Keresés

Részletes keresés

lacusSOPIbol Creative Commons License 2002.07.31 0 0 13
Asszem nekem nincs energiám a javítgatésokra.
Most hirdetem a motort 90 000 Ft. Ami azt nem kapkodnak érte. :-( Pedig az alkura is hajlandó vagyok.
Na majd +látjuk.
tiB Creative Commons License 2002.07.24 0 0 12
Örülök, hogy kezdesz zöld ágra vergődni lassan!
Minap láttam a motorom, szép volt a hangja és még működik!!!
Pá,
Tibi
Előzmény: lacusSOPIbol (11)
lacusSOPIbol Creative Commons License 2002.07.19 0 0 11
Pár infó ami hasznos lehet. Igaz olasz:
http://www.tar.hu/bikeinfo/aprilia/tuareg50/8201371/italiano.pdf
www.serviceaprilia.com
lacusSOPIbol Creative Commons License 2002.07.19 0 0 10
Hi!

Ne haragudj, hogy nem jelentkeztem csak véletlenül kidobtam a papírt amire felírtalak. Megnéztem a papírokat: Sajnos nekem csak a gyári blokk robbantott rajza van meg. Megkérdezem még az embert akitől anno vettem nincs-e nála még valami hozzá.
Megadnád annak a szerelőnek a számát?(mail -ban vagy telefonon) Szeretnék vele beszélni.

egyenlőre ennyi.

Üdv.

Előzmény: házé (9)
házé Creative Commons License 2002.07.18 0 0 9
Hello!
A minap dumcsiztunk többek között a km spirálmeghajtóról, műszerdobozról. Naszóval megkérdeztem a szerelőmet beszerezhető és nem is csillagászati áron. Viszont kell mintának a régi.
Ígérted, hogy elküldesz leírást vagy valami anyagot a mociról. Várom!!
Köszi.
HZ
lacusSOPIbol Creative Commons License 2002.07.17 0 0 8
Hi!

Pár napig szabin voltam nem volt időm foglalkozni a mocival. Végre találtam egy boltot ahol kapok hozzá pár alkatrészt többek között fesz. szabit 8e ft -ért. Na meg találtam egy osztrák pasit aki tud pár bontót ahol találhatok burkolatot. Azt nem tudod lehet-e kapni nálunk olyan izzót amit a műszerfalban van?

Na ennyi, most gyűjtöm a pénzt :-) terveim szerint kb 20 -25 e Ft -ból rendbe tudom hozni az elektrónikát és a visszajelzéseket.

Előzmény: tiB (7)
tiB Creative Commons License 2002.07.11 0 0 7
Szia,
A feszszab-ért ennyit nem éri meg kiadni az biztos. Akmóra spirál vége négyzetes hasáb-szerű, amibe belemegy az meg egy kerek valami, valami pici ékszerűségek voltak bedugva (aluminiumból) a lukba, ami befeszítette a spirál végét, és ezáltal meg tudta hajtani. Olaszországból lehet csak ilyeneket szerezni, ott teli vannak a bontók ezekkel (gondolom), meg ott van a végső esetre gyári alkatrész is.
A fesz szab nálam az ülés alatt volt, talán a sárvédőre felfurva, de nem hiszem, hogy az a gyári helye lett volna, de valahol annak a környékén lehetett eredetileg.
5-6 éve adtam el ha jól emléxem 90e körül. A fesz szab nem jól működött, a kuplungomat, meg egy ügyes gyerek megégette, úgyhogy egy kicsit csúszott (de ezt mind elmondtam a vevőnek is, a feszszab miatt tönkrement index relé helyett is adtam neki egy vadi újat). Nem barkálcsoltam, amit cserélni kellett, cseréltem.
Az a baj, hogy nem emléxem a fickóra, aki szerezte nekem az alkatrészeket olaszból, pedig korrekt volt és nagyon értett ezekhez a motorokhoz is. (pl a telefonon egyeztetett alkatrészeket leküldte postán utánvéttel stb.)
Mint már írtam, valami MOTO... a bolt neve Bp-n, nem tudom, hogy működik-e még.
Üdv,
Tibi
Előzmény: lacusSOPIbol (6)
lacusSOPIbol Creative Commons License 2002.07.11 0 0 6
Látom hasonlóak voltak a gondjaid. Tegnap találtam egy embert aki tudna hozni gyári fesz szabályzót. Potom 25e Ft :-)) Asszem kipróbálom valami mással nem a gyárival. Ha meg nem tudom megoldani beledobok valahova egy aksit. arról meg kezdek letenni, hogy a km óra valaha is jó lesz. A keréknél van egy valami amibe belemegy a spirál és ahogyan elnzem az esett szét. Nem tudod esetleg nem lehet valami mással pótolni?
Azért nem adom fel most gőzerővel kerem azt a bontót ahol ilyeneket találok hozzá.
A te motorodon hol volt a fesz szabályzó felszerelve?
Még egy kérdés ha elárulod:
Mikor adtad el? Mennyiért? és milyen állaptban volt?

Üdv.
Laci.

