Keresés

Részletes keresés

The exorcist Creative Commons License 2005.09.15 0 0 79
Sziasztok,

nekem is megvan az F1 2002... Jó F1 játéknak tartom, de ami hihetetlenül rossz benne, hogy hiába van 21 ellenfél autó (AI DRIVER) beállítva, egész versenyen egy magamban körözök a pályákon... Ti ezt tapasztaltátok? Ha sikerül elszelelnem, akkor a verseny hosszától függően a 20-22 kör után feltűnik 6-7 autó rajtam kívül, a pályán vannak 3-4 körig, aztán megint eltűnnek, és a célig üres pályán vezetek. A game hivatalos, nem másolt, a testvérem Amerikából hozta...

Mi lehet az oka? Hogy van ez? Mit lehet csinálni vele, hogy a 21 autó végig a pályán legyen?

Üdv. The exorcist.

Valaki válaszoljon a kérdésemre, mert nagyon király a játék, de az egymagamban körözgetés egy kicsit unalmas.... :-((
Breki31 Creative Commons License 2003.05.14 0 0 78
Sziasztok

Ezt nézzétek meg: http://www.m4driving.sm/nucleus/media/2/20030511-spa.jpg

Hol lehet ilyen Helmets-et and cam-ot leszedni?

tivald Creative Commons License 2002.08.17 0 0 77
Helló!
Igen, elsőre én is azt hittem, hogy ez a gond, mert akkor valóban saját taktikát szabtam (főleg azért, mert az időmérő után elfelejtettem visszaállítani a benzin-mennyiséget :-)). De épp most mentem egy teljes versenyt az A1 Ringen, és nem ez a gond. 71 körös a verseny, én 43 körre elég benzinnel kezdtem, aztán 33-ra tankoltam (ez ugye 76 kör). Direkt megvártam, hogy ők hívjanak ki, kis is mentem, aztán a szokásos: a következő körben rögtön újra kihívtak. Persze nem mentem ki, nem is lett semmi gond belőle.

Ha valaki szintén A1 Ring rajongó: meg tudnátok nekem mondani, hogy a két hosszú balos íven mi a legjobb taktika? Hogyan lehet jól bevenni? Merre húzódják, hányasba váltsak? Ugyanis ott mindig rámvernek fél másodpercet a többiek, ami elég idegesítő, még akkor is ha még így is az enyém a leggyorsabb kör. Amúgy szerintem nagyon szerény az a verseny utáni összesítés. Igaz, hogy jobb gombbal kiírja a köridőket, de pl. ha azt szeretném megtudni, hogy ki volt a leggyorsabb, akkor végig kell bogarászni az összes emberke köridejeit, hogy ezt ki lehessen deríteni (amennyiben nem figyelek erre verseny közben).

Előzmény: Papirzacsi (76)
Papirzacsi Creative Commons License 2002.08.17 0 0 76
Azért szólnak, mert előbb mentél ki mint ami tervezve volt.Így csak az a baj, hogy felborul a terv, ha pl 2* akarsz kiállni, és mondjuk először(15 kör után)
32 körre való benyát akasz felvenni, míg másodszorra 12-t(csak a hasamra ütöttem), és előb jössz ki mint 15 kör(mondjuk a 14-ben), akkor az első kiállásnál 32-t tankolnak beléd, de a terv ezek után nem ugrik a 2-ik kiállásra, igy a 2-ik kiállásnál megint 32-t tankolnak bele.
Ez elég nagy hiba a játékban, de ha kiállás előtt lepauseolod a játékot, akkor a nyilakkal be tudod állítani a dolgokat.
Előzmény: tivald (73)
panizzi2 Creative Commons License 2002.08.17 0 0 75
nem ciki

