Keresés

Részletes keresés

ötfelezős Creative Commons License 2016.04.12 0 0 3240

A neve DIF-100 volt, de nem nagyon jön rá magyar nyelven találat. Jobban jársz, ha kártyaolvasóval dolgozol, gondolom én.

Előzmény: Vera Csabai (3239)
Vera Csabai Creative Commons License 2016.04.10 0 0 3239

Kedves Canon PowerShot G2 használók! Nagy boldogságomra ma hozzá jutottam egy ilyen géphez,de sajnos nagyon laikus vagyok. Valaki megmondaná nekem milyen kábel kell hozzá,hogy a számítógéppel összetudjam kötni? Akutőltő és az átjátszózsinór hiányzik,de minden egyéb megvan hozzá és működik!!!

Frajti Creative Commons License 2015.08.30 0 0 3238

JHa valakit érdekel a lent említett G3 jutányos áron, írjon a nevem kukac gmail potty com címre.

Frajti Creative Commons License 2015.01.07 0 0 3237
Előzmény: Frajti (3236)
Frajti Creative Commons License 2014.12.17 0 0 3236

Eredeti doboz is :)

Előzmény: Frajti (3235)
Frajti Creative Commons License 2014.12.17 0 0 3235

Ha úgy döntenék, hogy eladnám hőn szeretett G3askám, akkor mi a piaci realitás manapság? Műkõdik, szép, híres (tesztben szerepelt;)), kartya is akad hozzá? Táska is :)) plusz pótakksi.

Soká Creative Commons License 2014.02.12 0 0 3234

"Szerdán okosabban leszünk:"

 

S lőn szerda :)

http://reviews.cnet.com/digital-cameras/canon-powershot-g1-x/4505-6501_7-35835030.html

magyarul:

http://mlzphoto.blog.hu/2014/02/12/uj_canon_powershot_g1_x_mark_ii

 

Én azt hiszem, hogy a fanyalgók hangosabbak lesznek, mert való igaz, hogy ilyen gépet már évekkel ezelőtt lehetett/kellett volna piacra dobni, de ha fotós oldalról nézem a dolgot, azért ez a gép nagyon is alkalmas arra, hogy családok jó fotókat készíthessenek úgymond "kompakt körülmények" között. Már aki szán rá ennyi pénzt...

Nyilván, aki másodgépnek használná, azoknak lesz mit hiányolniuk. Akár még azt is, hogy miért kellett felbontásban visszalépni?