Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Botond999 Creative Commons License 2021.02.22 0 0 118

Sziasztok!

Én is hasonló helyzetben vagyok és eladó használt autót keresek. Ebben a kategóriában nekem szimpatikus a Audi 3 és a Ford Fiesta is. Van esetleg valakinek ilyen autója amiről be tudna számolni, hogy mennyire elégedett vele. Köszönöm!

tormai Creative Commons License 2014.08.05 0 0 117

Sziasztok!

Milyen márkájú és típusú "Ignis magasságú" autókat lehet venni,

kb 2006-tól, amit viszonylag jó állapotban, 150 ezer km alatt

lehetne keresni a hirdetésekben kb. 1,2, max. 1.4 millió forintig?

Láttam eddig Opel Merivát, Nissan Note-t... Suzukit nem szeretnék

újra, milyen van még? Köszönöm a segítséget!

Krumins Creative Commons License 2004.11.02 0 0 116

Tavasszal autot vennék, hasznaltan 2M alatt, de ha 1.5M alá kerülnék, még jobb lenne :)

Ami fontos, szedan kilőve, mert félek a parkolasi nehezsegektol.

Kinek milyen tapasztalata van az alábbi típusokkal, márkákkal?

Mazda 323

Alfa Romeo 146

Opel Astra Classic

Toyota Yaris

Daewoo Kalos

Ford Focus

Fiat Bravo/Brava

Rover

Citroen C2, C3

 

előre is köszi a segitseget

Big Blaster Creative Commons License 2004.07.27 0 0 115

Hello!

 

Hát igen, ugy émlékszem hogy a 4,6-os közel 300 Le-s, a 4,9-es pedig 200 körül. Mondjuk gondolom a 200 ló sem lehet rossz. Nem reális ez az összeg szerinted? Végül is nem túl fiatal már ez az autó.

 

Tényleg, a Bonnival kapcsolatban nincs semmi fejlemény?

Előzmény: Hooshee (114)
Hooshee Creative Commons License 2004.07.27 0 0 114
Nem kicsit, hanem sokkal :)

Meg a futóműve is eléggé más. Viszont tényleg szép, és ez nagyon olcsónak tűnik... gyanúsan olcsónak.
Előzmény: Big Blaster (113)
Big Blaster Creative Commons License 2004.07.27 0 0 113

Ezt láttam a V8cars-on:

 

Cadillac Eldorado 1992-es évjáratú 4,9-es v8-as full eladó. I.ár: 1,3 millió Ft. Amerikai csere érdekel.

 

 

Nem rossz, csak ez még a régi motor, nem a 4,6-os Northstar. Kicsit gyengébb. De egyébként szép autó.

Big Blaster Creative Commons License 2004.07.26 0 0 112

Szia Boró!

 

Szerintem mi egy kicsit már ismerjük egymást, ha lehet egyáltalán ilyet mondani egy nyilvános fórummal kapcsolatban. Pl. a Dizel vs. benzin topic, ha még emlékszel. De nem ez a lényeg. Egyébként gondoltam is rád, mint az Amerikai autók dícsérete topic atyjára, hogy kikérem a véleményed, de megelőztél. 8-))  

 

Köszönöm az infókat, ígyekszem hasznosítani őket. Sajnos a Magyarországi amerikai autó kínálat nem túl nagy, legalább is abban a kategóriában ami engem érdekel. Így ebből a szegényes felhozatalból kell majd kiválasztanom a legjobb vételt, akármi legyen is az.

 

Ami eddig képbe került, az Hooshee 1992-es Pontiac Bonnevill-je, eddig ez tetszik  legjobban. Láttam hírdetésben egy '94-es Buick Park Avenue-t, ami a Bonnihoz műszakilag elég közel áll tudtommal. Ami még szóba jöhetne, néhány Chrysler LHS ill. New Yorker, szintén '94 körüli évjáratból. Ezek között van több olyan, ami szerintem nem kereskedőnél van, hanem magánszemély hírdeti. Ezekhez van legjobban bizodalmam. A Visionok, Concordok és néhány Intrepid nagy része úgy láttam, hogy kereskedőnél áll, amennyire ez a hírdetésekből kiderül.

 

Mint kuriúzum, van egy Ford Thunderbird a '90-es évek elejéről, és egy Mercury Cougar ami '96 körüli.  Mind kettő 3.8-as V6-os. Láttam még egy Chevy Caprice-t, ami V8-as, de az az autó nekem egy kicsit nem tetszik, jobban örülnék egy hasonló évjáratú Impalának, de azt sajnos nem láttam.

