Keresés

Részletes keresés

Kzella Creative Commons License 2013.12.02 0 0 73

Ez nem Fibernet, de elfér ebbe a topikba

 

 

Van netem, nincs netem, használni nem lehet, de azért fizetni kell.

 

Azt hinnénk az ország közepe lefedett egy kicsit, nagyváros sík területen, kell ennél több?


Érdekesek a szolgáltatók, mindig van valami kifogásuk. Előző alkalommal valami pereskedésre hívatkoztak, azért nincs net hosszabb ideig, mert kikapcsoltak valamit náluk, persze hogy ezt is a fogyasztókra hárították. Pénzt persze nem lehetett visszaszerezni, valami szöveget válaszoltak vissza rá.
Legközelebb árnyékoltak a fák és azért gyenge a szolgáltatás. Magasabbra föl az antenna rudat és bámulni(irigykedni), hogy a másik szolgáltatónál lévő szomszédé nem az égbe van és semmi panasza. Most vajon mi lehet a gond? Talán hideg van és a mikrohullám nem hatol át rajta. Pedig a telefonom tökéletesen üzemel, telefonálni pedig kell, legalább kétszer naponta, ha szeretnénk egy pár hét alatt a végére járni. Az automata hívórendszer beiktatva, és ki se lehet lőni, csak végighallgatni. Közvetlen ügyintéző nem érhető el, csak ezen keresztül. Szegény ügyfél gyakran feladja, majd lesz valami alapon, eleinte mi is, mig rájöttünk, hogy heteken át, csak a mininet jön be, de a csomag a széles sávú árat szedi be. Már nem adjuk fel, de igy is sok kell, hogy visszatérjen a net, jelenleg 5 napja nincs, éjfél körül tudom ezt a pár sort feldobni, vagy pedrive és kocogni az ismerősökhöz. Vagyis ez igy nem pontos, van internetem csak még a mailokat se bírom megnyitni vele.
Van egy automata telefonközpont beiktatva, ami majd jelzi hogy milyen problémával fordulunk az egyetlen ügyintézőhöz. Negyed óra alatt bejutunk és továbbitja majd az illetéskesnek, hogy mikor azt nem tudom. Napokon át megya játék, hol van net, hol nincs, vagy ha van még a posta kinyitásához is gyenge. Annyi van, hogy pénzt vissza ne adjanak. Most újabb menet készül, de mit akarnak elérni? Még sokkal csodásabb csomagot? Hatalmas teljesítéssel?
Most én is azon gondolkozom, mégiscsak elmesélem az esetemet, de a Nemzeti Hírközlési Hatóság felé is mozdulni kellene..

 

 

Vajon a hegyek között is ninterneteznek az emberek?

_Angel19 Creative Commons License 2010.10.07 0 1 72
Sziasztok! Bár nem tudom, hányan olvassák ezt a topikot, leírom az én történetem befejezését. (Előzményeket lásd alább.)

Nos, több hónapos levelezgetés és Nemzeti Hírközlési Hatóság ill. Fogyasztóvédelmi fenyegetőzések után kaptam választ a Credit Control behajtó cégtől. Azt írják...

"Tisztelt Xy!


Hivatkozva 2010.0..-án, valamint 2010... hóban kelt, Társaságunknak e-mailben megküldött leveleire tájékoztatjuk, hogy a 2010...-án, Önnel szemben a Fibernet Zrt. megbízásából, Xy ügyszámon indított követeléskezelés eljárás Megbízónk kérésére lezárásra kerül.
A Fibernet Zrt. jelzése alapján az átadott számlák rendszerükben jóváírásra fognak kerülni.

További tájékoztatást a Fibernet Zrt. tud Önnek adni, kérjük, esetleges kérdéseivel forduljon hozzájuk bizalommal.


Együttműködését ezúton is köszönjük!

--

Tisztelettel:


Xy
Credit Controll Kft.
Céginformáció - Követeléskezelés"

Nos, ennyit okulásul azoknak, akik veszik a fáradságot és nem hajolnak be rögtön egy nagy cégnek és élnek a törvény adta lehetőségeikkel :)
_Angel19 Creative Commons License 2010.08.09 0 0 71
Sziasztok!

Okulásul és mert talán "pár" emberrel megjátssza ugyan ezt "kedvenc" cégünk...Röviden az én történetem.

2009.02.04én faxon felmondtam kábeltelevíziós előfizetésemet náluk, amit 2009.02.13án (ÁSZF-nek megfelelően, 8 napra faxom megérkezésére)meg is tettek. (Semmit sem küldtek erről, nekem kellett egy hónapra telefonon rákérdezzek, s innen tudom) + Kifizettem még a teljes február hónapot, biztos-ami biztos alapon. Hívtam őket telefonon, kértem, számoljunk el, küldjék a végszámlát..stb. De semmi. egyedül azt sikerült elérnem, hogy a márciusi díj (!) számlázása után már nem küldtek többet.