ez azért messze van a valóságtól

Előzmény: Jissi (74)
Jissi Creative Commons License 2002.08.17 0 0 74
Na most jöttem a Williams-BMW VIP vacsorájáról, a tesztpilótájuk Marc Gene ment egy kört a Hungaroringen az F12002-vel és utána a közönség probálkozhatott megdönteni az idejét. Ez röpke egy óra alatt 4 embernek is sikerült, az egyik egyenesen 6 mp-t vert rá... Nem ciki?
tivald Creative Commons License 2002.08.16 0 0 73
Még egy apróság: van egy dolog ami zavar: ha kimegyek kereket cserélni, akkor rögtön a következő körben újra kiszólítanak. Ez nem tudom, hogy miért van, másnál is van ilyen? Persze nem állok ki újra, egy kis ideig még erőltetik, aztán belenyugodnak, hogy nem megyek ki minden körben a boxba.
Az viszont tetszik, hogy menet közben is változtathatok a stratégián, csak sajna nincs még egy kezem, hogy beállítgassam, hogy mennyi benzin is kell :-) (Lehet, hogy csak nekem újdonság, utoljára még a régi F1GP-n játszottam 486-oson :-))
tivald Creative Commons License 2002.08.16 0 0 72
Igazad lehet. Eddig ez így nem kristályosodott bennem, de tényleg az üzlet lehet az oka, hogy rengeteg apróság azért még hibádzik a játékból. Mert tényleg szépek mondjuk a yachtok, meg a nők is elég gömbölyűek, de én mégis jobban örülnék, ha inkább egy marcona arcú pályabírót látnék néha, aki beinti a sárga zászlót, vagy legalább a futamot leinti. Miből tartott volna?
A faszi pedig valóban inkább hasonlít a Palikra, mint egy csapatfőnökre. Inkább kommentátoros jellege van, kevés benne a taktikai jelleg (leszámítva azt, hogy az utolsó körben rámszól, hogy most már ne b@sszak el semmit :-))
Amúgy szerintem nem kell olyan erőgép, mint ahogy a cikkben írták, nekem egy 950-es Duronon egy régi Gef2-vel még egyszer sem szaggatott, még Monacoban sem, tömegjelenetnél sem, pedig minden "high detail"-en van.

Ami még hiányzik nekem (vagy legalábbis mutatóba, választható opcióként elmenne), hogy nincs Safety Car, meg új start, meg semmi ilyen. Ha az első kanyarban széttöröm az egész mezőnyt (persze csak a látvány kedvéért :-)), akkor is ugyanúgy megy tovább minden, mire köv. körben odaérek már hűlt helye az egésznek, mint ahogy a leszakadó alkatrészek is szépen eltünedeznek (lassításon jól láthatóan) maguktól. Most akkor a beton az hiper-szuper élethűen kormánytkézbőlkirántóan egyenetlen, de a leszakadó terelőszárny az ripsz-ropsz elillan? Meg számomra egy kicsit kihalt az egész pálya, főleg a box-utca, dehát ugye jövőre is kell valamit tartogatni :-)

Na csáó mindenkinek,
tiv

Előzmény: Nono76 (71)
Nono76 Creative Commons License 2002.08.16 0 0 71
Igen igen! Írtak egy véleményt, de csak a jó dolgokat említik, a hiányosságokat nem. Lehet hogy EA-s a cikkíró? :))
A csajok helyett rakhattak volna pályabírókat a játékba, sokkal jobb lenne, na és annak a faszinak milyen nyálas hangja van. Persze azért csinálták így mert kell valami 2003-ra is, és későbbre is. Ez tiszta üzletpolitika. Éppen emiatt soha nem lesz tökéletes, mindíg lesz benn valami hiányosság. Ugyan ez a helyzet a FIFA sorozattal is.
-cc- Creative Commons License 2002.08.16 0 0 70
ez a kritika nagyon hasonlít a fifa sorozat kritikáira. mindig ugyanazt irjak, hogy mar nincs mit tokeletesiteni, milyen szep a grafika, csakeppen a jatszhatosag szar.
itt nem szar a jatszhatosag, de azert akadnak hibak szepszammal
cc
Előzmény: gstyle (69)
gstyle Creative Commons License 2002.08.16 0 0 69
Az Origón lévő játék oldalról egy kis vélemény!

"F1 2002
Az EA sportjátékoknál egyre nagyobb problémát jelent, hogy a már most is szinte tökéletes játékokon hogyan javítsanak, hogyan tegyék többé az előző résznél. Ugyan a lényeg az F1 2002-ben is ugyanaz, mint elődjében - még szép -, de nyugodtan elmondhatjuk, hogy most sikerült nagyot lépni az előző részhez képest.

Elsőként említsük meg az adatbázist, mely természetesen a legfrissebb, vagyis tartalmazza valamennyi pilótát, csapatot és pályát. A fejlesztők olyan részletekre is figyeltek, hogy a dohányreklámokat tiltó országokban más az autók festése, illetve a játékban a már átszabott hockenheimi és nürnburgringi pályákon száguldozhatunk.

Azt hallhatjuk eleget a kommentátoroktól, hogy az autók közt a legnagyobb különbség nem a motorok teljesítményében van, hanem a karosszéria elemeinek beállításaiban, a gumiválasztásban, és természetesen a taktikában. Ennek megfelelően a játékban is számtalan módon állítgathatjuk az első és hátsó terelőszárnyat, tehetünk fel mindenfajta összetételű gumiabroncsot, és tölthetünk az autóba tetszőleges mennyiségű benzint.

