Malaguti pasword hidegindulásakor a kuplung berázza a az egész motort. Kb 3km után,ha megállok,a szerkezet rázkódás nélkül indul. Mi lehet a hiba? A kuplung betéteken kb 3.5mm a ferodol. A csapágyházból némi zsirmaradvány kiszivárgott,tehát a szimeringek kivül olajnedvesek voltak. A betéteket benzinnel (ferodolhoz nem ért benzin) zsirtalanitottam,és a ferodol felületét is. Kb 50km megtétele után a rázkódásos indulás visszatért. Összerakást követően nem volt rázkódás.
Sziasztok, van egy F12 50-es Malagutim és világít rajta a piros műszerfal visszajelző lámpa. Nem tudom, hogy mi a baja ez minek a jelzése. Egyébként indul, de így nem merem használni. Ha vki tudja mi ez, írja már meg nekem (dynarick@gmail.com) köszi!
Mire számithatok,ha a pasword250 szija 21mm-re kopott,vagyis 1mm-ert? A belső bordázat sarkai repedezettek. Megérett a cserére,vagy várjak még vele? Problémát nem tapasztaltam,a szerkezet megy rendesen.
Ciak 50 2T: önindítóval pörög a motor, mint majom farkán a stanicli, de nem indul. Berugókarral viszont igen. Az akkufesz indítás alatt 13-ról 12 voltra esik, de próbáltam feltöltött autóakkuval is. A vezetékeket végignéztem, a csatlakozókat megpucoltam ... hogyan tovább?
Sziasztok! Valaki találkozott olyan hibával ciak 50 minarelli blokkos robogónál, hogy könnyen indul, jó az alapjárat de gázadásra olyan mintha letiltana a gyújtás? Nagyobb gázadásra kihagy a szikra, le nem áll csak dadog a motor. Ducati energy rendszerű a gyújtása. Köszi
Üdv ! Most vettem egy F 15 ös firefox robogót. Az lenne a kérdésem,hogy erre a típusra,fel lehet e szerelni hátsó dobozt ? Sisak tartó,csomag tartó,stb néven. Sajnos nem látok semerre sem példát rá . Nem olyan a kiképzése hogy felszerelhető legyen ... Vagy mégis lehetséges lenne ?
Malaguti spidermax gt500 60 kmh felettnem gyorsul igazàn! A szivattyú nyomàsa 3 bar! Most vagy a szivattyú cart be vagy a nyomàs szabàlyzó, nem tudom! De az uj àr 430000 forint ,s csak egyben van!
Tudtok valami szerelhető alternativ megoldàst?
Milyen màs szivattyú lehet jo bele? Nincs plusz szürö ami cserélhető benne! Minden egyben van!
Nekem egy malaguti f15 digit van. Lábbal rettentő nehezen indul. Kb 40 rúgás (de néha még az is kevés). Önindítóval viszont egyáltalán nem indul. Forog az önindító, a főtengely de semmi. Csináltam egy elég primitív dolgot. Akkus fúróval, fúró fokozatban megpörgettem a főtengelyt és kb 4 mp után fel is vette a fordulatot (1/3 gáz adással). Karbi elvileg jó. Falsot látható helyről nem szív, főtengely szimeringek rendben vannak. Visszacsapó szelep tökéletes (új). Vadiúj karbival sem indul. Automata szívató működik. Viszont ha kiveszem a szívatót és lefogom a szívató helyét akkor kicsit könnyebben indul. Szétszedtem a szívatót és csak a tűt raktam vissza. Indításnál feljebb húztam kb 2 mm-t a tűt, nem indult. Kompressziót nem tudok mérni sajnos. Kézzel nyomva a berúgó kart, érezhető a kompresszió. Az alapjárat olyan hogy vagy pörög 2000 f/p, vagy lehörög. Már teljesen tanácstalan vagyok. Próbálgattam a sublert is változtatni, de nem vettem észre változást. Dellorto karbi van rajta. Ami azt jelenti hogy egy fúvóka van benne. De nincs rajta hogy hanyas. Azon gyanakszom hogy nem-e az benzin szint alacsony. De az ugye gyári így azzal nem lehet matatni. Vákuum szelep rendben van. Vákuum cső rendben van. Vákuum csövet megszívtam és szépen jött a benzin a másik csövön. Valaki kérem segítsen. Mert már a baltán gondolkodok hogy azzal javítom meg.
