Keresés

Részletes keresés

LoviGabi Creative Commons License 7 órája 0 2 82917

A válasz az, hogy ilyenkor szállítanak ki és be dolgokat az építési terület és a felszín között. Ez meg praktikusan a vonal egyetlen felszíni állomása lesz - A Köki!

Pontosan. Valamikor muszáj a nagyobb volumenű dolgokat kiszállítani a vonalról, olyan méreteket és/vagy mennyiséget, amely nem fér bele az üzemszünet és üzemkezdet közötti ~3 órába. Például ezt itt felpakolni, rögzíteni nem biztos hogy kapkodva kell (tippre: a Nyugati állomás burkolata van a kocsikon)

Előzmény: nemeza (82911)
hamzsabusz Creative Commons License 18 órája 0 0 82916

Ez jó hír, köszi az infót! ;-)

Előzmény: Unatkozó rendszergazda (82915)
Unatkozó rendszergazda Creative Commons License 19 órája 0 0 82915

Hétvégente csinálják az alagutat, pályát majd, ezért lesz majd Árpád Híd- Köki pótlás is. Ha kész a középső szakasz, áthaladással fogják az állomást felújítani.

Előzmény: hamzsabusz (82914)
hamzsabusz Creative Commons License 19 órája 0 0 82914

Ha elkészül a középső jelenlegi szakasz, akkor a Nagyvárad/Lehel téri felújítása hogy fog zajlani? Állomáson csak áthaladós nem (mindig) lehet, mert ugye az alagutat ott is kell újítani. Akkor sem fog járni a középső szakaszon (Dózsa/Népliget) között, vagy mi a terv?

Előzmény: Unatkozó rendszergazda (82913)
Unatkozó rendszergazda Creative Commons License 26 órája 0 0 82913

Max. az utasokat tudtad volna kivenni az állomásokról, és a Dózsánál nehéz fordítani a buszokat, plusz több kocsi kell. A pályát nem tudod szétszedni, mert akkor csak Újpest és az Árpád híd között van lehetőség közlekedni, a többi részen pótolhatsz, ami lehetetlen hétköznap.

Előzmény: BahnScorper (82912)
BahnScorper Creative Commons License 27 órája 0 1 82912

Meg a másik, hogy így még lehet olyan dolgokat barkácsolni a Nagyyvárad tér - KöKi szakaszon, amik nem, vagy nem jól készültek el. Illetve a Nagyvárad téri dolgokkal is haladgatni, hogy ott minél kevesebb ideig legyen lezárva az állomás. (Noha semennyire nem értem, miért nem lehetett ezt és a Lehel teret is kizárni a középső szakasszal együtt.)

Előzmény: nemeza (82911)
nemeza Creative Commons License 1 napja 0 2 82911

Úgy lenne érdemes nekiindulni, hogy vajon miért nem a metró jár?

A válasz az, hogy ilyenkor szállítanak ki és be dolgokat az építési terület és a felszín között. Ez meg praktikusan a vonal egyetlen felszíni állomása lesz - A Köki!

Az északi esetén is voltak teljes vonalas pótlások hasonló okokból, a déli résznél meg ugye nem volt feltűnő.

 

Ha véget ér a felújítás, és még akkor is lesz ilyen - na akkor lehet megint gondolkozni és kérdezni. Hátha valaki tud rá egy épkézláb választ.

Előzmény: hamzsabusz (82910)
hamzsabusz Creative Commons License 1 napja -2 0 82910

+ buszoztatni a jó népet kevesebbe van, mint a metrót járatni. :-(

Előzmény: nemeza (82909)
nemeza Creative Commons License 1 napja 0 1 82909

Vasárnap még volt pótlás. Legkésőbb hétvégén kiderül, hogy lesz-e.

Szerintem a középső szakasz építese miatt es a déli szakasz hiányzó liftjeivel kapcsolatosan lesznek még pótlások.