 

Kb. ez a felhozatal, amit net-es hírdetésekben láttam, mi a véleményed az említett autókról? 

Előzmény: BoRó (111)
BoRó Creative Commons License 2004.07.25 0 0 111
Kedves Big Blaster! Én is amerikai autós vagyok, immár hosszabb ideje, ezért talán megengedsz egy kis tanácsot az autók motorjaival kapcsolatban (az állapotvizsgálat magától értetődik): Chrysler 3.5 literes motorja (a 300M előtti darabokban): Mitsubishivel közös fejlesztés, gyakori - mondhatnám természetes - az olajfolyás. Ennek ellenére csendes, szerény étvágyú motor (városban 12-13 liter, kint 8-9), feleségemnek is volt ilyen autója (Eagle Vision), nagyon szerette, kutya baja nem volt. Nagyon meg kell nézni, mit veszel, mert a nepperek óriási futásteljesítményű autókat visznek haza (azok ugyanis olcsók). Az elődmodell (Imperial) 3.8 literessel volt szerelve, étvágy hasonló, élettartam hosszabb (500-550 ezer km vs. 800-900 ezer). Nagyon jó a Ford-konszern 4.6 literes motorja, akár az újról, akár a régiről beszélünk. Városban 14-15, kint 8-9 liter várható normál tempóban. Élettartam igen hosszú, simán megy 1 millió kilométert - ezen meglepődni sem érdemes. Szintén bátran ajánlható a GM 3.8 literese, akár az újabb, akár a régi. Alatta a 3.1, 3.4 litereseket nem érdemes venni, gyengébbek és nagy autóban ugyanannyit esznek. Városban 14, kint 8-9 liter. Cadillac Northstar (4.6): non plus ultra. Fogyasztása a fentiekhez hasonló, élettartama szintén. A 4.1 literes elődöt nem érdemes venni, az 5.7 literes dízelt szintén nem. A GM 5.7 literese (Caprice, Roadmaster) elnyűhetetlen, de a fogyasztásán érződik, hogy még az előző generációból való (városban 18 liter, kint 10-től). Ugyanez mondható el az 5.0 literesről is. Itt kell megjegyeznem, hogy 9 éve egy akkor fél éves Roadmaster az életemet mentette meg egy csúnya karambolban (vétlen voltam). Boró
Hooshee Creative Commons License 2004.07.25 0 0 110
Sajnos nem, ebben téved az oldaluk: Az SSE az sima, az SSEi a superchargeres. A mailjeidre nemsoká válaszolok :)
Előzmény: Big Blaster (100)
thomee Creative Commons License 2004.07.25 0 0 109

Mopar igaz: hamuszoras a fejemre ON! :-)

 

a tobbi meg szubjektiv. Jo valogatast!

Előzmény: Big Blaster (108)
Big Blaster Creative Commons License 2004.07.25 0 0 108

Bocsi, de a Mopar a Chrysler konszern alkatrész szállítója. 8-)) Egyébként én úgy érzem, hogy ez a GM favorizálás inkább az újabb, 90 utáni autókra igaz. Lehet, hogy a Chrysler elment egy olyan irányba, ami nem tetszik az amcsi autó rajongóknak. De igazából nem tudom.

 

Egyébként én sem a sportos autókért rajongok, nekem is az általad felsorolt szempontok a mérvadóak, nem az, hogy mekkora spoiler van hátul, meg a malomkő méretű felnik. 8-)) Ettől függetlenül van amikor szeretek kicsit sportosabban vezetni és úgy általában idegesítenek a forgalomban tötymörgők, ha csak lehet megpróbálok az élre állni, hogy ne a mások által diktált tempóban kelljen mennem. Egyébként nem tudom, hogy nálatok hogy van, de itthon, főleg vidéken szinte idegesítő amit pl. egy lápánál való indulásnál produkálnak a népek. Persze nem mindenki, de a nagy átlag. Azt utálom még, amikor az elől indulók beállnak 50-re, és így pont nem érik el a következő zöldet, ha csak egy picit gyorsabban mennének, akkor szinte folyamatosan haladhatnának az autók. Na ezért szeretek elől menni, mert akkor tuti, hogy nem maradok le a zöldhullámról. 8-)) Csak az első helyért meg kell küzdeni és ilyenkor kell a sportos vezetés. 8-)