Akku terhelés vizsgálóval ellenőrizd az inditómotor kábelját. Ez a műszer sönttel működik. Ha azonos a kimutatott érték,akkor a kábel jó,ha nem azonos,és netán melegszik is a vége,itt lehet érintkezési hiba. Az inditó motor testelésének tökéletesnek kell lennie. De még,ha van,a motor,és váz közt is levő átt testelést is célszerű ellenőrizni. A negativ áram kör ugyanazt a szerepet játsza,mint a pozitiv.A műszerfalnak is van testelése.Tehát a kormány csapágyazást hidalják át,hogy ne a golyók vezessenek. Ha ez rossz,az inditó relé akadozva fog működni.
Nem akku lesz az biztos, mert ha az akkura kötöm a bikázót, akkor sem indul. Valahol az akku és az indítómotor között lehet a hiba.
Azon gondolkoztam, hogy mi lenne ha vennék két jóféle vastag vezetéket, és befűzném az akkutól az indtómotorig. Az akku környékénél meg raknék egy kapcsolót, és így lenne indítva a motor.
Az a baj, hogy amennyire tudom, 60km-es körzetben nincs motor villamosságis szaki. Az autó villamos meg szerintem nem fog hozzányúlni.
Inditózás közben mérd meg az akkut egy multi műszerrel. Ha ez 11v körül,vagy ettől alacsonyabra esik,lehet,hogy zárlatossá vált. Azt irtad,hogy bikázó akku inditómotorra kötve inditott. Tehát karbulátor esetleges dugulása ez esetben kizárható.
Szerintem egy villamossághoz értő szakinál fogsz kikötni.
Egyébként a magánvéleményem érdekes : Én pár napja használom a paswordom,a km órája 45km-rrel többet mért. Csak megemlitem,hogy nem minusz hidegben telelt ki a kamrámban. Tegnap a napon hagytam,kb 2 órára. A km órám pontosab lett , mint tavaj. Ma ismét gurultam a város felé. Figyelem az órát,most csak 7km-el mutatott többet,épp úgy mint tavaj. Szóval,ha egy motor villamos hálózata időjárás függő................mit mondjak.............gyártói hiba !!!!A vizhőfok mérőm hiteltelen,én kinai piacos hőmérőt fogattam,ragasztottam a hengerfejre. A megérzésem,hogy az olasz motorok elektrónikája bizonytalan. Én bicikli km órát használok,ez gps móddal hitelesitettem,de km kövek távolságát is szoktam ez ügyben használni. De idő mérő órával is belehet mérni. Meg jegyzem,én már fizettem a 40-es tábla hatája,ennek túllépése miatt. Vagyis a hiteltelen gyári km óra becsapós !!!!!!
Azért javasolnám a szakembert,mert jóval töb esettel találkozik,talán ez miatt tudhat többet.
Kifogja mérni a töltést többek közt.
Az akkuk-ra fél év a garancia. Ugye,ez sem véletlen.....! Én tél évszakban,havonta pár órát töltöm,és legaláb 50 fokig felmelegitem a fagyállót,vagyis a karbulátorból kijáratom a benzinnek nevezett szutykot !
Megérkezett az új indítórelé, ugyan úgy nem indul a motor. Piciket köhint az indítómotor, és annyi.
Illetve az akku is elég hamar lemerül valami miatt. Reggel raktam töltőre, ősszel lett vásárolva hozzá. És pár indítózás után már le is merült. De az ülés alatti elektronikáknál semmi melegedés sehol.
Az én motorom esetén az ülés alatt a vázra van fogatva irányjelző relé,ez az inditó relé,fesz szabályzó,gyújtás tartozékai,stb. Esetedben ha rákötöttél az inditó motorra........nos az innét távozó vezetéken menj jégig,és oda vezet az inditó reléhez. Külömben ezen a relén vannak jó vastag vezetékek,nem tudod eltéveszteni. Inditózz párat,és ha a csatlakozás töve langyos,itt a baj. De lehet a relé hidja is baj,mert ez is contakt hibássá válik.
Inditózások után tapogattad e a mágneskapcsolót? Ha ez meleg volt,a hibát ebben keresd ,vagy ennek csatlakozásainál. A malaguti password meg úgy járt,hogy indítózott beindulás után is. Érdekes dolgot találtam benne..........
Sziasztok.Van egy Malaguti ciak50 4t motorom 2007-es. Segitséget szeretnék kérni tőletek. Hol tudnék beszerezni hozzá vákuumos benzincsapot ? Sehol nem találok.