Előzmény: media11 (82908)
media11 Creative Commons License 2 napja 0 0 82908

Valaki nem tudja esetleg, hogy véget értek a hétvégi metrópótlások az M3-as metró déli szakaszán?

hmsoft Creative Commons License 2 napja 0 1 82907

Lehet, hogy ezúttal csak edzett (na mert valódi szükség esetén befut az Izmailovo Plázába (1 perc), vagy ingyenes, bár kevésbé tolerálható jelleggel, a parkba (fél perc), és elintézi), a végcél pedig - a követők számának fokozása érdekében - a nagy könnyítés lenne. Hason fekve, egy szál semmiben, a vonat tetején, az alagútban. Vagy valami ehhez hasonló.

hm

Előzmény: gallo (82906)
gallo Creative Commons License 2 napja 0 0 82906

Eléggé egyértelmű utalás van rá 1 sorral lejjebb.

Előzmény: BahnScorper (82905)
BahnScorper Creative Commons License 2 napja 0 1 82905

Nade kicsit vagy nagyot könnyített?! Nagyon nem mindegy... :-D

Előzmény: hmsoft (82904)
hmsoft Creative Commons License 2 napja 0 2 82904

Tavaly októberben egy feltűnni kívánó polgár fogta magát, és a moszkvai metró Izmajlovszkaja megállójában beugrott a sínek közé, majd könnyített magán. (Valószínű, hogy nem látta "Az arany bűvöletében" című filmet, és annak azt a jelenetét, ahol a bankigazgató leh.gyozza a sérült kábelt.) Némi fennakadást okozott a forgalomban, aztán egy jóízűt kergetőzött is a rendőrökkel, ami miatt ötnapi elzárásra ítélték. Mostanra számolta ki a metróüzem, hogy mennyi kár érte, tehát a bírósági stb. költségeken túl, mennyit kell majd fizetnie az illetőnek. Ez pontosan 508.950 rubel.

hm

A HÉV-es :D Creative Commons License 3 napja 0 0 82903

Sziasztok! 

Keresek megvételre Kisföldalatti utasításokat vagy relikviákat 

 

 

 

Lipooth Creative Commons License 2021.02.24 0 0 82902

Az első mondat hibátlan, annyi kiegészítéssel, hogy az nem csavaros, hanem egy rugós cucc volt (a záró kis pöcköt meghúztad, és oldalra elfordulva tudott lenyílni a búra). A másodikhoz annyit, hogy a barbikon jelent meg a két furatú anyával megoldott zárás. Az M3-on random ment a világításátalakítás, de azok is ugyanolyan zárat kaptak, mint a barbik.

Előzmény: John Howard (82900)
paca664 Creative Commons License 2021.02.24 0 0 82901

Csak azért kérdezem, mert máshol Еж3-asok még rugós gombos lámpával lehettek szállítva (nagyjából egy időben az Ev3-asokkal).

Kétségtelen hogy a pattintós a későbbi, egyszerűbb konstrukció.

Előzmény: John Howard (82900)
John Howard Creative Commons License 2021.02.24 0 0 82900

Emlékeim szerint ez a "csavaros" volt az eredeti, és az Ev3-asok jöttek a lemezpattintóssal. Aztán persze később, felújításkor (Barbie-sítás, stb.) már valószínűleg azt tettek fel, ami éppen volt.

Előzmény: paca664 (82899)
paca664 Creative Commons License 2021.02.24 0 0 82899

Ok, ez az Ev3-asokkal jött vagy később esetleg pótalkatrészként (ha volt ilyen)?

Ganzfav Creative Commons License 2021.02.24 0 0 82898

Volt.

Előzmény: paca664 (82895)
BahnScorper Creative Commons License 2021.02.23 0 0 82897

Tanúsítom.

Előzmény: Lipooth (82896)
Lipooth Creative Commons License 2021.02.23 0 0 82896

Volt.

Előzmény: paca664 (82895)
paca664 Creative Commons License 2021.02.23 0 0 82895

Volt-e a BKV-nál olyan csöcslámpa, aminek a búráját nem a képen alul látható rugós gomb rögzítette, hanem egy hajlított pöcök?

paca664 Creative Commons License 2021.02.23 0 0 82894

Mindkettő Kőérben? Ott csak a 091-et láttam.

