Sziasztok!Nem feltétlenül a fórum csoport témáihoz tartozik de vitrin csere miatt eladóvá vált a képen látható plüss metrók 3000 Ft/db áron. Ha valakit érdekel írjon rám privátban a horvathpeterbalazs@gmail.com email címre.Budapesten személyesen átvehetőek.További szép napo!
Azért ez eleg meredek hogy nincs semmi potlo se Kelenfoldrol, csak a 10 percenkent jaro 1-es villamos. Legalabb a Körtérig lehetne egy fél potlo Kelenföldrol a volt piros hetes megallasi helyeivel, mert igy majdnem plusz 20 perc volt eljutni este fél 8 fele a Kortertol odaig a ritkan jaro 19-49 miatt.
Ez tényleg röhely, ami itt megy, ahhoz képest, hogy a 2- es vonal volt a kísérleti nyúl, ott pikk, pakk elkészültek a lényeges dolgok, az utasok lényeges hátráltatása nélküli
Valakinek jó üzlet lehet ez a vég nélküli buszoztatás?
Már a kezdetekkor is a busz tender körül forgott minden, ahogy emlékszem.
Az állomások felújítására van érvényes szerződés, azoknak el kellett indulnia. Az állomások felújítása érinti az alagutat is az állomás szerkezetének kezdetétől, így nincs lehetőség közlekedésre a felújítás alatt.
Nem lett volna ördögtől való, hogy amíg nincs megegyezés a pálya/alagút felújításáról, legalább a Deák téri központi átszálló megálló megmarad, esetleg még a Kálvin tér, máshol ne álljon meg a szerelvény, de menjen végig a teljes vonalon. (Így nem várt esemény miatt meg tud állni, Deákon akár vissza is tud fordulni.) Jóval kevesebb pótlásra lett volna úgy szükség. Persze, nyilván a személyzet hiányzik, nem inkább az akarat egy élhetőbb megoldásra, vagy előre gondolkodni. :-( Tavasztól egyre másra zártak le megállókat, kíváncsi lennék mire haladtak azokon a helyeken azóta. Ha ?egyszerre? dolgoznak minden állomáson, viszont a végén egy időben tervezik visszaadni a forgalomnak (a jelek szerint a pálya teljes körű befejezett felújítása lesz a legkésőbbi kritikus időpont) akkor mi értelme volt jó előre lezárogatni megállókat? Több, mint két éves időtartamra lezárni a középső szakaszt, tervezetten min. 2022. dec 31-ig!? Kész röhej az egész. :-(
Azért ez nem olyan egyszerű, hogy akkor nem kezdték el, hopp, vissza az utasforgalomnak. A megállóhelynek van személyzete, ami részben belsős, részben külsős, meg fenntartása, üzemeltetése. Ezeket szerződések tartják életben. Ha úgy tervezik, hogy 7-től felújítás miatt ezek a kiszolgálások szünetelnek, akkor úgy tervez a munkaadó, szerződéses partner is a teendőkkel és nem úgy, hogy akkor most hopp, bedobunk oda valakit arra a pár napra. Ezt így nem lehet. Az is előfordul, hogy a közművek lekötését, elzárását már aznap reggel intézi az illetékes szerv, mert mondjuk a munkavégzés kiemelt feltétele, vagy bármi. Azzal sem egyszerű játszani, mert a szakember nem ér rá ott ücsörögni arra készen, hogy na mikor dől el a vita. Nagyon sok szervezés, megvalósítás van egy ilyen dolog mögött, nem csak annyi, hogy az utolsó lekapcsolja a villanyt és reggel kezdenek bontani.
A 9. oldalon olvashatod, hogy a munkaterületet (középső szakaszt) november 7-én át kellett adni az utasforgalom kizárásával. Az más kérdés, hogy most az állomásokon is a Swietelsky a vállalkozó, akivel az alagúttal kapcsolatban vita van.
Mi igaz azokból a cikkekből amik azt irogatják, hogy állítólag nem kezdték el a metrófelújítást és lehet feleslegesen kezdték el az egész pótlást? Ha ez igaz lenne hogy nincs semmi, akkor nem járna azért a metró a buszos pöfögés helyett?
Tegnap üzemkezdettől már csak a jobb vágányt (KöKi -> Újpest irányú) használhatjuk a Nagyvárad tér-Lehel tér között üzemi forgalomra mindkét irányban. Az esti időablakban a KöKi-Nagyvárad tér közötti utasszállító vonatok a Nagyvárad tér bal peronban fordulnak, hogy a Lehel tér felől helytelen irányban állomástávra közlekedő kiálló szerelvények be tudjanak jönni Nagyvárad tér jobb peron mellé.
A pétervári esetében az Alexander Nyevszkij tér és Jelizarovszkaja közötti 4,7 kilométeres táv a legnagyobb. Amíg a fenti meg nem épült, ő volt a "rekorder".
A ruszkiknál nincs ilyen, hogy a metró 10 percet megy az állomások között egyfolytában? Ott hogyan oldották meg az ilyen gondokat, hisz ott még felújítás alatt levő állomás sincs...?
Ez eddig is benne volta pakliban, bár igaz kevesebb kivont állomással.
Csak azért vetettem fel, mert a legmacerásabb szakaszon a hosszú távú 2 átszállással járó költséges buszoztatás sokaknak nem lesz kellemes, különösen egy járvány helyzetben.
Amit ezzel a felújítással művelnek, és eddigi műveltek az köszönő viszonyban sincs azzal, ahogy a 2- es vonalon, gyorsan, flottul végigment.
Tudom, rövidebb vonal, meg egyebek, de tudom miről beszélek, mert abban a felújításban én is részt vettem.
Néha már arra kell, hogy gondoljak, valakiknek a sok buszoztatás jó üzlet lehet, ellenben a 2- és felújítással, ahol a költségek csökkentése érdekében igyekeztek a pótlások idejét csökkenteni, és ezt, ha jól emlékszem, még ki is hangsúlyozták.
Nyilván mindenki örülne ennek :) csak ennek az a hátulütője, hogy egy esetleges műszaki vagy egyéb okból (pl. gázolás) miatt megálló vonat miatt a többiek a lezárt szakaszon ragadnának jó esetben valamelyik munkaterületen, rosszabb esetben az alagútban, szóval... ez annyira nem buli.