Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Applefan Creative Commons License 2022.06.14 0 0 13731

Szia!

 

Szerintem ne tedd. Az IS 200 az egyetlen és toronymagasan legkívánatosabb Lexus ever. Szép is, jó is, szerethető is, európai embernek való is (hasonló rajongást képes kiváltani, mint egy Alfa, tele egyediséggel és stílussal), ami más Lexus típusról így, ebben a formában már nem mondható el. Én nem adnám el soha....

Előzmény: kucsipeti (13714)
Tshu-hash Creative Commons License 2022.04.09 0 0 13730

Sziasztok,

 

Csak erdeklodeskeppen kerdeznem: az MLK (Magyar Lexus Klub) foruma megszunt letezni? Ha megnyitnam, semmi nem tolt be, csak egy feher, ures oldal latszodik.

Pokolimacska Creative Commons License 2022.03.10 0 0 13729

Sziasztok!

 

Látom itt sem nagyon pörög a fórum, de azért hátha...  IS200-hoz keresnék kezelési útmutatót, -és  ha lenne valaki aki  megválna tőle-  nagyon  szívesen megvenném :-)

Előre is köszi.

tillA Creative Commons License 2022.02.16 0 0 13728

Ugyanez!

Előzmény: L.RX (13727)
L.RX Creative Commons License 2022.02.15 0 0 13727

Sziasztok!

Segytséget szeretnék kérni.

Rx400h 2006. a csomagtartó ajtó gombnyomásra /a műszerfalról is/ kinyílik résnyire,majd visszazár. Ha kézzel"rásegítek"akkor ki tudom nyitni,gombnyomásra vissza is csukódik,de ismételt nyitáskor ugyanezt produkálja. 

Zkt1 Creative Commons License 2022.01.30 0 0 13726

Van spéci Lexus bontó.
Googlezz rá, ott valószínű van olcsóbban.

 

Előzmény: khru (13725)
khru Creative Commons License 2022.01.18 0 1 13725

Szép estét!

Érdeklődnék, hogy lexus rx 400 h 2006 évjárathoz bal oldali tükröt tud valaki valahol? A szervízt most kihagynám mert ott 330000 Ft. 

 

Előre is köszönöm.

 

 

Tomasz Apa Creative Commons License 2022.01.07 0 1 13724

Sziasztok!

 

Lexus is220d elektromos hibával kapcsolatban lenne kérdésem. A jelenség a következő. Leállításkor minden áramot elvesz, Viszont az autó nem áll le,csak akkor ha a lámpa kapcsolót felkapcsolom. Valami okmál fogva v.mi leszívja az aksit. Valakinek van v.mi ötlete?

sToOrm Creative Commons License 2022.01.06 0 1 13723

Sziasztok!

Elkezdtem nézegetni a 07-es GS 450H-kat, mivel a jelenlegi autóm elég kövér szervíz számlával kecsegtet (saab 9-5 aero), elgondolkodtam a cserén és átülnék valami biztosabb technikába.
Mennyire problémás ez a típus, akkupakk cseréje mennyiből járható és durván mi az intervalluma?
Ha valakinek van ilyen (volt ilyen), tudna róla mesélni, azt is szívesen várom.

Előre is köszönöm a válaszokat.

Tilex Creative Commons License 2021.11.05 0 1 13722

Sziasztok! 

 

Akinek esetleg érdekes a téli gumi:

én időközben egy Vredestein Wintrac Pro XL-t tetettem fel. Tavaly váltottam Vredesteinre. Mivel a nyári bejött, gondoltam megnézem a télit. Halk, sportos, a jól illik az NX-hez.

 

Üdv,

T

 

Előzmény: Tilex (13716)
[www] Creative Commons License 2021.10.21 0 0 13721

Üdv

2013 - 2015 környéki, kb. 200e-et futott, szervizelt IS 350h-t szabad?
Gondolok itt esetleges típushibákra, horror szervizköltségre (pl. vezérlés csere, ha kell egyáltalán?!. Régebbi GS 450h V6 esetén hallottam erről, hogy horror összeg a csere, hiába láncos) Vagy golyóálló a technika mint a Prius 3 esetén?

tillA Creative Commons License 2021.10.20 0 0 13720

Köszönöm szépen a segítséget, oldódik megfele!

Előzmény: Sea-ya (13718)
Sea-ya Creative Commons License 2021.10.18 0 1 13719

a nyelv mellékes,  mutatja is :)

https://www.youtube.com/watch?v=NJRbVWor5Gg

 

Előzmény: Sea-ya (13718)
Sea-ya Creative Commons License 2021.10.18 0 1 13718

Hello Tilla

 

ez nem hiba, de elfelejtette a végállásokat (pl akku levét miatt), és újra kell tanítani akár csak az ablakoknál is.

Ha jól emlékszem mind1 melyik gombot, de tartsd benyomva amíg végigfut oda-vissza és utána még pár másodpercet, majd elengedheted.