 

Sajnos a modern amcsi autók közel sem olyan stílusosak, mint a 70-es 80-as években voltak, sajnos. Pedig a retró dizajnú autók sikere, egy jó mérce arra, hogy mire lenne igénye az embereknek. Ha én amerikai autógyár lennék, biztos, hogy ebben az irányban fejlesztenék. 8-))

 

A Husi Pontiacja nagyon tetszik. Kívülről kb. azt az irányvonalat képviseli, mint a hosonló korú Chryslerek. Ezekből az évjáratokból sokkal szebb formájú amcsi autót nem találnék Magyarországon, kivéve a Mark VIII. Felszereltsége, és az utastér dizájnja, minősége viszont érzésem szerint veri a Chryslerét. Egy idősebb autónál pedig nagyon fontos szempont, hogy normális gazdája volt-e, aki rendesen bánt vele, talán ez a legfontosabb. Egyébként azért sem akartam egy márkára ráállni, mert úgy voltam vele, hogy hiába tetszik nekem pl. a Chrysler Vision, ha nem találok normális allapotút. Viszont ha adódik egy nagyon szép Merci, akkor inkább megveszem azt, még akkor is, ha nem az volt az álmom.

 

Mint már régebben írtam, nekem a Merci egy kicsit túl sterilnek tűnik. Olyan mint egy nagyon pedáns komornyik. Minden tökéletes rajta, de valahogy szürke az egész számomra. Nincs benne semmi vagányság, játékosság. Semmi öncélú részlet, ami csak azért van, mert önmagában is szép. Nagyon német az egész. Talán a németség legkézzelfoghatóbb megjelenési formája.

 

Na, én is befejezem egy időre. 8-))

Előzmény: thomee (107)
thomee Creative Commons License 2004.07.25 0 0 107

nem tudom miert a GM a favorit, talan a kinek a pap ,kinek a papne az oka :-) es talan a Mopar miatt, valamint a muscle car idoszak miatt...:-)

 

komolyan: GM-mel nem volt huzamosabb tapasztalatom,bar az egyik baratom nekik dolgozik, s igy -a GM dolgozo discount-janak koszonhetoen is- a csaladjuk tele van GM termekkel.Meg vannak veluk elegedve,gondokrol nem tudok.amit kiprobaltam beloluk:

Chevy Venture Van - alias Opel Sentra.Aki szereti a "kis"buszokat annak nem lehet kifogasa ellene,bar az elso uleseken kivul a tobbit nem ajanlanam huzamosabb kirandulasra./ja igen,tolem ne varj ilyen "megy mint atom,fekszi az utat,mint allat, kanyarban verhetetlen"  tipusu irast,mert ezek nem az en preferenciaim - nekem sokkal inkabb az auto eleganciaja,megjelenese,kenyelme, belso megjelenese,igenyessege a lenyeges,semmint par masodperces idonyeres/

Chevy Suburban SUV - robosztus ,megbizhato,nagy :o)

`02 Ponitac Grand Prix : gyors, nekem szukos, belseje nem tetszett, nekem razos

 

ami volt nekem GM: `88 Caddy Fleetwood Brougham 5.0 - maxi kenylemes, nyugis, utazoauto, gyonyoru belso. igazi amcsi nagyvas.imadtam

 

Nekem az "ujabb " Lincoln termekek "jobban bejonnek". Belsejuk, a kapcsolok igenyesebbek "fancy"-bbek.

 A Caddy-k uj formavilaga nekem nemtecc. Kivetel az Escalade, amit megkivannek :-)) sajna a Seville-vel elbucsuzott az igazi Caddy.Most inkabb a "sportos",razos,tucat utat kovetik :-( de az egesz GM ezen az uton halad,lasd csak Saab :-/   mondjuk az uj GTO-rol jokat irnak,de a formaja tul japos,igy nekem nemtecc ...