Aztán sokáig síri csönd.

Majd, idén március 10-én vettem át az első levelüket (mindjárt rögtön tértiset küldtek, hát nem drágák?), melyben egy 26 ezer forintos tartozásról értesítettek ill. "amennyiben nem fizet, 31 napon belül kikapcsoljuk a tv-s szolgáltatást!". (Apró szépséghiba, hogy 13 hónapja ÉN MONDTAM FEL EZT a szolgáltatást, de hát ez Fibernetet nem igazán érdekli...) Nos, mint ahogy azt kell, ment erről másnap egy panasz fax nekik- amire várom azóta is a választ- majd 2 hétre a Credit Controll is beszállt a képbe (laza 8 ropival növelve tovább az összeget).
Ők rögtön a másokat biztosan halálra rémisztő "polgári peres útra visszük az ügyét, ha nem fizet" mondattal kezdtek- nálam kevés sikerrel ;) Erre feléjük is írtam egy emailt, majd egy tértis levelet: ugyan, részletezzék már ezt nekem...

Majd csönd megint.

Eközben nem voltam rest és utána néztem, milyen jogaim vannak. Mint pl. elévülés és társai... Ugyanis, azt nem sokan ismerik hazánkban, hogy van egy bizonyos "2003-as Távközlési Törvény", mely tisztán kimondja: amennyiben 365 napon TÚL szólítanak fel először (!) távközlési szolgáltatásból eredő tartozással kapcsolatban, az elévültnek számít és a Magyar Bíróság-on keresztül már nem behajtható.- Ezt megerősítendő és azért "biztos ami biztos", írtam egy rövid levelet NHH-nak, valamint a Fogyasztóvédelmi Főfelügyelőségnek, ahonnan a következő választ kaptam. "Amennyiben a szolgáltató egy éven belül nem küldött Önnek a tartozásról értesítést, illetve nem tett semmiféle intézkedést a tartozás behajtása érdekében, akkor az Ön tartozása egy éven túl elévült.
Javasoljuk, hogy panaszát írásban nyújtsa be a szolgáltató ügyfélszolgálatához, hivatkozva levelében leírtakra. "

Így is tettem és tértis levélben megírtam mind Fibernet-nek, mind pedig Credit C.-nak a fentieket illetve, hogy ugyan, küldjék már azt a részletező levelet, mert NAGYON kíváncsi lennék rá! Erre 30 nap áll rendelkezésére F.-nek (törvény szabályozza!), amit akkurátusan be is tartott. Jött is a telefon C.-től, meg levél F.-től, mely szerint "mivel az Önnek elkészült utolsó számlája 2009 03.20-val készült, így cégünk nem esett kívül a 365 napos határidőből, tartozása jelenleg is fennáll" -ezzel pedig csatoltak egy folyószámla kimutatást (vééégre, ERRE vártam ugyanis :) ), melyből mily' érdekes és meglepő (persze, h nem az, erre számítottam ugyanis) --> __hiányzott__ az általuk hivatkozott szla. és láss csodát, utolsó számla lejártaként a 2009.03.05 szerepelt, 02.20-i keltezéssel!

Erre július elején megírtam rövid, de annál velősebb levelemet Credit C.-nak. Ebben értesítettem őket: nem áll módomban fizetni, mivel 1: nem ismerem el a tartozásom összegét valamint 2: a volt szolgáltatóm kívül esett a törvény által megkövetelten, így bírósági úton behajthatatlan összeget követel rajtam.

Azóta megint csend van. Kiváncsi leszek, lesz-e valami fejlemény az ügyben…

Én arra azért felkészültem, hogy ha mégis bíróságra viszik az ügyet, akkor az arról szóló értesítést átveszem, s élek jogaimmal, s emlékeztetem őket: a 2003-as évi törvény igenis vonatkozik rám! Max kevesen mernek egy “ilyen” céggel szembe szállni! ;)
rolben Creative Commons License 2010.07.02 0 0 70

Üdv Mindenkinek!

 

Velünk most ez történt.

Számlatartozás miatt korlátozták a netünket (fibernet). Mivel sokszor volt rossz a net, először csak vártunk, hátha visszajön, 5 nap múlva bejelentettem a hibát, akkor kiderült, hogy egy csekk nem lett befizetve. 3 hetet csúszott!!!! Azonnal befizettük, még aznap. Erre két nap múlva levágtak minket az oszlopról, és visszakapcsolási díjért akarták visszakötni. Mondtuk, hogy ne fáradjanak, akkor felmondjuk a szerződést. Kiküldték a május csekket, aztán a korrigálót, melyen 0 Forint a tartozásunk, hiszen májusban le voltunk vágva és fel voltunk mondva már. Ma meg kaptam egy behajtó cégtől egy levelet, miszerint nem fizettem be a májust és nekik is fizessek 7500 ft-ot amiért ezt behajtják. Jó fejek. Azon gondolkodtam, hogy ezek tényleg ennyire hülyék, vagy az a sok ember a hülye aki szóbaáll velük!