Előzmény: tillA (13717)
tillA Creative Commons License 2021.10.17 0 0 13717

Tetöablakkal kapcsolatban kérnék tanácsot. RX300 a típus.

Két kapcsoló van, a nyitás, illetve emelés céljára. De mind a kettő pontosan ugyanazt csinálja, rosszul. Ha egyik irányban nyomom, akkor nyitott állásból bezárodik - de rögtön továbbmegy az emelésbe. Ha másik irányba nyomom, akkor lecsukodik  - de azonnal megy tovább és nyílik.

Tehát nincs végállapot, ezért nem lehet rendesen bezárni. Csak "érzésböl". Nem is merem használni a tetöablakot, mert félek, hogy rosszul zárom be és bejön az esövíz...

Ismeri valaki ezt a hibát? Tipikus? Létezhet egyszerű megoldása? Szoftveres? Vagy elektronikai?

Tilex Creative Commons License 2021.10.13 0 0 13716

Sziasztok! 

 

Tudnátok javasolni téli gumit? 

NX 300h-ra keresek. 

 

Köszönöm! 

IS300h Creative Commons License 2021.10.10 0 0 13715

Sziasztok!

 

IS300h-ra keresek mankó kereket ha valaki tud ebben segíteni annak örülnék.

 

 

kucsipeti Creative Commons License 2021.06.12 0 0 13714

Sziasztok,

Lexus IS 200 leváltásán gondolkodom GS-re. Van is nálunk egy igen szép kívánatos darab. A következő motorral: gy.év: 5/2017, 2494cm3, 133kW (181PS), Z, A, Hybrid (benzín/elektro), Euro 6

Mennyire megbizható ez a motor kombináció? Az IS200-al meg mindig nagyon elégedett vagyok ezért nehéz a váltás. Üdv. kucsipeti

acura13 Creative Commons License 2021.06.02 0 0 13713

Sziasztok..

ötleteket varok problemara:-)

 

egy kis segitség kellene, hatha talalkoztatok hasonloval..
Adott egy xenonlampas auto, elöl hatul szintérzékelovel..(lexus GS 300 2006
elindulok haza 5 nap állás utan, tökéletes a lampa
otthon 2 napig hasznalom, elindulok vissza meloba(260km) egyszercsak lemegy a lámpamagasság teljesen, a kocsi orra elé világit.hiaba gyujtas le, ki-be kapcsolom a lampat, semmi...neha magatol visszaáll pár percig
Ha állok a melohelyen 5 napot, mig dolgozom, elindulok haza, akkor meg jo
Hibajel semmi..tarolt hibakod semmi....szerviz ezzel kizarva:-(

elöször a karok, csuklok WD40 fujasaval kacérkodom, vagy hatha meglazult valami, esetleg csatlakozo??közben megtörtent, egy uton eddig jo lett...csatlakozok szarazak, nem csusztak szét, összekötö karok nem töröttek, deformaltak

Zkt1 Creative Commons License 2021.04.21 0 0 13712

"még annyi sem volt, hogy azt kérdezzék, hogy : Szeretne egy teát, vagy kávét? "

Mármint az önkiszolgálóból ? :D

 

Én Monoron csináltattam vásárlás előtt kocsi teljes felmérését is. Az volt talán 50-60 ezer.

Nagyon alaposak voltak, tételes hibalistát adtak.

Utána futóműveshez vittem kocsit, tőle is bekértem hibalistát és tételesen tökéletesen egyezett a kettő. Ami amúgy nem rövid lista volt (34+ elem).

 

Előzmény: Hivatalból_vesztes (13711)
Hivatalból_vesztes Creative Commons License 2021.04.21 0 0 13711

A Monorról annyit, hogy miután negatív értékelést adtam egy szervizlátogatással kapcsolatban, a munkafelvevő felhívott, és majdnem, hogy lebaszott, hogy hogyan adhattam ilyen értékelést. Én oda többet nem megyek az tuti!

 

Elkértek 25 ezer forintot egy hibakód kiolvasásért, amit én ott helyben nyugtáztam, de azért az értékelésemben megemlítettem, hogy azért láttam használtautó hirdetésekben, hogy kb. 12 ezer környékén olvasnak ki hibakódot. Igaz szerviz nem volt, csak diagnosztika, de akkor is. 

 

A másik, hogy ha már annyira nagyra tartják magukat, akkor ott vártam, mert én kértem, hogy várhassam meg a diagnosztizálást, amúgy toronycsapágy volt a hiba okat a hangnak, ami jött a futóműből, még annyi sem volt, hogy azt kérdezzék, hogy : Szeretne egy teát, vagy kávét? 

Szerintem sokkal kevésbé luxusabb márkák esetében is ez kb. ma már a minimum. Főleg, hogy egyedül voltam a szalonban. Nem, hogy több milliót hagyjak ott ezek után.

 

 

Előzmény: Munkas11 (13710)
Munkas11 Creative Commons License 2021.04.17 0 0 13710

Megy nekik a bolt. Épp tegnap láttam a Lexus hírlevélben, hogy a húszasával osztogatják a Lexusokat a sportolóknak. Gondolom a kellenek a jó politikai kapcsolatok az állami megrendelésekhez. Gyorsan fel is vettem őket az embargó listámra, a Hungest hotel és társai mellé.

