"Én csak annyit javasolnék, hogy aki lebeszélés után eldobja a kártyáját, az előtte tiltassa is le, mert a kukába dobott kártya aktív marad, az utolsó feltöltéstől számított 1 évig!"
Macera. Szerintem mielőtt kidobnád, egyszerűen TÖRD KETTÉ!!
"Kár, mert a Pannon Gsm néhány éve szerintem a legjobb mobilcég volt."
Kár, mert én is így látom. A régi érzéseim hatására a két ünnep közt (bő egy hónapja ugye) vettem egy Praktikumot meg 3310-est. Asszem kártya lehsznál, telcsi kikódol és a régi Westel Dominóval megy tovább. A WD a legdrágább prepaid ugyan, de én nem beszélek sokat, inkább engem hívnak. Meg különben is, a WD számomat ismerik sokan...
Nagyszerű:))))
Igen az hogy válaszoltak pozitívum....akkor is válaszoltak mikor jeleztem nekik hogy a pannonnetshopban csak készülék vásárlás esetén, hálózati korlátozással ellátott telefonokat árulnak...két-három nap és kijavitották a hibát.
Viszont nem értem, miért kellett szétválasztani a hálózati percdijakat...eddig az volt a jó hogy tudta az ember ha felveszi a telefont mennyiért is telefonál...most meg majd lesz...csúcs, éjszaka, más mobil...stb.
McRae: szia! Nem fogod elhinni,velem is pont ez történt,azthiszem ugyanazt a levelet kaptuk meg.
Azt is forwardolták :)))
Mellesleg,én egy nagyon csúnya levelet írtam,így utólag már szégyellem magam,dehát a hirtelen felindulás ugye...... :))
Azért az viszont + dolog,hogy legalább ilyen kedvesen visszaválaszoltak.
Másoktól még csak egy vacak emailt sem kapok.
Ez mindenképpen pozitívum azért a rosszban........!
Én írtam az áremelés ügyében az ügyfélszolgálatnak, válaszoltak is...megköszönték a "negatív" véleményemet, és biztosítottak afelöl, hogy ök figyelembe veszik minden elöfizetö igényét....majd oda írták hogy levelemet továbbküldték a menedzsmentnek:))))))
Én csak annyit javasolnék, hogy aki lebeszélés után eldobja a kártyáját, az előtte tiltassa is le, mert a kukába dobott kártya aktív marad, az utolsó feltöltéstől számított 1 évig!
Ha egy szolgálltató ilyen mocsok, legalább ne növeljük az aktív előfizetőinek a számát.
Nem (csak) a párforintos áremelésről van szó, hanem a pannonnál teljesen "elkopott" régi kedvezményekről és az ügyfelek teljes hülyének nézéséről.
Pl. a tavaly májusi "előfizetői árcsökkentés"-ről amikor az előfizetésekhez nyúltak hozzá.
Akkor elvették a 15perc kedvezményt, valóban 1 azaz egy Ft-al csökkentették a hállózaton belüli, ugyanakkor 10Ft-al emelték a hállózaton kívüli hívások percdíjait.
Kár, mert a Pannon Gsm néhány éve szerintem a legjobb mobilcég volt.
köszönöm szépen több mint 3 éves szolgáltatásukat,meg voltam vele elégedve.
Sajnálatos módon az áremelkedés hallatára azonnali hatállyal eltelefonálom a praktikum csomagom,és fájdalmasan lemondom a további feltöltési lehetőséget.
Reménykedtem,hogy a hívások díjai CSÖKKENNI fognak,de mivel nem így történt,kényszerülök lemondani a szolgáltatásról.
Van egy bizonyos határvonal,ami felett nem kívánom igénybevenni szolgáltatást,akármilyen mobil előnyöket is nyújtsam.
Tájékoztatásul közlöm,hogy a Vodafone hálózatán folytatom tovább beszélgetésemet,napközben 50,azonkivul 25 Ft-ért.... - bármely mobilszolgáltatóra. Így monstantól csak egy irányban veszem max. igénybe eme remek szolgáltatást. :)
Reménykedem,hogy bár birka népként mégis inkább kiskacsaként sokan fognak engem követni,megmutatni,hogy mindennek van határa.
U.i: meglepő bár,de épp hírdetem a kocsim,miután +1 bonusszal 35%-ot emelkedett a biztosítási díjam.
Ezért aztán ugy döntöttem,inkább .... eladom a kocsit.
Na ezt nem gondoltátok ugye? Hát pedig igy van.
Mégha nem is tartozik ide.
Üdv néktek! Irány az ágy,a puhapihe tiszta élő gyapjú...Ami ugyan nem volt olcsó,de ki mondta,hogy nem tudok kifizetni xx Ft-ot egy percre? Ha nagyon akarnék...
Dehát,ami jobban megéri,az jobban megéri. Gondoljunk csak vissza... 100 évvel ezelőtt is éltek emberek,mobil nélkül. Sőt:) kisgyerek koromban valahogy mindenki megvolt nélküle:)
Ezek a norvég bálnavadászok ennyire pénzéhesek??? Vagy itt a titok nyitja, a bálnák védettek, mi meg fizessünk.
Az a duma nagyon tetszik, hogy az infláció miatt "kénytelenek" emelni. Röhej, a legrosszabb indulattal sem mondhatjuk, hogy kétjegyű az infláció, az áremelésük néhány sávban meg bőven benne van. Extra profit és kész! A többi süket duma.
A Pannon honlapján most olvastam, hogy 2002. feb. 11-től megváltoznak a percdíjak. Első ránézésre csak a csúcsidőn kívüli árak emelkedtek és a csúcsidőt már 6 órától számolják. Hálón kívüli mobilhívás (csúcsidőn kívül) pl. Praktikum Classicnál 50 Ft/perc, ami 39%-os drágulást jelent :(((