 

Az auto itt nagyon olcso, kiveve az europai markak, illetve a presztizskategoria kepviseloi. A kiskategorias amerikai ill. a japo markak altalaban kategoriajukban olcsoak 2milla, az kb. 10e dolcsi,talan kicsit kevesebb.Ezert az arert naggyon szep autokat kapni, illetve akar ujat is /Hyundai kiskocsijai,kia Rio,Civic,Corolla,Chevy Aveo,ezek mind a 10e korul vannak uj arban/ Reg ado sux , a JQA-kat! :-/

 

Husi kocsija kafaty utazoauto,s ahogy ot ismerem jol karbantartvam halas auto lehet megvetel eseten.Kulon ajanlom figyelemedbe a HUD-t! :-8

 

W126: SZVSZ a legszebb valaha gyartott Mercedes.Nagyszeru auto, venni fogok egyet meg az iden, mondjuk egy 560 SEC, vagy SEL johet szoba :-) nagy szerelmem, nem is tudom mit mondjak,az auto onmagaert beszel.Az 500-as automatajat megvetel utan felujittattam,azutan nem volt semmi gondom vele.Tipusgondokrol nem tudok.vetel elott NAGYON atnezetni,mert az alkatreszek dragak!

 

huh...hirtelen ennyi :-)

Előzmény: Big Blaster (106)
Big Blaster Creative Commons License 2004.07.25 0 0 106

Tudsz arról mondani valamit, hogy miért a GM termékeit szokták előszeretettel ajánlgatni itthon is? Már többször hallottam azt, hogy GM-et kell venni, de nem tudom, hogy miért?

 

Egyébként én nagyon csodálkoztam, hogy 4-5 éves használt autókat mennyire olcsón lehet venni Amerikában. 2 millióért már nagyon szép autók vannak. Ha nem lenne ez a tetves regisztrációs adó, nagyon megérné onnét hozni be autót. De így. 8-((

 

A v8cars-t szoktam olvasgatni, meg régebben fel is vetettem ezt a témát.

 

Azt hiszem, hogy Hooshee ajánlatának nem igazán tudok ellenállni, így lehet, hogy nem keresgélek tovább. Abban az autóban meg van minden, ami nekem számít és jó kezekből venném, ami nagyon fontos. Szóval, most arra hajtok, hogy minél hamarabb össze jöjjön a pénz rá. Ha valamiért még is úszik az üzlet, akkor nézegetek komolyabban mást után. A Merci inkább csak említés szintjén merült fel, csak mert azt is láttam 1,5 miller körül. Ha már európai autót vennék, akkor inkább BMW vagy Jaguár. Egyébként azért elmondhatod a tapasztalataidat a W126-ról, mert érdekelne a véleményed.

Előzmény: thomee (105)
thomee Creative Commons License 2004.07.24 0 0 105

amugy meg 1-2 adalek. van 2 masik ismerosunk akinek ugyanez a tipus van, az egyik 270e a masik 400+e merfolddel, fodarabok soha nem javitva.En ugy gondolom a tipus kiforrott,megbizhato, szvsz szep es kenyelmes.

A GM termekeirol meg majd Husi szol,de tudomasom szerint hasonloan tartosak. /marmint ha a 6-8 hengeres verdakat nezzuk/ Az olcson osszedobalt ,igy olcson adhato kiskategorias autok olyanok,amilyen az aruk.

Nem veletlen,hogy ez annyiba kerult,hogy egy uj /!/ Corollat vagy Civicet, vagy kis Chevy-t, esetleg egy Pontiac Sunbird-et is lehetett volna venni.

Chryslerekkel nincs tapasztalatom.

 

A lenyeg: nezesd at,mielott megveszel egy otthoni darabot, mert pl. a legrugozas ennel a tipusnal peldaul sokba kerulhet /s otthon nem fognak 2 ev garit adni ra,mint ahogyan en kaptam !.../.

 

ha tudok infokkal segiteni,sikitsal, vagy meg erdeklodj a V8cars.hu-n.

ha a W126 mellett dontesz, arrol vannak meg szemelyes tapasztalataink, vagy sasold meg a Mercis topicot...

Előzmény: Big Blaster (103)
thomee Creative Commons License 2004.07.24 0 0 104

ööö...nem :-))

 

 

Előzmény: Big Blaster (103)
Big Blaster Creative Commons License 2004.07.24 0 0 103

Gyönyörű autó. Nagyon jól néznek ki rajta a krómozott díszítések. Meg a környék is nagyon ott van.