Előzmény: tiB (5)
tiB Creative Commons License 2002.07.10 0 0 5
Ja a fesz szabályzója egy nagy rakás.....
Egyszer megcsináltattam nagynevű autovillamossággal foglalkozó céggel (letestelték a külső burkolatát), működött egy rövid ideig, aztán újra elkezdte kinyomni az izzókat, amikor eladtam, még megvolt ez a probléma és tudattam is a vevővel. A gyujtás más áramkörröl megy az hibátlan volt, csak a világításssal és az indexekkel volt probléma. (Az igazi ok, hogy nincs benne akkumulátor, a generátor nyomja izomból az energiát, a fesz szabályzó meg nem tudja a feladatát ellátni.)
Az elektromos fordulatszámméró, az nem működött. A km-óránál a keréknél lévő meghajtást nézd át, meg a km spirált (nagy valószínűséggel ott lehet a baj, hacsak nem a kilométerórád belső alkatrészei estek szét, de kétlem).
Az első lámpába a spec izzókat egyébként az osram gyártja.
Jó barkácsolást! :)
Tibi
Előzmény: lacusSOPIbol (4)
lacusSOPIbol Creative Commons License 2002.07.10 0 0 4
Akkor neked valószínüleg a '88 -as kiadás volt. Blokk védő az enyémen is van. Tegnap kicsit szétszedtem. Lekaptam a kipufogót. Nem a gyári van rajta hanem egy tuning. Ezt ki kell tisztíanom. Szétszedtem a km. órát is mert az semmit sem jelez vissza. Ahogy elnéz valahonnan bekéne szereznek egy újat. Amivel nagyon nem akarok dűlőre jutni az a feszültség szabályozás.
Nekem nem voltak gondjaid a fesz. szabályzóval?

Persze valami barmok még régebben lelopták a baoldali burkolatot, úgyhogy azt is szereznem kell valahonnan.

Ha kíváncsi vagy a sorsára itt leírom majd, hogy mikor mit hogyan javíottam.
Nagyon a szívemhez nőtt ez a motor pedig az én koromban nem illik 50 ccm mocival futkozni. :-))

Előzmény: tiB (3)
tiB Creative Commons License 2002.07.09 0 0 3
Szia,
Az enyémet nem tudom mikori kiadású volt (de valami '90 előtti az biztos). A képen láthatóhoz szinte teljesen hasonló volt 3 apró különbséggel:
-20 l-es benzintank (2db benzicsappal a két oldalán)
-az első lámpa körüli műanyag izé (de lehet, hogy csak rosszul emléxem)
-az első tárcsaféken volt egy idétlen 3/4 kör nagyságú műanyag védő vagy miafene.

Ja bocs, a képet nézve volt mégegy, alul a motor alatt volt egy fekete blokkvédő valami kemény műanyagból.

Ezenkívűl talán az utolsó csavarig ua. mint a képen. (jó látni újra :)))))

Pá,
Tibi

Előzmény: lacusSOPIbol (2)
lacusSOPIbol Creative Commons License 2002.07.09 0 0 2
Köszi az infókat.
Saja úgy tűnik az én motorom még régebbi mit ami lent látható. Ha jól emléxem a papírjaira 1986 -ban gyártották.
Itt egy gyári kép ami ponosan olyan mit az enyém:


Esetleg amit leírtál tanácsokat azok ezze a típusra is vonatkoznak?

Előzmény: tiB (1)
tiB Creative Commons License 2002.07.08 0 0 1
Szia,
Nekem egy ETX50-em volt.
Bp-en volt annak idején egy pali (azt hiszem olasz származású volt), ő bármit meg tudott hozzá szerezni. Hogy mi volt a bolt neve? Valami moto... nemtudommi, de azt hiszem hirdetett a motoros újságokban. Ha megtalálom a címét feltétlen megírom.
A motorról:
túl nagy maga a motor az 50 köbcentihez (20 l-es üzemanyagtartály!!!!). Nem nehéz szerelni, de út széli szerelőhöz el ne vidd! Ha alkatrészt szeretnél hozzá, mindenképpen kell a motoron lévő eredeti darab, mert annyi változtatás volt a motoron még az egyes tipusváltások között is, hogy rettenet.
Jótanácsok:
CSAK 98-AS BENZINNEL HASZNÁLD (a kompresszió miatt)! A sebváltóba nem szabad sebváltóolajat tölteni, mert a kupplung is abban fut, mivel nem száraz kupplungja van, motorolajat kell bele tenni (0W-40 vagy ilyesmi).
A városban tök jól használható és iszonyat kényelmes a hosszú rugóutak miatt. Szuper jól néz ki (vízhűtés, tárcsafék, 21"-os első kerék stb.) Azt hiszem '91-től felfordított első villája volt és hátulra is tárcsaféket szereltek.
Egyszóval szerettem, jó emlékeim vannak róla.
Használd egészséggel, sok szerencsét! :)
Tibi
u.i: a sik terepen ugyanúgy gyorsul, mint a 45 fokos emelkedőn fölfelé:))) (próbáld ki!)
Előzmény: lacusSOPIbol (0)
lacusSOPIbol Creative Commons License 2002.07.08 0 0 0
Őróla van szó:
http://www.snx.nl/Specifi/et50.JPG


Előzmény: lacusSOPIbol (-)
lacusSOPIbol Creative Commons License 2002.07.08 0 0 topiknyitó
Hi All!

Úgylátszik a fenti motor olyan régi, hogy senkit nem érdekel csak engem. Szóval:
Van egy ilyen motorom és szeretném rendbehozni. Tud valaki tippet, hogy hol találok hozzá magyarországon alkatrészt?
Várok olyan embereket is akiknek van ilyen motorjuk.
Esetleg tapasztalata vele kapcsolatban. Miért ilyen kavés az infó és miért ilyen nehéz az alkatrész beszerzése?

Köszönettel előre is.

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!