Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

elf Creative Commons License 2005.03.13 0 0 6

Jahh tényleg nem néztem a dátumot.

Előzmény: KIZSBusz (5)
KIZSBusz Creative Commons License 2005.03.12 0 0 5
Ez már lejárt probléma (mint a dátumokon is látszik). Valami olyasmi volt, hogy máskép volt ovális a dugó és a henger, mintha nem egymásba valók lettek volna.
Kapott új hengert+dugókat a verda és azóta sincs vele gond.
Előzmény: elf (4)
elf Creative Commons License 2005.03.12 0 0 4

KIZS:

Mi olyan különleges a motoron hogy nincs hozzá gyűrű?

Már túl van minden túlméreten?

 

Nem lehet valami olyan alkatrészkatalógust találni ahol a méretek vannak feltüntetve és nem a márkák?

Lehetne olyat nézni ami passzol bele.

 

Előzmény: KIZSBusz (-)
kandurbandi1 Creative Commons License 2005.03.12 0 0 3
aa
dane Creative Commons License 2002.06.07 0 0 2
A max. gyűrűhézagot nem a fhp.-ban fogja adni,hanem lejjebb kb 1/3-1/4 -ed lökettel.
A hengert pontosan ki kellene mérőórázni,hátha van benne nagyobb kurvaság,itt kb.-re max. ezredeket lehet mondani,nem tizedet,de szerintem nem az lesz a baja,hanem a gyűrűöntésnél lett valami elb@szva.
Hiába a magyar ember találékony,megcsinál mindent,max. az eredmény csak hasonlítani fog az eredetire.
Szerintem ha tényleg nem lehet kapni hozzá gyűrűt(???),csináltass az emberrel újat,valszeg azt már nem fogja elsz@rni.
Előzmény: KIZSBusz (-)
KIZSBusz Creative Commons License 2002.06.06 0 0 1
92mm a dugó (hivatalos gyári) átmérője.

A gyűrű-hézag az alsó holtponton 0,25mm a felső holtponton meg 0,32mm. Ez lenne az az állítólagos kritikus különbség.

Most hirtelen papíron kiszámoltam, az 0,035mm különbséget jelent az átmérőben. Ez már belefér a gyári tűrésbe szerintem.

300 kilcsi után a gyűrűhézag a felső holtponton nagyobb, mint 1mm lett.

Előzmény: RAFi (0)
RAFi Creative Commons License 2002.06.06 0 0 0
Milyen mérteű a henger és a dugattyúk ?
Előzmény: KIZSBusz (-)
KIZSBusz Creative Commons License 2002.06.06 0 0 topiknyitó
Mekkora gond az, ha a henger a felső részénél kb. 0.1mm -rel szélesebb, mint alul? Nem ovális, nem karcos, teljesen jónak néz ki.

Ugyanis a kocsim friss generálozás után, kb. 300 kilcsi múlva iszonyatos olajfogyasztásba kezdett, kb. fél liter olajat elfüstölt 100 kilométerenként.
Kiderült, hogy a zsír új gyűrűim hozzávetőlegesen 1mm -t koptak ezen a távon (mármint a gyűrűhézag). Rovinj oda-vissza 9 liter olajat jelentett.
Ezután persze vissza a szervízbe, ott szétszedték és megállapították a fenti gyűrű-kopást.
El a gyűrűshöz (nem gyári, hanem csinált gyűrűk vannak raja, mert nincs ilyen gyári méret, ami nekem kéne), mire ő azt mondta, hogy ingyé csinál új garnitúrát, de nem lesz jobb, mert
1 - a fent jelzett méretkülönbség van a henger teteje és alja között
2 - szar a légszurom (most egy sima bogár "sport" légszuro van fent)

Mit gondoltok, 300 kilométer alatt el tud így kopni egy gyűrű (pontosabban minden henger minden gyűrűje) ezen okok miatt? A kocsi teljesen normálisan volt használva kivételesen egyáltalán nem állatkodtam vele.

A légszűrőről megjegyzem, hogy a bogaramon már 4 éve ilyen légszűrő van és a legkisebb gondot sem okozta még eddig.

KIZS

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!