Keresés

Részletes keresés

dani1988 Creative Commons License 1 napja 0 0 49901

Igen!

 

Hazatért hosszú hosszú idő után Szentendrére az 1143-1144 egy Bobó segítségével, egy darabig nem hiszem, hogy forgalomban lesz, és az is kérdés, hogy marad-e, vagy megy vissza kölcsönbe.  

Előzmény: Viko88 (49895)
EMD sound is music Creative Commons License 5 napja 0 1 49900

Mer' így szebb! :-D

Előzmény: Ep128 (49897)
Alexander Pistoletov Creative Commons License 5 napja 0 0 49899

Biztos ledobott volna magáról mindent, ami nem piros :D Más magyarázat nincs, miért nem zöldre festették, hanem jegylyukasztópirosra...

Előzmény: Ep128 (49897)
kihúzóvágány Creative Commons License 6 napja 0 0 49898

Nem értek rá átfesteni .....

 

Előzmény: Ep128 (49897)
Ep128 Creative Commons License 6 napja -1 0 49897

... és miért nem ződ'...? :-)

Előzmény: EMD sound is music (49896)
EMD sound is music Creative Commons License 2023.03.25 0 6 49896

Szentendrén dolgozgatott a héten :

 

 

Viko88 Creative Commons License 2023.03.22 0 0 49895

1135 J-s javítást kapott?

Előzmény: dani1988 (49894)
dani1988 Creative Commons License 2023.03.21 0 1 49894

1135 ma már próbázott is, viszont csakúgy, mint a 1115, nem kapott "karácsonyfa" visszajelzőt a kocsik oldalára, maradt az egyszeri sárga. Ennek van valami különösebb oka? 

Valamint érdeklődnék, hogy a 1144 visszakerül Szentendrére (most hol van épp?), vagy marad kisegítő vonatként Ráckevén? 

Előzmény: kopaszkapitany (49891)
Viko88 Creative Commons License 2023.03.21 0 0 49893

Helló köszi!

Előzmény: kopaszkapitany (49891)
Viko88 Creative Commons License 2023.03.21 0 0 49892

köszönöm szépen!

Előzmény: MOS-265 (49890)
kopaszkapitany Creative Commons License 2023.03.20 0 1 49891

Szia!

1135 - 768 - 1136 hamarosan forgalomban lesz.

1137 - 769 - 1138 fényezés alatt van.

1139 - 770 - 1140 J-s javításon van.

1147 - 774 - 1148 főműhelyi javításra vár.

Előzmény: Viko88 (49889)
MOS-265 Creative Commons License 2023.03.19 0 0 49890

917-918 lassan kész, de még hiányoznak dolgok hozzá.

Előzmény: Viko88 (49889)
Viko88 Creative Commons License 2023.03.19 0 1 49889

Üdvözlet!

 

Segítséget szeretnék kérni a következő kocsikkal kapcsolatban:

 

863 - 632 - 864--> Cinkotán tart a Főjavítása?

 

867 - 634 - 868--> február 10-e óta nem láttam

 

917 - 659 - 918--> betolták már Cinkota főműhelybe?

 

945 - 673 - 946--> rég láttam forgalomba

 

961 - 681 - 962--> hova vitték el V2-es javításra?

 

1135 - 768 - 1136--> 2022. 12. 21 óta nem közlekedik

 

1137 - 769 - 1138--> elkészült már Szentendrén?

 

1139 - 770 - 1140--> január 30-a óta nem láttam

 

1143 - 772 - 1144--> január 13-án közlekedett utoljára

 

1147 - 774 - 1148--> Szentendre tárolón leállítva 2022. 12. 19-én

 

Előre is köszönöm, az esetleges információkat :)

Gordon Zsigmond Creative Commons License 2023.03.09 0 1 49888

Hány HÉV-szerelvény van jelenleg állományban, és mennyi adható forgalomba?

Előzmény: MOS-265 (49887)
MOS-265 Creative Commons License 2023.03.09 0 0 49887

905-906 Csepel——>Ráckeve. Lassan nem marad tartalék vonat Cinkotán.

Ep128 Creative Commons License 2023.03.07 0 4 49886

A 762 -s "pót" hogy a manóban lehet forgalomban ENNYIRE lapos kerékkel? (Jó, tudom, hurrá, ha ki lehet adni a kellő mennyiségű szerelvényt. De akkor is... Még egy hétig megy "így" és szétveri a pályát maga alatt.)

Il Leone Creative Commons License 2023.02.17 0 1 49885

Rendben, bocs.

Előzmény: király2644 (49883)
Gordon Zsigmond Creative Commons License 2023.02.16 0 0 49884

Köszönöm szépen a felajánlást, közben sikerült szereznem.

