Keresés

Részletes keresés

Törölt nick Creative Commons License 2023.06.01 0 0 31

Üdvözlök mindenki T

Kedves kollégák !

Barátom számára keresek Mercruiser 3.0 L/LX (181 cid) sor négyes belmotort. Az eredeti, már javíthatatlan motor az 1989 -es évjáratú, még megszakítós típus volt. Ami nagyon fontos volna: blokk, fűzött főtengely dugattyúkkal, akár üres hengerfej.
Köszönöm segítségeteket előre is !
Elérhetőségeim az adatlapomon.

Flower2000 Creative Commons License 2021.10.04 0 0 30

Verona motorcsónak 450 ezerforintert eladó 4 ütemű 10 LE motorral uj karburatorral. Érdeklődni : 30/4153746 (budapest) Teszek fel fotókat is, ha érdekel valakit. Hívjon fel.

karya Creative Commons License 2020.09.07 0 0 29

szevasztok. tudna valaki tanácsot adni egy kétütemű karburátor tisztitásához?

az alapjárat teljesen megszűnt lehetetlen beállítani, nagy dugulás lehet,mert kompresszorral sem

tudom szabaddá tenni a furatokat

                                                                            előre köszönöm.

vmotors Creative Commons License 2007.04.22 0 0 28

 

 

Mariner 5 lóerős csónakmotor,irányváltóval,jó állapotban eladó .

 

Ár:110.000Ft

Érd:vendelp@citromail.hu

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Mark1980 Creative Commons License 2006.07.25 0 0 27
?kd
Barbabianka Creative Commons License 2005.03.31 0 0 26

Hallo runner

A felajánlott Evinrude motor legalább 40 éves. Nem sok egy kicsit az ára?

650 EURO-ért már kapsz jó állapotban lévö 20 éves Johnsont!

üdv.

bb

ahs18 Creative Commons License 2005.03.30 0 0 25
Az is lehet, hogy azóta saját motorcsónakkölcsönzője van. ;^)
Előzmény: Törölt nick (24)
Barbabianka Creative Commons License 2005.03.30 0 0 21

Éled a topic!!

Járnak erre nagyobb hajóval rendelkezök is??

üdv

bb

Előzmény: ahs18 (20)
ahs18 Creative Commons License 2005.03.20 0 0 20

Jézus ember!

Nézted mire válaszoltál? Nemhiszem, hogy a kérdés után három évvel még a választ várja!:)))

Előzmény: magnum454 (19)
magnum454 Creative Commons License 2005.03.20 0 0 19

szia

 

50e Ft/ óra körül hirdetett a neten valaki

 

tiszatónál találsz olcsóbban

 

 

Előzmény: paralel-e pipedon (7)
jpmaster Creative Commons License 2002.04.05 0 0 18
Type-R!

Hát inkább a tök kezdő kategória vagyok, a sielést vizen nemrég kesztem, és ritkán jutok hozzá...

JP

Előzmény: Type-R (17)
Type-R Creative Commons License 2002.04.05 0 0 17
a brúszvilliszes gép nagyon ott volt!!!
csípem a kis testeket bazi motorral, igazi hard-core gépek, autókban is ezeket szeretem:))

mennyire tudsz wassersí??
mert nekem a 30 méter azért elég durván hangzik, nagyon nagyon sok szerintem

Előzmény: jpmaster (16)
jpmaster Creative Commons License 2002.04.04 0 0 16
Tájper!
(hogy ez milyen hüjén néz ki igy...:))))))) )

Szal a Szkarabeusz (ettől mindig besz@rtam annyira gagyi magyaritva) brutális volt a 2 külmotorral. De az Árral szemben-ben a Brúszvillisz a Yukon-on... 2x250 HP!!! az nagyon gonosz attól a könnyű és jó kis testtől! Azt láttad?

Mi egy 25-ös kötéllel nyomattuk, de anáha az is rövid, majd talán idén egy 30-as.

JP

Előzmény: Type-R (15)
Type-R Creative Commons License 2002.04.04 0 0 15
ez nekem is ezsembe jutott:))))))

emlékszem egyszer láttam egy rész a béjvácsból, amikor Scarab húzta a házelhoffot, aki persze meg is nyerte a derbyt.... szuperpinák meg aztán ott ugráltak körülötte... (rossz helyen élek:))
50 méter kötél, aztán húzatta magát oda vissza:)))
csak azt nem tudom mi a jó benne.
14-es kötél oszt slalompálya, egy erős jól fogó monosível, legjobb:))

Előzmény: jpmaster (14)
jpmaster Creative Commons License 2002.04.04 0 0 14
Type-R!

