Keresés

Részletes keresés

nemeza Creative Commons License 2020.11.23 0 0 82603

Inkább Etele-Bikás park- [Bártfai utca]-ÚjbudaKp-Móricz-Szt.Gellért ter

Vissza Csiky utcan ugyanez.

Előzmény: Pavatomi (82599)
HPeti78 Creative Commons License 2020.11.23 0 0 82602

 

Sziasztok!Nem feltétlenül a fórum csoport témáihoz tartozik de vitrin csere miatt eladóvá vált a képen látható plüss metrók 3000 Ft/db áron. Ha valakit érdekel írjon rám privátban a horvathpeterbalazs@gmail.com email címre.Budapesten személyesen átvehetőek.További szép napo! 

Mr. SziD Creative Commons License 2020.11.22 0 0 82601

Csak a szokásos, besz**t a peronvédelem.

Előzmény: zjakabfi (82600)
zjakabfi Creative Commons License 2020.11.22 0 0 82600

Mi történt amúgy?

Előzmény: Pavatomi (82599)
Pavatomi Creative Commons License 2020.11.22 0 1 82599

Azért ez eleg meredek hogy nincs semmi potlo se Kelenfoldrol, csak a 10 percenkent jaro 1-es villamos. Legalabb a Körtérig lehetne egy fél potlo Kelenföldrol a volt piros hetes megallasi helyeivel, mert igy majdnem plusz 20 perc volt eljutni este fél 8 fele a Kortertol odaig a ritkan jaro 19-49 miatt. 

zjakabfi Creative Commons License 2020.11.22 0 0 82598

Nem jar az M4.

oregbeatsuhanc Creative Commons License 2020.11.13 -4 2 82597

Ez tényleg röhely, ami itt megy, ahhoz képest, hogy a 2- es vonal volt a kísérleti nyúl, ott pikk, pakk elkészültek a lényeges dolgok, az utasok lényeges hátráltatása nélküli

Valakinek jó üzlet lehet ez a vég nélküli buszoztatás?

Már a kezdetekkor is a busz tender körül forgott minden, ahogy emlékszem.

Előzmény: hamzsabusz (82595)
korpi41 Creative Commons License 2020.11.13 0 2 82596

Az állomások felújítására van érvényes szerződés, azoknak el kellett indulnia. Az állomások felújítása érinti az alagutat is az állomás szerkezetének kezdetétől, így nincs lehetőség közlekedésre a felújítás alatt.

Előzmény: hamzsabusz (82595)
hamzsabusz Creative Commons License 2020.11.13 0 2 82595

Nem lett volna ördögtől való, hogy amíg nincs megegyezés a pálya/alagút felújításáról, legalább a Deák téri központi átszálló megálló megmarad, esetleg még a Kálvin tér, máshol ne álljon meg a szerelvény, de menjen végig a teljes vonalon. (Így nem várt esemény miatt meg tud állni, Deákon akár vissza is tud fordulni.) Jóval kevesebb pótlásra lett volna úgy szükség. Persze, nyilván a személyzet hiányzik, nem inkább az akarat egy élhetőbb megoldásra, vagy előre gondolkodni. :-( Tavasztól egyre másra zártak le megállókat, kíváncsi lennék mire haladtak azokon a helyeken azóta. Ha ?egyszerre? dolgoznak minden állomáson, viszont a végén egy időben tervezik visszaadni a forgalomnak (a jelek szerint a pálya teljes körű befejezett felújítása lesz a legkésőbbi kritikus időpont) akkor mi értelme volt jó előre lezárogatni megállókat? Több, mint két éves időtartamra lezárni a középső szakaszt, tervezetten min. 2022. dec 31-ig!? Kész röhej az egész. :-(

Előzmény: didyman (82592)
didyman Creative Commons License 2020.11.13 0 0 82594

Az. :-(

Előzmény: LoviGabi (82589)
Pavatomi Creative Commons License 2020.11.13 0 0 82593

Köszi a válaszokat. 

