat

jfly Creative Commons License 2004.11.10 0 0 1689

édes picikémpaulRyanbajnokomNH

jfly Creative Commons License 2004.11.10 0 0 1688

Bankett képek:

A.J.BrunoCanucksJimSébLavinMario
nicko Creative Commons License 2004.05.01 0 0 1687
jfly Creative Commons License 2003.12.31 0 0 1686
MINDENKINEK NAGYON BOLDOG, BÉKÉS, EGÉSZSÉGBEN ÉS FŐLEG FORSYTHE-SIKEREKBEN, PAT-BAN ÉS PAUL-BAN GAZDAG ÚJ ÉVET KÍVÁNOK!!!!!!

jfly Creative Commons License 2003.12.25 0 0 1685
MINDEN KEDVES (EX)PLAYER'S DRUKKERNEK NAGYON BÉKÉS ÉS BOLDOG KARÁCSONYT KÍVÁNOK!!!

üdv. jfly

jfly Creative Commons License 2003.12.16 0 0 1684
FIGYELEM FIGYELEM!!!! CHAMP CAR PETÍCIÓ!!!!!

AKI NEM ÉRT EGYET VAGY SZERETNÉ KIFEJEZNI NEM TETSZÉSÉT A 2004-ES ÉVRE TERVEZETT ÁLLÓRAJTTAL KAPCSOLATBAN, KÉREM, HOGY AZ ALÁBBI EMAIL CÍMRE KÜLDJE EL NEVÉT, A VÁROST ÉS ORSZÁGOT AHONNAN ÍR ÉS HA VAN HOZZÁFŰZNIVALÓJA, AZT IS! MI TOVÁBBÍTANI FOGJUK AZ OWRS FELÉ A PETÍCIÓT!

Ide küldjétek a hozzájárulásotokat:

rita.horvath@motorsportok.hu

Köszke!!

üdv. jfly

nicko Creative Commons License 2003.11.05 0 0 1683

Gerald Forsythe and Paul Tracy toast the championship
nicko Creative Commons License 2003.08.16 0 0 1682
Ez is jó tapéta!
Előzmény: nicko (1681)
nicko Creative Commons License 2003.08.16 0 0 1681
jfly Creative Commons License 2003.08.13 0 0 1680
Örömmel tudatok a tisztelt jelenlévőkkel, hogy Patrick fiam ma 32. éves! Bon Anniversaire Patrick!:DDDDDDDDDDDD

Az ajándékokat küldhetitek, szeretettel várjuk!:DDDDDDDDDDDDDD

nicko Creative Commons License 2003.08.12 0 0 1679

Akkor ennyit arról ami pár hete/hónapja volt köztük.

jfly Creative Commons License 2003.08.12 0 0 1678
Serge, merci pour les articles!!!!!!!!:DDDDDDDDDDD

Gyerekek, itt van Pat krónikája a kezemben, és a következőket mondja:

"...Az a kétéves szerződés, amelyet tavaly ősszel írtam alá a Player's-szel kikötött egy határidőt, ameddig fel lehet bontani a szerződést, ha az abban kikötött feltételek nem adottak. Semmilyen levelet nem kaptam a múlt hét folyamán erre vonatkozólag, így tehát a szerződésem érvényes jövőre is, amely nagy örömömre szolgál...."

Szóval Pat fiam marad úgy néz ki. Bár ez még nem jelent semmit, mert ettől függetlenül kitehetik a szűrét év végén, úgy ahogy Alex-et is kitették tavaly, de ezek szerint az a határidő, amíg lehetőség volt bármely fél által felbontani a szerződést lejárt.

Ez jó hír, de azért legyünk óvatosak.

Többet holnap a honlapon olvashattok.

gstyle Creative Commons License 2003.08.11 0 0 1677
SZÉP DUPLÁZÁS!!:))
jfly Creative Commons License 2003.08.11 0 0 1676
J'ADORE CE GARS J'ADORE BEAUCOUP:DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD

IMÁDOM EZT A SRÁCOT NAGYON!:DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD

jfly Creative Commons License 2003.07.13 0 0 1675
Regarde notre Pat!!! Tres fou!:DDDDDDDDD

üdv. jfly

nicko Creative Commons License 2003.07.10 0 0 1674
jfly Creative Commons License 2003.07.09 0 0 1673
Merci pour les articles et la chronique de Pat!!:DD

üdv: Jfly

Előzmény: VIVA Carpentier (1672)
VIVA Carpentier Creative Commons License 2003.07.04 0 0 1672
Salut,

J'espčre pour la pôle moi aussi. Content pour Marc-André. Il doit en ętre fičre, et je le serait moi aussi.

