A motorjával nincs gáz (CIH), ilyen van rengeteg régi opelben: ascona, manta, rekord, kadett c, etc. Általában a GT-kben 1.9 szokott lenni (lehet hogy csak azzal csinálták? , nincs kedvem utánanézni :), amit 2.0 alapméretre lehet fúrni, szóval az 1.9 blokk jó indulásnak.
Én is németből hoznék inkább egyet, mivel úgy tudom, a veterán autók vámmentesen behozhatók. És ott aztán van választék.
Szerintem ennyi pénzért kicsit sok.
a hajó 1000 USD.
1500 USD így a gép ami kb 4000 Dem, ennyiért németeknél is van, némelyik nem is rossz állapotban, egyébkén kinnt alkatrész is van hozzá, ráadásul vmelyik opel kompatinűbilis is vele asszem.
Köszi a hozzászólásokat... reméltem hogy horogra akad valaki, akinek van ilyen gépe és konkrét segítséget tud adni. Sajnos a konténeres szállítás mások szerint is ilyen drága. Ha rendes, forgalomban levő autóként gurul fel a hajóra, akkor olcsóbb és valószínűleg így fog hazajönni - pár év múlva. Ugyanis a legújabb helyzet az, hogy srác kint marad Amerikában és ott próbálja meg felújítani. Amúgy nem idegen neki a felújítás, itthon veterán motorjai vannak meg egy 23 éves Fiat X1/9-e.
Elég nagy munka rendbehozni, egy olyan autót, ja és drága. De nem semmi tudni azt, hogy nem sok embernek van Opel GT-je... Vezetni se lehet semmi.
Opel GT alkatrészügyileg kétlem, hogy tömve lennének vele a magyar bontók, de egy kis külföldi kapcsolattal, lehet ellátni a masinát.
Jobban jártók, ha előtte utánanéztek a dolog szállításí/papir és egyéb mocskos bürokratikus dolgainak, mert nagyot lehet szívni, ha sok pénzért nagy nehezen hazajön az autó és akkor szarakodnak a vámnál!!
Egy konténer (amibe 2 autó fér) asszem 1-2000 USD amivel Hamburgig jön el a cucc.
Egy barátom és kollégám számára kérek segítséget. Most Amerikában van munkaügyben és talált egy romos Opel GT-t 500 dollárért. Csinált róla egy pár fotót és szeretne róla műszaki dolgokat kérdezni így e-mailben, hogy eldöntse, érdemes-e megvenni és hazahozatni és felújítani. Ha valaki ért a típushoz és van kedve segíteni, kérem jelezzen vissza nekem vagy egyből neki: Takács Kálmán, e-mail még 2-3 hétig: hun_liason@nabiusa.com . Előre is köszönjük!