Igazán az az érdekes, hogy a Bravo 1, és 3-nál jobb trieb-et nem gyártottak még. Sielni sokkal lehet, a Scarab mögött csak hosszú kötéllel lehet, mert iszonyt hullámokat nyom ki a 5-ös prop. Ja és csak alsó kipuffal, mert az 500+ ló nem kis élmény hanghatásban...
:)))

Paralel!

Nincs mit.

JP

Előzmény: Type-R (12)
paralel-e pipedon Creative Commons License 2002.04.04 0 0 13
JP:

Köszi!

Előzmény: jpmaster (11)
Type-R Creative Commons License 2002.04.04 0 0 12
www.cobaltboats.com

na nekem ez a kedvencem, és bőven elég méretben is:)
persze ha az usa-ban élnék és lenne miből ilyen irdatlan mennyiségű pénzt összeszedni....

bár ha vizisíre gondolok akkor SkiNatique kéne, az az absz rulez gép:)

jpmaster Creative Commons License 2002.04.04 0 0 11
1033 Budapest Wiking Marina Budapest Kft Hajógyár sziget 606. tel:3886153
Volt régebben. A tudakozó biztosan tudja, de szerintem nem változott meg.

JP

Előzmény: paralel-e pipedon (10)
paralel-e pipedon Creative Commons License 2002.04.04 0 0 10
jpmaster!

Tudsz esetleg tel.számot, ahol érdeklődhetnék?
20-30 liter? Hmm. Ez valami sporthajó? Nekem valami egyszerűbb is megfelelne, pl.túrázáshoz..

parapipi

Előzmény: jpmaster (9)
jpmaster Creative Commons License 2002.04.03 0 0 9
Type-R!

Hát az átfolyásmérő szerint ennyi volt...
Ha azt vesszük a Volvo-Penta V8 is amerikai motor. A Merc. új MPI-jei állatira keveset kajálnak. De a trieb és a csiga legalább annyira fontos. Azon a Scarabon 21'-es five blade van. Bécsben 17k ATS lett volna, de az USA-ban csak 510 $ volt...

paralel-e pipedon!

Kérdezd meg a Vargáékat a Hajógyári szigeten a kikötőben. Hajó jogsi kell!!! Egy kisebb motoros pl: 4.3 Mercruiser kb 20-30 liter között fogyaszthat.

JP

Type-R Creative Commons License 2002.04.03 0 0 8
hát az már nagyon durva:))))
nekem egy 425ös Cobalt kéne abban egy V8 volvo penta lehet vagy mercruiser magnum 420lovas.
mindjárt mepróbálom megkereni az oladlt..
70 liter egy üzemóra altt... és ez gondolom nem éppen max teljesítményen volt:))))
Előzmény: jpmaster (6)
paralel-e pipedon Creative Commons License 2002.04.03 0 0 7
Üdv!

Lenne néhány kérdésem a motorcsónakokkal kapcsolatban.
Lehet-e a Dunán motorcsónakot kölcsönözni, és ha igen milyen költségekre lehet számítani?
Mekkora egy ilyen csónak fogyasztása?

parapipi

jpmaster Creative Commons License 2002.03.29 0 0 6
TYPE-R!

A Scarab a kategória Ferrarija, a Cigarette az meg a Lambo, kb egyforma mindkettő, de a Cig. főleg nagyobbakat gyárt, mig a S.-ból van kisebb is, 27'-es, meg nyitott, mint a Béjvacsban.
Hát eléggé komoly mind2, itthon egy Scarab van, legalábbis egy biztosan :), az 29' és egy motoros.
Abba is 350 lityi benzin megy, és a best motorral (500+ Le) 70!-et fogyizott. Persze ez az Lméleti max., egy 8L V8, duplaúszóházas Holley karbis...
www.wellcraft.com

JP

Előzmény: Type-R (4)
gyand Creative Commons License 2002.03.28 0 0 5
>Tisza-tavi viszonylat
A bazispontom Budapest, de igazabol Csongradon lenne a hajo. Viszont ott nincs kereskedes. Ebbol kifolyolag a Tisza-to is jo, a segitsegedet kereskedoi tekintetben nagyon szivesen elfogadnam. Attol felek ugyanis, hogy jelen tudasommal igazabol barmit ram tudnak locsolni, illetve most csak erzelmi alapon tudok donteni.

