Keresés

Részletes keresés

jazzcool1,2 Creative Commons License 2016.03.09 0 1 820

A numbeo.com-on mindent megtalálsz 

Előzmény: tibi7601 (819)
tibi7601 Creative Commons License 2016.03.09 0 0 819

Köszönöm,már ez is nagy segítség!!!!

Előzmény: The_Rible (818)
The_Rible Creative Commons License 2016.03.09 0 0 818

Élelmiszerek

De szerintem mindent megtalálsz a neten, hadd ne mi gyűtjsük össze neked.

Előzmény: tibi7601 (817)
tibi7601 Creative Commons License 2016.03.09 0 0 817

Sziasztok!Nem tudom mennyire aktív most ez a fórum.Árakról érdeklődnék. Pl. alapvető élelmiszerek,ásványvíz,kávé,éttermi árak,busz,vonat közlekedés,hotelek és egyéb szállás lehetőségek. Adelaide környékével szemezgetek. Még nagyon kezdő vagyok,turistaként utaznék Ausztráliába,minimum 1 hónapra. Köszönök minden infót!

jazzcool1,2 Creative Commons License 2016.02.21 0 0 816

így van legközelebb :-) sajnálom, hogy nem korábban figyeltem fel erre a topikra, mert kb 10x voltam Sydneyben :-)

Sydney szerintem fantasztikus város, látszólag a világ végén van, de amikor ott vagyok, akkor olyan, mintha a világ közepe lenne:-) ez az új mágneskártya pedig klassz találmány, turisták remekül kihasználhatják, ahogy néztem, még a Blue Mountainre is jó. 

Előzmény: moonwalkr (815)
moonwalkr Creative Commons License 2016.02.21 0 0 815

Köszi, bár időközben már haza is értünk az utazásról. Szerencsére mindent könnyen megoldottunk (Manly sajnos kimaradt, mert éppen aznap volt "esőnap", amikorra azt terveztük és ez volt az utolsó nap Sydney-ben, ezért nem volt már másnap, hogy újra próbálkozzunk. De majd legközelebb:)

Előzmény: jazzcool1,2 (813)
jazzcool1,2 Creative Commons License 2016.02.20 0 0 814

most látom, januártól már csak okoskártya van: https://www.opal.com.au/

Előzmény: jazzcool1,2 (813)
jazzcool1,2 Creative Commons License 2016.02.20 0 0 813