2000-es évjáratú 1.4 RXE E7J 634 motorkódú Kangoo-n lehet helyettesíteni a JB39 59- es váltót valamelyik másikkal? Ilyen kódú váltót sajnos sehol nem találok.
Le van szerelve, motort probálva akkumlátorról az történik hogy egy pillanatra megmozdul néhányat rangatva fordul aztán megáll.., forgórész kollektor lelett szabályozva ( nagyon kopott volt!) és 4 uj kefe is belett szerelve., sajnos csak valamive lett jobb : lassan forog de brutális áramfelvétel van!! Lehetséges egy forgórészárlat?? Látszatra semmi melegedés nyom a tekerecsen., mechanikusan nem szorul.
1.Normális a motorpróba ,ha igy csinálom: Motorcsatikra folyamatosan pluszt es minuszt adok egy külső jó akkuról?
2.Esetleg lehetséges hogy a Kangon fölszerelve PWM - jellel van megvezérelve a motor?
3.Hol lehetne külön uj forgórészt vásárolni? Esetleeg volna valamelyikteknek pl egy jó használt?
Sziasztok!Kérlek segítsetek ha tudtok előre is köszönöm.
Van egy 2005-ös 1.5 DCI motorú Kangoom.
Menetközben egyszer csak leált és többet nem indult.Elvittem a szerelőmhöz aki 1,5 hónap!!! után megállapította hogy az üzemanyag szívattyú ledarálta a rotorját és ezért tele lett az üzemanyag ellátó rendszer spénel ami kitakaríthatatlan.Ez álltal tönkre ment az befecskendező rendszer és a komputer.Azt szeretném megkérdezni hogy ilyen tényleg van vagy csak fogalma nincs az embernek az egészről.A baj az hogy ez valószínüleg nem javítható gazdaságosan tehát kuka a fél éve vett egyébként makulátlan autóm.Előre is köszi a válaszokat
Szeretném a gépemen kicserélni a gázolaj szűrőt (1.9 dizel ). Azt ajánlották, hogy egy PURFLUX C481 szűrőt vegyek, mert az a legjobb. Valaki tudja, hogy ennek a szűrőnek milyen a szűrési finomsága ? ( mikron )
Szeretném a segítségeteket kérni. Hátha már valaki találkozott hasonló jelenséggel, és tud segíteni.
Renault Kangoo 2004 évjárat 1.5 DCI ről lenne szó. A jelenség hogy menet közben a kilométer óra 0 ra leesik, ezzel egy időben a váltókart sokkal könnyebb mozgatni (sebességet váltani). Amit még itt el tudok mondani, hogy minden reggel jól működik a kocsi, és kb 1,5 2 km után jelentkezik a tünet. Illetve amikor előjön a tünete akkor pl nem tudok alap járaton 2. fokozatban menni vele mert berángat a kocsi, viszont amikor nincs baja, akkor minden gond nélkül lehet vele 2. ban araszolni a városban vele. Még egy jelenség ezt is csak akkor produkálja amikor 0 km áll az óra azaz valami gond van a kocsival, a váltókar jóval nagyobbat mozdul be gáz adásra és gáz elvételkor, mint amikor nincs semmi baja a kocsinak.
A váltótartó gumibakot kicserélték, de a réginek sem volt baja.
Renault Kango 2002, 1.9dci ,F9q 782, Bosch Edc 15VM3..,nem indul! Segitség!!
Szenzortápok
A rejtély az hogy indul de csak akkor ha levan huzva nyomocsön lévő három vezetékes nyomásmérő szenzor csatlakozója.., igy rögtön elindul de visszadugva a csatit meg is áll rögtön.., izzitó-hibajelző lámpa ég ha jár a motor, hibakodók nem törölhetők amig a csati levan huzva huzva a szenzorről..,
Szenzortápok Ok., kimenő jel már gyujtásnál , állómotornál is kb +2.6V..,
vettem egy 2001-es 1.9 dizel renault kangoot hengerfej nélkül,vettemrá egy hengerfejets azt ugy tettemfelhogy a vezérmü tengely nem volt benne,majd utánna raktam belle de valami oknál fogva eltőrt,mikőzben huzatam lefele
Sziasztok! Segitséget szeretnék kérni igy karácsony elött . Mert nem szeretném ha bármelyik szerelö jól megvágna. Egy 2002-es 1.5. dci kangoo rol lenne szo mentem vele semmi gond nem volt aztán indulni akartam be is indult de le is állt a mai napig ez van beindul leáll. Már volt aki azt mondta nyomás szabájzo szelep a ludas ahány szerelö annyi változat. a serviz nem világit. aki találkozott ilyen hibával kérem irjon. köszi mindenkinek.
Értem, kicsit jobban tetszik a Partner, de nem ez fog dönteni természetesen.
Olyasmire gondoltam amire érdemes odafigyelni, bár tudom nem olyan régi típusok tehát elvileg nem sok típushiba jöhet elő.
De azért köszi.
És végül a PUG lett?
No ez egy olyan dolog, amit en is vegigjatszottam. A felszereltseg, az ar, a tudas szinte teljesen ugyanaz. Nalam a csendesebb motor miatt nyert a PUG. Illetve nem is csendesebb, csak a Kangooenak a hangszine volt nemileg zavaro nekem. Ugyhogy szvsz menj be egy kereskedesbe es probald ki oket.