A Extran hirdetnek egy hajot, errol esetleg tudtok valamit :
---8<----
Új hajó megfizethető áron! A képen látható vadonatúj 4 személyes Fantom hajótest (4, 2mx1, 65m) igényesen kárpítozva , műbőr ülésekkel megrendelhető 550. 000- Ft- ért. A hajó vizisportokhoz ideális. Igény esetén komplett vizsgáztatott motorcsónak összeépítését is vállaljuk új horganyzott vizsgás utánfutóval és igény szerinti külmotorral szerelve. Már most gondolj a nyárra és ha jó hajót akarsz hívjál!

[A hivatkozott kép már nem található meg a tar.hu-n]

Előzmény: LUCzI FERencz (2)
Type-R Creative Commons License 2002.03.28 0 0 4
scarab rulez, strapabíró dögök ahogy olvasom:)))
nekem a személyes kedvencem a Cobalt Boat...
Előzmény: jpmaster (3)
jpmaster Creative Commons License 2002.03.27 0 0 3
LUCzi F!

"Ha esetleg Tisza-tavi viszonylatban..."
Az jó, ott van a régi jet-sky-m...

Ha a 80 komoly sebesség, akkor elképzelet ezt 2x 454 MPi Magnummal? Na az már nagyon gonosz volt...
Csak tankolni ne kelljen, ill. ne olyan áron mint a Vargáéknál.

JP

Előzmény: LUCzI FERencz (2)
LUCzI FERencz Creative Commons License 2002.03.27 0 0 2
Nem vízijártasságinak hívják, hanem Sport és kedvtelési célú kisgéphajó vezetői engedély (egyszerűen kishajóvezetői) névre hallgat. Hogy ezt hol tudod megszerezni, nem tudom, nem ismerve lakóhelyedet. Itt Debrecenben lenne egy-két ötletem.
Mindenesetre érdeklődjél a hozzád legközelebb eső vízirendészeten, vagy Közlekedési Felügyeleten.
A témában alapmű a Hajózási Szabályzat, ezt a www.kff.hu honlapján egy kis böngészéssel megtalálod, ill. szerezd meg a közlönyboltban nyomtatott formában. (Érdemes, mert nagyon jó, értelmes magyarázó ábrák vannak benne, ami egy jogszabálynál ritkaság.)
Ezen kívül, és ezt lesz nehezebb megszerezned: Overshcmidt-Gliewe-Somlóvári-Friedel Sporthajózás c. könyvet.
Ebben a könyvben a leglényegesebb dolgok le vannak írva.
A hajókkal, hajótestekkel, áramlásviszonyokkal kapcsolatos kérdéseidre is találsz itt válaszokat.

Általában kb. 6-8 előadást szoktak tartani egy tanfolyam keretében.

Ami a hajót illeti: neked első sorban, tanuló hajónak, túrázni kell a hajó. Én, az előttem szólóval ellentétben inkább valami terhelhetőbb _félsikló_ jellegű alu, v. müa. testet javasolnék, egy jó állapotú, 40-50 LE motorral.
A Géczy nagyon jó hajótest.
Bátyám Géczyje egy 75 LE Mercuryval 4 személlyel 8
0 km/h fölött megy. Ez hajónál már borzasztóan nagy sebesség. (Néhány hajón és motoron már túl vagyok, de amikor ezt először vezettem, "szorult a zabszem" 8-))
Ja, és nyugodtan vedd meg a kétüteműt. Ebben a műfajban nem rosszabb az semmivel sem, és jelentős árkülönbségek vannak.
A hajó, amit megveszel, fontos, hogy le legyen vizsgáztatva, össze legyen vizsgáztatva a motor a testtel.
Legyen a hajónak ún. Hajólevel-e, ami tlkp. a hajó forgalmi engedélyének felel meg.
Jó, ha a műszaki vizsgája érvényes, mert akkor könnyebb átiratni. (Itt is van pár ezer Ft átiratási díj, de nem ccm után, mint az autónál, hanem fix összeg.

Most így hirtelen ennyit. Ha esetleg Tisza-tavi viszonylatban gondolkodsz, még lehet, hogy segíteni is tudok.

Itt van némi helyismeretem, kereskedők, hajósok, kikötősök etc.

gyand Creative Commons License 2002.03.27 0 0 1
Koszi a valaszt ! Mint emlitettem ezt inkabb csak tanulohajonak szeretnem, tehat ezert nem akarok egybol egy nagyobb hajot. Szeretnek elobb megtanulni csonakot vezetni, aztan majd johet egy jobb. Ezert is irtam, hogy a vizisizes most nem opcio. Vagy van valami javaslatod ez ugyben ?

