egy barátom megbízásából teszem közzé, hogy eladósorba került egy garnitúra (4 db) Pirelli Sottozero 16 collos téligumi 205/55 R16 méretben, mostani Focusra való lemezfelnin, a lemezfelnihez való csavarkészlettel (a könnyűfém felnihez való csavarokkal a lemezfelni nem szerelhető fel).
A gumikat tavaly ősszel vette, 6e km-t futottak, de az autó már nincs meg, ezért feleslegessé váltak. A tavalyi számlán szereplő ár összesen 180e Ft, most ez az abroncs 30e/db áron kapható felni nélkül.
A szett ára 125e Ft. Megtekinthető pár nap múlva nálam, Budán, addigra elhozom őket Százhalombattáról, ahol jelenleg nyári tároláson vannak.
Az egyik kaposvári haverom kért meg, hogy segítsek neki bontott alkatrészeket szerezni.. mivel sajnálatos módon egy vaddisznóval ütközés után leamortizálta a vasat, úgy hogy fejjel lefelé landolt az árokban.. :/
vas: 2003 áprilisi mondeo tdci
amire szüksége lenne:
- 2 db motoros tükör
- 2 db kerek ködlámpa kerettel
- lökhárító mögötti kereszt merevítő
- lökhárító betétrácsok
- biztosítékdoboz
- motor fenéklemez
- sárvédő műanyag dobbetét
- tetőantenna
Szóval, ha valaki tudna javasolni bontót, vagy valami helyet, ahol korrektek és meg lehet venni a cuccokat, akkor azt megköszönném!
üdv:
Bécus
u.i: beírtam a mondeós topicba is, de lehet nektek más is eszetekbe jut.
Na még annyit az új Golf GT-hez, hogy a kétlépcsős feltöltésnek köszönhetően inkább egy lineáris teljesítményleadású, -pl. egy Hondához képest- alacsony(abb) fordulatszámú motorról van szó, amit soha nem kell agyonpörgetni ahhoz, hogy menjen. Szóval a "kihegyezett" jelző szerintem nem illik rá.
De még azzal a golffal sem mernék 200 kilós utazóval megtenni 4000 Km-t a turbós egynégyes mivoltjából
Te is tudod, hogy ezek a masinák két három évesen teljesen leamortizálódnak. És nem is arról van szó, hogy az egy olasz gép, mert mellesleg a punto tudomásom szerint valamelyik német ( talán vw ) technológia alapján készült.
Én annyit tudok, hogy ha szakszerűen vannak bejáratva, rendesen karban vannak tartva, akkor nem amortizálódnak le 2-3 évesen.... és ez vonatkozik minden márka minden típusára. Ismerek két embert: az egyiknek hibátlan állapotú Lotus Esprit-je van 150 000 km-rel (nagyobb felújítás nélkül), a másiknak pedig Peugeot Partner 1.9 D, 60 000 km-nél besült dugókkal..... Presze ez nem a Partner hibája :)
Már korábban írtam ide hogy van egy barátom, aki csőlátású lada tuning őrült. És bizony mindig minden más típust fikáz ( és valahol igaza van mert ha valami baja van a gépnek, ő csinálja meg ). A lada mellett egyedül az alfák és a bmw-k jöhetnek nála szóba. :-)))
De ez is csak azt bizonyítja, hogy minden ember máshogy gondolkodik. Nekem sincs money egy xjr-re, de egy biztos: egyszer lesz egy olyanom:-) Amúgy kevered az xkr-el ( ami tényleg egy látvány kupé ). Én a 4 ajtó klasszikus macskáról beszélek, álmaim netovábbja. Biztos nncs benne sperr difi, de őszintén: minek? Abba teljesen felesleges.
De egy a lényeg: kicsit sétoffoltuk a oldalt, de legalább feléledni látszik:-))))
Nem tudsz engem meggyőzni még az e30-okkal sem. Mellesleg az sem az a típus, amivel lemernék menni Barcelonáig:-)
De még azzal a golffal sem mernék 200 kilós utazóval megtenni 4000 Km-t a turbós egynégyes mivoltjából. És szerintem te sem.
Pedig ezt megtettem a focusszal nyáron úgy, hogy egy deci olajat nem evett meg.
És sajnos a saját tapasztalatomból elmondhatom, hogy sikerült elfogyasztanom pár típust mára úgy, hogy egyik sem volt 3-4 évnél öregebb, s nagy megkönnyebbülésem, hogy a fókám kesztyűtartója bizony nem szerszámos ládaként funkcionál, hanem iratfiókként ;-)
Ha pedig erős autót akar az okos ember, az nem kihegyezett autót vesz, hanem egy erőművet ( neked akkor legyen ez m3, amit ősziontén kívánok neked ), ez az erős autó meg számomra egy mustang mach 1, vagy egy jaguar xjr
Nem a aleharcolt puntokról beszélek. Te is tudod, hogy ezek a masinák két három évesen teljesen leamortizálódnak. És nem is arról van szó, hogy az egy olasz gép, mert mellesleg a punto tudomásom szerint valamelyik német ( talán vw ) technológia alapján készült.
De lényeg a lényeg: mély tiszteletem az autók iránti érdeklődésedről ( legalább nem vagyok egyedül ), és tudod amennyi ember, annyi féle szokás és ez a golf is biztosan kelendő gép lesz, mint minden más, csak engem nem hozott lázba. Akkor inkább veszek egy rover turbo coupét 200 pacival, ami garantáltan meglepetéseket tud okozni sok tunyinggépmadárnak:-)
Ott a punto gt. Nagyon állat kocsi és iszonyatosan húz, de gyakorlatilag egy halálraítélt autó. Minden ismerős és autószerelő akit ismerek óva int tőle, és a hasonló kis köbcentis turbós atyaúristenektől.
A gép valóban szép de nem kellene főleg az áráért. Mert ezzel a tuninggal már annyit ér mint egy zsír st170
Na de nem kéne összehasonlítani a "csúszkálást" a már-már driftszerű, tempós rwd autózással... Ha gondolod, küldök egy cd-nyi Bükkös meg stb videót, vagy csak linket. Szerintem Te nem annyira sejted, miket mennek "errefele" pl. Ladákkal. Nem említhető egy lapon a Felvonulásis baromkodással....