Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Gecmarek Dodó Creative Commons License 2 napja 0 0 14408

Igazad volt! Bár nem hittem, hogy 3 márkás szűrő is sz@r....

Előzmény: lmgs (14377)
Gecmarek Dodó Creative Commons License 2 napja 0 0 14407

A hiba elhárítva, tökéletesen működik! :-)

Előzmény: Gecmarek Dodó (14376)
Gecmarek Dodó Creative Commons License 2 napja 0 0 14406

Akár a villás is jó lehet, ha nincs berohadva. Ha a csatlakozót széthúzod, akkor csillag kulcssal is lazíthatod, ha a csati átfér a kulcson. Ha nem, akkor szoktak használni hollanderkulcsot.

Előzmény: bob lee SWAGGER (14405)
bob lee SWAGGER Creative Commons License 2 napja 0 0 14405

mk2 1.6 benzinesbol vett mar ki vki lamdba szondat? tenyleg kell hozza vmi specko kulcs? sima villaskulcs nem jo?

troby Creative Commons License 2020.11.25 0 1 14404

Az enyém multhéten kapott új kuplungszettet és váltóolajat talán mint ha kevésbé csinálná de elő elő fordul ugyan úgy az akadás a hármasnál. 

Előzmény: bob lee SWAGGER (14398)
troby Creative Commons License 2020.11.25 0 0 14403

Helló, valaki újított már fel mk2 focus hátsó fékmunkahengert? Jópár videót megnéztem a neten de ilyet nem találtam. Van egy csap rajta ami azt a lemezt fixálja ami a kézifékrugóhoz kapcsolódik, nem tudom eldönteni, hogy azt ki kell préselni vagy menetes lenne? Illetve a féknyeregből a menetes középrészt kivenni speciális szerszám kell? Úgy látom a dugattyúban lévő szerkezet sem sima zégerrel van megoldva hanem több menetes spirál rugóval.

Fenyőfatalp Creative Commons License 2020.11.25 0 1 14402

Az enyem is! Melle raknom meg nem sikerult sose, de gyakori, hogy nagyon finoman kell a helyere tolni, mert "akadva" megy be.

 

Mas: tudtok-e ajanlani (lehetoleg Del-) Pesten olyan automosot, ahol a tapasztalatotok alapjan (!) szakszeruen vegeznek motormosast? Tudom, hogy van benne riziko, ezert kerdem, hatha.

Előzmény: bob lee SWAGGER (14398)
reimre Creative Commons License 2020.11.25 0 0 14401

Én is arra tippelnék. Az enyém pl. újkora óta dobálja a rükvercet ha nem kellő odafigyeléssel rakom be. (Van egy állapot amikor már úgy érzed benn van de a kuplungot ráengedve csak erős fogszámlálás kezdődik). Sztem a váltó és a kapcsoló mechanizmus nem tartozik fordék legsikerültebb konstrukciói közé, de alapvetően nem olyan nagy gond.

Előzmény: Ata61 (14399)
bob lee SWAGGER Creative Commons License 2020.11.25 0 0 14400

koszi, ranezek

Előzmény: Ata61 (14399)
Ata61 Creative Commons License 2020.11.24 0 1 14399

Szerintem inkább a váltorudazat(bovden) körül lesz a gond. 

Előzmény: bob lee SWAGGER (14398)
bob lee SWAGGER Creative Commons License 2020.11.24 0 0 14398

mk2 1.6 benzinesnek ti mar talalkoztatok avval a hibaval, hogy a harmadik sebessegfokozatot nehezen veszi? tegnap sikerult 2x uresbe tenni harmas helyett.

valtoolajat kell cserelni? ha igen milyen idokozonkent?

Danoka_87 Creative Commons License 2020.11.20 0 0 14397

Csak megírom az utókornak: gyújtótrafó volt a hibás. :-) 

Előzmény: Danoka_87 (14373)
Gecmarek Dodó Creative Commons License 2020.11.19 0 0 14396

A leírásod szerint mintha levegősödne a rendszer. Ennek oka lehet a régen, vagy soha nem cserélt fékfolyadék. (A fékolaj nedvszívó anyag) Talán a pályás használatkor a többlet hő következtében ,,felforr" a fékfolyadék, ami a egyben kuplung  folyadék is. Első sorban fékfolyadék cserét csinálnék. Nem nagy költség.

Előzmény: barkacf (14393)
Gecmarek Dodó Creative Commons License 2020.11.19 0 0 14395

Köszönöm, hogy foglalkozol a bajommal! Igen, van ilyen mágnesszelep az olajszűrő mellett. Mivel nem nagy költség (10700.- Ft.) cserélve lett, de semmi sem változott...

Előzmény: zoger (14394)
zoger Creative Commons License 2020.11.19 0 0 14394

Úgy tudom, hogy az olajkörben valahol van egy szabályzó szelep (ha jól gondolom egy solenoid/mágnesszelep) aminek feladata minden üzemállapotban a megfelelő olajnyomás biztosítása.

Nem hinném ez lenne a gond, de egy próbát megér.

Ezt néztétek már?

Előzmény: Gecmarek Dodó (14391)
barkacf Creative Commons License 2020.11.19 0 0 14393

Sziasztok.

