>Tatabányán tankoltam és Tatáig nyomtam egy kövér gázt a Puntónak
Tatabanyan hol? Onnan Tataig gyorsult fel 200-ra?
Az EVO magazinban most volt egy tesztsorozat a V Power Racingrol (Angliaban Optimax) es muszeresen is ki tudtak mutatni nemi javulast a gyorsulasokban.
Azon kivul tisztitja a szelepeket, ezt is fotokkal tudtak igazolni.
Nekem csak negativ tapasztalatom volt vele :((
Lecsökkent az alapjáratom,
megnőtt a fogyasztás,
és hamarabb tiltott a gép ???
Én a többiektől jókat hallottam úgyhogy nem értem lehet hogy sima benzit kaptam 99EVO árban én ezt tudom elképzelni. Lehet hogy teszek egy másik próbát egy másik MOL-nál.
A Shell VPower Racing-et eddig már 3x tankoltam, de egyszer sem hozta meg a kívánt hatást... sőt úgy tűnt, mintha "jobban melegedett" volna tőle a motor - ez lehetséges ????
A MOL 99EVO-ja viszont tényleg bejött :)
Tatabányán tankoltam és Tatáig nyomtam egy kövér gázt a Puntónak. Szkeptikus voltam, de engem is meglepett, hogy most simán elérte a 200 km/h-s sebességet. Azelőtt többször is próbáltam már, de 180 fölött mindig "ellustult a járgány" - most viszont teljesen normál tempóban ráfeküdt a 200-ra a mutató... :) ja és ment volna még tovább is (egy keveset)
Pénteken kipróbáltam, bár drága, de a pesti utamra próbaként ezt tankoltam. Már régebben írtam az autómnak legjobban az ÖMV 95-98-as benzinjei tetszenek, a Shell V-Power Racingje nem jött be. Na a MOL EVO-ja nagyon tetszett a gépnek. Kiváló rugalmasság, élénkség a motor felől, 4 személlyel emelkedőn 90-nél padló és a mutató kúszik szépen fefelé rendületlenül. Hazafelé az M7-en nem tudtam olyan kis gázt nyomni, ugye az útépítés miatt, hogy az autó 5-ben tartsa a 70-80-as sebességet, mert elkezdett gyorsulni. Szóval a Golf motorjának ez eléggé megfelelő.