Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

minimal Creative Commons License 2011.03.23 0 0 2686

Nagyon szép! Majd körbekérdezek.

Előzmény: stevie-w (2685)
stevie-w Creative Commons License 2011.03.23 0 0 2685
Előzmény: stevie-w (2684)
stevie-w Creative Commons License 2011.03.05 0 0 2684

Tudok egy eladó Focus ST 170-et.

 

Álomautó: magyarországi első tulajtól, nagyon megkímélt, teljesen sérülésmentes, vezetett szervizkönyves. Megy mint az atom :-)

 

2002 legvégi, 150e km. Ára 1.7M.

 

Érdekel valakit? (Emailem publikus.)

kaldoszs Creative Commons License 2007.10.25 0 0 2683
 

Üdv, kedves Focus-barátok,

 

egy barátom  megbízásából teszem közzé, hogy eladósorba került egy garnitúra (4 db) Pirelli Sottozero 16 collos téligumi 205/55 R16 méretben, mostani Focusra való lemezfelnin, a lemezfelnihez való csavarkészlettel (a könnyűfém felnihez való csavarokkal a lemezfelni nem szerelhető fel).


A gumikat tavaly ősszel vette, 6e km-t futottak, de az autó már nincs meg, ezért feleslegessé váltak. A tavalyi számlán szereplő ár összesen 180e Ft, most ez az abroncs 30e/db áron kapható felni nélkül.

 

A szett ára 125e Ft. Megtekinthető pár nap múlva nálam, Budán, addigra elhozom őket Százhalombattáról, ahol jelenleg nyári tároláson vannak.

 

Az abroncsról itt lehet olvasni.

 

Érdeklődni a 20/9682 137 számon nálam lehet.

 

Várom a jelentkezéseteket,

 

Káldos Zsolt

tombor Creative Commons License 2007.05.24 0 0 2682

Eladó ford focus rs eredeti elsőlökös, ráccsal, bal első sárvédő, mindkettő szinrefújva.

Érdeklődni: b70t@citromail.hu

ST220 Creative Commons License 2006.12.27 0 0 2681

Egy év eltelt iromány nélkül.

Mindenkinek kellemes Ünnepeket, és Boldog Új Évet!

materover Creative Commons License 2005.12.23 0 0 2680
Boldog karit evribádi
Bécus Creative Commons License 2005.12.14 0 0 2679

Sziasztok Ford mágusok!

 

Az egyik kaposvári haverom kért meg, hogy segítsek neki bontott alkatrészeket szerezni.. mivel sajnálatos módon egy vaddisznóval ütközés után leamortizálta a vasat, úgy hogy fejjel lefelé landolt az árokban.. :/

 

vas: 2003 áprilisi mondeo tdci

 

amire szüksége lenne:

- 2 db motoros tükör

- 2 db kerek ködlámpa kerettel

- lökhárító mögötti kereszt merevítő

- lökhárító betétrácsok

- biztosítékdoboz

- motor fenéklemez

- sárvédő műanyag dobbetét

- tetőantenna

 

Szóval, ha valaki tudna javasolni bontót, vagy valami helyet, ahol korrektek és meg lehet venni a cuccokat, akkor azt megköszönném!

 

üdv:

Bécus

 

u.i: beírtam a mondeós topicba is, de lehet nektek más is eszetekbe jut.

Törölt nick Creative Commons License 2005.12.13 0 0 2678

A használati útmutató megmondja :)

Előzmény: materover (2677)
materover Creative Commons License 2005.12.12 0 0 2677

És ők meddig bejáratósak mester?:-)

 

Törölt nick Creative Commons License 2005.12.12 0 0 2676

Na még annyit az új  Golf GT-hez, hogy a kétlépcsős feltöltésnek köszönhetően inkább egy lineáris teljesítményleadású, -pl. egy Hondához képest- alacsony(abb) fordulatszámú motorról van szó, amit soha nem kell agyonpörgetni ahhoz, hogy menjen. Szóval a "kihegyezett" jelző szerintem nem illik rá.

 

De még azzal a golffal sem mernék 200 kilós utazóval megtenni 4000 Km-t a turbós egynégyes mivoltjából

 

Bejáratás után minden további nélkül....

