Keresés

Részletes keresés

basenji Creative Commons License 2001.12.23 0 0 15
vagy legalabb ajandekkent irjak jova a havi atlagos forgalmunk X%-at?
basenji Creative Commons License 2001.12.21 0 0 14
es azert nem vagytok ki, mer faszsagok a reklamjaik?
en szeretnem, ha tanito reklamjaik lennenek, pl mi van akkor, ha az automata nem ad ki let, vagy mi van akkor, ha az ugyintezi szopat.

ezt meg ezt tegyed, adjon tanacsot.
wat do u szink? miert ijen maradiak?
kinek szol a kibaszott sok reklamra elszort le??>?

Polihisztor Creative Commons License 2001.12.21 0 0 13
Még valami: gondolom az egyéni azonosítót azért kell személyesen megadni, hogy ne legyen visszélés.
Képzeld el, hogy valaki lelesi valahol a számlaszámodat, aztán felhívja telefonon az ügyintézőt és így rögzítik be az egyedi azonosítót a számládhoz, pár perccel később meg az azonosítóval bejelentkezve elindít egy átutalást a számládról.
Nem biztos, hogy ezért kell, de szerintem így logikus.
Előzmény: RKata (10)
Polihisztor Creative Commons License 2001.12.21 0 0 12
Persze, hogy messze nem tökéletesek. Természetesen nem tisztem védeni az OTP-t, de a korrektség miatt meg kell jegyezni, hogy egyedül nekik van annyi ügyfelük (ha nem több) mint az összes többi mo-i banknak, következésképpen az elégedetlen ügyfelek száma is nagyobb. Úgyhogy azt azért nem hiszem, hogy a szerencsés kivétel vagyok.

Üdv: P.

Előzmény: RKata (10)
H_G Creative Commons License 2001.12.21 0 0 11
Nem, Budapest.

Előzmény: Crassus (7)
RKata Creative Commons License 2001.12.21 0 0 10
Ha lesz még tőzsde. :o)
)
Bocs, de azt kell mondjam, Te vagy a szerencsés kivétel, aki erősíti a szabályt. Véleményem szerint az, hogy a múlt hónapban 4 (azaz négy) napon keresztül nem tudtam neten keresztül betétet lekötni, telefonon keresztül pedig azért nem, mert az egyéni azonosítómat személyesen kell megadnom (hogy miért, azt nem tudom), végül a bankfiókban egy akkor betanuló dolgozó első szárnypróbálgatásait végigasszisztálva kb. fél óra alatt sikerült lekötnöm a pénzem (kb. 3.500 Ft kamatkiesést sikerült elkönyvelnem), közel sem nevezhető zökkenőmentes ügyintézésnek.
Egyébként, ha ellátogatsz néhány e témájú topicba, láthatod, hogy nem én vagyok az egyetlen elégedetlen ügyfél.
Előzmény: Polihisztor (9)
Polihisztor Creative Commons License 2001.12.21 0 0 9
Szerintem nem egyértelmű.
Másfél éve van náluk internetes Házibankom, azon keresztül intézem - probléma nélkül - a folyószámlás, értékpapíros dolgaimat, azt se tudom, hogy néz ki belülről most egy fiókjuk.
(Egy ottani ismerősöm azt mondta, hogy 2002-ben már tőzsdézni is lehet náluk a házibankkal.)
Előzmény: RKata (8)
RKata Creative Commons License 2001.12.21 0 0 8
Az én sirámom tárgya - szerintem - teljesen egyértelmű :o): OTP.
Crassus Creative Commons License 2001.12.21 0 0 7
ez nem a Duna/ING bank volt veletlenul? jo lenne egyebkent, ha a bankok neveit is odairnatok, legalabb tudna az ember, hogy mire figyeljen.
Előzmény: H_G (2)
Firefly Creative Commons License 2001.12.21 0 0 6
Egyetertek!

Ha en egyszer nem erzem magam kiszolgalva, akkor az nem egy jo bank. Nem mi vagyunk ertuk, hanem tenyleg forditva, ok vannak miertunk. Ugye a nagyon divatos szlogennel elve, ok is a vevokbol elnek.

Ha nekem nem lenne elegendo kiszolgalasban es kedvessegben reszem, at is mennek egy masik bankba. Nem mondom, hogy kenyeztetnek, ugy kabe nullara all az egyenleguk, szoval van rossz is es jo is, de nem vagyok elegedetlen a jelenlegi bankommal.

Kellemes Karacsonyt Mindenkinek!

Firefly

Előzmény: RKata (3)
Törölt nick Creative Commons License 2001.12.21 0 0 5
Keveset fizet...
RKata Creative Commons License 2001.12.21 0 0 4
Mármint, hogy azt hiszik, hogy MI vagyunk értük. :o))
Előzmény: RKata (3)
RKata Creative Commons License 2001.12.21 0 0 3
- Azért, mert siralmas a személyes ügyfélkiszolgálásuk (alapvető kérdésekre nem tudnak válaszolni vagy félretájékoztatnak, unottak és rugalmatlanok az ügyintézők – tisztelet a kivételnek),
- Azért, mert napokig (havonta többször) nem férek hozzá az internetes szolgáltatáshoz (amelynek az óriásplakátja nap mint nap a képembe vigyorog).
- Azért, mert legalább egyszer minden új szolgáltatáshoz be kell menni személyesen (még ahhoz is, aminek pont az a lényege, hogy ne kelljen bemenni…).
- Azért, mert még mindig azt hiszik, hogy ők vannak értünk.

(Bankváltás folyamatban.)

H_G Creative Commons License 2001.12.21 0 0 2
Mert -- a többi magyar bankkal együtt -- bevezette, hogy "electronic use only" bankkártyával nem lehet az interneten vásárolni, csak dombornyomásúval. Nem értem ugyan, miért (hiszen ezek debitkártyák, ha valakit kár ér, az csak az ügyfél) és azt sem, hogy ezek után miért sopánkodnak rendszeresen az illetékes urak, hogy a magyarok nem várárolnak eleget on-line... De dühös nem ezektől voltam, hanem attól, hogy a sajtóból tudtam meg a változást, egy nyomorult körlevelet nem tudtak szétküldeni róla! (Pedig általában nagyon is szorgalmasan küldözgetnek mindenféle szórólapot.)

Törölt nick Creative Commons License 2001.12.21 0 0 1
Van egy devizaszámlám. Nincs rajta sok, nade amióta váltás történt (azon vettem észre magam, hogy felvásárolták a bankot), úgy néz ki a helyzet, hogy a számlaköltség nagyobb, mint a betéti kamat. Hát akkor basszák meg, inkább tartom a párna alatt, mint hogy ők használják. Kis@om.
Előzmény: basenji (-)
ZedIzDead Creative Commons License 2001.12.21 0 0 0
Mert 0 az egyenlegem.

[ZedIzDead]

Előzmény: basenji (-)
basenji Creative Commons License 2001.12.21 0 0 topiknyitó
Gondolom bankja ma mar mindenkinek van.

Legtobben ki is vannak ra, de miert? mert nem ad karacsonyra SE egy koteg lovet vagy mert...
Engem a harom . erdekelne?

Why NO respect? pls advise, tnx

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!