Akinek van force feedbackes kormánya, vagy joystickje, az semmiképpen se hagyja ki az EA Sports játékát. A Forma-1 ugyebár sima aszfalton zajlik, de ez a simaság csalóka. A nézők számára tükörsima felület a valóságban meglehetősen egyenetlen, különösen az utcai pályák, például Monaco esetében. A programozók ezt is figyelembe vették, és ha túl gyorsan megyünk rá egy "rázósabb" részre, akkor bizony alig tudjuk megtartani a kormányt egyenesben.

A játék grafikája pompás. Mind az autók, mind a pályák elemei rendkívüli részletességgel kerültek kidolgozásra. A már korábban említett monacói versenypályán már azért is érdemes végigmenni, hogy megcsodáljuk a yachtokat, vagy a kivilágított alagutat. A szépségnek persze ára is van - ha túl sok autó kerül közel egymáshoz, bizony nem árt, ha a gépben egy erős processzor és egy GeForce 4-es dohog.

A Forma-1-es futamokon már természetes, hogy a versenyző nem egyedül ül a kocsiban, hanem folyamatos rádiókapcsolatban áll a csapatfőnökkel, aki bármikor meghatározhatja a versenyben alkalmazandó taktikát. Az F1 2002-ben mi is megtapasztalhatjuk, hogy milyen az, amikor időnkét a fülünkre szól a főnök. Nekünk persze nem ad utasításokat, viszont lényeges információkkal lát el.

Ami a játék irányítását illeti, nem mondhatjuk, hogy túl komplikált lenne, de azért nem árt, ha a játékos már játszott valamilyen realisztikus Forma-1-es szimulációval. A Forma 1-es autók hihetetlen gyorsulásra képesek, aminek következtében nagyon könnyen elveszíthetjük felettük az uralmat. Ugyan idővel megszokható, hogy mikor és mennyi gázt adjunk, de eleinte igen gyakran fogunk szépségdíja piruetteket bemutatni.

Egy érdekes lehetőség az ellenfelek agresszivitása mértékének beállítása. Az ideális értéket úgy ötven-hatvan százalékra javasolják a fejlesztők. Ha alacsonyabb értéket választunk, az ellenfelek bambán hagyják magukat leelőzni - már ha kellően gyorsabbak vagyunk -, magasabb érték esetén viszont saját autójukat sem kímélve fognak megakadályozni az előzésekben.

Nem férhet hozzá kétség, hogy az F1 2002 az eddig megjelent Forma-1-es szimulációk királya. Remek grafikájának, állítható nehézségének, és a sok autó beállítási lehetőségnek köszönhetően sok Forma-1 rajongót fog a számítógép elé ültetni, ha vége az igazi versenyeknek."

gstyle Creative Commons License 2002.08.16 0 0 68
Na jó, azért az sem tetszik, hogy az első 20 körben legalább 4-5 autó töri össze a szárnyait. Ici-picit irreális.
Előzmény: tivald (66)
tivald Creative Commons License 2002.08.16 0 0 67
Nem, ez azt jelenti, hogy ezután csak játszani fogok és nem itt jártatni azt a nagy számat, hogyha nincs a topicra igény :-) Most az A1-ring nagyon fellelkesített, eddig a legszuperebb pálya, amin mentem. Jó a hangulata, gyors és egyszerű...tuti bejön.
Szóval úgy látom, hogy nincs nagyon igény a topicra, de ha mégis van én szívesen olvasgatom mások beszámolóit, időeredményeit, tanácsait. Apró trükköket, ötleteket, mint pl. a mentésre ez a zseniális megoldás...hogy nekem nem jutott eszembe... :-)

Üdv mindenkinek,
tivald

Előzmény: panizzi2 (64)
tivald Creative Commons License 2002.08.16 0 0 66
Ez az egy gondod van a játékkal? Akkor te úgy látszik a kevéssel is beéred, szerencsés alkat vagy :-) Amúgy ragyogó ötlet, köszönöm a fórumtársak nevében is. Ez az egy mondjuk nagyon tetszik a játékban, hogy ilyen jól bírja a multitaskot. Ha mondjuk MusicMatch-ben elindítok egy zenelistát, akkor az F1 halál nyugisan fut a kívánt zenére is, nem szól egy szót sem (más kérdés, hogy motorhang nélkül nem lehet igazán jól menni). Szóval ez pl. tetszik benne, néha nagyon hasznos...
Előzmény: gstyle (65)
gstyle Creative Commons License 2002.08.15 0 0 65
Ez nekem is jól jönne:))

Én egyenlőre a a WarmUp-nál kilépek a játékból, s átmásolom az autómata mentés file-okat 1 tetszőleges mappába. Ha gond van, akkor visszamásolom és felülírom az új mentést a régebbire:)

Ez az egy bajom az EAF1-el

A GP 4-et dobtam. Ha valami kiírás került a képernyőre (pit, gyorskör stb.), állandóan belassult a game. Tökmindegy, hogy 640, 800 vagy éppen 1024-es felbontásban volt. De a fps mérő sem mutatott sok változást ezen felbontások között sem.

