Több lehetséges változat közül fogom/fogjuk majd kiválasztani az egyiket.
Pillanatnyilag korának megfelelő állapotban van, de egyre több keserve jön elő és egyre inkább reménytelennek tűnik a puszta állag megóvása is.
Ha lenne egy tárolásra alkalmas helyem, a bontás lenne a leggazdaságosabb (sok jó alkatrész van benne), de inkább az egyben eladás a valószínűbb. Persze ettől még lehet, hogy a vevő egy bontó lesz!
Tudom, hogy Téged és a többieket is csak a jó szándék vezet - és ezt értékelem is - de miért üljek olyanba, amiben nem érzem jól magam?
Legyen az akár hiper takarékos dízel, szuper megbízható japán, extra kényelmes francia. Köszönöm, nem kell!
Veszek egy propellerest, reményeim szerint jó állapotút, aztán - ha megérem - nyugdíj után járok Volánbusszal meg MÁV-val! Addig meg nem a lóversenyen cseszem el a pénzem, hanem szervizbe hordom, ezzel is felpörgetve a hazai GDP-t.
Ha nagyon melléfogok, akkor megváltoztatom a nickem és belépek egy másik rajongói klubba! :-)
Szerdán este elOmegátlanodtunk és nem sok híja volt, hogy asszonnyal elsírjuk magunkat. 10 év hosszú idő. Remélem az új tulaj még sokáig örömmel fogja használni, ahogy mi is tettük.