Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

ytel100 Creative Commons License 2025.07.03 0 0 8024

OK, köszönöm a segítséget!

Előzmény: xmbela (8023)
xmbela Creative Commons License 2025.07.03 0 0 8023

Denso, Sanden, Valeo.

Az olcsóbbaknál az a lényeg, hogy az áthajtás ne az a gagyi 3 imbusz csavaros legyen.

Előzmény: ytel100 (8022)
ytel100 Creative Commons License 2025.07.03 0 0 8022

Így van. 

Forog mindene elvileg.

Kompresszorból melyik gyártó ajánlott manapság?

Előzmény: xmbela (8020)
xmbela Creative Commons License 2025.07.03 0 0 8021

Azt kell megfejteni, hogy miért kapcsolgat ki a kuplung? Például: túl mags nyomás, túl alacsony nyomás, elpár hőmérséklet érzékelő.

Előzmény: dsanyi94 (8019)
xmbela Creative Commons License 2025.07.03 0 0 8020

Tehát, akkor nincs tiltva és a kompresszor ki van vezérelve. A hiba a szabáylzószelep, vagy elszakadt a kompresszor áthajtása. A szíjtárcsával együtt forog a kompresszor tengelye is ugye?

Előzmény: ytel100 (8018)
dsanyi94 Creative Commons License 2025.07.03 0 0 8019

Bocsánat, behúzó mágnese kapcsolgat ki-be

Előzmény: xmbela (8017)
ytel100 Creative Commons License 2025.07.03 0 0 8018

Köszönöm, közben "leesett", hogy mire gondolsz..

Ott nincs semmi, 0 az érték.

Viszont a nyomás nem változik gázadáskor sem, 7,8-8 bar.

Előzmény: xmbela (8014)
xmbela Creative Commons License 2025.07.02 0 0 8017

 "a kompresszor nyomás szabályzója ki-be kapcsolgat"

Ez micsoda?

Előzmény: dsanyi94 (8015)
dsanyi94 Creative Commons License 2025.07.02 0 0 8016

Azt még elfelejtettem hozzá írni, hogy a hűtő 5 éves Nissens, lamellái épek, rendesen áramlik át a levegő rajta, ventilátor is jó. A nagy nyomású becsatlakozás mégis tűzforró

Előzmény: dsanyi94 (8015)
dsanyi94 Creative Commons License 2025.07.02 0 0 8015

Sziasztok!

 

Adott egy 99-es 1.5 benzin Honda Civic

 

Klíma kompresszor cserélve lett, mert megkopott, pörgetni kellett a motort, hogy dolgozzon.

Magas nyomás gyorsan ugrált 12-15-bar között, alacsony nyomás rendben volt.

 

 

Kicseréltem egy utángyártott új Nissens kompresszorra és kapott egy új Behr szárító szűrőt.

A problémám az, hogy a nyomás ugyanúgy ugrál17 baron és fordulat emelésre felmegy 20-25 bar-ra is,

Gáz elvételre a kompresszor nyomás szabályzója ki-be kapcsolgat, lefojtva ezzel a motort.

A kis nyomás szépen megáll 2-bar környékén, de mikor ki-be kapcsol a kompresszor, leesik 1-barra.

A rendszer viszonylag hideget fúj 10-12 fokot, szóval ez sem az igazi.

Szeretném kérni a segítségeteket, hogy mi lehet a probléma. 

Előre is köszönöm.

xmbela Creative Commons License 2025.07.02 0 0 8014

Előzmény: ytel100 (8013)
ytel100 Creative Commons License 2025.07.02 0 0 8013

Köszi a választ!

Leírnád, hogy ezt hol találom?

Előzmény: xmbela (8012)
xmbela Creative Commons License 2025.07.02 0 0 8012

Nézd meg a vcds adatlistájában, hogy ki van-e vezérelve a kompresszor? Ha tiltásban van, akkor azt is látod, hogy honnan és miért.

Előzmény: ytel100 (8011)
ytel100 Creative Commons License 2025.07.02 0 0 8011

Sziasztok!

 

2003-as VW Touranban nem működik a klíma.

Gáz ok.

Okozhatja ezt az, hogy a kiegészítő fűtés G18 jeladója jelenleg -41 fokos értéket jelez?

Sgregi Creative Commons License 2025.06.29 0 0 8010

Köszönöm, 

Nem tudtam hogy ennyire érzékeny kérdés, Maxgear 21-0287

Max/ND vettem. Ez valóban egy olcsóbb kategória volt. 

 

 

Előzmény: xmbela (8009)
xmbela Creative Commons License 2025.06.29 0 0 8009

Fontos a szenzor pontos beazonosítása, mert néhány szinonímát nem fogad el az autó hiába hozza az Unix, Bárdi stb katalógusa!

