Hello! Vettem egy Daihatsu Copent Németországban.Hol találok hozzá lámpákat,karosszéria javitókat,elemeket stb.? A tippeket előre is kösz!A facebookon nem vagyok,az elérhetőségem nagycsacsa@gmai.com
Idén is megrendezésre kerül a Japtimers közösség nagy sikerű Tavaszi Találkozója. Egy tökéletes lehetőség a főként veterán korú japán járművek tulajdonosainak, hogy a mai "online" világban személyesen is megcsodálhassák egymás járművét, megnézzék az apró részleteket, megszagolhassák az adott évtizedek jellegezetes illatait, hallgassák a különféle motorok muzsikáját vagy éppen érezzék a különféle járművek időutazásokat idéző rezdüléseit. A barátias elhivatott légkör természetesen lehetőséget ad akár mélyre nyúló szakmai vagy éppen könnyed humoros eszmecserékre is.
Amennyiben jelen közösség értékes találkozóinak, eseményeinek időpontjával nem ütközik, sok szeretettel várjuk minden kedves "veterán" - Japtimer, illetve klasszikus - JapClassic járművet és tulajdonosát!
Sziasztok!Van egy öreg Daihatsu Cuorém.El van rohadva a motortartó bölcső(futómű segédkeret vagy mi).Hol tudnèk venni hozzá?Ja és cserések a futómű szilentek is.Tudtok ebben segíteni?22 ęves gěp,800-as ha jol tudom.3 hengeres...asszem 501-es tipus.3 -ajtós lemon edition.
Érdeklődni szeretnék,hogy nem tud-e valaki. terios j2 4wd-hez 2008-as évjárat,első féktárcsa tartó kengyelt? Az autón 287mm átmérőjű,hűtött féktárcsa van. A kétkerekes változaté nem ugyanaz.
Az az 1 literes 3 hengeres 58 LE-s kis benzinmotor meglepően jó, meg az autó is, és megbízható. Japánban gyártott. Persze 14 éves, ki tudja milyen előélettel mennyi valós futott km-errel? Nekem 1 évig volt a Cuore, kitűnő kisautó, gyári állapotban, kevés km-errel. Ugyanez a motor van benne, mint a Sirionban, rendkívülien takarékos és fürge. 3-ik autó volt hobbiból, így egy rokonomnak adtam el szimbolikus összegért. Az az 1 problémája van, hogy nehezen szerezhetők be az alkatrészek, és drágák. Természetesen nem sok kell belőle, de amikor megveszi az illető a használt autót, biztos lesz néhány csere érett tétel, ha hosszútávon megbízható autót akar. Csak olyan embernek való ez a márka, aki műszaki vénájú, és lelkesedéssel van iránta. Ugyanis nem mindegy, hogy "belebújik" vagy sem, és pl. ugyanazt a kerékcsapágyat 3500 Ft-ért veszi meg, vagy 25.000-ért. Stb. stb. Más tételeknél meg még inkább figyelni kell, hogy tényleg a belevalót vegye az illető, mert akkor oda a "csoda", amit nyújtani tud megbízhatóságban, és takarékosságban, stb.
Segítséget szeretnék kérni. Nagyon szemezgetek a Daihatsu Sirion 1.0 4WD (2004-es 58LE benzines) járművel. Ismerőseim le szeretnének róla beszélni. Mivel nem sok szaladgál Magyarországon belőle és szerintük se az alkatrészt nem tudnám hozzá beszerezni, ha valami elromlik és a szerelők sem értenek hozzá.
Tudnátok nekem tapasztalatokat írni? Érdemes-e megvenni? Milyen hibák jellemzőek rá? Az alkatrészeket könnyű-e beszerezni? (itt az olvastam, hogy nehéz hozzá alkatrészt szerezni, de az online áruházak tele vannak hozzá való olcsó alkatrészekkel...) Valóban nehéz szerelőt találni hozzá?
Napi használatra szeretnék vásárolni. Szaladgálós városi kocsinak. Úgy, hogy azért néha a családdal el tudjunk vele menni hosszabb távú kirándulásokra is. (Jelenleg Fiat Seicento 900S 2001-es benzines kocsim van.)
Szeretnénk szeretett 1991-es évjáratú Daihatsu Applause-unktól megválni. Reméljük, hogy felújítva vagy alkatrészként még másokat szolgálhat.