Amúgy volt jó és rossz tapasztalat is velük. Pár MFt-ot már én is otthagytam a monori szervízben, így nyilván elégedett vagyok velük, de a sok jó közé becsúszott egy-kettő amikor nem boldogan távoztam. Általánosságban ők meg a Reálszisztéma jók.

Bár nekem mindegyik kiesik, ezért a kisebb szervizeket inkább helyben csináltatom.

Előzmény: Wicked Belzebub (13709)
Wicked Belzebub Creative Commons License 2021.04.17 0 0 13709

En a Lexus Szegednel vettem az autom, eddig ketszer voltam Monoron kotelezon, egyszer meg egy gyari visszahivason, nagyon kedves, korrekt kiszolgalasban volt reszem, es az arak is jok... 

Hatranya, hogy messze van, es semmi sincs a kozelben :) 

Előzmény: Tilex (13708)
Tilex Creative Commons License 2021.04.16 0 0 13708

Köszi!   Elégedett vagy velük?   

 

Én egyszer voltam eddig, akkor  Pilisvörösváron, de most Monorra fogok a hybrid garancia miatt. 

Előzmény: VigLevente (13707)
VigLevente Creative Commons License 2021.04.16 0 0 13707

Kovács Autóház Kft., Monor.

Előzmény: Tilex (13706)
Tilex Creative Commons License 2021.04.16 0 0 13706

Szia! 

Érdeklődnék, hogy melyik szervízben voltál? 

 

 

Előzmény: VigLevente (13705)
VigLevente Creative Commons License 2021.04.16 0 0 13705

Szia, ma voltam a szervízben, újabb gyertyacsere, de nem hozott változást, viszont szürreális hibakódokat olvastak ki, pl.: egyszer kifogyott az üzemanyagtank, és a belsőégésű motor nélkül az autó sebessége elérte a 205 km/h :)))  ami érdemi hibát találtak: a kis akksi cellája hibás, ami elméletileg feszültségingadozást okozhat, de, hogy ez mennyire hat ki a fogyasztásra, majd csak a csere után derülhet ki. Az akksi annyira nehezen beszerezhető az autóhoz, hogy a várakozási idő jelenleg min. 30 nap... A hybrid rendszernek nincsen baja, tehát máshol van a gond... 

Előzmény: Hivatalból_vesztes (13700)
Tilex Creative Commons License 2021.04.16 0 0 13704

OK. Ez logikus. Köszi. 

Nézek valami kifejezetten SUV-ra ajánlottat.  

 

Ismerősöm (Hyundai Tucsonja volt)  Kumho és Toyo gumikat ajánlott. Olcsóbb és neki bevállt. Ezeket egyálátalán nem ismerem. 

Előzmény: Munkas11 (13703)
Munkas11 Creative Commons License 2021.04.16 0 0 13703

Pont az a baj a contactokkal, amit a kolléga írt, hogy nem SUV-ra valók. A teszteket is kis gumikkal nyerik: azokat felteszik az 1 tonnás Opel Astra-ra, ott hoz is 50 m fékúton -1m-t, főleg ha peresebb. De ezek a nagy dögök, mint a miénk, a többi gumit is rányomják annyira az útra, hogy jól tapadnak. Főleg, hogy ezeknek a gumiknak van magasságuk is, és a Lexusoknak nem pattogósra van hangolva a futóművük. Itt nem jön ki az előny, amit a lágyabb gumikeverék ad. A nagy tömeg és erősebb motor miatt, meg nagyon kopik. Persze ez sofőr és használat függő is.

Szóval, nem rosszak az contact gumik, csak minek. Amikor közel negyed millió felszereltetni egy szettet, azt jobb minél ritkábban csinálni.

Zkt1 Creative Commons License 2021.04.16 0 0 13702

Ha jól emlékszem a SportContact kopik piszkosul. A PremiumContact volt a minden tesztet megnyerő típus.

 

Szintén (ex-)mondeós :D ?

Nekem is volt mondeón Pirelli, de nem voltam oda érte. Az akkori Michelin Alpine téli meg mint a takony.

Abban a méretkategóriában a Dunlop meglepően jó volt. Téli és nyári is az van fent (vagy lehet egyik már GoodYear ? meg kellene néznem).

Ebben a nagyobb kategóriában viszont Dunlop nem brillíroz.

Conti, GoodYear, Bridgestone ... ezekkel azért ritkán lehet bakot lőni. (de ezeknek is van pár igen rosszul sikerült szériája, sőt spéci pl sportos szériája, szóval érdemes azért utánanézni)

 

A noname-ekkel viszont vigyázni kell. Amit kaptam kocsihoz (lusta vagyok visszalapozni milyen) az olyan sz-r volt, hogy 2 hét után már rendeltem is a GoodYear-t.

 

Előzmény: Tilex (13701)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!