Előzmény: stepboy83 (49870)
király2644 Creative Commons License 2023.02.16 0 0 49883

Csak kiegészítésként fűztem, hozzá, megerősítésként....

Előzmény: Il Leone (49882)
Il Leone Creative Commons License 2023.02.16 -2 0 49882

Ezt nem értem, hogy miért nekem címezted.

Előzmény: király2644 (49880)
király2644 Creative Commons License 2023.02.16 0 0 49881

Ami probléma, hogy a tervezett M5 miatt a fonódóra átszállás a Kolosy térre tolódna, de ott sem látni, hogyan, milyen gyaloglási távolságokkal. Így ebbe az irányba nőni fog a menetidő, mert a villamos sokkal lassabb a Kolosy - Batthyány szakaszon. Jelenleg sincs sajnos a legtöbb esetben megoldva a csatlakozás (peremidőszakban és hétvégén sem).

Előzmény: Il Leone (49878)
király2644 Creative Commons License 2023.02.16 0 0 49880

Csak mi maradt ki belőle? A biztosítóberendezés+AVR... de egyébként minden más elég komolyan fel lett újítva és korszerűsítve lett...

Előzmény: Il Leone (49877)
Ep128 Creative Commons License 2023.02.15 -1 4 49879

Azért izé... :-P

A Batyi reggel és tanítás után (na meg 5-6 körül) eléggé tele van! "Amúgy" is, de a HÉV meg full tele! Szóval ne tegyünk már úgy, hogy "... a Batyira igazából semmi szükség és csak azért megy ott bármi is, mert használjuk azt az alagutat, ha már ott van." Abszolút szükség van arra a szakaszra (is)!!! Visszafelé haladnánk még akkor is, ha azt mondanánk, hogy "ott a fonódó, majd elviszi a népet a hídtól Batyira". Azért XY éve pont arról szólnak a közlekedés fejlesztések, hogy NE kelljen minél többször átszállni! A Batyi féle ág, nagyon is szükséges és abszolút betölti amiért kitalálták! Aki mást mond, nem járt még arra csúcsidőben.

Előzmény: NAR (49875)
Il Leone Creative Commons License 2023.02.15 0 0 49878

Az általad említett irányok közül talán a Batthyány tér a necces ebből a szempontból, az összes többi relációban azért nem gondolom, hogy olyan rossz lenne egy full M5 kiépítés esetén.

Előzmény: NAR (49875)
Il Leone Creative Commons License 2023.02.15 0 2 49877

Itt OFF, de azért a 3-as metró felújítása messze sokkal többről szól/szólt, mint szépészeti beavatkozások.

Előzmény: superconductor (49876)
superconductor Creative Commons License 2023.02.15 -4 2 49876

Ki az aki bevállalná, hogy a 3-as metrót évekre lezárja, hogy szépészeti beavatkozásokat végezzenek? :)

Előzmény: Il Leone (49874)
NAR Creative Commons License 2023.02.15 0 0 49875

"a Batthyányi téri ág megtartása kb. csak azért merül fel, mert most ott van az az alagút és kezdjenek már vele valamit."

 

Van ebben valami, ugyanakkor annak is elég rossz lenne az optikája, hogy ha ráköltenek csilliárdokat az M5-re, utána romlik a Szentendre/Békásmegyer/Kaszásdülő-Batthyány tér/Kossuth tér/Moszkva tér/Déli pályaudvar útvonalakon a menetidő... Ugyan ténykleg nem ez az erős irány, de azért nem is megy át mindenki Pestre.

Előzmény: Il Leone (49874)
Il Leone Creative Commons License 2023.02.15 -1 1 49874

Jogos a kérdés. De ki az aki bevállalná, hogy a Bem rakpartot évekre lezárja (fonódó villamos rakparti ága addig OFF) annak érdekében, hogy teljesen új alagutat építsen?

Főleg akkor, ha ténylegesen azt gondolja valaki/bárki, hogy az M5 metró megvalósul, mert akkor a Batthyányi téri ág megtartása kb. csak azért merül fel, mert most ott van az az alagút és kezdjenek már vele valamit.

Előzmény: 18-09 (49873)
18-09 Creative Commons License 2023.02.14 0 2 49873

Miért kell ragaszkodni egy 50+ éve épült műtárgyhoz? Mert mire oda jutunk, hogy itt már majd repkednek a tervek, megvalósulás zajlik, eltelik még vagy 15-30 év... addigra meg 65-90 éves lesz az alagút, szerintem elengedhető. 

NAR Creative Commons License 2023.02.14 0 0 49872

Miért kellett volna már megvenni? Majd(*) ha átépült vonal, elég akkorra megvenni.

 

(*): nem mernék fogadni, hogy melyik lesz előbb, fúziós erőmű vagy M5...

Előzmény: kihúzóvágány (49871)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!