Előzmény: materover (2672)
Törölt nick Creative Commons License 2005.12.12 0 0 2675

Te is tudod, hogy ezek a masinák két három évesen teljesen leamortizálódnak. És nem is arról van szó, hogy az egy olasz gép, mert mellesleg a punto tudomásom szerint valamelyik német ( talán vw ) technológia alapján készült.

 

Én annyit tudok, hogy ha szakszerűen vannak bejáratva, rendesen karban vannak tartva, akkor nem amortizálódnak le 2-3 évesen.... és ez vonatkozik minden márka minden típusára. Ismerek két embert: az egyiknek hibátlan állapotú Lotus Esprit-je van 150 000 km-rel (nagyobb felújítás nélkül), a másiknak pedig Peugeot Partner 1.9 D, 60 000 km-nél besült dugókkal..... Presze ez nem a Partner hibája :)

 

Amúgy tetszik az a Rover, nagyon jól néz ki :)

 

 

Előzmény: materover (2667)
materover Creative Commons License 2005.12.09 0 0 2674

Mély riszpekt a 'típushoz':-)

 

Már korábban írtam ide hogy van egy barátom, aki csőlátású lada tuning őrült. És bizony mindig minden más típust fikáz ( és valahol igaza van mert ha valami baja van a gépnek, ő csinálja meg ). A lada mellett egyedül az alfák és a bmw-k jöhetnek nála szóba. :-)))

 

De ez is csak azt bizonyítja, hogy minden ember máshogy gondolkodik. Nekem sincs money egy xjr-re, de egy biztos: egyszer lesz egy olyanom:-) Amúgy kevered az xkr-el ( ami tényleg egy látvány kupé ). Én a 4 ajtó klasszikus macskáról beszélek, álmaim netovábbja. Biztos nncs benne sperr difi, de őszintén: minek? Abba teljesen felesleges.

 

De egy a lényeg: kicsit sétoffoltuk a oldalt, de legalább feléledni látszik:-))))

 

Üdv:

 

Mate

Előzmény: Törölt nick (2673)
materover Creative Commons License 2005.12.08 0 0 2672

Barátom:

 

Nem tudsz engem meggyőzni még az e30-okkal sem. Mellesleg az sem az a típus, amivel lemernék menni Barcelonáig:-)

 

De még azzal a golffal sem mernék 200 kilós utazóval megtenni 4000 Km-t a turbós egynégyes mivoltjából. És szerintem te sem.

 

Pedig ezt megtettem a focusszal nyáron úgy, hogy egy deci olajat nem evett meg.

 

És sajnos a saját tapasztalatomból elmondhatom, hogy sikerült elfogyasztanom pár típust mára úgy, hogy egyik sem volt 3-4 évnél öregebb, s nagy megkönnyebbülésem, hogy a fókám kesztyűtartója bizony nem szerszámos ládaként funkcionál, hanem iratfiókként ;-)

 

Ha pedig erős autót akar az okos ember, az nem kihegyezett autót vesz, hanem egy erőművet ( neked akkor legyen ez m3, amit ősziontén kívánok neked ), ez az erős autó meg számomra egy mustang mach 1, vagy egy jaguar xjr

 

Előzmény: Törölt nick (2671)
materover Creative Commons License 2005.12.08 0 0 2670
mellesleg nem is turbós:-)
Előzmény: materover (2669)
materover Creative Commons License 2005.12.08 0 0 2669
a 320 az nem 6 hengeres?
Előzmény: Törölt nick (2668)
materover Creative Commons License 2005.12.08 0 0 2667

Nem  a aleharcolt puntokról beszélek. Te is tudod, hogy ezek a masinák két három évesen teljesen leamortizálódnak. És nem is arról van szó, hogy az egy olasz gép, mert mellesleg a punto tudomásom szerint valamelyik német ( talán vw ) technológia alapján készült.