Lényegi információk a gépkocsival kapcsolatban:231.000 futásteljesítmény. Olajat, hűtőfolyadékot nem ereszt. Motor nem lomha. Nem dohányoztak benne. Elől, hátul az üléséket üléshuzattal védtük, ennek megfelelően nincs szétkopva. Tetőkárpit nem lóg, tiszta, keresőfény működik. Mindkét tükröt lehet belülről vezérelni. Elektromos ablakemelők elől-hátul működnek, ez alól egyedüli kivétel hogy a vezető oldalról nem lehet felhúzni az anyósülés melletti ablakot. De az anyós üléstől lehet vezérelni! Csomagtér nem mocskos. Pótkerék, kötelező kiegészítők vannak. Hiba hogy a csomagtér küszöb műanyaga törött.A kocsi 4 sarkán parkolási enyhe sérülések vannak (lehúzva a festék a lökhárítóról). Lámpák működnek, nem töröttek.Kőfelverődések újrafényezve nem voltak, viszont rozsdaátalakítóval kezelve voltak + garázsban állt a kocsi így korához képest nincs szétrohadva. Képeken nem nagyon látszik, de sajnos a két hátsó sárhányónál és a jobb hátsó küszöbnél már elkezdett rozsdásodni. Ezen túl mindenképpen megemlítendő hiba hogy országúti, autópálya tempónál kicsit jobbra húz (elengedett kormánnyal elkezd jobbra húzni). Érdeklődés esetén további információkkal szolgálhatok.
Amennyiben nem csak a saját márkátokkal, de az egyéb japán gyártók klasszikus járműveivel is szimpatizáltok, engedjétek meg, hogy figyelmetekbe ajánljak egy eseményt, ahol jó eséllyel mindegyik képviselteti majd magát. Megcsodálhatjuk egymás gyöngyszemét, meglepően konstatálhatjuk a többi gyártó műszaki megoldását, különleges kényelmi extráját, hogy egy kicsit nosztalgiázhassunk és időutazhassunk közösen, a hazai megmaradt japán járművek segítségével. Hasonszőrű "megszállottakkal" egy családias hangulatban és csodás környezetben eltöltött nap, ahol a különleges "veterán" gépek mellett van helye a gyermekeknek, feleségeknek és barátoknak is egyaránt.
Időpont: Május 19, Szombat
Gyülekező: 8:45 és 9:30 közt a Törökbálinti Auchan áruház totemoszlopa alatt, ahonnan együtt konvojozunk át a találkozó helyszínére. (Peremvárosi Horgásztó és Pihenőpark)
Amennyiben jelen közösség értékes találkozóinak, eseményeinek időpontjával nem ütközik, sok szeretettel várjuk minden kedves eterán - Japtimer, illetve klasszikus - JapClassic járművet és tulajdonosát!
Egy kis segítséget kérek, vizsga előtt sehogy sem találom a Ferozám alvázszámát, merre keressem? Félek, a vizsgabiztos sem fogja, mert lehet, hogy ő sem tudja, hol keresse.
Sziasztok! Egy kérdésem lenne. Van egy 1987-es Daihatsu Coure kocsim, aminek sajnos rohad a küszöbje, és azt szeretném kérdezni, hogy tudtok olyan céget/bontót, ahol tudnék küszöböt kapni? Nagyon sokat jelent nekem az a kicsi kocsi, és szeretném megcsináltatni. A válaszokat előre is nagyon szépen köszönöm!
Opsz, nem töltötte fel a képet.. namind1, ez volt rajta: Dai szervíz, Bp. 15. ker, Tóth István u 160. Autóvillamossággal is foglalkoznak: 20 992 1486 .Nem lehet eltéveszteni, ott a nagy 'D' betű a házon. :)
Helló, nekem volt ilyen régen, ez bizony állandóan hajt elől és hátul is. Nekem nagyon orrtolós volt. Nehezen is adtam el. Váltóra nem emlékszem, hogy dobálta volna. Kuplungcsere volt a legnagyobb műtét rajta. Ez 2000 elején történt, az sem ma volt!
Vettem egy kis lila egeret, egy J100 Teriost 98-ból. Keresek Pesten olyan szerelőt, aki már szerelt ilyet. Jó lenne, ha nem velem találná ki, hogy mi búg hátul és miért villan fel a check engine lámpa, amikor a légkondit bekapcsolom ... De egy jó autóvillamossági is elkelne, mert tele van gányolva minden fölös kütyüvel, amit nem cipelnék! HA van tapasztalati ajánlásotok, bátran írjatok! Kerestem korábbi bejegyzésekben, de nem találtam nagyon.
Köszi!
PS: Nem vagyok új a Daihatsu táborban, az első autóm egy kis Charade ezres TS volt és nyúztam egy 4wd Applause-t is korábban.