didyman Creative Commons License 2020.11.13 -1 3 82592

Azért ez nem olyan egyszerű, hogy akkor nem kezdték el, hopp, vissza az utasforgalomnak. A megállóhelynek van személyzete, ami részben belsős, részben külsős, meg fenntartása, üzemeltetése. Ezeket szerződések tartják életben. Ha úgy tervezik, hogy 7-től felújítás miatt ezek a kiszolgálások szünetelnek, akkor úgy tervez a munkaadó, szerződéses partner is a teendőkkel és nem úgy, hogy akkor most hopp, bedobunk oda valakit arra a pár napra. Ezt így nem lehet. Az is előfordul, hogy a közművek lekötését, elzárását már aznap reggel intézi az illetékes szerv, mert mondjuk a munkavégzés kiemelt feltétele, vagy bármi. Azzal sem egyszerű játszani, mert a szakember nem ér rá ott ücsörögni arra készen, hogy na mikor dől el a vita. Nagyon sok szervezés, megvalósítás van egy ilyen dolog mögött, nem csak annyi, hogy az utolsó lekapcsolja a villanyt és reggel kezdenek bontani.

Előzmény: Pavatomi (82590)
xxxzzz80 Creative Commons License 2020.11.13 0 0 82591

A pályára és az alagútra nincs szerződés. Az állomásokat elkezdték, mert erre van szerződés:

https://kereso-core.kozbeszerzes.hu/data/dokumentumtar/37929/afa854df-f263-4f6e-8f64-3035efdfec50.pdf (szerződés innen: http://m3felujitas.hu/node/339)

A 9. oldalon olvashatod, hogy a munkaterületet (középső szakaszt) november 7-én át kellett adni az utasforgalom kizárásával. Az más kérdés, hogy most az állomásokon is a Swietelsky a vállalkozó, akivel az alagúttal kapcsolatban vita van.

Előzmény: Pavatomi (82590)
Pavatomi Creative Commons License 2020.11.13 0 1 82590

Hello!

 

Mi igaz azokból a cikkekből amik azt irogatják, hogy állítólag nem kezdték el a metrófelújítást és lehet feleslegesen kezdték el az egész pótlást? Ha ez igaz lenne hogy nincs semmi, akkor nem járna azért a metró a buszos pöfögés helyett?

LoviGabi Creative Commons License 2020.11.12 -1 6 82589

"Szerencsére akkor sem sérült meg senki, ám ez nem garancia arra, hogy hasonló szerencsétlenségek utasokkal tömött vonatokkal nem fordulhatnak elő."

Ez egy mekkora tajparaszt gyökér...

Előzmény: zjakabfi (82586)
prOBIgy95 Creative Commons License 2020.11.11 0 3 82588

Szép kis szakmaiatlan hangulatkeltés ez a "cikk".

Előzmény: zjakabfi (82586)
18-09 Creative Commons License 2020.11.11 0 0 82587

2000. május 22

Előzmény: zjakabfi (82586)
zjakabfi Creative Commons License 2020.11.11 0 0 82586

https://index.hu/belfold/2020/11/11/nem_latni_az_alagut_veget_a_3-as_metroban/

 

Az utolsó képes baleset melyik évben történt, tudja valaki?

LoviGabi Creative Commons License 2020.11.10 0 2 82585

Tegnap üzemkezdettől már csak a jobb vágányt (KöKi -> Újpest irányú) használhatjuk a Nagyvárad tér-Lehel tér között üzemi forgalomra mindkét irányban. Az esti időablakban a KöKi-Nagyvárad tér közötti utasszállító vonatok a Nagyvárad tér bal peronban fordulnak, hogy a Lehel tér felől helytelen irányban állomástávra közlekedő kiálló szerelvények be tudjanak jönni Nagyvárad tér jobb peron mellé.

Előzmény: TWdoktor (82577)
LoviGabi Creative Commons License 2020.11.10 0 0 82584

Már nem járunk át napközben a Fehér útra. Szerintem nekik ez nagy megkönnyebbülés, hogy nem kell állomástávozni miattunk :)

Előzmény: hol_itt_hol_ott (82583)
hol_itt_hol_ott Creative Commons License 2020.11.09 0 0 82583

Ahha, köszönöm.