Egyebkent hasznalt gepben gondolkodom. Ezzel kapcsolatos, hogy mit erdemes megnezni ? Ugy gondolom, hogy a muanyag testek igazan nem lehetnek problematikusak, de a motor mar egy masik tortenet. Mit az ami erdemes, hogy legyen egy hajoban ? Hol lehet es mennyi idobe telik egy vizijartassagit megszerezni ?

Előzmény: Type-R (0)
Type-R Creative Commons License 2002.03.27 0 0 0
szia, én a következőt tudom mondani:

4 személyes kis baján készült sport testet keress, kettő előre néz és kettő háttal nekik, könnyű, kicsi, karcsú és gyors.

a 60 lovas motor inkább, mint a 40es, ha belepakolsz a hajóba az utasokonkívül még cuccot is, már könnyen lehet hogy nem is fog tudni kiemelni....

én amondó vagyok, hogy ha teheted egy ilyen testre inkább egy 90 lovas motort vegyél, szerintem ez ideális a dunára. kisebb fordulaton dolgozik mint a 60 lovas, nagyob teljesítmény amit egyenletesebben ad le, és terhelésnél sem erőlködik...

hajótest: magyar hajótestek igen is jók! legalábbis ahogy mondtam, a bajai készíők, egyszerű de nagyon kis strapabíró dögöket építenek.

motor: ez a nehéz kérdés, mert ennyi pénzből csak kétüteműt tudsz venni. mercury vagy mariner, a legeltarjettebb itthon a mercury, én a marinerre szavazok a kettő közül, mert ez utóbbi egy tank, bármilyen időben bármikor megbízható. nálunk a mercuryval mindig akadt valami gond. ha tehetném azt mondanám, hogy volvo penta vagy honda négyüteműt vegyél, de akkor már nincsen lé a testre:((( baromi drága mulatság....

ja és csak egyszer próbáld ki a vizisíelést és azonnal a rabja leszel örökre:))) és ehhez is a 90 lovas motor kell, a 60-as nem is biztos hogy kitud húzni egy léccel, tapasztalatból tudom, pedig nem vagyok 100kg...

üdv,
Type

Előzmény: gyand (-)
gyand Creative Commons License 2002.03.27 0 0 topiknyitó
Sziasztok !

Gondoltam megnyitom ezt a topicot, ahogy atneztem ilyen temaban meg nem szuletett egy sem es gondolom ebbe a csoportba tartozik.

Lenyeg, hogy szerelmes lettem a Tiszaba es szeretnek vasarolni egy motorcsonakot. Kezdetnek valami kissebb 4 szemelyes hajora gondoltam, olyan 40-60 LE motorral. Igazabol mivel teljesen isemeretlen szamomra meg ez az eletforma csak ugy tudnam megfogalmazni, hogy szeretnek egy tura-sport szeru gepet, ami nem egy versenyhajo, de nem is egy ladik. Kajut egyenlore nem kell es nem okvetlenul baj, ha nem tud vizisielot vontatni. Azert is gondoltam, hogy ilyen legyen, mert konnyebb mozgatni treleren, mivel azert a lakhelyemhez a Duna kozelebb van es oda gyakrabban el tudnek jutni.

Leven teljesen kezdo a temaban rengeteg kerdesem van termeszetesen, a legfontosabb, hogy milyen engedelyekre lesz szuksegem ? Vizijartassagi az ugye biztos kell, de abbol milyen ? Van itt is olyasmi, mint az autovezetoi engedelynel, hogy A,B,stb kategoria ?

Milyen papirokra van szukseg a hajohoz ? Milyen engedelyekre van szukseg, hogy vizre tudjam tenni ? Egyaltalan hogy mukodik ez a dolog ? Van egy motorcsonak treleren. Hogy kerul az vizre ? Hova tudok odaallni es leengedni ?

Ezek a formasagok, de a hajoval kapcsolatban is van egy rakas kerdesem ! Mire kell figyelni ? Milyen motort erdemes nezni ? Mit jelent egy hajonal, ha azt mondjak, hogy 20 eves ? Mit kell figyelembe venni a torzsnel ? Hallottam olyasmit, hogy kanyarodaskor ne csusszon meg, stb,stb. Ahogy neztem realisan 800k-1M koruli erteku kiadast terveztem, de ezek altalaban magyar epitesu hajok es peldaul mik a velemenyek a Geczy hajokrol ?

No! Be is fejezem a kerdesozont, mert lehet nincs itt senki aki valaszolna, meg ha akad nem akarom elrettenteni a lamasagommal. Szoval varom beszelgetotarsak, tapasztalt emberek tarsasagat, segitseget !

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!