Előzmény: Sgregi (8007)
Rumcice Creative Commons License 2025.06.29 0 0 8008

Az új kapcsoló igen ritkán rossz ugyanúgy, mint a régi. Ne vegyél még egy kapcsolót, más lesz a baj.

Előzmény: Sgregi (8007)
Sgregi Creative Commons License 2025.06.29 0 0 8007

Köszönöm, akkor lehet az új kapcsolóval lesz a probléma .

Előzmény: xmbela (8006)
xmbela Creative Commons License 2025.06.28 0 0 8006

A motorkód gondolom BBM. Autodata rajza szerint 12V-ot kap a szenzor.

Előzmény: Sgregi (8005)
Sgregi Creative Commons License 2025.06.28 0 0 8005

Sziasztok

Segítséget szeretnék kérni, vw polo 1.2 BBN climatic problémával kapcsolatban.

Nem kapcsol be a kompresszor, hibaként a nyomáskapcsolót adja. A nyomáskapcsoló ki lett cserélve továbbra sem jó. A mérések szerint az 12V Jön be az 5V helyett. Jelvezetéken szinten 12V van a 4-5V helyett.

Van esetleg valakinek javaslata mi lehet a gond. Test  kábelek tisztítva mindenhol.

Ecu probléma lehet?

Köszönöm előre is. 

1 valaki Creative Commons License 2025.06.25 -1 0 8004

Utastéri szűrő mikor volt cserélve? Tiszta?

Előzmény: Arantier (8002)
xmbela Creative Commons License 2025.06.24 0 0 8003

Szerintem többünk is találkozott már ilyennel, de miért nem viszed vissza oda ahol töltötték?

Mondd, hogy úgy érzed, hogy nem okés és bedug egy hőmérőt, valamint nézi a működési nyomásokat és megmondja, hogy túl sokat vársz, vagy valami mégsem jó.

Előzmény: Arantier (8002)
Arantier Creative Commons License 2025.06.24 0 0 8002

Üdv. Hajt a kíváncsiság. Tegnap voltam klímát töltetni. Működik a rendszer üzemszerűen, szerencsére jó a tömítettsége is csak már inkább hűvöset fújt hideg helyett. 29°C külső hőmérsékletnél egyértelműen kevésnek éreztem már a teljesítményét. Csupán 205g gáz maradt benne 550g-ot kellett rátölteni. A hazafelé úton kissé csalódottan tapasztaltam, hogy alig valamivel fúj hidegebb levegőt mint töltés előtt. A különbség szinte észrevehetetlen. Ez normális? Találkozott már valaki hasonló problémával?

Ballanto188577 Creative Commons License 2025.06.24 0 0 8001

Gondolom ez a kompresszor hiba lesz mert az új szárítószűrő  olyan lett enyi idő alatt mint a règi!

Úgy nèz ki kap egy új kompresszort ès kondenzátort, a többi rèszèt átmosom !

Előzmény: 1 valaki (7999)
Ballanto188577 Creative Commons License 2025.06.24 0 0 8000

Tanulni talán igen de sajnos reggelre vissza állt a règi módi!

Jegesedik!😔 Tegnap dèlután másfèl órán keresztül rendben működött!

A szárítószűrő tasakja nem zárhatja el a hűtőn a lukakat ha nincs megfelelően rögzítve?

Előzmény: 1 valaki (7999)
1 valaki Creative Commons License 2025.06.24 -1 0 7999

Nem baj, tanultál belőle, ez a lényeg. Na és hogy jó.

Előzmény: Ballanto188577 (7998)
Ballanto188577 Creative Commons License 2025.06.23 0 0 7998

Èn pedig mèg ilyennel nem találkoztam, persze nem is a fő profilom!

Közben megcsináltam hat másik autót ezèrt pènteken erre nem jutott időm de ma jutott rá ráadásul egèsz könnyen kijött a hűtő!

Előzmény: 1 valaki (7997)
1 valaki Creative Commons License 2025.06.23 -1 0 7997

De mintha 2 napja írtam volna:

 

Szárító szűrőt cseréltél, koszos volt?

 

 

 

Előzmény: Ballanto188577 (7992)
1 valaki Creative Commons License 2025.06.23 -1 0 7996

Hurrá, csak egy dugulás.

Ügyes, végül is csak meg lett.

Előzmény: Ballanto188577 (7995)
Ballanto188577 Creative Commons License 2025.06.23 0 0 7995

Úgy nèz ki a szárítószűrő cserèvel megoldódott a problèma!

Most szèpen beállltak a nyomások nem ingadoznak ès a hűtőventillátor sem kapcsolgat ès folyamatosan 6,5 fokos levegőt fúj!

Azèrt reggel mèg egy próba aztán remèlem mehet!

Köszönöm az útmutatást!

Mèg egy kèrdèsaminnektek tuti nyílvánvaló hogy azt a kis szárítószűrő tasakot nem kell sehova rögzíteni ?

 

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!