 

Segítségeteket szeretném kérni egy felmerült hibával kapcsolatban.  Ford Focus Kombi 2015 decemberi gyártású, 2016 os modell. Városban a kuplung normális azonban ha felmegyek vele autópályára és nem váltok puhulni kezd. Egy alkalommal félállásból kellett visszahúzni. Ha többször belepumpálok akkor újra keményedik a pedál.

A pedál mögötti munkahenger kívülről száraz és a váltónál sincs folyás.

Tanácsot szeretnék kérni, hogy ilyen hibajelenséget mi okozhat. Előre is köszönöm a segítséget.

 

lacipécs Creative Commons License 2020.11.18 0 0 14392

Az olajban futó vezérműszíj nem nagy múltra tekint vissza. :)

Én tudom,hogy mindkét hiba előfordul ezeknél,téged meg nem tisztem meggyőzni.

Ha érdekel akkor kérdezz rá szakszervizes szerelőknél.

Az olajpumpa kosarának eltömődéséért is a szíj a felelős...   

Előzmény: Gecmarek Dodó (14387)
Gecmarek Dodó Creative Commons License 2020.11.18 0 0 14391

110 e. 6 hónapja vettem. Végig a gyári Castrol (WSS-M2C948-B) volt benne, egyszer sem futott 20e.-ret, előéletét ismerem. Szűrőkosárról itt: 14384

Előzmény: zoger (14390)
zoger Creative Commons License 2020.11.18 0 0 14390

Szia!

 

Hány kilóméter van az autóban? Újkora óta a tied? Mindig volt benne rendesen olaj cserélve s a hozzá való olaj.

Nekem is ua. autóm van csak azért érdekelne. Én is úgy tudom, hogy ez a gond a vezérműszíj kopás s ebből adodó szűrőkosár dugulás miatt van. Amit a nem megfelelő olajra vezetnek vissza.

Előzmény: Gecmarek Dodó (14376)
Gecmarek Dodó Creative Commons License 2020.11.13 0 0 14389

Nem vagyok Ford imádó, csak a problémámra próbáltam volna megoldást találni. Erre jön a fikázás. Lehet szar a Ford, de a problémám nem oldódott meg...

Előzmény: reimre (14388)
reimre Creative Commons License 2020.11.13 0 0 14388

A nagy sorozatban kigyulladó (jobb esetben "csak" motorcserés) "kisturbósok" közt ez nem számít "szarvashibának".

Amúgy se az első lenne fordéknál (se), lásd pl. fordék 1.8 TD motorját, az annyira szar motor volt, hogy szándékosan biztosan nem lehet annyira problémás motort tervezni, ahhoz "szerencse" is kellett.

Előzmény: Gecmarek Dodó (14387)
Gecmarek Dodó Creative Commons License 2020.11.13 0 0 14387

A vezérműszíj csere periódusa 240.000 km. vagy 10 év. Csodálkoznék ha egy ekkora autógyár ilyen szarvashibát vétene....

Előzmény: lacipécs (14386)
lacipécs Creative Commons License 2020.11.12 0 0 14386

Csak azért írtam,mert tipushibájuk ezeknek a motoroknak ugyanúgy, mint a szíj lefogazódása 100E km felett.....

Előzmény: lacipécs (14385)
lacipécs Creative Commons License 2020.11.12 0 0 14385

OK!

Gondolatolvasás nem az erősségem! :)

Az előző sztoriból ez a tény kimaradt. ;)

Előzmény: Gecmarek Dodó (14380)
Gecmarek Dodó Creative Commons License 2020.11.12 0 0 14384

Ha visszaolvasod a hozzászólásomat: olajpumpát cseréltettem, tehát a szűrőkosár tiszta...

Előzmény: tmaxxx (14383)
tmaxxx Creative Commons License 2020.11.12 0 0 14383

Szia!

 

Nekem is ez volt a problémám, ugyan ilyen autón!

kb fél évig ment így, aztán teljesen elmúlt az olajnyomás.

lacipécsnek igaza van, a szűrőkosár tisztítása után javult csak meg!!!

 

üdv

Előzmény: Gecmarek Dodó (14376)
c54435 szuvenirmajom Creative Commons License 2020.11.12 0 0 14382

focus mk2 1.6 benzin p0030 hibakoddal ti mar talalkoztatok? tenyleg csak a lamdba szonda csereje oldja meg a hibat?

reimre Creative Commons License 2020.11.12 0 0 14381

Újabb meggyőző érv, hogy tartsam magam minél távolabb ezektől a "kisturbós" izéktől.......

Előzmény: lacipécs (14379)
Gecmarek Dodó Creative Commons License 2020.11.12 0 0 14380

Olajszivattyút cseréltettem. A jelenség meg van sajnos továbbra is.

Előzmény: lacipécs (14379)
lacipécs Creative Commons License 2020.11.11 0 0 14379

Le kellene venni az olajteknőt és kipucolni az olajszivattyú szűrőjét.

El szokott tömődni,mert a vez szíjnak szőröződik a széle és ez összegyűlik az olajszivattyú szűrőkosarában. Ezért szokott turbo problémájuk is lenni....

Előzmény: Gecmarek Dodó (14376)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!