Előzmény: tivald (63)
panizzi2 Creative Commons License 2002.08.15 0 0 64
Ez azt jelenti, hogy meguntad és nem jáccol már többet?

Én most kezdek belejönni.
GP4 még mindig nem jön be.
Ez van.

Előzmény: tivald (63)
tivald Creative Commons License 2002.08.15 0 0 63
Pláne, hogy senki sem kérdezte :-)

(ui. ha valaki tud valami titkos, rejtett save/load funkcióról, akkor azt jelezze! köszi)

Előzmény: tivald (62)
tivald Creative Commons License 2002.08.15 0 0 62
Senki többet harmadszor? Ez a fórum olyan, mint egy 120 éves öreglány az intenzíven...Na mindegy, utoljára még álljon itt egy eredmény az A1 Ringről, hamár valaki kérdezte:
Jordannal 1:08.714-ig tudtam letornászni,
BMW-vel 1:07.477

Ez még 100%-os AI-n is Pole-pozíciót jelentett, aztán jött a feketeleves, a nemlétező kékzászlóra fittyethányó, battyogó, enyhe kanyarban is az ember előtt lesatuzó Minardik és Arrows-ok hadserege és lett belőle egy hatodik hely (és két összetört Minardi, meg egy teljesen leamortizált Arrows :-)). Na jó, majd ha kijön a 2003, akkor találkozunk ott!
Csáó,
tiv

tivald Creative Commons License 2002.08.12 0 0 61
Most nyomtam először az A1 ringen és nagyon megtetszett a pálya. Kezdőknek szerintem nagyon hasznos, elég egyszerű, mégis élvezetes. A környezet is szép. Az egyetlen nehézség talán a jobbos ív utáni balkanyar, meg a célegyenesre ráfordító (kicsit közel van a boxutca kerítése, aztán néha eltrafálom, ha nagyon jól akarom venni a kanyart :-)). Szóval most mentem rajta először (braking point off, autoshift off), elég volt egyszer megnézni a pálya térképét és már nagyjából képben is voltam. Jordannel mentem 100%-on, a kis Sato-t mégis kenterbe vertem :-)
Bemelegítés: 14 kör, 1:10.954
Időmérő: 12 kör, 1:10.317
Verseny: 14 kör (25%), 1:10.265
13. lettem, de csak azért mert sokszor kicsúsztam. Kétszer elbambultam (jé, mit keres itt ez az 50-es tábla? ezek szerint a 100-ast már elhagytam? Satufék, bumm :-)), kétszer meg a többi idióta jött nekem. Pl. célegyenes előtti kanyart végre egyszer tök jól bevenném, erre előttem McNish kipördül, oszt keresztbe áll a betonon. Naná, hogy eltrafáltam...ennél a kanyarnál azért néha magamtól is elszálltam. Sato még így is mögöttem végzett, bár egyik kicsúszásomkor megelőzött, dehát én messze gyorsabb voltam :-)

Szóval nekem nagyon bejön az A1 Ring, visszaadta a játékkedvemet.

Üdv mindenkinek, jó versenyzést,
tiv

ui. szerintetek nem túlozták el kicsit a rajtgépet (vagy mifenét)? Ha szabályosan csinálom, akkor is mindenkit lerajtolok (pedig 100%-on van az AI)

Előzmény: panizzi2 (59)
tivald Creative Commons License 2002.08.12 0 0 60
Azért akad egy két dolog, főleg textúrák (kormány, gumi, de ha jól rémlik még új típusú autókat is láttam), valamint beállítások. Nem sok, dehát mit is lehetne még?
Előzmény: panizzi2 (55)
panizzi2 Creative Commons License 2002.08.12 0 0 59
A1 Ringen a legjobb eredményem (billentyűvel)

1.08.385

Meg is nézem magam, hogy hová kerülhetek.