Akkor lőttek a "könyebb" felszini panda fotózásnak.

Előzmény: korpi41 (82582)
korpi41 Creative Commons License 2020.11.09 0 1 82582

3:30-as követésben 7 + 1 tartalék (Árpád híd) vonat van kint, 24:30-as fordulóidővel, mindkét végén fordítószemélyzettel.

5:00-ás követésben 6 + 1 Bajcsy tárol + 1 tartalék (Árpád híd) vonat van kint, 30:00-ás fordulóidővel, "hosszú" fordítási tartózkodással.

Tehát nincs mozgás a középső szakaszon a két csúcs között.

Előzmény: hol_itt_hol_ott (82581)
hol_itt_hol_ott Creative Commons License 2020.11.09 0 0 82581

A Lehel-Újpest szakaszról, két rész között kiálló szerelvények Kőérbe mennek, vagy van megint szerelvény a Fehér úton is tárolva?

hmsoft Creative Commons License 2020.11.09 0 1 82580

Ami a moszkvait illeti, parancsolj: Krilatszkoje-Sztrogino.

A pétervári esetében az Alexander Nyevszkij tér és Jelizarovszkaja közötti 4,7 kilométeres táv a legnagyobb. Amíg a fenti meg nem épült, ő volt a "rekorder".

 

hm

Előzmény: TWdoktor (82577)
gmarc Creative Commons License 2020.11.09 0 0 82579

A jereváni metróban a 10-es lassújeleken simán mehet ennyit, nem? :) 

Előzmény: BahnScorper (82578)
BahnScorper Creative Commons License 2020.11.09 0 0 82578

Miért menne ennyit egy metró két állomás között? Első blikkre Kínában találtam egyetlen 6 km hosszú állomásközt, még arra sem reális ilyen menetidő.

Előzmény: TWdoktor (82577)
TWdoktor Creative Commons License 2020.11.09 0 0 82577

A ruszkiknál nincs ilyen, hogy a metró 10 percet megy az állomások között egyfolytában? Ott hogyan oldották meg az ilyen gondokat, hisz ott még felújítás alatt levő állomás sincs...?

Előzmény: LoviGabi (82575)
oregbeatsuhanc Creative Commons License 2020.11.09 0 1 82576

Ez eddig is benne volta pakliban, bár igaz kevesebb kivont állomással.

Csak azért vetettem fel, mert a legmacerásabb szakaszon a hosszú távú 2 átszállással járó költséges buszoztatás sokaknak nem lesz kellemes, különösen egy járvány helyzetben.

Amit ezzel a felújítással művelnek, és eddigi műveltek az köszönő viszonyban sincs azzal, ahogy a 2- es vonalon, gyorsan, flottul végigment.

Tudom, rövidebb vonal, meg egyebek, de tudom miről beszélek, mert abban a felújításban én is részt vettem.

Néha már arra kell, hogy gondoljak, valakiknek a sok buszoztatás jó üzlet lehet, ellenben a 2- és felújítással, ahol a költségek csökkentése érdekében igyekeztek a pótlások idejét csökkenteni, és ezt, ha jól emlékszem, még ki is hangsúlyozták.

Előzmény: LoviGabi (82575)
LoviGabi Creative Commons License 2020.11.09 0 1 82575

Nyilván mindenki örülne ennek :) csak ennek az a hátulütője, hogy egy esetleges műszaki vagy egyéb okból (pl. gázolás) miatt megálló vonat miatt a többiek a lezárt szakaszon ragadnának jó esetben valamelyik munkaterületen, rosszabb esetben az alagútban, szóval... ez annyira nem buli.

Előzmény: oregbeatsuhanc (82574)
oregbeatsuhanc Creative Commons License 2020.11.09 0 1 82574

Ilyen gyors metrónak külön örülnék, mert akkor a Határ úttól Újpestig két átszállás nélkül végig mehetnék.

Eddig is voltak kihagyott állomások, jó lenne hasonlóan működni, ha már a pályatest cseréje megtörtént.

Előzmény: király2644 (82570)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!