 

De lényeg a lényeg: mély tiszteletem az autók iránti érdeklődésedről ( legalább nem vagyok egyedül ), és tudod amennyi ember, annyi féle szokás és ez a golf is biztosan kelendő gép lesz, mint minden más, csak engem nem hozott lázba. Akkor inkább veszek egy rover turbo coupét 200 pacival, ami garantáltan meglepetéseket tud okozni sok tunyinggépmadárnak:-)

 

linkelek is egyet:

 

örüljél Tiv:-))))

 

 

Előzmény: Törölt nick (2666)
Törölt nick Creative Commons License 2005.12.08 0 0 2666

Egy új konstrukció nem összehasonlítási alap egy ezeréves, széthajtott Punto-val :)

 

Minden ismerős és autószerelő akit ismerek óva int tőle, és a hasonló kis köbcentis turbós atyaúristenektől.

 

Ez teljesen érthető, sokan nem tudnak bánni a turbómotorokkal. De ez nem csak a kis turbókra vonatkozik, hanem az összesre.

Előzmény: materover (2664)
Törölt nick Creative Commons License 2005.12.08 0 0 2665

Egyáltalán nincsen kihegyezve, és egyáltalán nem tuninggép :)

Amúgy mi köze a motor nagyságának a tuninghoz?

 

szerintem autót tuningolni értelmetlen 2000ccm, vagy 6 hegner alatt

 

Igen, de ez a megállapítás inkább a családi autókra vonatkozik.

(1.4 8V G-Astrát tényleg nem érdemes tuningolni :)

Előzmény: materover (2663)
materover Creative Commons License 2005.12.07 0 0 2664

Ott a punto gt. Nagyon állat kocsi és iszonyatosan húz, de gyakorlatilag egy halálraítélt autó. Minden ismerős és autószerelő akit ismerek óva int tőle, és a hasonló kis köbcentis turbós atyaúristenektől.

 

A gép valóban szép de nem kellene főleg az áráért. Mert ezzel a tuninggal már annyit ér mint egy zsír st170

materover Creative Commons License 2005.12.07 0 0 2663

Őszintén: 1.4 mocira ráerősítve egy turbó? Ja és egy kompresszor?

 

Az ilyen kihegyezett tuningmasináktól borsódzik a hátam.

 

Nem a kocsival van a baj, de szerintem autót tuningolni értelmetlen 2000ccm, vagy 6 hegner alatt.

Törölt nick Creative Commons License 2005.12.06 0 0 2662
Biztos igazad van így látatlanban....
Előzmény: materover (2661)
materover Creative Commons License 2005.12.05 0 0 2661
szét is esik egy éven belül és költhet rá annyit, hogy kijönne egy gti ára
Törölt nick Creative Commons License 2005.12.05 0 0 2660

Na akkor kapaszkodjatok :)

 

1400 ccm, sor4, 16V FSI

Turbó és kompresszor (!!!)

170 LE

240 Nm (!!!)

 

0-100: 7,7 s

220 kmh

 

Előzmény: Törölt nick (2659)
Törölt nick Creative Commons License 2005.11.20 0 0 2657
Igen tudom, nézegetem is.
Előzmény: Törölt nick (2656)
Törölt nick Creative Commons License 2005.11.19 0 0 2655
Mennyél csak, az ilyen óvisoknak ágyban a helyük éjfélkor:)))))
Előzmény: Lengyel (2654)
Lengyel Creative Commons License 2005.11.19 0 0 2654

Na fellőtték a pizsamát, mentem! :)

 

Más szint, Neked meséltem is, amikor ültem tuningladában egy próbakörre... :)

Előzmény: Törölt nick (2653)
Törölt nick Creative Commons License 2005.11.19 0 0 2653
Persze, hogy nem lehet egy lapon említeni. Láttam már videót róluk, még a tv-ben is voltak. Az nem a parkolós szint.
Előzmény: Lengyel (2652)
Lengyel Creative Commons License 2005.11.19 0 0 2652
Na de nem kéne összehasonlítani a "csúszkálást" a már-már driftszerű, tempós rwd autózással... Ha gondolod, küldök egy cd-nyi Bükkös meg stb videót, vagy csak linket. Szerintem Te nem annyira sejted, miket mennek "errefele" pl. Ladákkal. Nem említhető egy lapon a Felvonulásis baromkodással....
Előzmény: Törölt nick (2650)
Törölt nick Creative Commons License 2005.11.19 0 0 2651
Csak húztalak.:)))

Szerintem egyébként nem a közúton kell próbálgatni. Irány az Ering és mehet a dolog.
Előzmény: ::rnie:: (2648)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!