Nono76 Creative Commons License 2002.08.11 0 0 58
És tényleg! Hogy nem bökte ki a szememet :) Eddig ezt észre sem vettem. Egyébként elsőre nekem is kifagyott, de utána jó lett. Ki is próbáltam, de eléggé teleportálnak az autók a pályán, úgyhogy nem a legjobb így versenyezni.
Köszi a segítséget!
tivald Creative Commons License 2002.08.10 0 0 57
Nézd csak meg egy kicsit jobban azt az EA F1 2002 menüt! A jobb fölső sarokban van egy élire állított négyzetnek látszó élire állított négyzet. Na az valójában két kacsacsőr-nyíl, élire állított négyzetnek álcázva. Ott lehet váltani Race, Testing Day, Championship és Multiplayer között. Remélem nem veszed gúnyolódásnak, nekem is hetekbe telt, mire észrevettem :-) Az előbb ki is próbáltam a kedvedért, de olyan szépen kifagyott, ahogy az a nagy könyvben meg van írva. Pedig eddig jól bírta a multi-taskot. Na mindegy, szerintem ott próbálkozz.
Előzmény: Nono76 (56)
Nono76 Creative Commons License 2002.08.10 0 0 56
Szevasztok! Valaki írta, hogy játszott neten. Az lenne a kérdésem, hogy melyikkel, és hogyan, mert én az EA-s F1 2002-ben nem találtam multis részt, a GP4-ben pedig nem találja a szervereket a menü alatt. Egyik haverral próbáltuk, hogy én csináltam szervert, ő meg megpróbált csatlakozni, de nem volt hova beírni az IP címet. A gamespy-ban sem jelenik meg a játék, pedig tudomásom szerint ha felraksz egy új gamét, és a gamespy támogatja akkor automatikusan megjelenik.
Valaki felvilágosítana ezzel kapcsolatban? Előre is köszönöm mindenkinek.
panizzi2 Creative Commons License 2002.08.10 0 0 55
keresgéltem a neten, de semmi letölthető dolgot nem láttam ehhez a gámához :((

más.
járt valaki az utóbbi napokban az ÁRKÁD-ban?
egy csomó érdekes replika van kiállítva. plusz valami szim. verseny, asszem GP4-el. sitt..

panizzi2 Creative Commons License 2002.08.08 0 0 54
nem hallottam róla...én spec

telemetria tényleg jól jönne

Előzmény: giamexx (53)
giamexx Creative Commons License 2002.08.08 0 0 53
Hali,

Létezik magyarosítás ehez a progihoz?
Magyar leírás is tuti lenne.

tivald Creative Commons License 2002.08.07 0 0 52
Hali!
Igaza van Panizzinek, a mankók csak lehúzzák az embert, ha jól akarsz menni, akkor minimum az autoshift-et és az autobrake-et le kell venni teljesen, mert a gép nagyon biztonságosan oldja meg ezeket, és úgy nem igazán lehet a "kicsúszás szélén autózni" (in memory of Ayrton Senna), ha a gép már kilométerekre a kanyar előtt elkezd fékezni helyetted. Vagy ama bizonyos oldalon (most már lehetséges) fölül válaszd ki a saját beállításaidat (gondolom Panizzi is erre utalt), úgy reálisabb eredményt kapsz.
Amúgy meg ezen a világranglistán elég izmos eredmények vannak fönt, pl. Magny-Cours-on 1:13-ért izzadtam meg nagyon, más meg 1:02-t ment (100%-on Schumi is olyan 1:12 körül megy a játékban). Persze az ilyenek valszeg reggeltől estig, kormánnyal nyomják, nem a tíz kicsi ujjacskájukkal szenvednek :-)

> szerintetek van különbség mondjuka McLaren és a Ferrari között?
Tuti, hogy van. Szerintem elért már oda a játékgyártás, hogy elég élethűre készítsenek el egy játékot, amellett, hogy szép is. Pl. a Jordan és a BMW között ég és föld a különbség (gyorsulás, féktáv, kanyarvétel, amik érezhetők), de nekem spec. a BMW után a Ferrarit is időbe telt megszoknom, és nem csak a színét :-) Szóval szvsz kijönnek a különbségek...

Előzmény: -cc- (48)
tivald Creative Commons License 2002.08.07 0 0 51
Csá Papirzacsi!
Köszi az infokat. Nem tudsz még ilyeneket mondani? Vagy küldeni valami leírást a játékról (tudod, help, "forróbillenyűk", miegymás). Szerintem mindenki örülne neki, aki...khm...véletlenül otthagyta a játék leírását a boltban.
Csáó,
tiv
Előzmény: Papirzacsi (47)
panizzi2 Creative Commons License 2002.08.07 0 0 50
az alapján nézd meg magad, hogy milyen mankókat használsz a körök alatt (pl. autoshift, brake assist stb.)

úgy már reálisabb eredményt kaphacc szerintem

Előzmény: -cc- (48)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!