Vegyél valami pár eurós cuccot, szolgáltatást, stb. Majd nézd meg a vele egyidőben több helyen, hogy jönnél ki. Így nagyobb összegnél meg azt használod, ami a legjobb.
Segítsetek légyszives, mert egyetlen kompetensnek tűnő ügyintézővel sikerült beszélnem, aki azt mondta hogy a https://www.reuters.com/markets/currencies/ reuters középárfolyamon számolják a külföldi EUR költéseket hitelkártyával.
Mivel ez túl szép, hogy igaz legyen, próbáltam újfent megkérdezni ügyintézőket és mindenki vakarta a fejét.
Tudnátok segíteni, milyen árfolyammal dolgoznak ? (természetesen a napi árfolyam ingadozást figyelembevéve, hisz alapvető, hogy a terhelés napján az lesz figyelembevéve).
Illetve, ha a terminál feldobja, hogy EUR-ban vagy forintban szeretnék fizetni, az EUR-t kell választani, igaz?
Jó ideig volt, aztán megszűnt, aztán még vagy két hónapig még volt a Wise-ra, mire észbe kaptak, hogy az is létezik. De addigra azért begyűjtöttem a kártyáinkra néhány ezer forintot is, meg Clubcard pontot is.:-)
Go hitelkártyánál mikor van a forduló nap? Most igényletem kártyát, és félórás telefonos kártyaaktiválás alatt elfelejtettem megkérdezni az ügyfészolgálatos kolleginát.
Illetve nem kicsit kiakadtam azon, hogy el kell újra mennem egy bankfiókba, hogy legyen netbankom. Mondjuk már gyanús volt, hogy a tegnap kiküldött csomagban egy szóval sem említettek netbankos azonosítót. nem értem, miért nem lehet úgy csinálni, mint más bankoknál, hogy ezt a kártyaigényléskor (vagy később telebankon keresztül) si el lehet intézni.
Mivel, hogy gyakorlatilag annyi történt, hogy az arculatot kicserélték furcsa is lenne ha nem működne. Itt csak papíron történt összeolvadás, a 3 bank háttér- és számlavezető rendszere nem lett összevonva, továbbra is külön fut és egyelőre információ sincs róla, hogy mikorra fogják összevonni.
jelszó probléma volt, csak azt nem értem hogyan amikor külön doksiban kezelem a többivel illetve a mobilon és a laptopon is lyukra futottam, bár azok után hogy a múltkor egy keserves csop. beszedést nem bírtam összehozni 4 v 5x nem csodálkozok, mint utólag kiderült rossz ügyfél azonosítót adtam meg,de erről nem tájékoztattak,hanem a csop. beszedésnél az elsp karaktert T betűre változtatták, én meg dühöngtem hogy ennyire f. nem lehetek,hogy már megint elírtam
Igen, nagyjából megy minden, számlakivonat is rendben.
Azért csak nagyjából, mert az előbb nem engedett iCsekken számlát befizetni, de azt nem tudom, hogy hol a hiba, mert előtte engedett Simple kártya feltöltést ex-BB kártyával, és csekkeket is tudtam a feltöltött Simple kártyával fizetni.
Először a folyószámlámról tűntek el pénzek és olyan megterhelések keletkeztek általuk, melyek törvénysértőek, így a már MKB lett banknál megszüntettem mindent, bank-kártyámat, folyószámlámat, mindenemet. Így nem tudnak már meglopni.
Amúgy a MNB rágódik a problémán, mert az Ő dolguk lenne a törvényesség visszaállítása, csak nem tudják mit tegyenek......