Jó, hogy kiadhattam a mérgem, legalább itt!!

carbonara Creative Commons License 2008.04.30 0 0 69

Tisztelt előfizetőnk !

Technikai okokból kénytelenek vagyunk 2008.április ennyitől a csatornabeosztást megváltoztatni. A jövőben a beosztás a következő : ... Reméljük, sikerül nehézség átállítania készülékét. Ha bármi probléma adódna, szívesen állunk tanácsadással az ismert telefonszámokon rendelkezésére. Elnézését és megértését kérve további jó televíziózást kíván Önnek a Fibernet
.

Ezt vagy egy hasonló tartalmú levelet az elmúlt hetekben a kecskeméti Fibernet -előfizetők nem kapták meg, nem is kaphatták meg, mível a Fibernet meg sem írta. Ehelyett minden előzetes tájékoztatás nélkül egyik napról a másikra taljesen megkeverték a beosztást, a TV2 és RTL kivételével minden adót máshol kell keresni.

 

Az ügyfélirodában az új beosztás írásban sajnos még nem áll rendelkezésre, majd pár hét múlva tessék érdeklődni.

Köszönjük Fibernet, ismét bebizonyítottad , hogy igazi szolgáltató vagy, nagyrabecsülöd ügyfeleidet.

-panka54- Creative Commons License 2006.08.16 0 0 68

  Igen...vissza....ehez be kell menned az ügyfélirodára és ki kell töltened egy papirt !

 

  Kérj róla másolatot !....hajlamosak elfelejtkezni róla !

Előzmény: help-deszk (67)
help-deszk Creative Commons License 2006.08.16 0 0 67
Nálam is megcsinálták. Állítólag visszakérhetem az elmaradt 16 nap díját.
Valahogy nem tudok teljes szívből örülni...
Előzmény: -panka54- (66)
-panka54- Creative Commons License 2006.08.16 0 0 66

 Esemény !-))

 

 Kiment a szerelő a lányomékhoz !

 

 Igaz hogy a Tv-t akarta beállítani....mert az volt a munkalapra írva ?!.....ja és még az is hogy időpontot egyeztessen a kuncsaftal......amit persze nem tett meg.

 

 lényeg a lényeg......van net !

-panka54- Creative Commons License 2006.08.16 0 0 65
 hurrááááááá.....haladás!................bár csak igéret:(
Előzmény: help-deszk (64)
help-deszk Creative Commons License 2006.08.16 0 0 64
Day 16:
Már két ígéretem van, hogy jönni fognak. Egy emailben, egy telefonon.
Mindenesetre 16. napja nincs internetem.
Ja, és mellesleg a kábeltévét sem csinálták meg az előírt 8 napon belül, ma van a 9. nap, de "rengeteg munkájuk van".
carbonara Creative Commons License 2006.08.15 0 0 63
mindennap küldök nekik egyet

Többet, hosszút, mindig konkrét kérdéssel a végén : mikor jönnek már ?
Előzmény: help-deszk (62)
help-deszk Creative Commons License 2006.08.15 0 0 62
Ma 11:49-kor válaszoltak a tegnapi e-mail-emre, miszerint felvették a hibabejelentést.
A hibát e-mailben aug. 8-án jelentettem be először, tegnap másodszor, ma elhatároztam, hogy mindennap küldök nekik egyet, amíg nem reagálnak.
Mindenesetre nem történik semmi.
Előzmény: -panka54- (61)
-panka54- Creative Commons License 2006.08.14 0 0 61
A lányom is ide jár hozzám, levelet megnézni...ezt-azt:(
Szerencsére közel laknak. Nekik most csak az én gépem van.
Előzmény: help-deszk (60)
help-deszk Creative Commons License 2006.08.14 0 0 60
Ez elképesztő, de most már nem is idegesítem magam, szerencsére van alternatív csatlakozásom, különben nem tudom, mit tennék...
Előzmény: -panka54- (59)
-panka54- Creative Commons License 2006.08.14 0 0 59
 Most beszéltem a lányomal........semmi:(
Előzmény: help-deszk (58)
help-deszk Creative Commons License 2006.08.14 0 0 58
Most 17:05 van és ma sem történt semmi ?
Nálad ?
Előzmény: -panka54- (57)
-panka54- Creative Commons License 2006.08.14 0 0 57

 Sovány vigasz:(

 

 

Előzmény: help-deszk (56)
help-deszk Creative Commons License 2006.08.14 0 0 56
Köszi, legalább tudom, hogy nem vagyok egyedül.
De én állok nyerésre !:-)
Előzmény: -panka54- (55)
-panka54- Creative Commons License 2006.08.14 0 0 55

 A lányomnál a 8. nap :(

 

 Tegnap már megfogalmazta a ...ejnye-bejnye.... levet a Hirközlésieknek !

