Horn Gyula volt miniszterelnök a Nap-keltében kijelentette, hogy egyetlen kezén fel tudja sorolni, mit épített a Fidesz kormányzása négy éve alatt. Vagyis e listát Horn Gyula ujjtesztjének is tekinthetjük immár. Tehát számolják a volt miniszterelnök ujjait.
Tiszaugnál híd épült, az M3-as autópálya új szakaszának Tisza-hídja Polgár és Oszlár között.
A Tisza mentén 2870 olyan házat építettek fel illetve javítottak ki, amelyek az árvízben mentek tönkre vagy károsodtak meg. 347 kilométernyi belvízi csatornát építettek újjá. 203 km árvízi töltést, vagyis gátakat építettek és erősítettek meg, beleértve a szolnoki tiszaligeti gátat. Amely gátak sem Hornék, sem Medgyessyék alatt nem épültek, kedves MSZP-szavazók.
160 km új autópálya épült. Az M3 Füzesabony és Polgár között, az M30-as Emődig. Valamint hatvannégy átvezető híd, hét csomópont és a 35-ös főút Polgárt elkerülő szakasza. Harmincnyolc városelkerülő illetve kapacitásbővítő út készült a Széchenyi Plusz terv részeként. Már átadták a törökszentmiklósi 9,2 km-es elkerülő szakaszt, a záhonyi határállomás közötti felújított szakaszt, a nyíregyházi négysávos bevezető szakaszt, a 4-es Hajdúszoboszlót elkerülő szakaszát. Megépült az 56-os főút bátaszéki átkelési szakasza. Szekszárdnál a 20 km hosszú M9-es autóút, amely a 6-os és az 51-es főutat köti össze, érintve a Gemenci Tájvédelmi Körzetet, tizenegy híddal, vadvédelmi kerítéssel, hüllőátjárókkal, környezetvédelmi térfigyelő rendszerrel.
Megépült a Nemzeti Színház. A Millenáris park a főváros egy mocskos, olajtól átitatott területén. Kedves MSZP-s hallgatóinknak most idő hiányában megszakítjuk a lista felsorolását. http://www.radio.hu/index.php?cikk_id=90681&rid=PWd6TQ==
1998-2002 160 km új autópálya épült: ))))) sőt ))))))
(1)Az M3 Füzesabony és Polgár között, (2) az M30-as Emődig. Valamint hatvannégy átvezető híd, hét csomópont és a (3) 35-ös főút Polgárt elkerülő szakasza.
(41)Harmincnyolc városelkerülő illetve kapacitásbővítő út készült a Széchenyi Plusz terv részeként. Már átadták a törökszentmiklósi 9,2 km-es elkerülő szakaszt, a záhonyi határállomás közötti felújított szakaszt, a nyíregyházi négysávos bevezető szakaszt, a 4-es Hajdúszoboszlót elkerülő szakaszát. Megépült az 56-os főút bátaszéki átkelési szakasza.
(42) Szekszárdnál a 20 km hosszú M9-es autóút, amely a 6-os és az 51-es főutat köti össze, érintve a Gemenci Tájvédelmi Körzetet, tizenegy híddal, vadvédelmi kerítéssel, hüllőátjárókkal, környezetvédelmi térfigyelő rendszerrel.
Az Orbán-kormány autópálya-programjának átütemezését javasolja a gazdasági tárca. Úgy tudjuk, három variáció készült: a pénzügy által támogatott terv 2003-ra gyakorlatilag befagyasztaná a program végrehajtását, de a kompromisszumos B változat szerint is feleannyi új fejlesztés kezdődne és fejeződne be 2006-ig, mint az eredeti tervekben szerepelt.
"ZOrbánkormány alatt ugye sok volt 1 milliárd forint/km, mert ugye rendkívül soknak tűnt 1 milla/m.
Hogy hogynem a szucilisták 2,7 milliárd forintra ócsították az autópálya minden egyes kilométerét ami ugye jóval olcsóbb a fidesznáci kormány idején kifizetett 1 milliárd/km-nél.
Igaz ezt az összeget is hitelből fedezik, ugyanis a per pillanat ellopható pénzek már el vannak lopva, most már a jövőből lopnak a szocik, kb 1,7 millát minden egyes méterből mert azért a cégek ugyanúgy meg tudják csinálni 1 milliárdért a pálya kilométerét mint akkor."
Emlékszem, mikor szerződést kötöttek a Bechtellel és ment itt a duma, hogy bezzegarománokmilyenolcsók, már akkor is gyanús volt, hogy a határidőt semmilyen szinten nem fogják tudni tartani és 2x annyiba fog kerülni. Tévedtem, ezexerint 3x annyiba.
8. Kormányom felszámolja a közlekedés, a vízgazdálkodás és a környezetvédelem fejlesztésében elõdje által okozott késedelmeket.
• Meggyorsítja az autópályák, a városokat elkerülõ, a kis településeket bekötõ utak építését, a kombinált fuvarozási rendszer kialakítását, a víztisztító hálózatok megépítését, a vasút villamosítását.
Kormányrakerülés után nem gyorsít, de lassít:
Visszafogottabb, de reálisabb fejlesztési tervről dönt a kabinet NSZ • 2002. szeptember 23. • Szerző: Római Róbert
Az Orbán-kormány autópálya-programjának átütemezését javasolja a gazdasági tárca. Úgy tudjuk, három variáció készült: a pénzügy által támogatott terv 2003-ra gyakorlatilag befagyasztaná a program végrehajtását, de a kompromisszumos B változat szerint is feleannyi új fejlesztés kezdődne és fejeződne be 2006-ig, mint az eredeti tervekben szerepelt.
Ne hagyjuk veszni értékeinket! Teremtsük meg a demokratikus rendet, vessünk véget a hatalom önkényének, a társadalom megosztásának, a zsákmányszerzésnek! E cél mindnyájunktól erõfeszítéseket kíván. Ezért vállalom a miniszterelnöki jelölést.
Én, Medgyessy Péter, egyezséget ajánlok a nemzetnek, hogy Magyarország gazdag és virágzó ország legyen
EGYETÉRTÉSBEN A NEMZETTEL! 2002. január 08 http://www.medgyessy.hu/dokumentum4.php Honfitársaim!
Eljött a nyílt beszéd ideje. Sorsdöntõ választások elõtt állunk. Vagy együtt teremtjük meg a fejlett, demokratikus Magyarországot, vagy a múltba süllyedünk, és Európa peremére szorulunk.
...
8. Kormányom felszámolja a közlekedés, a vízgazdálkodás és a környezetvédelem fejlesztésében elõdje által okozott késedelmeket.
• Meggyorsítja az autópályák, a városokat elkerülõ, a kis településeket bekötõ utak építését, a kombinált fuvarozási rendszer kialakítását, a víztisztító hálózatok megépítését, a vasút villamosítását.
• 800 km új autópályát és autóutat építünk.!!!!!!!!!!!!! Hozzálátunk a 4-es metró építéséhez, a budapesti közlekedési körgyûrû befejezéséhez. károkat, segítjük a természeti környezet megõrzését.