Előzmény: LoviGabi (82893)
LoviGabi Creative Commons License 2021.02.23 0 0 82893

Mindkét példány megvan, használatban is vannak.

Előzmény: paca664 (82892)
paca664 Creative Commons License 2021.02.23 0 0 82892

Az ASF-ek megvannak még?

Ilyenek, talán 091 az egyiknek a száma: http://www.oledinesen.dk/materiel-se/nggallery/zo-z-z3-z6/zo-z-z3-z6/image/z_215_01r

hmsoft Creative Commons License 2021.02.22 0 3 82891

Így valahogy. Töltő-oldó állásban felejted a kart, aminek hatására a fővezeték és a kiegyenlítőlégtartály (utóbbi gyorsabban, hogy véletlenül se mozduljon el nyomáscsökkentés felé a kiegyenlítődugattyú) feltöltődik, egészen a főlégtartály nyomásáig. Menetállásban a nyomásmódosító "alulról" működik, ha a fővezeték 5 bar alá megy, de itt most bőven magasabb lesz, tehát nem történik semmi. Max. a tömítetlenségek miatt csökkenhet lassan a nyomás. (A kiegyenlítőlégtartály ilyenkor össze van kötve a fővezetékkel, ezért ahogy csökken a fővezeték nyomása az 5 bar felé, úgy csökken a kiegyenlítőlégtartályé is.) Üzemifék állásba teszed, a fővezeték nyomása csökkenni kezd, a kormányszelepek működésbe lépnek (még csapolni is tudnak, nagyvasúti módra, hogy fenntartsák a nyomáshullámot azon a marha hosszú metrószerelvényen :) ). De fékhatás itt még nem lesz, hanem a túltöltést levezető szelep nyit és leviszi a nyomást 5 bar-ig. Azután minden úgy folytatódik, ahogy kellene. Mi történik, ha túltöltötted a rendszert, és pont akkor ugrik valaki fejest a peronról? Ez esetben úgyis gyorsfék állást használsz, és még ha találsz valami nyitható dolgot a fővezetéken, azt is kinyitod, továbbá ez nem 2 kilométeres tehervonat, tehát a levegős terek kellően korlátozottak, tehát elég hamar megjelenik a fékhatás.

 

hm

Előzmény: Bzmot332 (82889)
lapaj74 Creative Commons License 2021.02.22 0 1 82890

Milyen műszami hiba van az M3-on , hogy már vagy 4 órája nem jár a metró a Köki-Nagyvárad között ?

Bzmot332 Creative Commons License 2021.02.22 0 0 82889

Köszönöm a részletes leírást! :)

Elvileg ha jól sejtem, akkor túltöltött fékvezeték esetén menet (II.) állásba helyezve a fékezőszelepet semmi sem történik (hacsak nem csökken le külső tényező miatt a fékvezeték nyomása 5bar alá, amikor is töltené vissza 5-re a reduktoron keresztül). Az említett "fékezési zavar" pedig arra utal, hogy amíg le nem csökkentjük üzemi fék állásban a fékvezeték nyomását 5bar alá (plusz az a 0,02-0,05MPa amíg a tuskók érdemben a kerekekhez érnek), addig igazából nem jelentkezik tényleges fékhatás. Jól tévedek?

Előzmény: hmsoft (82885)
LoviGabi Creative Commons License 2021.02.21 0 0 82888

A tanfolyamokon szokott lenni. Főleg amióta ez a KTI-s modulrendszer van nálunk is. Százalékosan változó, mennyien buknak ki és/vagy adják fel.

Gondolj bele, egy írásbeli dolgozatnál 75%-ról indul az 'elégséges' érdemjegy osztogatása, ez alatt simán karó. A 3 éves minősítő vizsgákon meg modulonként a 80%-ot el kell érned a jól megválaszolt kérdések számában. Nem könnyű, az biztos...

Előzmény: Csuklósbusz (82883)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!