Nincs kedved csrélni? 8-)) Úgy kompletten, autó, kéró, egyebek. 8-)) Fel tudok ajánlani egy miskolci 56 nm-es panel kéglit. Gondold meg, csak egyszer adódik ilyen lehetőség! 8-)))

Előzmény: thomee (101)
thomee Creative Commons License 2004.07.24 0 0 102

"Az itthoni állomány... hát szóval elég gázos"

hat ez a gond odahaza :-(

 

 

Előzmény: Hooshee (97)
thomee Creative Commons License 2004.07.24 0 0 101
Előzmény: Big Blaster (98)
Big Blaster Creative Commons License 2004.07.24 0 0 100
Az előbb elfelejtettem említeni, hogy az említett alkatrész forgalmazónál úgy szerepel, hogy az SE kivitel volt szerelve az alap motorral, az SSE viszont feltöltős volt. Ez igaz? Neked milyen van a gépben? Jó lenne, ha a feltöltős lenne. 8-)
Előzmény: Hooshee (97)
Big Blaster Creative Commons License 2004.07.24 0 0 99

Húúú, vazze, baromi jó az oldal amit linkeltél. Durva, hogy pl. az én ótómhoz kb. fele annyiba kerülnek a cuccok, mint itthon. Te már vásároltál náluk? Vám, ÁFA gondolom még rájön. De még így is olcsóbban ki lehet jönni szvsz.

 

Sajnos valóban sok, nem megfelelően szervizelt autó van Magyarországon, főleg az idősebbek között. Olvastam én is néhány megdöbbentő dolgot a helyi Mekk-mesterek ténykedéseiről. Sokan úgy vannak vele, hogy ha egy Ladát össze tudnak drótozni, akkor már értenek az autó javításhoz. Én inkább elviszem az autót márkaszervízbe, igaz, hogy ott is vannak olyan szerelők, akikre nem bízom szívesen a jószágot, de legalább adnak garanciát, így ha valamit elbasznak, lehet menni reklamálni.

Előzmény: Hooshee (97)
Big Blaster Creative Commons License 2004.07.24 0 0 98

Én most néztem meg a biztosítóm on-line ajánlatát, onnét vettem az infót, valszeg nagyjából pontos.

 

Akkor a te Lincolnod nem egy régi darab. Mondjuk egy majdnem új autónak lényegesen kisebb lehet a szervízigénye. Nekem az újabb Lincolnok közül a Mark VIII a kedvencem, a régebbi elejű. Most is az figyel háttérképként. 8-) Láttam 1-2 darabot magyar hírdetésekben is, volt egy '94-es amit 1 millióért kínáltak, kicsit gyanús volt.  

Előzmény: thomee (96)
Hooshee Creative Commons License 2004.07.24 0 0 97
alkatrész ügyben www.rockauto.com, klikkelsz, négy nap malmozás, és itt a cucc :)

általánosságban azt lehet mondani, hogy ami kopóalkatrész, az mocsok olcsó, ami viszont nem (oldalüvegek, bizonyos karosszériaelemek), az viszotn legalább annyi mint egy eu komolyabb vashoz.

Az itthoni állomány... hát szóval elég gázos. rengetegen taknyolják össze vissza az autókat, jó arra a volga vízpumpa jeligére, merthogy úgyse lehet tönkretenni. De.

Én két éve keresek sevillet, szeirntem ahazai állomány 60, a budapestinek meg 80%át már ismerem. Kb két darab van, amit úgy tudnék megvenni, hogy nincs legalább egy millió ráköltendő, és ez csak az ami látszik, aknára még nem is áltunk...
Előzmény: thomee (96)
thomee Creative Commons License 2004.07.24 0 0 96

hmmm...emlekeim szerint a bizti a 2000 folotti kategoriara jelentosen tobb volt,mint a 2000-ig bezarolag,de lehet azota valtozott a helyzet,ha nem nagy a diffi,akkor tenyleg nem gond :-)

 

szerviz: 14 honapja van meg a Town Car, 30e merfoldet tettem bele/ ugy 48e km/ igy most osszesen 75e+ merfold van benne.a 14 honap alatt csak az olajcserek voltak emlithetoek.nem tudom a haziak milyen allapotban vannak,at kell nezetni oket, plusz az amcsis forumokat olvasni,kerdezni, stb. , ok a hazai alkatreszarakrol is tudnak felvilagositani.