Előzmény: help-deszk (54)
help-deszk Creative Commons License 2006.08.14 0 0 54
Day 14
14. napja nincs internetem. Tehetetlen vagyok, adjatok egy AK 47-est vagymit.
Előzmény: Amerigo61 (53)
Amerigo61 Creative Commons License 2006.08.11 0 0 53

Amíg finoman és úriember módjára bánsz velük, ne is várd, hogy lépjenek.

(Nem vagy Te egy kicsit mazohista?:-))

 

1. Olyan nincs, hogy nem tud időpontot mondani. Hívja fel a szerelőt, ott helyben, akár másik vonalról, és mondja meg, hogy mikor jön. A "talán még ma" nem válasz.

 

2. Adja meg a szerelő mobilszámát, de izibe. Attól kezdve őt is lehet cseszegetni. Minimum óránként fel kell hívni, nehogy elfelejtse (el szokták felejteni).

 

3. Ne hagyd magad ilyen könnyen lerázni, főleg, hogy marha nehéz felhívni őket.

 

Bár Te tudod ...

 

(A modemcsere max. 10 perc)

Előzmény: help-deszk (51)
help-deszk Creative Commons License 2006.08.11 0 0 52
Blog:
Péntek
10-kor hívtam őket, mi van.
- Nem tudom, én csak felveszem hibabejelentést, de szólok nekik, hogy most már aztán tényleg...

12:30 sehol semmi.
Előzmény: help-deszk (51)
help-deszk Creative Commons License 2006.08.10 0 0 51
Blog:
13.40-kor visszahívtak.
Valami gond van a modemmel, de csak a helyszínen lehet orvosolni. Majd (?) fog keresni az ügyfélszolgálat (miért, ti kik vagytok, ufók?), és időpontot egyeztet.
- Mikor ? - kérdem.
- Azt nem tudom, de remélem még ma.
- Én is remélem, köszönöm.
Előzmény: Amerigo61 (50)
Amerigo61 Creative Commons License 2006.08.10 0 0 50
Ha Bpesti vagy, akkor ne hívogasd őket, egyszerűbb, ha beballagsz a budafoki központjukba, és módszeresen rájuk döntögeted az íróasztalaikat.
Előzmény: help-deszk (49)
help-deszk Creative Commons License 2006.08.10 0 0 49
Folytatódik a blogom:
Ma sikerült 9 óra előtt elérni a 06- 40- 200- 530 számot.
Felvették a hibabejelentést és a mobilszámomat, hogy majd visszahívnak.
13 órakor ÉN felhívtam ismét őket, mondván, történt-e valami. A fiúka hümmögött és bekérte a modemem sorszámát, illetve a mobilszámomat (ezt az üzenetrögzítővel együtt már ötödször adom meg). Itt tartok 10 nap után.

-panka54- Creative Commons License 2006.08.09 0 0 48
 opppsz..........ezt nem tudtam......... a lányom a múlt héten még beszélt velük.
Előzmény: help-deszk (47)
help-deszk Creative Commons License 2006.08.09 0 0 47
Van egy másik : 06- 40- 200- 530

Ti most vicceltek velem ?
Ezt a számot egy hét alatt ÖTVENSZER hívtam, miután 10-szer üzenetrögzítóre kapcsolt, csak négy kicsengést vártam meg, de gyakran már másodszorra is üzenetrögzítős volt.
A legutolsó alkalommal (ma délután) mintha megváltoztatták volna a kimenő üzenetet: kérjük, hívja fel a területi ügyfélszolgálati irodát.

Ezen a számon élő emberrel nem tudtam beszélni !
Előzmény: -panka54- (46)
-panka54- Creative Commons License 2006.08.09 0 0 46

 Van egy másik :    06- 40- 200- 530

 

  ez a negyvenes  KÉK szám nem kerül annyiba !

 

 én is ezt hívom Budáról:)

Előzmény: help-deszk (45)
help-deszk Creative Commons License 2006.08.09 0 0 45
Köszi, de komolyan Kecskemétet hívjam Budapestről ???
Előzmény: carbonara (44)
carbonara Creative Commons License 2006.08.09 0 0 44
76 - 570 310 (Fibernet Kecskemét Ügyfélszolgálat)
Előzmény: -panka54- (43)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!