" Et c'est tres bien pour Séb car il devait déménager dans une autre vie tres differente. Je suis contente pour ca " - je saisis pas bien ce que tu veux dire.

Amuse-toi bien avec tes amis. Le danube me dit quelques chose, je vais regardé dans le dictionnaire.

J'aimerais beaucoup faire partit de votre rencontre(les gars du topic). Je suis attiré vers vous, parce j'aimerais tellement avoir l'occasion de m'exprimer sur le CART comme vous le faite mais ici au québec. Je m'amurais tellement avec ta gang. Profités en tandis que ça passe et que vous ętes encore jeune.

Pas de icq, pas grave, on se reprendra dans quelques semaines. la semaine prochaine, je suis en vacance et je vais sur la beach sur les cotes américaine prčs de Boston. Je pars minimum 5 jours mais je vais manqué la course de Toronto(mais je vais essayé de la voir lŕ-bas).

"Qui est-ce qui Ta? " :DDD j'oubliais le g... TAGliani

Bon weekend de course toi aussi, et je te souhaite de(une) bonne rencontre ;-)))

Tu dois déjŕ ętre partit de ta job, mais ŕ prochaine...

Let's go PAT! :DDD

A prochaine!

Előzmény: jfly (1671)
jfly Creative Commons License 2003.07.04 0 0 1671
Salut Serge,

WOOW, VRAIMENT?? BON ANNIVERSAIRE!!!:DDDDDDD JE TE SOUHAITE BEAUCOUP DE BONHEUR DANS LA VIE:DDDDD

C'est vraiment cool!!! Et je comprends bien que tu as 40 ans encore? C'est le plus important que tu te sens jeune, c'est la seule chose qui compte. Et tu es jeune!:)))))) Okay, j'appelle Pat et dis lui de gagner cette course a Cleveland pour toi:DDDD Pas de probleme:DDDD

Hier soir il était tres bien (et Sébastien aussi) durant le qualif et maintenant j'ai beaucoup de confiance du pole. J'espere......

Oui, Marc-André est super cool. Il me surprit toujours. Il m'a dit que Séb et lui sont devenus un bon amis et c'est tres important pour le deux je pense. Et c'est tres bien pour Séb car il devait déménager dans une autre vie tres differente. Je suis contente pour ca:DD
Qui est-ce qui Ta?

Okay...oui je monte a Baja ce soir mais je suis invitée pour un party avec mes amis sur le bord de la riviere Danube:)))))) A demain je retourne a Budapest car je vais regarder la course avec les gars de topic en direct dans un pub:)))))))) (la course est commencé a 2:30 le matin ici:DDDDDDDDDDDD) Maintenant je porte un photo appareil pour faire quelques photos:))))))))) Alors, maintenant je ne peux pas etre sur icq aussi.

Bonne weekend de course et bonne fete pour toi et BON ANNIVERSAIRE encore un fois!!!

A la prochaine et ALLEZ PAT!:DDDD

Előzmény: VIVA Carpentier (1670)
VIVA Carpentier Creative Commons License 2003.07.04 0 0 1670
Salut JFLY,

Aujourd'hui, c'est la fęte des américains, ainsi que la mienne. Hé oui, j'approche maintenant de la quatričme dizaine, mais je me sens encore trčs jeune de corps et d'esprit. Comme cadeau, je souhaite la pôle position pour ce soir et une victoire demain pour notre pilote préféré. (Un victoire ŕ la Mid Ohio comme l'an dernier, sinon une victoire comme Laguna Seca cette année).

Marc-André est vraiment cool, et j'apprécis les primeur sur ses article. Super qu'il se crée un contact avec Seb et Pat, Ranger(et peut ętre Ta bientôt(???)).

je part pour québec demain. Etr je vais regardé la qualif en direct sur speedchannel. Si tu monte ŕ Baja..., je serai sur icq, pas de brob, c'est comme ça t'adonne...

A prochaine!

Előzmény: jfly (1669)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!