 

Camryket szeretik -foleg- mert: olcso /kategoriajaban/ + rendkivul kedvezo a finanszirozasa /van aki persze a formajat is szereti/

 

Előzmény: Big Blaster (94)
Big Blaster Creative Commons License 2004.07.24 0 0 95

Köszi a tanácsot, megszívlelem. Így legalább egyszerűsödik a helyzet, mert akkor maradnak az amerikai autók és nem kell másfelé keresgélnem. Mondjuk a Jagsikért fáj a szívem, de majd meglátjuk. 8-))

Előzmény: Hooshee (93)
Big Blaster Creative Commons License 2004.07.24 0 0 94

A mostani biztim negyed évre 9000 Ft körül van a 2000-es autóra (B8). Úgy tudom, hogy ennél már csak egy nagyobb kategória van és az kb. 2-3 ezerrel több. Ez nem olyan vészes. Súlyadó is több, de a mostani autóm is 1400 kg, egy modernebb amcsi vas meg mondjuk 1600 kg. Éves szinten ez sem nagy differencia. Fogyasztásom jelenleg 9,5 liter körül van, ehhez képest 2 liter plussz még elviselhető.

Szóval ha csak ezeket nézem, nem tűnik olyan vészesnek a dolog. Persze kérdés, hogy mennyit kell költeni a szervízre.

 

Egyébként miért szeretik a Camry-ket?

Előzmény: thomee (91)
Hooshee Creative Commons License 2004.07.23 0 0 93
Mivel a családban a neked ajánlott Pontiac mellett van még két bálna merci pl, ezért azt mondom, hogy másfél millióért a 15 éves kategóriába BMW vagy Mercedes nem fér bele. Amelyik igen, attól fuss messzire.

Csak egy példa: jó apám W140es 420-át közel 3 millióért vette. A piacon volt ilyen 2.3-2.4-ért is. De olyant, ami nem volt törve, és műszakilag egyben van, egyet sem talált köztük. Sajnos ezek a nagy vasak kiválóan alkalmasak a biztosítózásra, és nagyon kevés úszta meg az ilyen mókákat. Amelyik igen, annak viszont van ára is.
Előzmény: Big Blaster (86)
thomee Creative Commons License 2004.07.23 0 0 92
ja igen, a Camry-t masert szeretik itt...:-)
Előzmény: Big Blaster (90)
thomee Creative Commons License 2004.07.23 0 0 91

szamolj a biztositassal+ sulyado/kozel 2 tonna a 97-es TC/+meg nemtommi odahaza + az enyem atlagfogyasztasa ugy 11-12 liter, orszaguton tempomattal nem idiota tempoban /ertsd ugy 130-ra allitva a tempomatot/ 9-10 kozott./automata,legkondi allandoan/ ,csak varosban ugy 13 korul .

az 500-as 85-os W126-osom ugy 16-18 korul volt atlagban. a 89-es 300 W126-osom szinten.

Előzmény: Big Blaster (90)
Big Blaster Creative Commons License 2004.07.23 0 0 90

A Camry-t csak példának említettem, mint Amerikában is kedvelt nagyobb japcsi autót. Szoktam látni egyet a melóhelyem környékén és első ránézésre nem tűnik rossznak. De felejtsük is el.

 

Nekem első helyen a kényelem áll, a presztizs egyáltalán nem fontos, ha nem így lenne, akkor nem lenne most is Hyundai-om. 8-))

Jobban kedvelem a nagy löketű nyomatékos motorokat, mint a pörgőseket.

Szeretek időnként sportosan vezetni, de nem szoktam minden pirosnál versenyezni, szóval ez nem olyan fontos szempont. Viszont az autó sportos megjelenése annyiban számít, hogy a páromnak inkább az ilyen autók tetszenek, nekem jobban bejönnek a konzervatívabb megjelenésű járgányok, de hajlandó vagyok kompromisszumot hozni, ha csak ezen múlik.

 

Egyébként gratulálok a Lincolnhoz, ha tehetném, nekem is egy szép tepsim lenne. 8-)) Az egyik kedvencem a Lincoln Mk. III ill. IV, de egy ilyen autót inkább csak másodiknak tartanék és a széltől is óvnám. 8-))

 

A fenntartási költségekkel kapcsolatban pontosítottam, összességében inkább évi 800-900 ezer Ft-ot tudok erre fordítani. Vagyis most kb. ennyi megy el.

 

Egyébként kb. mennyiben van egy ilyen kaliberű autó fenntartása? Tudsz mondani néhány adatot?

Előzmény: thomee (88)
thomee Creative Commons License 2004.07.23 0 0 89

"Kicsit olcsónak tűnik egy 750-es BMW vagy egy 500-as Merci 1-1,5 millió közötti áron"

egy ilyen autot nem megszerezni,hanem megtartani/fenntartani a nehezebb!

 

a luxus autok alkatreszei joval magasabbak.

Előzmény: Big Blaster (86)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!